Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Склонностей тесты<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.


    Сикорский, И. А.
    Даровитость и талантливость в свете объективного исследования (по данным психофизических коррелятивов) [Текст] / И. А. Сикорский // Психологическая диагностика : Ежекварт. науч.-метод. и практ. журнал . - 2005. - № 2. - С. 118-127

Рубрики: Пульс--методы

   Склонностей тесты


   Психофизиология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Корлякова, С. Г.
    Психологический аспект диагностики музыкальных и музыкально-исполнительских способностей школьников и студентов [Текст] / С. Г. Корлякова // Психология в вузе. - 2008. - № 2. - С. 120-131

Рубрики: Склонностей тесты

   Музыка--обуч--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Мельник, Н. О.
    Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = Peculiarities of knowledge control for foreign students of english form of education by means of the test problems on the histology and embryology department in O. Bohomolets national medical university / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 92-95


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
СКЛОННОСТЕЙ ТЕСТЫ -- APTITUDE TESTS
Анотація: Мета роботи – аналіз досвіду використання тестових завдань в іноземних англомовних студентів на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Основна частина. З метою стандартизації оцінки знань студентів на кафедрі для студентів англомовної форми навчання використовуються тестові завдання, складені за типом ліцензійного іспиту “Крок 1”. Тести розподілені за такими розділами, як: цитологія, ембріологія, загальна гістологія та спеціальна гістологія, а в кожному розділі – згідно з темами календарно-­тематичного плану. На кожному занятті студент повинен відповісти на десять питань, тим самим всі тестові завдання уніфіковані за ваговою складовою при розрахунку результатів оцінювання за конкретну тему. Тестування дає можливість не тільки урізноманітнити процес діагностики рівня підготовки студентів, а й об’єктивно отримати реальну картину засвоєння знань та навичок. Тестовий контроль забезпечує одночасну перевірку знань студентів і формує мотивацію регулярно готуватися до кожного заняття, дисциплінує їх. До вагомих переваг тестового контролю потрібно віднести об’єктивність та справедливість оцінки знань, які зменшують емоційні перевантаження студентів, забезпечують прозорість і відкритість результатів контролю, розвивають індивідуально-диференційований підхід до навчання та самостійної роботи студентів. Висновки. Система тестів дозволяє швидко оцінити рівень знань студентів на занятті за короткий термін часу, перейти до виконання практичної роботи. Тестова перевірка знань – вдала форма закріплення, осмислення, систематизації матеріалу
Дод.точки доступу:
Кондаурова, Г. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Юрценюк, О. С.
    Особистісні особливості студентів вищих навчальних закладів (стаття присвячена 75-річчю ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет") [Текст] = Personality features of students at higher educational establishments (to the 75th anniversary of HSEE of Ukraine "Bukovinian State Medical University") / О. С. Юрценюк, В. М. Пашковський // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 4. - С. 104-108. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
СКЛОННОСТЕЙ ТЕСТЫ -- APTITUDE TESTS (стандарты, статистика)
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (патофизиология, этиология)
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE (патофизиология, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Проблема спеціальної діагностики особистісних особливостей студентів є актуальною протягом усіх років навчання. У статті розглянемо вплив особистісних особливостей на формування непсихотичних психічних розладів у студентів. Мета роботи - вивчення особистісних особливостей студентів з непсихотичними психічними розладами та здорових студентів. Матеріали і методи. Нами, протягом 2015-2017 рр., з дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний методи. Вивчення особистісних особливостей проводили з використанням скороченого багатофакторного опитувальника особистості (СБОО), розробленого на підставі тесту MMPI (Minnesota Multiphasic Personality Inventory). Результати. В результаті проведеного дослідження виявлено, що в основній групі (студенти з НПР) спостерігались вищі абсолютні значення фактично за всіма шкалами (р0,005). Найвищі показники встановлені за 2 (депресія) та 7 (психастенія) шкалами - 60,41±0,83 та 60,20±0,81 балів в основній групі (N70) виявлено у достовірно більшої кількості студентів основної групи 72 (22,71%) проти 14 (1,53%) студентів порівняльної групи(р0,005). Висновки. Встановлено, що серед студентів з непсихотичними психічними розладами достовірно частіше траплялися особи з депресивними, паранояльними, психастенічними та істеричними рисами особистості, що необхідно враховувати при ранній діагностиці та побудові психотерапевтичної програми для цього контингенту хворих
Дод.точки доступу:
Пашковський, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)