Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Цена экономическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.


    Ляшенко, О. В.
    До політики ціноутворення вартості стоматологічних послуг в умовах приватної практики [Текст] / О. В. Ляшенко // Современная стоматология. - 2006. - № 1. - С. 150-151

Рубрики: Стоматологическая помощь--эконом

   Цена экономическая


   Стоматологической практики типы--эконом


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Оценка эффективности ценовой стратегии при реализации медицинских услуг [Текст] // Менеджер здравоохранения. - 2008. - № 12. - С. 59-62

Рубрики: Медико-санитарной помощи экономический сектор

   Цена экономическая


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гильдяева, Г. Н.
    Референтное ценообразование на лекарственные препараты в странах Европы [Текст] / Г. Н. Гильдяева, Д. А. Старых // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины : Науч.- практ. журн. - 2013. - № 3. - С. 45-49. - Библиогр.: с. 49 . - ISSN 0869-866X


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ЕВРОПА -- EUROPE
Дод.точки доступу:
Старых, Д. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Scharf, J.
    Зуб против имплантата [Текст] / J. Scharf // Новое в стоматологии. - 2015. - № 1. - С. 24-31


MeSH-головна:
ЗУБОВ АТРАВМАТИЧЕСКОЕ ВОССТАНОВИТЕЛЬНОЕ ЛЕЧЕНИЕ -- DENTAL ATRAUMATIC RESTORATIVE TREATMENT (методы, статистика, экономика)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (патофизиология, профилактика и контроль, реабилитация, экономика, этиология)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ СТОИМОСТЬ -- HEALTH CARE COSTS (статистика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (статистика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 448 від 10.09.2014, № 518 від 01.10.2014, № 536 від 01.10.2014, № 589 від 22.10.2014, № 613 від 05.11.2014, № 619 від 12.11.2014, № 657 від 22.10.2014): постанова Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 [Текст] // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2015. - № 1. - С. 111-117


MeSH-головна:
БЮДЖЕТЫ -- BUDGETS
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Наркевич, И. А.
    Дифференцированный анализ ценовых изменений в коммерческом розничном секторе фармацевтического рынка России и Санкт-Петербурга [Текст] / И. А. Наркевич, А. А. Лин, А. С. Орлов // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2015. - № 6. - С. 33-37. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0367-3014


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Дод.точки доступу:
Лин, А. А.
Орлов, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Клименюк, Ю.
    Категорийный менеджмент — процесс управления товарными категориями [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2016. - № 12. - С. 30-32


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT (использование, организация и управление, тенденции, экономика)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, тенденции, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, снабжение и распределение, тенденции, экономика)
Анотація: В прошлом номере мы представили классическую модель категорийного менеджмента (КМ). Давайте разберем эту модель подробней
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Байгуш, Ю. В.
    Обґрунтування маркетингового підходу до визначення ціни лікарського засобу карведилолу на основі соціально орієнтованої політики підприємства [Текст] / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 63-74


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- DRUG INDUSTRY (экономика)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ СРЕДСТВА -- CARDIOVASCULAR AGENTS (экономика)

Анотація: Мета: теоретичне обґрунтування та проведення дослідження впливу маркетингових і економічних факторів на формування ціни лікарського засобу на основі соціально орієнтованого підходу на прикладі неселективного β-блокатора із судинорозширювальною дією карведилолу. Матеріали та методи: наукові публікації, власні дослідження та результати моніторингу роздрібного ринку ліків компанії «Фармстандарт»; узагальнення, систематизації теоретичного і практичного матеріалу, маркетингового аналізу, порівняльний і економічний методи. Результати досліджень. Проведено аналіз та узагальнення матеріалів щодо методичного обґрунтування підходів до використання маркетингових і економічних складових соціально орієнтованої маркетингової товарної політики щодо установлення вартості розробки та формування ринкової ціни на лікарський засіб (ЛЗ). На прикладі таблеток карведилолу 0,015 г практично опрацьовано моделі грошових потоків з урахуванням змін ціни виробника, ринкової ціни та обсягів продажів. Визначено вплив ціни, прибутковості й обсягів продажів на терміни повернення дисконтованих інвестиційних вкладень у розробку нового ЛЗ. Висновки. Обґрунтована можливість і необхідність використання маркетингових та економічних показників продуктового проекту з розробки нового ЛЗ при визначенні підходів до формування ринкової ціни та ціни виробника на новий ЛЗ у соціально орієнтованій маркетинговій політиці виробника
To substantiate theoretically and study the influence of marketing and economic factors on formation of the price of a drug based on the socially oriented approach on the example of a nonselective β-blocker with the vasodilator effect of cardevylol. Materials and methods. As materials scientific publications, own research and results of monitoring of the retail market of medicines in the Pharmstandard company were used; as methods the following ones were applied: generalization, systematization of theoretical and practical material, marketing analysis, comparative and economic methods. Results. The analysis and generalization of materials for the methodological substantiation of approaches to the use of marketing and economic components of the socially oriented marketing commodity policy in determining the cost of the development and formation of market prices for a medicinal product (drug) have been conducted. On the example of carvedilol tablets, 0.015 g, the practical development of cash flow models has been made taking into account the changes in manufacturing prices, market prices and sales volumes. The influence of prices, profitability and sales volumes on the terms of return of discounted investments in the development of a new drug has been determined. Conclusions. The possibility and necessity of using marketing and economical indicators of a product project in developing a new drug when forming the market prices and the manufacturing prices for a new drug based on the socially oriented marketing policy of the manufacturer have been substantiated
Дод.точки доступу:
Семенів, Д. В.
Слободянюк, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Моніторинг асортиментної структури та динаміки цінових показників гепатопротекторів на сучасному фармацевтичному ринку України [Текст] / І. О. Пухальська [та ін.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 3. - С. 407-414


