Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Профессиональная самостоятельность<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-27 
1.


    Василенко, Т. Д.
    Факультету клинической психологии Курского государственного медицинского университета - 10 лет [Текст] / Т. Д. Василенко // Психология в вузе. - 2010. - № 3. - С. 5-27

Рубрики: Психология клиническая--исп--методы

   Образования технология--методы--организ


   Профессиональная самостоятельность


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Богданова, Т. В.
    Приемы организации самостоятельной работы студентов по изучению психологии [Текст] / Т. В. Богданова // Психология в вузе. - 2013. - № 2. - С. 49-67


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY (методы, обучение, стандарты, тенденции)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (классификация)
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH (методы, обучение, тенденции)
ВОЛЯ -- VOLITION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Блинова, Н. А.
    Исследование динамики самоактуализации студентов в процессе изучения дисциплины «Практико-ориентированное вхождение в профессию» [Текст] / Н. А. Блинова // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 96-105


MeSH-головна:
САМОАНАЛИЗ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- SELF PSYCHOLOGY
ЛИЧНОСТИ НЕЗАВИСИМОСТЬ -- PERSONAL AUTONOMY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Скрипкина, Т. П.
    Монография «Психотехника личностного роста» [Текст] / Т. П. Скрипкина // Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 116-119


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ ОСНОВНЫЕ ХАРАКТЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ЧЕРТЫ -- HUMAN CHARACTERISTICS
ЛИЧНОСТИ НЕЗАВИСИМОСТЬ -- PERSONAL AUTONOMY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
РЕАЛЬНОСТЬ ЛИЧНОСТНЫХ ОЦЕНОК, ТЕСТИРОВАНИЕ -- REALITY TESTING
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    "Всеукраїнська фармацевтична палата": від громадської організації - до професійного самоврядування [Текст] // Фармацевт-практик. - 2015. - № 10. - С. 4-6


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ -- ORGANIZATION AND ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гордієнко, О.
    Біоетичні засади самоврядування у бюджетній стоматології. Комунікативні механізми формування системи соціально-економічної безпеки / О. Гордієнко // Новини стоматології : Укр. стоматол. наук.-практ. журн. - 2015. - № 4. - С. 148-150. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ -- DENTAL CARE (кадры, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PUBLIC HEALTH DENTISTRY (кадры, тенденции, экономика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кумгир, І. Р.
    Методика викладання ортопедичної стоматології для англомовних студентів-стоматологів в ІХ-Х семестрах [Текст] / І. Р. Кумгир // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Т. 23, № 1. - С. 99-100. - Библиогр.: с. 99-100


MeSH-головна:
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы, обучение, организация и управление, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Резніченко, Н. Ю.
    Досвід удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі дерматовенерології [Текст] = Experience of improvement of independent work of students at the department of dermatovenereology / Н. Ю. Резніченко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 470-472. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Громовик, Б. П.
    Інституційний вимір міжнародного фармацевтичного саморегулювання [Текст] = Institutional dimension of international pharmaceutical self-regulation / Б. П. Громовик, О. Б. Панькевич // Фармацевтичний часопис. - 2017. - N 1. - С. 45-53


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, PHARMACEUTICAL
Анотація: Визначення пріоритетних напрямків удосконалення державного та суспільного регулювання у фармації. Матеріали і методи. Були використані системний підхід, аналітичний, статистичний, графічний та метод анкетного опитування респондентів. Результати й обговорення. За результатами проведеного анкетного опитування фахівців були визначені проблеми та встановлені найбільш важливі пріоритети щодо реформування системи державного й суспільного регулювання у фармації. Одержані результати опитування фахівців за 2011 – 2012 рр. та 2015-2016 рр. було порівняно з даними дослідження 2007 р. Було реалізовано актуальне завдання щодо оцінки проблем розвитку вітчизняної фармації та визначення пріоритетних напрямків удосконалення державного та суспільного регулювання у вітчизняній фармації за останні десять років. Висновки. Встановлено, що найбільш ефективними засобами державного регулювання респонденти вважають економічні (більше 71 % спеціалістів фармації та 80 % керівників відповідно). Слід зазначити, що за останні десять років у даному випадку змінились пріоритети, у дослідженні 2007 р. більше 80,0 % опитаних (перше місце) віддавали перевагу використанню засобам правового спрямування. Встановлено, що більше 60 % керівників та спеціалістів вважають можливим повну передачу громадським організаціям функції атестації фармацевтичних кадрів. Понад 35 % фахівців фармації вважають можливою передачу громадським організаціям й таких функцій, як ліцензування діяльності, пов’язаної з роздрібною реалізацією ліків, а також акредитація установ, закладів і підприємств фармацевтичної галузі (більш ніж 17 %)
Дод.точки доступу:
Панькевич, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Професійний розвиток медсестер — це актуально [Текст] // Приватний лікар. - 2017. - N 9/10. - С. 38


