Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Кадров лояльность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.


    Райхельд, Ф. Ф.
    Формирование лояльности в бизнесе [Текст] / Ф. Ф. Райхельд // Провизор. - 2009. - № 10. - С. 3-6

Рубрики: Фармацевтические службы--кадры

   Кадров лояльность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Толочко, В. М.
    Дослідження аспектів лояльності спеціалістів фармації вітчизняних аптечних закладів [Текст] / В. М. Толочко, Т. О. Артюх // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 41-51


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление)
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (методы)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ КУЛЬТУРА -- ORGANIZATIONAL CULTURE
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление)
КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета: визначення науково-методичних аспектів явища «лояльність спеціалістів фармації», встановлення рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечних закладів. Методи. Аналіз наукової літератури, соціологічні методи збору даних (анкетування) та особисті спостереження, логічного і типологічного угруповання, аналітичного аналізу та порівняння, кабінетного (традиційного) аналізу. Результати дослідження. На сьогоднішній день набуває все більшої важливості своєчасне пристосування та адаптація системи управління персоналом на новому рівні. Вивчення лояльності спеціалістів фармації продиктовано потребою в ефективному протистоянні негативним тенденціям останніх років, які пов’язані з високою плинністю кадрів аптечних закладів. Доопрацьована методика розрахунку індексу чистої підтримки. Запропоновані алгоритми управління лояльністю спеціалістів фармації до аптечних закладів через задоволеність різними аспектами їх діяльності. Здійснено соціологічне дослідження лояльності спеціалістів фармації за двома визначеними критеріями. Отримані відповіді від спеціалістів фармації були проранжовані та розподілені на три групи: промоутери, пасивні, детрактори. Висновки. Встановлено, що на сьогодні не існує єдиного стандарту для розрахунку рівня лояльності спеціалістів фармації. Дослідження рівня лояльності спеціалістів фармації до аптечного закладу здійснено за модифікованою авторами методикою на основі концепції у сфері управління лояльністю клієнтів Фреда Райхельда з переорієнтацією уваги на персонал аптечних закладів. Встановлені типи поведінки, які є характерними для кожної групи спеціалістів фармації, з метою усунення негативних наслідків та підвищення рівня лояльності персоналу в групах детракторів й активації дій у пасивних групах
Дод.точки доступу:
Артюх, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шаюк, А. В.
    Психологічний портрет успішного керівника: методологія дослідження [Текст] = Psychological portrait of a successful leader: research methodology / А. В. Шаюк, З. В. Залібовська-Ільніцька, І. Л. Бібіков // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 349-353. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT (кадры, методы, тенденции)
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS
КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: В умовах сучасності суспільство висуває керівникам різноманітні вимоги, які спрямовані не лише на професійну майстерність, а й на психологічні особливості керівника. Від того, наскільки керівник вміє взаємодіяти з підлеглими, розуміти психологічний клімат у колективі, залежить ефективність діяльності всіх працівників і конкретного начальника. Метою цієї роботи було підібрати психодіагностичні методики, які адекватно вирішують дослідницький запит щодо вивчення психологічного портрета успішного керівника. Із залученням джерел наукометричних баз Web of Science, Scopus, Index Copernicus (2011-2019 рр.) проведено добір психологічного інструментарію, що зумовлюється теоретичною неоднозначністю і багатоаспектністю проблеми формування психологічно значущих якостей керівників. Висвітлено питання способів виявлення, інтерпретації та верифікації якостей успішних керівників. Приділено увагу проблемі застосування тестів в удосконаленні методів роботи з персоналом, оцінці та відборі керівних кадрів, вміле застосування яких сприятиме поліпшенню процесу регулювання соціально-трудових відносин і підвищенню ефективності робочого процесу. Результати комплексного дослідження допомагають визначитися з добором розвиваючих тренінгів, програм навчання, ділових та управлінських ігор для підвищення управлінської компетентності керівника. Створюється можливість запроваджувати систему соціально-психологічного прогнозування успішності керівників
In modern conditions, society makes various demands on managers, which are aimed not only at professional skills, but also at the psychological characteristics of the leader. The effectiveness of all employees and a particular boss depends on the extent to which the leader is able to interact with subordinates, to understand the psychological climate in the team. The purpose of this work was to select psychodiagnostic techniques that adequately address the research request to study the psychological portrait of a successful leader. Using the sources of the scientometric databases Web of Science, Scopus, Index Copernicus (2011-2019), the selection of psychological tools was carried out, which is due to the theoretical ambiguity and multidimensionality of the problem of the formation of psychologically significant qualities of leaders. The issues of ways to identify, interpret and verify the qualities of successful leaders are covered. Attention is paid to the problem of application of tests in the improvement of methods of work with staff, evaluation and selection of management personnel, the skillful application of which will help to improve the process of regulation of social and labor relations and increase the efficiency of the work process. The results of a comprehensive study help to determine the selection of developmental training, training programs, business and management games to improve the managerial competence of the head. It is possible to introduce a system of socio-psychological forecasting of managers’ success
Дод.точки доступу:
Залібовська-Ільніцька, З. В.
Бібіков, І. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Research of ethics and deontological aspects in pharmacies [Текст] / T. P. Zarichna [et al.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2021. - Том 14, N 2. - С. 259-264


MeSH-головна:


КАДРОВ ЛОЯЛЬНОСТЬ -- PERSONNEL LOYALTY
Анотація: Мета роботи – вивчення етико-деонтологічних аспектів, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Матеріали та методи. Для досягнення мети дослідження проаналізували наукові джерела з етико-деонтологічних питань, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Протягом дослідження використали методи інформаційного пошуку, систематизації, порівняння та узагальнення, а також соціологічні. Об’єкт дослідження – результати анкетування та інтерв’ювання відвідувачів і працівників аптечної мережі КП «Примула»; аптечних мереж, які входять в компанію ТОВ «Аптека-Магнолія» («Аптека АНЦ», «Копійка») й аптеки соціального проєкту «Благодія»; аптечних мереж, що входять у компанію «Мед-сервис». Для наведення результатів використовували методи описової статистики. Для визначення значущості окремих факторів (Wij), що отримані в результаті анкетування, їхні оцінки перерахували у відповідну питому вагу компоненти. Результати. Систематизували такі фактори: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею лікарських засобів (ЛЗ); котрі визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; що впливають на відносини провізора та лікаря. Найбільш негативно на відвідувачів аптек, на думку споживачів, впливають неуважність провізора, його помилки, дратівливість, грубість, некомпетентність, а також висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. На думку провізорів (фармацевтів), найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають грубість, некомпетентність співробітників аптек, дратівливість, ціна на ЛЗ, асортимент ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Результати оцінювання параметрів, що визначають взаємини провізора та лікаря, показали: загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення. Але п’ята частина опитаних бере на себе функції лікаря, що абсолютно неприпустимо. Використовуючи технології соціологічного опитування, здійснили аналіз, за результатами ранжування визначили провідні раціональні та емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів із використанням етико-деонтологічних принципів. Висновки. Здійснили систематизацію факторів: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею ЛЗ; що визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; котрі впливають на взаємини провізора та лікаря. З використанням технології соціологічного опитування проаналізували і за результатами ранжування визначили провідні раціональні й емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів з використанням етико-деонтологічних принципів. Встановили: погляди щодо невдоволення споживачів відвідуванням аптечних закладів відрізняються несуттєво від поглядів провізорів (фармацевтів). Найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають неуважність і грубість провізора, висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення.
Дод.точки доступу:
Zarichna, T. P.
Brytanova, T. S.
Raikova, T. S.
Chornii, T. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)