Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Самоподготовки программы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-23 
1.


   
    Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп’ютерного програмного забезпечення [Текст] / Л. Д. Чулак, В. Г. Шутурмінський, А. О. Бас // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 2. - С. 92-94

Рубрики: Программное обеспечение

   Компьютеры


   Студенты стоматологических учебных заведений


   Самоподготовки программы


Дод.точки доступу:
Чулак, Л. Д.
Шутурмінський, В. Г.
Бас, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб [Текст] / С. А. Сон [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 25-28

Рубрики: Неврология--обуч

   Самоподготовки программы


   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Сон, С. А.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.
Хомицька, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 30-33

Рубрики: Информации и коммуникации средства--исп

   Самоподготовки программы


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 79-81.

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Самоподготовки программы


Дод.точки доступу:
Притуло, О. О.
Проніна, Н. В.
Сосновський, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Мосула, Л. М.
    Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії [Текст] / Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 61-63

Рубрики: Самоподготовки программы

   Химия фармацевтическая--обуч


   Студенты медицинских учебных заведений


   Образование медицинское--организ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ничик, Н. А.
    Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? [Текст] / Н. А. Ничик // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 64-65

Рубрики: Самоподготовки программы

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Олійник, І. Ю.
    Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / І. Ю. Олійник // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 72-75

Рубрики: Самоподготовки программы

   Студенты стоматологических учебных заведений--обуч


   Стоматология--обуч


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Стефанко, С. Л.
    Роль самопідготовки у навчанні студентів [Текст] / С. Л. Стефанко // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 1. - С. 132-133


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дрогомерецька, О. І.
    Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології [Текст] = Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Дод.точки доступу:
Курилів, Г. М.
Мигович, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Текст] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Дод.точки доступу:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Текст] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Дод.точки доступу:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Текст] = Experience of individual student’s work for foreign students implementation in context of European credit transfer-accumulation system at Danylo Halytsky Lviv national medical university / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (методы, организация и управление)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES (организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів, відображено досвід застосування індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Дод.точки доступу:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Солонинко, І. І.
Чемерис, О. М.
Чухрай, Н. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Мельничук, І. М.
    Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання [Текст] = The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 96-101


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: Мета роботи – виявлення переваг, що сприяють формуванню самоосвітньої компетенції у майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Основна частина. Аналіз наукових інтерпретацій поняття “самоосвіта” дозволив нам визначити самоосвітню компетентність як інтегровану характеристику особистості, що поєднує знання, вміння, способи і досвід самоосвіти і виявляється в потребі, здатності й готовності до реалізації такого виду діяльності, спрямованої на досягнення особистісної, професійної, соціальної самореалізації особистості. У статті відображено основні теоретичні підходи до визначення поняття “самоосвітня компетентність майбутніх магістрів медсестринства”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення. В результаті наукової розвідки ми виокремили чотири компоненти в структурі самоосвітньої компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Наголошено на необхідності нових підходів до організації навчального процесу в магістратурі медсестринського спрямування, і, передусім, це стосується організації самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Висновок. Доведено, що потенціал електронного інформаційно-освітнього середовища створює необхідні умови для проек­тування студентами індивідуальної траєкторії самоосвіти, створення електронного кейса багажу знань, підвищує рівень емоційного сприйняття інформації, здійснює самоконтроль результатів навчальної діяльності, активізує самостійну пізнавальну ініціативність, мотивує студентів до самонавчання
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 3/2019 [Текст] // Ліки України. - 2019. - № 4. - С. 51-52


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Проект "Післядипломне навчання на стоінках журналу "Ліки України". Випуск 4/2019 [Текст] // Ліки України. - 2019. - № 5/6. - С. 45-46


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 5/2019 [Текст] // Ліки України. - 2019. - № 7. - С. 61-62


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Крамар, Ю. А.
    Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку [Текст] / Ю. А. Крамар, Г. Я. Пилягіна // НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконалення
Навчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Дод.точки доступу:
Пилягіна, Г. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Tymoshchuk, O. V.
    Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training [Текст] = сучасні принципи використання інноваційних освітніх технологій у підготовці магістра медицини / O. V. Tymoshchuk // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 194-198. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: The article analyzes the factors that influence the effectiveness of the training of Masters of Medicine, highlights innovative educational technologies and their influence on the application of knowledge, skills and abilities of students of the medical university and the maximum approach of the learning process to the real practical activities of Masters of Medicine. To evaluate the use of modem principles of innovative educational technologies, an assessment of the indicators of qualitative learning success was carried out in the application of new methodological approaches developed by the teams of Departments of Hygiene and Ecology, Infectious Diseases of Children and Phthisiology and Pulmonology with the Course of Occupational Diseases of the Ivano-Frankivsk National Medical University. Also, the results of the use of innovative educational technologies were evaluated by questioning the students during the courses of these disciplines. The introduction of the credit-transfer system of education is accompanied by substantial advantages, including the increase of motivation of the students to study, control of the teacher in mastering the theoretical material and practical skills, increase of the time for independent study of the educational material. The assimilation of the methods and the above-mentioned pedagogical techniques will promote the improvement of the quality of education and character building in higher educational institutions of Ukraine and will bring them closer to the European level. Thus, one of the main advantages of innovative educational technologies is the approach of the learning process to the practical w’ork of the future professionals. The main task of the introduction of interactive forms of study is the training of highly skilled, innovative-oriented specialists on the basis of a single process of obtaining, distribution and applying of the newr knowledge. Thus, the use of innovative-pedagogical technologies in the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University meets the modem requirements of high-quality training of the Master of Medicine
Для успішної професійної підготовки висококваліфікованих фахівців в нових соціально - економічних умовах на перший план виходить особистість студента, здатність його до самостійності прийняття рішень і доведення їх до виконання, тобто освіта стає особистісно-орієнтованою [1]. Сучасний лікар повинен бути компетентний не тільки в галузі своїх вузькопрофесійних завдань, але і чітко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні в майбутньому і здоров’я нації в цілому.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Клиническая фармакология и кредитно- модульная система: шаг назад или вперед? [Текст] / О. А. Яковлева [та ін.] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5. - С. 374