MeSH-головна:
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
МЕДСЕСТРЫ РОЛЬ И ЗНАЧЕНИЕ -- NURSE'S ROLE (психология)
Анотація: Роль медсестри на різних етапах лікувального процесу в українській медицині традиційно залишається недооціненою, на відміну від країн Заходу, де професійним розвитком медсестер займаються цілеспрямовано та системно. Школа підвищення кваліфікації медичних сестер, започаткована Асоціацією приватних медичних закладів України, демонструє сучасні підходи до цієї сфери
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Сучасний стан самостійної роботи студентів медичних вузів при вивченні інтенсивної терапії [Текст] = The modern state of self-work of students of medical universities at learning of intensive therapy / А. І. Семененко [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 1. - С. 208-211. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ -- INTENSIVE CARE (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование, методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Семененко, А. І.
Семененко, Н. О.
Дмитрієв, Д. В.
Лисенко, С. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Нові методичні підходи до підсумкового контролю якості засвоєння дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" [Текст] = New methodological approaches to the final control of quality of mastering the discipline: "microbiology, virusology, immunology" / Ю. Й. Гумінський [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 343-346. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты)
ЭКЗАМЕНАЦИОННЫЕ ВОПРОСЫ -- EXAMINATION QUESTIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, организация и управление)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение, организация и управление)
Анотація: На шляху інтеграції національної вищої медичної освіти в європейський освітній простір залишається відкритим питання щодо оптимального методу контролю якості засвоєних знань, який дозволить визначити рівень підготовки фахівців і досягнення ними певних запрограмованих результатів навчання. Метою даної роботи було оцінити ефективність нових методичних підходів до підсумкового контролю та оцінювання засвоєння знань з мікробіології у студентів медичного факультету. В якості експерименту впроваджено використання комплексного оцінювання знань з дисципліни “Мікробіологія, вірусологія, імунологія”, який передбачає введення тестового контролю як окремої складової частини усного іспиту. Даний методичний підхід дозволяє нівелювати певні недоліки усного іспиту та тестування як окремих методів підсумкового контролю та більш об’єктивно оцінити засвоєні знання з дисципліни. На підставі аналізу отриманих результатів складання іспиту можна зробити висновки, що оцінювання навчальної діяльності студента протягом терміну вивчення дисципліни корелює із результатами оцінювання усного підсумкового контролю, а результати тестового контролю перевищують на 5–9% дані поточної успішності і усного підсумкового контролю. Методика комплексного оцінювання підсумкового контролю вивчення дисципліни є позитивним впровадженням, яке дозволяє більш об’єктивно оцінити досягнуті результати навчання, стимулює студентів до самостійної роботи з виконання індивідуальних завдань, вивчення ситуаційних тестів, розвитку комунікативних професійних навичок, та дозволяє уникнути недоліків різних форм контролю за рахунок рейтингового оцінювання дисципліни
Дод.точки доступу:
Гумінський, Ю. Й.
Ковальчук, В. П.
Вовк, І. М.
Прокопчук, З. М.
Фоміна, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Інформативне наповнення та використання інтернет-сторінки кафедри мікробіології для підготовки студентів до занять [Текст] = A webpage content of the department of microbiology and use for students training / Д. М. Дівінскі [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 347-349. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПОИСКОВАЯ СИСТЕМА -- SEARCH ENGINE (использование, методы, тенденции)
