Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Финансовый менеджмент больничный<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.


    Третьяков, А. Е.
    Обоснование принципов материального стимулирования труда в учреждениях здравоохранения [Текст] / А. Е. Третьяков // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. - 1999. - № 5. - С. 44-48


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ -- HEALTH FACILITIES
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ БОЛЬНИЧНЫЙ -- FINANCIAL MANAGEMENT, HOSPITAL (организация и управление)
ЗАРПЛАТА И ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВЫПЛАТЫ -- SALARIES AND FRINGE BENEFITS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Лехан, В. М.
    Вплив сучасних методів фінансування лікарень на якість планового стаціонарного лікування пацієнтів хірургічного профілю [Текст] / В. М. Лехан, М. В. Павленко // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2011. - № 2. - С. 62-65

Рубрики: Финансовый менеджмент больничный

   Хирургический больной


   Больницы государственные--эконом


   Больницы частные--эконом


Дод.точки доступу:
Павленко, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Іскрижицька, Ф.
    Фінлізинг обладнання: як визначити КЕКВ та відобразити в обліку [Текст] / Ф. Іскрижицька // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 9. - С. 58-62


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБОРУДОВАНИЕ ДОЛГОВРЕМЕННОГО ПОЛЬЗОВАНИЯ -- DURABLE MEDICAL EQUIPMENT (снабжение и распределение, экономика)
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ БОЛЬНИЧНЫЙ -- FINANCIAL MANAGEMENT, HOSPITAL (использование, методы, организация и управление, экономика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Автономізація лікарень: що варто знати [Текст] // Управління закладом охорони здоров’я. - 2017. - N 12. - С. 23-25


MeSH-головна:
БОЛЬНИЦЫ -- HOSPITALS
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ БОЛЬНИЧНЫЙ -- FINANCIAL MANAGEMENT, HOSPITAL (организация и управление)
БОЛЬНИЦАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- HOSPITAL ADMINISTRATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Муніципальне замовлення як механізм реформування охорони здоров’я міста Тернополя за умов децентралізації [Текст] = Municipal organization as a mechanism of health care reform of Ternopil in terms of decentralization / Т. І. Пискливець [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 1. - С. 55-61


MeSH-головна:
БОЛЬНИЦЫ МУНИЦИПАЛЬНЫЕ -- HOSPITALS, MUNICIPAL
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ БОЛЬНИЧНЫЙ -- FINANCIAL MANAGEMENT, HOSPITAL
Анотація: Мета: розглянути механізм муніципального замовлення медичної галузі міста Тернополя в умовах децентралізації та реформування системи охорони здоров’я. Матеріали і методи. Матеріалами дослідження є принципи фінансування системи охорони здоров’я міста Тернополя та робота місцевих медичних закладів, а методами – опис, аналіз, синтез, узагальнення, графічний дизайн. Результати. Протягом останніх років за умов децентралізації на місцеву владу покладено важливе завдання – створення максимальних можливостей надавати якісні та доступні послуги, не збільшуючи при цьому податкового навантаження на людей. Щорічно бюджет медичної галузі міста Тернополя стикається з проблемою недофінансу­вання з державного бюджету. Лише в 2018 р. дефіцит бюджету на заробітну плату становив майже 50 млн грн. Тому Тернопільська міська рада власними коштами компенсує цю різницю. У 2018 р. дофінансування з міського бюджету становить 65 млн 377 тис. грн або 24,3 % всього фінансування медицини. В 2019 р. у галузь охорони здоров’я міста закладено 84,6 млн грн або 33,6 % від загального бюджету. Також встановлено, що бюджет медицини в 2018 р. – соціально спрямований. Основний акцент зроблений на видачу безкоштовних рецептів, зубопротезування пільгових категорій громадян, медичну допомогу учасникам АТО, чорнобильцям. Охорона здоров’я – пріоритет діяльності Тернопільської міської ради. Тому кошти з міського бюджету виділяють не тільки на соціальну складову, але й на проведення капітальних ремонтів, реконструкцій, закуплення нового обладнання. Також завдяки фінансам, виділеним із міського бюджету, вперше за багато років немає дефіциту коштів на заробітну плату. Висновки. Спостерігаємо чітку позитивну тенденцію фінансування медичної галузі міста з міського бюджету, на що вказують відсутність заборгованості із заробітної плати працівникам закладів охорони здоров’я, модернізація медичних установ та оснащення їх сучасним обладнанням, підвищення тривалості життя тернополян, позитивний природний приріст
Purpose: to consider the mechanism of the municipal order of the medical industry of the Ternopil city in conditions of decentralization and reformation of the health care system. Materials and Methods. The principles of financing the health care system of the Ternopil city and the work of local medical institutions. Research methods are description, analysis, synthesis, generalization, graphic design. Results. Over the past few years, in a context of decentralization, the important task of local authorities is to create maximum opportunities to provide high-quality and affordable services without increasing the tax burden on people. Every year, the budget of the medical industry of the Ternopil city faces the problem of underfunding from the state budget. Only in 2018 the deficit of the budget on wages was almost UAH 50 million. Therefore, Ternopil city council compensates this difference by its own means. So, in 2018, the financing of the city budget is 65 million 377 thousand UAH or 24.3 % of the total financing of medicine. In 2019, the health care sector of the city put up 84.6 million UAH or 33.6 % of the total budget. It is also established that the budget of medicine in 2018 – socially directed. The main emphasis is on the issue of free recipes, dentistry of privileged categories of citizens, medical assistance to members of the anti-terrorist organization, and Chernobyl victims. Healthcare is the priority of the Ternopil City Council. Therefore, the funds from the city budget are allocated not only to the social structure, but also for capital repairs, reconstruction, procurement of new equipment. Also, due to the funds allocated from the city budget, for the first time in many years there is no shortage of funds for wages. Conclusions. There is a clear positive tendency to finance the medical industry of the city from the city budget, as evidenced by the lack of salary arrears for health care providers, the modernization of medical facilities and their equipment with modern equipment, life expectancy for Ternopil regions, positive natural growth
Дод.точки доступу:
Пискливець, Т. І.
Шульгай, А. Г.
Левчук, Р. Д.
Сатурська, Г. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гузій, О.
    Бухгалтерський облік закладів первинної медичної допомоги: методика, ситуації, роз’яснення фахівців [Текст] / О. Гузій // Український медичний часопис. - 2018. - Т. 2, № 5. - С. 45-48


MeSH-головна:
БУХГАЛТЕРСКИЙ УЧЕТ -- ACCOUNTING (методы, организация и управление)
ФИНАНСОВЫЙ МЕНЕДЖМЕНТ БОЛЬНИЧНЫЙ -- FINANCIAL MANAGEMENT, HOSPITAL (использование, методы)
Анотація: Згідно з законодавством, бухгалтерський облік та фінансова звітність в Україні — обов’язкові елементи облікової політики. Концепція медичної реформи передбачає зміну командно-адміністративної моделі фінансування системи охорони здоров’я на контрактну. Перехід на нову форму господарювання — необхідний крок для впровадження медичної реформи на первинному рівні надання медичної допомоги. При цьому для закладів охорони здоров’я змінюється законодавче поле, умови діяльності, а також бухгалтерський облік і звітність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)