Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-39 
1.


    Білай, І. М.
    Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Лекарственная терапия


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Моніторинг мотиваційних характеристик студентів старших курсів фармацевтичного факультету [Текст] / І. Я. Городецька [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 37-41

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Психология социальная


Дод.точки доступу:
Городецька, І. Я.
Громовик, Б. П.
Сятиня, М. Л.
Мокрянин, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Грем, О. Ю.
    Організація діяльності студентського наукового гуртка кафедри на основі вивчення професійної мотивації студентів фармацевтичного факультету [Текст] / О. Ю. Грем // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 58-63

Рубрики: Фармацевты--обуч

   Студенты фармацевтических учебных заведений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Дод.точки доступу:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Черных, В.
    Как найти работу своей мечты? [Текст] / В. Черных // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Гурак, Д.
    Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Текст] / Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Воскобойнік, О. Ю.
    Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" [Текст] / О. Ю. Воскобойнік // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 26-28


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кривов’яз, О. В.
    Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації [Текст] / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 33-35


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика)
Дод.точки доступу:
Томашевська, Ю. О.
Гарник, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Дорошкевич, І. О.
    Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. О. Дорошкевич // Клінічна та експериментальна патологія. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 231-233


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Ткаченко, Н. О.
    Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність" [Текст] / Н. О. Ткаченко // Одеський медичний журнал : наук.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: с.45-46


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Дедишина, Л.
    Фармосвіта за кордоном [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2016. - № 1. - С. 32-33


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Головною умовою вступу до фармацевтичних вищих навчальних закладів у країнах Європи є повна 11–13-літня освіта, здобута в загальноосвітній школі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Студентська олімпіада — шлях до професійної реалізації // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 17


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: 6‒8 квітня 2016 р. ЛНМУ ім. Данила Галицького приймав учасників ювілейної ХХ Всеукраїнської олімпіади за спеціальністю «Фармація»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Велика, А. Я.
    Оцінка задоволеності студентів-провізорів майбутньою професією [Текст] / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 250-253. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Велика, А. Я.
    Особливості професійного вибору студентів-провізорів [Текст] = Features of students-pharmacists’ professional choice / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливістю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Загричук, Г. Я.
    Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії [Текст] = Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Анотація: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим
Дод.точки доступу:
Демид, А. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Теодор Торосевич — найвидатніший фармацевт-практик Галичини [Текст] // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: У праці Ярослава Ганіткевича «Історія української медицини у датах і іменах» знаходимо первинну інформацію про львівського аптекаря ХІХ ст. Теодора Торосевича: «7 вересня 1789 р. народився Теодор Торосевич — магістр фармації, що створив у Львові лабораторію при аптеці «Під римським імператором Титусом», дослідив фізико-хімічні властивості мінеральних вод Трускавця, Моршина, Немирова, Великого Любіня; запропонував використовувати посуд із темного скла для зберігання світлочутливих препаратів, опублікував понад 120 праць. Помер 1876 р.». Наукові здобутки Т. Торосевича у галузі хімії та фармації досліджував студент VI курсу фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького Юрій Щадило під керівництвом доцента, канд. фарм. наук Андрія Дацка
Дод.точки доступу:
Торосевич, Теодор (1789 - 1876) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Алєксєєва, І. М.
    Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Демецька, О.
    Майбутнє фармації очима студентів [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 34-35


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
Анотація: Провізор у перекладі з латинської — це той, що передбачає та передчуває. А чи властиві такі здібності тим, хто тільки-но починає свій шлях у професії? Ми вирішили поцікавитись у студентів 4-го курсу медикофармацевтичного факультету Київського Міжнародного Університету, яким саме вони бачать майбутнє фармації та майбутнє аптеки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Галій, Л. В.
    Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту [Текст] / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 3-11


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Анотація: Мета: узагальнення та аналіз результатів педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, системний та порівняльний аналізи. Результати дослідження. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) описана методологія проведення дворічного педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання. 26 % студентів, що були залучені до експерименту, не змогли адаптуватися до нової форми навчання. Водночас спостерігався певний феномен, пов’язаний з високими показниками якісної успішності студентів, які продовжили участь в експерименті. Найбільш суттєвою методичною проблемою упровадження дистанційного навчання стала невідповідність обсягу запланованої навчальної діяльності студентів (кількості індивідуальних завдань і контрольних заходів) та часу на опанування дисципліни. Запропоновано збалансувати зазначені показники шляхом обмеження кількості дисциплін, кількості тем та індивідуальних і контрольних завдань на кожен кредит дисципліни. У семестровому графіку навчального процесу дистанційних студентів доцільно передбачити періодичні тижневі перерви (після проходження 2-3 дистанційних курсів). Важливою організаційною проблемою стала відсутність нормативів педагогічного навантаження для роботи з дистанційними студентами, що знижує мотивацію тьюторів до супроводження дистанційних курсів. Висновки. Результати складання навчальних сесій студентами, які брали участь у педагогічному експерименті, довели ефективність технологій дистанційного навчання. Однак потребують вирішення виявлені нами методичні та організаційні проблеми
Дод.точки доступу:
Серопян, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)