Анотація: Інтернет — найкращий засіб транспортування інформації. Він забезпечує миттєвий і повний доступ до всього обсягу світових знань і транспортування інформації. Майже всі навчальні заклади, дослідницькі установи мають свої сайти, які постійно поповнюються інформацією. Мережеві ресурси здатні значно доповнити перелік тих матеріалів, які студенти можуть використовувати для навчання і самопідготовки до практичних занять. Метою роботи є ознайомлення з досвідом інформативного наповнення веб-сторінки кафедри мікробіології. Інформативне наповнення сайту кафедри мікробіології ВНМУ ім. М.І.Пирогова проводиться на трьох мовах: українській, англійській та російській, два рази за навчальний рік перед початком кожного семестру: змінюються календарні плани лекцій та практичних занять, розклад проведення практичних занять та лекцій, графік проведення консультацій та відпрацювань пропущених занять. Доповнення інформації на сайті кафедри проводиться протягом року в міру необхідності. Для зручного використання сторінки кафедри студентами по підготовці до практичних занять та відпрацювань пропущених занять, вся інформація розподілена за наступними розділами: новини кафедри, інформація про штат кафедри та основна інформація студенту. Для підготовки студентів 3-х курсів, які завершують навчання на кафедрі іспитом, розміщена інформація щодо іспитів. Постійно проводиться робота над удосконаленням веб-сторінки кафедри мікробіології та систематизація даних. Планується протягом року створити підрозділи, де можна подавати окремо інформацію про апробацію та захист дисертацій, публікацію назв статей та тез співробітників кафедри, інформацію про участь співробітників у наукових конференціях та з’їздах. На веб-сторінці кафедри мікробіології представлений достатній обсяг інформації для використання студентами у підготовці та пошуку інформації до практичних занять
Дод.точки доступу:
Дівінскі, Д. М.
Сорокоумова, Л. К.
Жорняк, О. І.
Дівінскі, О. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Підходи до оптимізації засвоєння навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія та імунологія" [Текст] = Approaches to optimization of mastering of the discipline "Microbiology, virology and immunology" / Г. К. Палій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 377-380. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, оборудование, обучение, организация и управление)
МАТЕРИАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ -- MAINTENANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Метою загальної мікробіології є вивчення морфології та фізіології мікроорганізмів, впливу на них зовнішніх факторів та їх мінливості. Ці дані служать основою для розробки мікробіологічної методики і, відповідно, мікробіологічної діагностики . Слід зазначити, що ці знання необхідні не тільки в клініці інфекційних захворювань, але і в клініках внутрішніх хвороб, хірургії, гінекології, дерматовенерології тощо. Метою роботи є висвітлення методологічних підходів до викладання медичної мікробіології студентам Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова. На наш погляд, засвоєнню студентами знань з мікробіології сприяють навчально-методичні розробки практичних занять, в яких відображені основні програмні питання. Кожна методична розробка включає в себе актуальність теми, загальну мету та конкретні цілі, основну та допоміжну літературу. Важливу роль у засвоєнні дисципліни відіграє розроблений співробітниками кафедри робочий зошит для самопідготовки та проведення практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології. Він містить тематичний план практичних занять з мікробіології, вірусології та імунології для студентів медичного факультету (спеціальність “медицина”) та тематичний план для позааудиторної роботи студентів. До кожної теми заняття розроблено протокол, в який включені перелік основних питань, що підлягають вивченню, та рекомендована література. Для самоконтролю представлені тестові завдання з банку даних “Крок-1” та ситуаційні задачі. Перспективним для вдосконалення викладання медичної мікробіології є впровадження різних методичних матеріалів, одним з яких є робочий зошит для практичних занять. Важливим для студента при самостійному опрацюванні навчального матеріалу є використання методичних посібників, які дають можливість підвищити ефективність його засвоєння та відновити знання з попередніх тем, інтегрованих з тими, що вивчають. Використання робочого зошита значно підвищує ефективність проведення практичної роботи, оскільки він містить стислу найсуттєвішу інформацію про виконання лабораторних досліджень. При підготовці теоретичного матеріалу студентам легше засвоїти ключові питання теми, котрі розглядатимуться під час практичного заняття. Таким чином, постійне вдосконалення методик викладання предмету та засвоєння студентами програми, дозволює підвищити рівень знань з мікобіології, які будуть потрібні майбутньому лікарю для послідовного і цілеспрямованого володіння діагностичними прийомами та правильного призначення лікування
Дод.точки доступу:
Палій, Г. К.
Мруг, В. М.
Римша, О. В.
Трофіменко, Ю. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Корнійчук, О. П.