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Дод.точки доступу:
Яковлева, О. А.
Дорошкевич, И. А.
Клекот, А. А.
Семененко, С. И.
Жамба, А. О.
Стопинчук, А. В.
Барало, Р. П.
Кириченко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО [Текст] = Self-educational – a quality benchmark for the professional training of future experts in physical therapy and occupational therapy in higher education institutions / І. В. Мезенцева [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES (обучение)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У сучасних умовах розвитку суспільства змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів. Для підготовки висококваліфікованих фахівців, готових до професійної діяльності в мінливих умовах сьогодення, необхідно сформувати у них самоосвітню компетентність, що дозволить постійно самовдосконалюватись і бути конкурентноспроможними на ринку праці. Мета. Теоретичне обґрунтування необхідності формування самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії під час навчання у ЗВО. Самоосвітня компетентність є невід’ємним компонентом фахової компетентності фізичного терапевта, ерготерапевта. Зазначено, що ця компетентність включає уміння самостійно здобувати знання, що необхідні для професійного розвитку, усвідомлення важливості безперервної освіти. Визначено, що сформована самоосвітня компетентність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготера- пії забезпечує їх професійну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, сприяє розвитку адаптивних умінь. Підкреслено, що формування самоосвітньої компетентності відбувається постійно і здійснюється протягом всієї професійної діяльності. Наголошено на важливості формування в майбутніх фахівців базових умінь і компонентів, які є складовими самоосвітньої компетентності, під час навчання у ЗВО з метою здатності студентів у майбутньому здійснювати процес самоосвіти. Встановлено, що умови сьогодення вимагають перебудови принципу співпраці викладачів зі студентами шляхом зменшення аудиторних занять і збільшення часу на самостійне опрацювання навчального матеріалу, оптимізації методичного забезпечення освітнього процесу тощо
In modern conditions of social development, the requirements for future physical and occupational therapists' professional training are changing. In order to train highly qualified specialists ready for professional activities in today's changing conditions, it is necessary to form their self-educational competence. In order to be competitive in the labor market, it is necessary to increase one’s potential during self-education activities. This determines the relevance of the formation of self-educational competence of future physical rehabilitators, occupational therapists during their studies at higher education institutions. In this article, we aim to substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical therapy and occupational therapy during their studies at higher education institutions. It has been established that self-educational competence is an integral component of the professional adequacy of a physiotherapist and an occupational therapist. This competence includes the ability to acquire knowledge independently and understand the importance of education throughout life. It was determined that the formed self-educational competence of future physiotherapy specialists ensures their professional mobility, competitiveness in the labor market and promotes the development of adaptive skills. It is emphasized that the formation of self-learning competence is a continuous process carried out throughout a specialist's entire professional activity. The importance of forming basic skills and components of self-educational competence to enable students to carry out the process of self-education in the future is highlighted. The relevance of the development of self-educational competence of future specialists, in particular of physical and occupational therapy in current conditions of remote studying, was noted. It has been established that today's conditions require restructuring the principle of cooperation between teachers and students by reducing classroom classes, devoting more time for independent processing of educational material, as well as optimization of methodical support of the educational process etc. The purpose of the research: to theoretically substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical and occupational therapy during their studies in institutions of higher education. Materials and methods: systematic analysis of scientific literature; theoretical generalization and systematization of information about the formation of self-educational competence of future physical and occupational therapy specialists during professional training in higher education institutions. As a result of the research, it was concluded that there is a high demand in society for physical and occupational therapists who can independently acquire knowledge and master new methods and technologies. That is why it is necessary that their professional self-development training should be carried out during studying in higher education facilities. Graduates of higher education institutions must maintain scientific knowledge, effective techniques, and skills that allow them to adapt independently and quickly in a changing information environment. We believe that the ability of students to self-educate and the desire to improve their skills contribute to the improvement of the quality of higher education
Дод.точки доступу:
Мезенцева, І. В.
Павлович, О. С.
Дручик, В. Д.
Ярликова, В. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)