Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Игры и игрушки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 14
1.


    Эльконин, Д. Б.
    Основная единица развернутой формы игровой деятельности [Текст] / Д. Б. Эльконин // Мир психологии. - 2004. - № 1. - С. 60-68

Рубрики: Дети, развитие

   Игры и игрушки


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Донин, И. М.
    Позиция педиатра в рациональном выборе игрушек и развивающих игр для детей [Текст] / И. М. Донин // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2003. - № 5. - С. 79-81

Рубрики: Дети, развитие

   Игры и игрушки


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Минина, Т.
    Игры у кромки моря [Текст] / Т. Минина // Здоровье. - 2005. - № 8. - С. 52-55

Рубрики: Игры и игрушки

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Маркелова, С. В.
    Оптимизация подготовки проб для проведения санитарно-эпидемиологической экспертизы игрушек [Текст] / С. В. Маркелова // Гигиена и санитария. - 2007. - № 2. - С. 82-84

Рубрики: Игры и игрушки

   Гигиена--дети


   Токсикология--дети


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Чорна, В. В.
    Вплив комп’ютерних ігор на психофункціональний стан дітей [Текст] / В. В. Чорна // Довкілля та здоров’я. - 2009. - № 1. - С. 54-58

Рубрики: Компьютеры--вред возд

   Игры и игрушки


   Психофизиологические расстройства


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Блинов, В. Н.
    Методы газохроматографического анализа при санитарно-эпидемиологической оценке игрушек [Текст] / В. Н. Блинов, С. В. Маркелова, А. В. Клименко // Гигиена и санитария. - 2009. - № 2. - С. 79-81

Рубрики: Игры и игрушки

Дод.точки доступу:
Маркелова, С. В.
Клименко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Савинкина, Н. Б.
    Метод активизации в обучении иноязычному общению в игровой деятельности [Текст] / Н. Б. Савинкина // Психология в вузе. - 2009. - № 4. - С. 59-75


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
РЕЧЬ ПРАВИЛЬНАЯ -- SPEECH INTELLIGIBILITY
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    "Погреметь у ушка" : история игрушек [Текст] // Современная педиатрия. - 2013. - № 7. - С. 169-170


MeSH-головна:
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Мельник, В. С.
    Гра як елемент гігієнічної мотивації дошкільнят [Текст] / В. С. Мельник, Л. Ф. Горзов // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 5. - С. 83-86. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ДОШКОЛЬНИКИ
ГИГИЕНА -- HYGIENE (обучение)
Дод.точки доступу:
Горзов, Л. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Зеленюк, В. Г.
    Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Текст] = The efficiency of the "business game" method in classes in the pharmaceutical technology of medicines / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 22-25


MeSH-головна:
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
ONLINE СИСТЕМЫ -- ONLINE SYSTEMS
Анотація: Мета роботи – вивчити ефективність удосконалення навчального процесу з використанням інтерактивного методу навчання – ділової гри. Основна частина. У статті описано досвід застосування методу активізації навчально-пізнавальної діяльності – ділової гри – на практичних заняттях із аптечної технології лікарських засобів для студентів спеціальності “Фармація”. Результати аналізу рівня знань студентів на початку та по завершеннi дослідження продемонстрували переваги та недоліки впровадження ділової гри у навчально-педагогічний процес. Висновок. Застосування ділової гри підвищує засвоюваність студентами практичних навичок та теоретичного матеріалу дисципліни при зниженні ефективності методу за його безперервного використання
Дод.точки доступу:
Горошко, О. М.
Ткачук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" [Текст] = Experience of using crossword puzzles in teaching discipline of "Psychiatry. Narcology" / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 115-118


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів. Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу. Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Шевчик, Л. О.
    Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів [Текст] = Quest application as technologies of practical oriented education of students of medical universities / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 78-81


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання. Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій
Дод.точки доступу:
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор [Текст] = Formation of competences in medical students on the discipline of Psychiatry. Narcology by means of role games / І. Д. Спіріна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 120-123


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (обучение)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (обучение)
Анотація: За результатами проведеного дослідження зроблено висновок про можливість та доцільність використання рольових ігор у навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, оскільки виступаючи або у ролі хворого, або у ролі лікаря студенти краще та глибше структурують отримання знання та можуть у безпечних умовах тренуватися використовувати їх на практиці. Запропонована форма заняття здатна поліпшити рівень навчання студентів та формувати заплановані типовою навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”
Дод.точки доступу:
Спіріна, І. Д.
Шорніков, А. В.
Тимофєєв, Р. М.
Феденко, Є. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Ігри на природі посилюють імунну систему дитини [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 23


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ИГРЫ И ИГРУШКИ -- PLAY AND PLAYTHINGS (психология)
ОТДЫХ АКТИВНЫЙ -- RECREATION (психология, физиология)
КЛИНИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- CLINICAL TRIAL
МИКРОБИОТА -- MICROBIOTA (иммунология, физиология)
ФИНЛЯНДИЯ -- FINLAND (эпидемиология)
Анотація: Всього місяць прогулянок та ігор у природному середовищі – в лісі, на річці, на полі – замість міського асфальту, значно поліпшує функції імунної системи дитини за рахунок більшого різноманіття мікрофлори на шкірі та в кишечнику. Користь природи та «природного бруду» для дітей тепер довели у клінічному дослідженні, проведеному вченими з Університету Гельсінкі (Фінляндія)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)