    Методично-організаційні аспекти викладання мікробіології на стоматологічному факультеті національного медичного університету [Текст] = Methodological and organizational aspects of microbiology teaching in dental faculty of national medical university / О. П. Корнійчук, Р. Г. Шикула, С. Й. Павлій // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 385-388. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (кадры, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
Анотація: У наш час важливим завданням є приведення змісту типових та діючих освітніх програм, а також методів навчання до європейських освітніх стандартів для покращення якості підготовки майбутніх стоматологів. Мета — узагальнення методологічних аспектів викладання мікробіології та особливостей контролю знань учнів на стоматологічному факультеті Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького (ЛНМУ). Навчальний процес на кафедрі мікробіології ЛНМУ здійснюється за новим навчальним планом шляхом підготовки фахівців II рівня. Максимум педагогічної майстерності професорсько-викладацького складу кафедри використовується на створення мотивації вивчення дисципліни “Мікробіологія, вірусологія та імунологія, в тому числі мікробіологія порожнини рота” і формування клінічного мислення студентів-стоматологів. Зокрема, це забезпечується шляхом постійного акцентування на професійну спрямованість поданої на лекціях та практичних заняттях інформації, оновлення програмного матеріалу сучасними науковими фактами, застосуванням інноваційних технологій. Досягнення поставлених цілей здійснюється завдяки постійної самостійної пошукової роботи. Cтворено підручник для студентів стоматологічного факультету, у якому дуже багато уваги приділено професійній спрямованості викладеного навчального матеріалу. Зокрема, ряд розділів присвячено вивченню окремих представників мікробіоти ротової порожнини в нормі та при патології, а також мікробіоценозу ротової порожнини в цілому. Для оптимізації підготовки студентів на веб-сайті Університету розміщено робочі навчальні програми, мультимедійні презентації лекції, методичні рекомендації для практичних занять та самостійної роботи з прикладами тестових завдань, ситуаційних завдань для кожної теми. Представлено також бази тестових завдань для підготовки до підсумкового контролю знань. Для іноземних студентів професорсько-викладацьким складом кафедри розроблено англійською мовою методичні матеріали, а також робочі зошити із розділів “Загальна мікробіологія”, “Вірусологія”, “Спеціальна мікробіологія”, що допомагає у підготовці до практичних занять, під час проведення практичних занять, а також полегшує самостійне вивчення ряду тем, передбачених робочою навчальною програмою. Видано збірник тестових завдань для підготовки англомовних студентів до іспиту “Крок-1”. Оцінювання здійснюється за системою ECTS. Кінцева оцінка складається з середнього балу за поточну успішність та балу, отриманого на іспиті. Кафедра мікробіології ЛНМУ постійно працює над забезпеченням оптимальної організації навчального процесу з метою підготовки кваліфікованих стоматологів. Педагогічний колектив постійно вдосконалює забезпечення отримання студентами ґрунтовних фундаментальних знань необхідних для майбутньої лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Шикула, Р. Г.
Павлій, С. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Сідаш, Ю. В.
    Мотиваційна складова як запорука успіху в організації самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Ю. В. Сідаш // Укр. стоматол. альманах. - 2019. - № 1. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Исследована самостоятельная работа студентов в учебном процессе в условиях кредитно-модульной системы на кафедре терапевтической стоматологи УМСА. Кредитно-модульная система может активизировать самостоятельную работу студентов, мотивировать их стремление к постоянному, а не только сессионному участию в учебном процессе. Целенаправленно организованная самостоятельная работа студентов позволяет создать необходимые условия для формирования добросовестного отношения к учебному процессу, воспитания чувства долга и ответственности, работоспособности и инициативности, настойчивости и дисциплинированности, а также творческого начала и других этических норм, необходимых для достойного выполнения профессиональной деятельности.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Павлюк, М. М.
    Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця [Текст] / М. М. Павлюк // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 232-237


