Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Амбулаторная помощь, информационные системы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.


   
    Інноваційні автоматизовані технології в організації медико-санітарної допомоги у багатопрофільному амбулаторно-поліклінічному закладі [Текст] / Д. Д. Дячук [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2011. - № 2. - С. 42-44

Рубрики: Автоматизированная обработка информации

   Амбулаторная помощь, информационные системы


   Интернет


Дод.точки доступу:
Дячук, Д. Д.
Якобчук, А. В.
Мархонь, І. П.
Кубатко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Денисов, И.
    Информатизация как механизм достижения конкурентного преимущества в первичном звене здравоохранения за рубежом [Текст] / И. Денисов, А. Волнухин, А. Резе // Врач. - 2013. - № 9. - С. 87-88


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (методы, организация и управление, тенденции)
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS (использование, тенденции)
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ КОМПЬЮТЕРИЗИРОВАННЫЕ
ЭЛЕКТРОННЫЕ МЕДИЦИНСКИЕ КАРТЫ -- ELECTRONIC HEALTH RECORDS
Дод.точки доступу:
Волнухин, А.
Резе, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Денисов, И.
    Информатизация как механизм формирования конкурентного преимущества частной поликлиники [Текст] / И. Денисов, А. Волнухин, А. Резе // Врач. - 2014. - № 2. - С. 84-86


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ЧАСТНАЯ ПРАКТИКА -- PRIVATE PRACTICE
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS
ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОМОЩЬ ПОТРЕБИТЕЛЮ -- CONSUMER HEALTH INFORMATION
ЭЛЕКТРОННЫЕ МЕДИЦИНСКИЕ КАРТЫ -- ELECTRONIC HEALTH RECORDS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
РЕШЕНИЯ КЛИНИЧЕСКИЕ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ ПОДДЕРЖКИ ПРИНЯТИЯ -- DECISION SUPPORT SYSTEMS, CLINICAL
Дод.точки доступу:
Волнухин, А.
Резе, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Безуглая, М. В.
    Стандартизация и архивирование результатов клинических осмотров: поиск оптимальных решений [Текст] / М. В. Безуглая // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2013. - № 8. - С. 133-136 . - ISSN 0049-6804


MeSH-головна:
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ КОМПЬЮТЕРИЗИРОВАННЫЕ
БАЗАМИ ДАННЫХ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ -- DATABASE MANAGEMENT SYSTEMS
ПРОГРАММНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- SOFTWARE
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.


    Богомаз, В. М.
    Самооцінка лікарями досвіду дистанційного консультування пацієнтів [Текст] / В. М. Богомаз, А. Д. Барзилович // Український медичний часопис. - 2020. - Т. 2, № 5. - С. 8-11. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
АМБУЛАТОРНАЯ ПОМОЩЬ, ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- AMBULATORY CARE INFORMATION SYSTEMS (использование)
ДИСТАНЦИОННЫЕ ТЕЛЕКОНСУЛЬТАЦИИ -- REMOTE CONSULTATION (использование, методы)
ДИАГНОСТИЧЕСКАЯ САМООЦЕНКА -- DIAGNOSTIC SELF EVALUATION
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: Мета: пошук шляхів поліпшення якості амбулаторної медичної допомоги на підставі аналізу досвіду телемедичного консультування пацієнтів. Об’єкт і методи дослідження. Дослідження виконане у 2020 р. шляхом електронного анкетування лікарів 10 спеціальностей у місті Києві. У спеціально розробленій анкеті респондентам пропонували анонімно відповісти на 14 запитань із декількома варіантами відповідей. Питання охоплювали оцінку різних аспектів особистого досвіду дистанційних медичних послуг. Результати. Встановлені особливості оцінок лікарями рівня складності, конфіденційності, медичних ризиків та емоційного сприйняття наданих телемедичних послуг. Висновки. До програм безперервної медичної освіти та професійного розвитку лікарів доцільно включати теми, що стосуються технічних, етичних та психологічних аспектів дистанційного консультування пацієнтів. На сучасному етапі розвитку комунікаційних засобів для забезпечення якості медичної допомоги оптимальним є поєднання дистанційного і традиційного консультування хворих
Дод.точки доступу:
Барзилович, А. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)