Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=особливості характеру<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування, особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка [Текст] = Character traits of students purchasing a specialty in the conditions of learning in an institution of higher medical education: formation trends, features of adaptive changes, hygienic assessment / О. Ю. Панчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 150-159. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Кл.слова (ненормовані):
особливості характеру
Анотація: Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру за екзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку – показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку – показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентів і наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій
The aim of the work was to carry out a comprehensive hygienic assessment and determine the peculiarities of the formation of the character traits of students who acquire a specialty in the conditions of study at a higher medical education institution. Scientific research involved the identification of the leading character traits of modern students who were at different stages of education (initial (1st year), intermediate (3rd year) and final (5th year) stages) and was carried out using Shmishek and Mini-mult personality questionnaires, personal 16 PF questionnaire Cattell too. The analysis of the obtained results involved the application of descriptive statistics procedures using the package of statistical analysis programs “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). In the course of the research, it was established that in the structure of the leading signs of accented character traits throughout the entire period of study, both among young girls and young boys, indicators prevailed, which should be divided into several blocks. According to the degree of expression, the indicators of character accentuations according to exalted, hyperthymic and cyclothymic types should be assigned to the first block, to the second block – indicators of character accentuations according to exciting, emotional, pedantic and demonstrative types, to the third block – indicators of character accentuations according to stuck, anxious and dysthymic types, and therefore the data worst in terms of content should not be considered the most pronounced. At the same time, the existence of a number of unfavourable trends, which are registered on the part of the leading properties of the character traits affect the level of functional capabilities of the students’ organism, is determined. The obtained data should be used in the future for the development of methods of comprehensive assessment of the state of adaptation resources of students and scientific substantiation of health-preserving technologies
Дод.точки доступу:
Панчук, О. Ю.
Белов, О. О.
Гринзовський, А. М.
Очередько, О. М.
Браткова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)