MeSH-головна:
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
Анотація: У статті висвітлено результати емпіричного дослідження рівня вияву цінності самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця. Розкрито взаємозв’язок цінності самостійність та особистісних характеристик студентів, серед яких: внутрішня та зовнішня мотивація, переконання про самостійність, внутрішня рольова позиція – функціональні его-стани, здатність особистості вибудовувати психологічної межі, що дає змогу отримати інформацію про стан внутрішнього і зовнішнього просторів, є показником психічного здоров’я. З’ясовано, що цінність «Самостійність» обумовлює ряд особистісних характеристик досліджуваних: що вище рівень важливості цінності «Самостійність», то вище показники внутрішньої мотивації, переконань про те, що самостійність є набутою (не вродженою) і конструктивною рисою особистості, самооцінок незалежності, саморегульованості та мотивованості, внутрішньої рольової позиції «Родитель-контролер» та «Спокійно-нейтральної межі» у стосунках із іншими людьми. Розкрито глибинні механізми, які перешкоджають становленню самостійності особистості майбутнього фахівця: співзалежність, протизалежність, хибне Я, страх екзистенційної самотності. Зроблено висновок про те, що самостійність є результатом внутрішньої роботи особистості, її здатності ставити не лише окремі цілі, завдання, а й визначати напрямок своєї діяльності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Аніщенко, М. А.
    Основні тенденції сучасного реформування законодавства України у сфері охорони здоров’я [Текст] / М. А. Аніщенко // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 2. - С. 278-287


