Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=бізнес- процеси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Іванюк, А. В.
    Медичний маркетинг у закладах охорони здоров'я з механізмами державно-приватного партнерства [Текст] = Medical marketing in healthcare institutions with public-private partnership mechanisms / А. В. Іванюк // Кардіохірургія та інтервенційна кардіологія. - 2023. - N 1/2. - С. 95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы)
Кл.слова (ненормовані):
бізнес- процеси
Анотація: Мета роботи – розкрити сутність медичного маркетингу в закладах охорони здоров’я (ЗОЗ) на принципах державно-приватного партнерства (ДПП). У дослідженні використовували загальнонаукові методи аналізу, синтезу, узагальнення, моделювання, інтерпретації наукових даних, а також системний і структурно-функціональний підходи. Бізнес-процеси маркетингу в ЗОЗ забезпечують ефективне управління ресурсами: капіталом, матеріалами і робочою силою для досягнення заданих цілей. У статті розкрито сутність, принципи, функції медичного маркетингу в ЗОЗ із механізмами ДПП. Наведено обґрунтування основних інструментів маркетингу – бізнес-процесів та інтеграційних процесів, які сприяють ефективному маркетингу в ЗОЗ. Також визначені основні моменти, які формують структуру медичних бізнес-процесів. Розкрито процесний підхід до управління бізнес-процесами. Наведено значення інтеграції медичних процесів у ЗОЗ на принципах ДПП і приклад стратегії отримання позитивного синергічного ефекту. Наведено приклади внутрішньої і зовнішньої інтеграції. Показано систему управління процесом зовнішньої інтеграції. Для стимулювання інтеграції запропоновано метод інтегрованого платежу. Висновки. Обґрунтовано медичний маркетинг у ЗОЗ на принципах ДПП, орієнтований на бізнес-процеси та інтегрування медичних послуг, що забезпечує економічну, медичну і соціальну ефективність ЗОЗ і оптимальне функціонування в ринкових умовах
The aim – to reveal the essence of medical marketing in healthcare institutions (HCI) with principles of public-private partnership (PPP). The study used general scientific methods of analysis, synthesis, generalization, interpretation of scientific data, as well as systemic and structural-functional approaches. The article reveals the essence, principles and functions of medical marketing in HCI with the mechanisms of PPP. The substantiation of the main marketing tools is given – business processes and integration processes that contribute to effective marketing in HCI. It also identified the key points that form the structure of medical business processes. The process approach to business process management is disclosed, which allows getting benefits for HCI. The definition and significance of the medical processes integration in HCI on PPP principles is provided, which contributes to the coordination of marketing activities with the strategy development within each integrated complex of HCI and the possibility of obtaining a positive synergistic effect. Examples of internal and external integration are given. The system for managing the external integration process is shown. To stimulate the integration process, bundled payment method has been defined. Conclusions. The article provides justification for medical marketing in HCI with the principles of PPP, focused on business processes and the integration of medical services, which ensures economic, medical and social efficiency and optimal functioning of HCI in market conditions
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)