Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (135)Рідкісні видання (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Химия физическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи з 1 по 6
1.


    Мороз, В. М.
    Дослідження електронної структури та квантово-фармакологічних властивостей молекул ацетилхоліну, холіну та оцтової кислоти [Текст] / В. Μ. Мороз, I. С. Чекман, Т. Ю. Небесна // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 12. - С. 1-6

Рубрики: Ацетилхолин--фарм--хим

   Холин--фарм--хим


   Уксусная кислота--фарм


   Химия фармацевтическая


   Химия физическая


   ВНМУ-Мороз В.М. (В.М.)


Дод.точки доступу:
Чекман, І. С.
Небесна, Т. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Грицан, Л. Д.
    Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" [Текст] / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24.

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия физическая


Дод.точки доступу:
Кабачний, В. І.
Томаровська, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Іванець, Л. М.
    Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 40-42.

Рубрики: Химия физическая

   Химия фармацевтическая


   Образование фармацевтическое--организ


Дод.точки доступу:
Поляк, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Грицан, Л. Д.
    Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії [Текст] / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 36-39


MeSH-головна:
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление)
Анотація: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії
Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 14-17


MeSH-головна:
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)