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (законодательство и юриспруденция)
ТРАНСПЛАНТАЦИЯ -- TRANSPLANTATION (законодательство и юриспруденция)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Мета роботи – дослідити основні напрями розвитку законодавства України у сфері охорони здоров’я, виявити проблеми реформування цього законодавства, окреслити шляхи їх вирішення. Матеріали та методи. Протягом дослідження проаналізували нормативно-правову базу України. Використали методи аналізу та синтезу, порівняльно-правовий і структурно-системний методи. Результати. Основними тенденціями сучасного реформування законодавства у сфері охорони здоров’я є такі напрями його розвитку: зміна концепції фінансування закладів охорони здоров’я, діджиталізація сфери охорони здоров’я, удосконалення системи трансплантації анатомічних матеріалів людині, зміна вимог до професійних компетентностей керівних працівників закладів охорони здоров’я, підвищення впливу громадськості у сфері охорони здоров’я, підвищення доступності пацієнтам лікарських засобів і компонентів крові, посилення антикорупційних вимог до закладів охорони здоров’я. Крім того, зроблена спроба запровадження лікарського самоврядування. Висновки. Незважаючи на загалом позитивні тенденції реформування законодавства про охорону здоров’я, виникають деякі проблеми його трансформації, що потребують невідкладного вирішення на законодавчому рівні. Так, під час реформування фінансового законодавства у сфері охорони здоров’я необхідно пам’ятати про норми Конституції України, які затверджують: наявна мережа закладів охорони здоров’я не може бути скорочена. Крім того, необхідно розробити пакет змін у законодавство, яким чітко регламентувати здійснення лікувально-діагностичної роботи наукових і науково-педагогічних працівників закладів вищої (післядипломної) медичної освіти та медичних науково-дослідних установ в умовах сучасної трансформації охорони здоров’я, адже така робота є необхідною умовою забезпечення освітнього та наукового процесів. Необхідно також розширити впровадження діджиталізації в охорону здоров’я, зокрема для фіксації актів волевиявлення, що є дуже актуальним у контексті надання інформованої згоди на медичне втручання пацієнтом або його законним представником. Вважаємо, що в сучасних умовах розвитку медичної освіти недоцільним є надання доступу до медичних професій на підставі рішення органів медичного самоврядування.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    The role of students’ individual work in the formation of professional competences of future doctors [Text] / O. V. Kuryta [et al.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - P25-29. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (использование)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Анотація: Modern requirements for training of high-skilled specialists require the implementation of international medical and educational standards in the educational and integrative process. Formation of cognitive activity, pursuance of professional development, the necessity to correspond to world standards medical students’ of gained knowledge. Medical students’ individual work is very important for medical students’ education because it helps to systematize and use knowledge that was gained in practical classes. The aim of the work – to analyze the forms of students’ individual work, used at in the Department of Internal Medicine 2 and Phthisiology, in order to improve the educational process and to form the future doctor’s medical judgment, their ability to self-improvement and self-education. The recommended hours attempted for students’ individual work is 90 out of the total of 240 hours assigned to the discipline in teaching the module “internal diseases” for the 5th year students at the Depertment of Internal Medicine 2 and Phthisiology. In studying the discipline of "internal diseases" in the 5th year one of the main tasks of medical student’s occupation training is mastering ability of assimilation on his own, of knowledge and refresh it, and then to use knowledge effectively in the future career. The difference of the individual work lies in the fact that students can study individually choosing the necessary kind of extracurricular activity according to their interests. In addition, the lack of strict grading by the teacher has more advantages compared to practical classes. The curriculum, the teacher’s tasks and methodological materials determine the content of the individual work. The article presents the three main directions of students’ individual work in teaching discipline of "internal diseases" for students of the 5th year as: students’ individual work in classroom learning, students’ individual work individual work under the teacher’s supervision. When discussing the results of individual work, students learn to think critically, communicate with each other, and make their own well-thought-out (educated) decision. Well-structured process of the individual work encourages medical students to its qualitative fulfillment and it is a significant motivation for further professional growth. Significant reserves to increase its efficiency inherent in the use of modern computer technology. Medical students’ individual work should be considered as one of the necessary stages of a modern doctor training. The latest information technologies and individual scientific projects adoption into the educational process leads to efficiency improvement and it forms new future doctor’s professional competences
Сучасні вимоги до підготовки висококваліфі­кованих спеціалістів потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Формування пізнавальної активності, прагнення до професійного розвитку, необхідність відповідності отриманих знань світовим стандартам у студентів-медиків є надзвичайно актуальними. Самостійна робота студентів має особливе значення в навчанні студентів-медиків, допомагає системати­зувати та використовувати знання, отримані на практичних заняттях. Мета роботи – проаналізувати форми самостійної роботи студентів, які використовуються на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фти­зіатрії, для вдосконалення навчального процесу та формування у майбутніх лікарів клінічного мислення, здатності до самовдосконалення і самоосвіти. Рекомендований обсяг СРС при викладанні модулю «Внутрішні хвороби» для студентів 5-го курсу на кафедрі внутрішньої медицини 2 і фтизіатрії становить 90 годин із загальних 240 годин, виділених на дисципліну. Одним з головних завдань професійного навчання студентів-медиків при вивченні дисципліни «Внутрішні хвороби» на 5-му курсі є формування здатності самостійно засвоювати, знаходити та оновлювати знання та надалі ефективно їх використовувати в майбутній професійній діяльності. Відмінність СРС полягає в тому, що студенти можуть працювати на добровільних засадах, обираючи необхідний вид позааудиторної роботи згідно зі своїми інтересами. Окрім цього, відсутність суворого оцінювання з боку викладача є більш виграшною порівняно з практичними аудиторними заняттями, проте не менш відповідальною. Зміст СРС визначається навчальною програмою, завданнями викладача і методичними матеріалами. У статті представлено три основні напрямки індивідуальної роботи студентів з викладання дисципліни "Внутрішні хвороби" для студентів 5 курсу: cамостійна робота студентів на аудиторних заняттях, позааудиторна самостійна робота студентів, самостійна позааудиторна робота під контролем викладача. При обговоренні результатів самостійної роботи студенти навчаються критично мислити, спілкуватися між собою та приймати власні продумані рішення. Правильно організований процес самостійної роботи заохочує студентів-медиків до її якісного виконання та є вагомим мотивуючим фактором до подальшого професійного розвитку. Самостійну роботу студентів-медиків необхідно розглядати як один з необхідних етапів підготовки сучасного лікаря. Впровадження в освітній процес новітніх інформаційних технологій та самостійних наукових проектів приводить до покращення результативності та формує нові професійні компетенції в майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Kuryta, O. V.
Karapetian, K. H.
Frolova, Ye. O.
Kushnir, Yu. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Галій, Л. В.
    Дослідження діяльності організацій професійного фармацевтичного самоврядування за кордоном [Текст] / Л. В. Галій, Т. Ф. Музика // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 1. - С. 12-17


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
ЕВРОПА -- EUROPE
Дод.точки доступу:
Музика, Т. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)