Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Трансакционный анализ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.


    Агибалова, Т. В.
    Алкогольная зависимость с позиций трансакционного анализа [Текст] / Т. В. Агибалова, О. Ж. Бузик // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2007. - № 1 (Алкоголизм. Прил.к ж-лу). - С. 71-73

Рубрики: Алкоголя употребление

   Трансакционный анализ


   Психотерапия--методы


Дод.точки доступу:
Бузик, О. Ж.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Иванова, Н. В.
    Как клиенты приходят на психотерапию [Текст] / Н. В. Иванова // Психология в вузе. - 2013. - № 4. - С. 108-121


MeSH-головна:
ПСИХОТЕРАПЕВТИЧЕСКОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ ПРИ КРИЗИСНЫХ СОСТОЯНИЯХ -- CRISIS INTERVENTION (методы, тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Мруг, О. Ф.
    Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу [Текст] = Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis / О. Ф. Мруг // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (кадры, методы, обучение, организация и управление)
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY (кадры, методы, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Литвак, А. І.
    Трансформаційне лідерство лікарів [Текст] / А. І. Литвак, В. Л. Михайленко, О. С. Коміссарова // Сімейна медицина. - 2020. - № 3. - С. 39-42. - Бібліогр.: с. 42


MeSH-головна:
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS (кадры, методы, стандарты, статистика, этика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT (история, стандарты, статистика)
Анотація: Лідерство є сучасною концепцією управління, зокрема управління змінами, для якої має значення не рівень посади, а ступінь впливовості діяльності особи. У сучасних умовах лідерство перестало бути ознакою окремих людей. Сьогодні кожен співробітник організації має проявляти лідерство, відчувати себе лідером і бути зразком у своїй справі. Лідерство є важливою соціально-особовою компетенцією, оскільки включає як компонент соціального впливу, так і особовий ресурс, що дозволяє людині взяти на себе лідерську роль
Трансформаційне лідерство спрямовано на формування індивідуальних стосунків між лідером і кожним послідовником окремо. Воно включає такі базові стильові особливості поведінки лідерів, як розширення інтересів підлеглих, підтримка їх особового зростання і самоповаги, їх інтелектуальної творчої стимуляції і натхнення, спонукання виходити за межі короткочасних індивідуальних інтересів, прагнення до змін, відповідних нових значущих цілей колективу
У дослідженні брали участь 40 лікарів. Усім учасникам було запропоновано багатопрофільний опитувальник Басс–Аволіо, який дозволяє оцінити характеристики особистості щодо лідерства. Багатофакторний опитувальник лідерства складається з 21 твердження, які включають трансформаційні і трансакційні характеристики лідера. Лікарі у даному дослідженні отримали високі бали за факторами лідерства багатопрофільного опитувальника Басс–Аволіо. Разом з тим учасники дослідження продемонстрували помітний дисбаланс між трансформаційними і трансакційними ознаками лідерства і тому потребують подальшого удосконалення і навчання лідерству
Дод.точки доступу:
Михайленко, В. Л.
Коміссарова, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)