Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Урологическое отделение больницы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.


    Калининская, А. А.
    Рационализация использования коечного фонда урологических отделений [Текст] / А. А. Калининская, В. Ш. Рамишвили // Здравоохранение Рос.Федерации. - 2000. - № 4. - С. 35-37


MeSH-головна:
УРОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- UROLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL (организация и управление, стандарты, тенденции, экономика)
Дод.точки доступу:
Рамишвили, В. Ш.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Нестеренко, Е. И.
    Медико-социальная характеристика урологических больных, получивших стационарною помощь [Текст] / Е. И. Нестеренко, М. А. Шарафутдинов // Российский медицинский журнал. - 2006. - № 6. - С. 5-7

Рубрики: Урологические болезни

   Социальная медицина


   Урологическое отделение больницы


Дод.точки доступу:
Шарафутдинов, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Минасьянц, Э. З.
    Лазерная контактная литотрипсия камней верхних мочевыводящих путей в условиях ургентного урологического отделения [Текст] / Э. З. Минасьянц, К. Н. Саханда, М. П. Борисов // Урология. - 2009. - № 6. - С. 52-56

Рубрики: Уролитиаз--тер

   Литотрипсия лазерная--исп


   Урологическое отделение больницы


Дод.точки доступу:
Саханда, К. Н.
Борисов, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Стусь, В. П.
    История развития урологической службы Днепропетровской областной больницы им. И. И. Мечникова (к 220-летию со дня основания больницы) / В. П. Стусь, С. А. Рыженко // Урологія. - 2018. - Том 22, N 3. - С. 99-111


MeSH-головна:
УРОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- UROLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL (история, кадры, организация и управление)
Анотація: У статті коротко, на підставі архівних даних, даних літератури, викладені основні етапи розвитку урологічної служби КЗ "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім.І.І.Мечнікова" від відкриття урологічного відділення в 30-ті роки ХХ століття до сучасної урологічної клініки. Представлені бібліографічні дані осіб, які відіграли важливу роль у розвитку урології як спеціальності, так і науки.
В статье кратко, на основании архивных данных, данных литературы, изложены основные этапы развития урологической службы КЗ "Днепропетровская областная клиническая больница И.И. Мечникова" от открытия урологического отделения в 30-е годы ХХ века до современной урологической клиники. Представлены библиографические данные лиц, сыгравших важную роль в развитии урологии как специальности, так и науки.
Дод.точки доступу:
Рыженко, С. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гутор, Т. Г.
    Результати першого етапу клінічного аудиту в урологічних відділеннях закладів охорони здоров’я міста Львова [Текст] = Results of the first stage of clinical audit in the urology departments of health care facilities in Lviv / Т. Г. Гутор, А. Б. Зіменковський // Львівський медичний часопис. - 2022. - Т. 28, № 1/2. - С. 9-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (методы, тенденции)
УРОЛОГИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- UROLOGY DEPARTMENT, HOSPITAL (организация и управление, тенденции)
КЛИНИЧЕСКИЙ АУДИТ -- CLINICAL AUDIT (использование, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE (организация и управление, статистика)
СОЦИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- SOCIOLOGY, MEDICAL (методы, организация и управление)
Анотація: Покращення якості надання медичної допомоги в урологічних відділеннях закладів охорони здоров'я шляхом проведення клінічного аудиту з поглибленим вивченням причин незадоволеності пацієнтів отриманими медичними послугами. Матеріал і методи. Соціологічне дослідження включало анкетування 405 хворих, які лікувались в урологічних відділеннях комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради "Львівська обласна клінічна лікарня" та комунального некомерційного підприємства "Клінічної лікарні швидкої медичної допомоги". Респонденти оцінювали якість надання медичної допомоги у сферах медичного обслуговування, інформативності, фінансування, якості діагностики та лікування. У роботі використано методи структурно-лоґічного аналізу, системного підходу та аналізу, обчислення середніх та відносних величин, розрахунок індексу задоволеності наданими послугами. Результати й обговорення. Визначення рівня задоволеності респондентів стаціонарним лікуванням показало, що в цілому незадоволених серед всіх анкетованих було 7,16±1,28% осіб. Виокремлено фокус-групу таких осіб: це пацієнти працездатного віку, фінансово спроможні, переважно із вищою освітою, найчастіше з діагнозом сечокам'яна хвороба, які мали виражений больовий синдром, із пізнім часом звернення за медичною допомогою (більше 24 годин), були прооперовані та очікували швидких результатів лікування, навіть попри позитивний кінцевий результат лікування. Ці пацієнти потребували більшої уваги лікаря, були незадоволені роботою середнього медичного персоналу, мали конфлікти з сусідами по палаті, претензії до наявності та якості медичного обладнання, санітарного стану приміщень відділення. Висновки. Результати аналізу клінічного аудиту в розрізі задоволеності пацієнтами наданими медичними послугами, як однієї із форм отримання зворотного зв'язку (patient feedback) щодо якості медичної допомоги, вказують з одного боку, на належний рівень доступності послуг, міжособистісних відносин, інфраструктури, виконання технічних вимог якості і дотримання стандартів персоналом відділення, а з іншого боку,- на наявність незадоволених пацієнтів певними послугами у відділенні. Виокремлені фокус-групи незадоволених пацієнтів дають змогу врахувати особистісні підходи при наданні медичної допомоги таким категоріям населення, що в цілому удосконалить та підвищить якість надання медичних послуг. На основі результатів клінічного аудиту було запропоновано рекомендації щодо вдосконалення управління медичною допомогою в урологічних відділеннях закладів охорони здоров'я
The research aims at improving the quality of rendering medical care in the urology departments of health care facilities by conducting the clinical audit with advanced study of causes of dissatisfaction of patients with the medical service provided. Material and Methods. Sociological research included the questioning of 405 patients who were treated in the urology departments of the municipal nonprofit enterprise of the Lviv Regional Council "Clinical Emergency Hospital". The respondents estimated the quality of providing health care in the sphere of medical service, informational content, financing, the quality of diagnosis and treatment. Methods of structural-logical analysis, systemic approach and analysis, calculation of mean and relative values, calculation of satisfaction index with services provided are used in this work. Results and Discussion. The determination of the level of respondents' satisfaction with inpatient treatment showed that, in total, that the number of dissatisfied among the interviewed were 7.16±1.28 % persons. The focus-group of such persons was singled out: patients of active working age, financially - able, mainly with higher education, most often with diagnosis of urolithiasis, who suffered from pain syndrome, with late appealing for medical care (more than 24 hours), they were operated on and waited for the quick results of treatment, even despite the positive final result of treatment. These patients demanded more attention of a doctor, were dissatisfied with the work of paramedical personnel, conflicted with ward neighbors, had claims to availability and quality of medical equipment, sanitary state of premises of the department. Conclusions. The results of the clinical audit targeting the satisfaction of patients with medical services provided as one of the forms of receiving the patient feedback concerning the quality of medical aid, point out, on one hand, the appropriate level of availability of services, interpersonal attitudes, infrastructure, execution of technical demands as to quality and standard compliance by the staff of department. While, on the other hand, the audit results indicate the presence of dissatisfied with some certain services in the department. The focus-groups of dissatisfied make it possible to take into account the personal approaches in rendering medical aid to such categories of population, that in total will improve and increase the quality of providing medical services. Basing on the results of clinical audit, the recommendations as to the perfection of medical care management in the urology departments of health care facilities
Дод.точки доступу:
Зіменковський, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)