Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Здравоохранения служб маркетинг -- организ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.


   
    Формулярна система в Житомирській області [Текст] / О. Толстанов, О. Гусак, М. Борщівський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2006. - № 3. - С. 39-43

Рубрики: Экономика фармацевтическая--тенденции

   Здравоохранения служб маркетинг--организ


   Лекарства--эконом


Дод.точки доступу:
Толстанов, О.
Гусак, О.
Борщівський, М.


Знайти схожі

2.


    Жукова, М. В.
    О социальной ответственности маркетинга в социальной сфере и здравоохранении [Текст] / М. В. Жукова // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 4. - С. 17-21

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

   Социальные службы


   Этика--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Дедишина, Л.
    Активний маркетинг - стратегія лідера [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 6. - С. 38-39

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Смешко, А. А.
    Маркетинговый анализ новых лекарственных средств, получаемых из лекарственного растительного сырья тыквы [Текст] / А. А. Смешко, О. А. Васнецова, И. А. Самылина // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 6. - С. 25-33

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

   Тыквенные


   Противогельминтные средства


Дод.точки доступу:
Васнецова, О. А.
Самылина, И. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Грухаль, А.
    Искусство парного танца. Бриф [Текст] / А. Грухаль // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 11. - С. 28-30

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Кидонь, В.
    Аптечный не-маркетинг [Текст] / В. Кидонь // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 11. - С. 34-36

Рубрики: Аптеки--организ

   Здравоохранения служб маркетинг--организ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Юданов, А. Ю.
    Продвижение безрецептурных препаратов (информационный маркетинг) [Текст] / А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 11. - С. 2-26

Рубрики: Лекарства отпускаемые без рецепта--анал--снаб

   Здравоохранения служб маркетинг--организ


   Закон


Дод.точки доступу:
Вольская, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бурашникова, И. С.
    Влияние продвижения лекарственных средств в зависимости от качества фармакотерапии в психиатрической клинике [Текст] / И. С. Бурашникова, Л. Е. Зиганшина // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 11. - С. 43-44

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

   Лекарственная терапия--методы


Дод.точки доступу:
Зиганшина, Л. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Мейснер, А. Ф.
    Маркетинг как эффективный инструмент преодоления системных проблем в организации противотуберкулезной помощи детскому населению [Текст] / А. Ф. Мейснер, С. Α. Ростовцев, Л. Б. Стахеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2009. - № 6. - С. 7-13

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

   Медицинская помощь--дети


Дод.точки доступу:
Ростовцев, С. А.
Стахеева, Л. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)