Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты лечебных факультетов<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 13
1.


    Хіміч, С. Д.
    Про результати передекзаменаційного анонімного анкетування студентів ІІІ курсу [Текст] / С. Д. Хіміч, О. І. Афанасюк ; Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова // Матеріали VI Всеукр.науково-практ.та навч.-метод.конференції завкафедр заг.хірургій мед.вузів України (Вінниця,- трав. р.). - 1998. - С. 44-45


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL (психология)
Дод.точки доступу:
Афанасюк, О. І.
Вінниц. ДМУ ім. М.І. Пирогова


Знайти схожі

2.


   
    Влияние ежедневного приема пробиотического продукта "Актимель" на показатели системного иммунитета у студентов медицинских факультетов [Текст] / Г. Н. Дранник [та ін.] // Український терапевтичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 76-85

Рубрики: Студенты лечебных факультетов

   Пробиотики--тер прим


   Дисбактериоз кишечника--иммунол--тер


   Актимель


Дод.точки доступу:
Дранник, Г. Н.
Курченко, А. И.
Савченко, В. С.
Тарасова, И. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського [Текст] / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 59-60


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Марущак, М. І.
Дзиза, С. В.
Бакалець, О. В.
Бегош, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Пріоритетні завдання при викладанні неонатології у вищих медичних навчальних закладах зі спеціальності «лікувальна справа» [Текст] / О. П. Волосовець [та ін.] // Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 18


MeSH-головна:
НЕОНАТОЛОГИЯ -- NEONATOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры)
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Кривопустов, С. П.
Печура, Н. С.
Логінова, І. О.
Шевцова, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Салюк, О. Д.
    Поширеність та інтенсивність стоматологічних захворювань у китайських студентів [Текст] / О. Д. Салюк // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2014. - № 1. - С. 13-16. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОГНАТИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ -- STOMATOGNATHIC DISEASES (классификация, эпидемиология)
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL (классификация)
КИТАЙ -- CHINA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Резніченко, Н. Ю.
    Досвід удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі дерматовенерології [Текст] = Experience of improvement of independent work of students at the department of dermatovenereology / Н. Ю. Резніченко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 470-472. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ДЕРМАТОЛОГИЯ -- DERMATOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Оценка знания студентами старших курсов вопросов антимикробной химиотерапии [Електронний ресурс] = Awareness of Antimicrobial Chemotherapy in Fifth and Sixth Year Medical Students / Р. А. Бонцевич [та ін.] // Клиническая микробиология и антимикробная химиотерапия. - 2016. - Т. 18, № 3. - С. 226-230. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
БОЛЬНИЦЫ КЛИНИЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, TEACHING (использование, методы, организация и управление)
ЛЕКАРСТВЕННАЯ ТЕРАПИЯ КОМБИНИРОВАННАЯ -- DRUG THERAPY, COMBINATION (методы)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (фармакология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, ОЦЕНКА И ПРИОБРЕТЕНИЕ -- PRACTICE VALUATION AND PURCHASE (методы, организация и управление)
Анотація: Данная статья описывает результаты исследования, направленного на оценку знаний студентов старших курсов медицинских институтов по основным вопросам антибактериальной терапии и эмпирического применения антимикробных препаратов (АМП) при лечении респираторной патологии. Всего в исследовании приняли участие 197 студентов V и VI курсов из двух городов России: Белгорода и Воронежа. По результатам опроса, 55,9% студентов смогли правильно определить фармакологическую группу АМП. Сменить антибиотик при отсутствии клинического эффекта в течение двух-трёх дней решили 68,5% студентов; 31,5% студентов считают, что АМП необходимо заменить даже при позитивном результате от его применения. Правильно выбрать все фармакологически нерациональные комбинации АМП не удалось 76,9% студентам. С эмпирическим назначением АМП при респираторной инфекции полностью справились 30,3% опрошенных. Только 68% студентов решили, что их знаний по АМП недостаточно для будущей работы в сфере здравоохранения, и они нуждаются в проведении дополнительных образовательных мероприятий по данной теме
Дод.точки доступу:
Бонцевич, Р. А.
Щуровская, К. В.
Покровская, Т. Г.
Батищева, Г. А.
Гончарова, Н. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Текст] = Experience of individual student’s work for foreign students implementation in context of European credit transfer-accumulation system at Danylo Halytsky Lviv national medical university / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (методы, организация и управление)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES (организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів, відображено досвід застосування індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Дод.точки доступу:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Солонинко, І. І.
Чемерис, О. М.
Чухрай, Н. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бойко, Т. В.
    Досвід освоєння практичних навичок та особливоті індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 [Текст] = Acquisition experience of practical habits and peculiarities of individual 5 course students’ work of the medical faculty at the internal medicine department no. 3 / Т. В. Бойко // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 70-73


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Матеріали XVI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю "Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України" (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) 16-17 травня 2019 року м. Тернопіль [Текст] // Медична освіта. - 2019. - N 3 (додаток). - С. 5-100


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Tymochko, N. B.
    Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students [Текст] = Використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу / N. B. Tymochko // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 191-193. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, тенденции)
Анотація: The aim of the work was to analyze interactive education methods during teaching of internal medicine for 6-year students of the Faculty of Medicine. The 6-year students have already some basic theoretical, as well as practical material. They can make differential diagnostics, diagnoses, set reatment process aim and stages in order to solve patient’s problems. The main part in preparation of a doctor in modern conditions has to correspond to problems of the health care, as well as the society in general. A modern physician must not only be competent in the branch of his/her restricted professional tasks, but also to be aware of diagnostics and treatment, evidence-based medicine basics, to stay tuned in interdisciplinary branches. That’s why a modern teacher educating 6-year students in a department of internal medicine accordingly has to know interactive methods of teaching of theoretical material for knowledge acquisition improvement by the students, modern methods of diagnostics, and necessarily to perform lessons in practical training centers for drilling and learning of practical material
Мета роботи - проаналізувати використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу медичного факультету. Основна частина. Підготовка лікаря в сучасних умовах повинна відповідати як питанням охорони здоров'я, так і суспільства в цілому, при цьому сучасний лікар не тільки повинен бути компетентний в області своїх вузькопрофесійних завдань, але і легко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні. Висновок. Впровадження інтерактивні технології викладання дасть змогу у майбутньому отримати високо кваліфікованого лікаря-практика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Оптимізація викладання дисципліни "лікарська практика в сімейній медицині" на п’ятому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету [Текст] / Т. В. Мергель [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 121-125. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL (психология)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (обучение, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Мергель, Т. В.
Юсипчук, У. В.
Левандовська, Х. В.
Налужна, Т. В.
Сарапук, О. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Моцюк, Ю. Б.
    Особливості самостійної роботи при вивченні дисципліни "клінічна практика" студентами v курсу зі спеціальності лікувальна справа на кафедрі акушерства та гінекології ім. І.Д. Ланового [Текст] / Ю. Б. Моцюк. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИКА, УПРАВЛЕНИЕ -- PRACTICE MANAGEMENT, MEDICAL (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)