Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование -- тенденции<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10 |
>1. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Кириченко, И. Бренд-нейм: законы тонкого мира [Текст] / И. Кириченко> // Провизор. - 2008. - № 2. - С. 12-15
Рубрики: Лекарства--эконом
Фармация--тенденции
Рекламирование--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Вергильев, Ю. Глобализация ведет к дифференциации [Текст] / Ю. Вергильев> // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 2. - С. 24
Рубрики: Рекламирование--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Юданов, А. Ю. Мерчандайзинг как способ продвижения ЛС в аптечных организациях [Текст] / А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская> // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 4. - С. 21-30
Рубрики: Аптеки--организ--эконом
Рекламирование--тенденции
Дод.точки доступу: Вольская, Е. А.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>4. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Шаргородский, А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама [Текст] / А. П. Шаргородский> // Провизор. - 2010. - № 6. - С. 10-11
Рубрики: Аптеки--тенденции--эконом
Рекламирование--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Реклама лекарств на грани запрета [Текст]> // Фармацевт практик. - 2011. - № 3. - С. 19
Рубрики: Рекламирование--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Реклама под сканером [Текст]> // Провизор. - 2011. - № 17. - С. 4-9
Рубрики: Рекламирование--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Щеглов, Є. Особливості визнання витрат фармацевтичних компаній на маркетингові цілі [Текст] / Є. Щеглов, М. Баранович> // Провизор. - 2011. - № 15. - С. 17-20
Рубрики: Рекламирование--тенденции
Здравоохранения служб маркетинг--закон--тенденции
Дод.точки доступу: Баранович, М.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Горбатенко, А. У пошуках шляхів промоції Rx-препаратів [Текст] / А. Горбатенко, О. Бежевець> // Фармацевт практик. - 2012. - № 2. - С. 12
Рубрики: Экономика фармацевтическая--тенденции
Рекламирование--тенденции
Дод.точки доступу: Бежевець, О.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Бондарєв, Т. Зміни в законодавстві щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів [Текст] / Т. Бондарєв, С. Постриган, Н. Поливка> // Фармацевтичний кур’єр. - 2012. - № 3. - С. 50-53
Рубрики: Качества контроль
Лицензирование--закон--тенденции
Фармация--закон--тенденции
Рекламирование--тенденции
Дод.точки доступу: Постриган, С. Поливка, Н.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Все ли комильфо с рекламой лекарственных средств? [Текст]> // Фармацевт практик. - 2012. - № 6. - С. 13
Рубрики: Рекламирование--тенденции
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|