MeSH-головна:
ПЕЧЕНИ БОЛЕЗНИ -- LIVER DISEASES (диагностика, лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ГЕПАТОПРОТЕКТОРЫ -- HEPATOPROTECTIVE AGENTS (терапевтическое применение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS
Анотація: Проблема чималої поширеності захворювань печінки – одна з основних для охорони здоров’я у світі. Для профілактики, лікування захворювань печінки нині використовують етіотропні засоби: вакцини, противірусні препарати тощо. Крім того, в лікарській практиці часто використовують препарати, що призначені для додаткової терапії захворювань печінки – так звані гепатопротектори, різні і за хімічним складом, і за механізмом дії та спрямовані на підвищення стійкості печінки до несприятливих факторів. Мета роботи – комплексний асортиментний аналіз фармацевтичного ринку України в рамках групи гепатопротекторів і визначення його цінового діапазону. Матеріали та методи. Дослідження здійснили за даними Державного реєстру лікарських засобів України, Міжнародної класифікації хвороб 11 видання (МКХ-11, ICD-11), що введене в дію 18 червня 2018 р., наказу МОЗ України від 18.04.2019 р. № 892 «Про затвердження одинадцятого випуску Державного формуляра лікарських засобів і забезпечення його доступності», Національного переліку основних лікарських засобів, що затверджений постановою КМУ № 333 від 25.03.2009 р. (станом на 07.05.2019 р.) й аналітичної системи фармацевтичного ринку «Фармстандарт» компанії Моріон за 2019 р. і перше півріччя 2020 р. Під час дослідження використали системний, структурний, логічний, узагальнювальний методи. Результати. Виявили, що вітчизняний ринок гепатопротекторів доволі насичений українськими та закордонними виробниками (переважно з Індії, ФРН, Франції, Італії, КНР, Швейцарії). Аналіз динаміки цін препаратів цієї групи показав: за 2017–2020 рр. відбулося суттєве підвищення цін на всі препарати представлених підгруп, що можна пов’язати з нестабільністю валютного ринку. За результатами структурного аналізу гепатопротекторів, підгрупа A05A X10 – комбіновані препарати становлять більшість (57, 51, 67, 55 найменувань відповідно за роками, які взяли для дослідження). Найменша за кількістю – підгрупа A05B A06 Орнітин оксоглурат (у 2017 р. вітчизняні виробники не зареєстрували жодного найменування лікарського засобу). Частка українських препаратів у цьому сегменті становила 86,20 %, 84,12 %, 68,00 %, 56,79 % (I півріччя 2020 року) відповідно до року дослідження. Висновки. Асортиментний аналіз за період 2017–2020 рр. (I півріччя) показав насиченість вітчизняного фармацевтичного ринку гепатотропними лікарськими засобами. На підставі структурного аналізу визначили, що найбільшу частку фармацевтичного ринку України становлять вітчизняні лікарські засоби – від 56,79 % до 86,20 % (відповідно до року дослідження). Аналіз динаміки цін свідчить про низьку доступність імпортних препаратів для деяких підгруп: в A05A A02 Кислота урсодезоксихолева ціновий діапазон у 2019–2020 рр. становив 1207,57–2376,15 грн, у підгрупі A05B A06 Орнітин оксоглурат – 1397,99–2557,55 грн.
Дод.точки доступу:
Пухальська, І. О.
Адаба, Мухамед
Гудзенко, О. П.
Дроздов, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Немченко, А. С.
    Удосконалення сучасних підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну [Текст] / А. С. Немченко, В. М. Назаркіна // Фармац. журн. - 2020. - N 5. - С. 23-33


MeSH-головна:
ИНСУЛИН -- INSULIN (фармакология, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (тенденции)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
Анотація: Цукровий діабет є важким невиліковним захворюванням, що потребує особливої уваги з боку суспільства та уряду через високу поширеність, тяжкість ускладнень та високу вартість засобів лікування, діагностики та самоконтролю. Тому розроблення ефективної системи регулювання цін та відшкодування вартості для забезпечення максимального покриття є актуальною проблемою сьогодення. Метою роботи є обґрунтування підходів до референтного ціноутворення на препарати інсуліну
Дод.точки доступу:
Назаркіна, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Обґрунтування методологічного підходу до комплексного застосування економічних та маркетингових складових для формування доданої вартості лікарського засобу рабепразол [Текст] / М. М. Слободянюк [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 2. - С. 34-46


MeSH-головна:
РАБЕПРАЗОЛ -- RABEPRAZOLE (экономика)
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (методы)
Анотація: Мета: обґрунтування методологічного підходу й опрацювання методики визначення економічних і маркетингових складових собівартості, ціни й доданої вартості лікарського засобу (ЛЗ) на прикладі таблеток рабепразолу
Обгрунтовано доцільність та необхідність використання економічного і маркетингового підходів для управління витратами, калькулювання собівартості і формування ціни таблеток рабепразолу та запропоновано методологічний підхід щодо ринкового визначення їх доданої вартості. Для оцінювання загального ринково-економічного підходу визначення собівартості і ціни ЛЗ розроблено їх графічну схему (прогресивно-ретроградна калькуляція). На прикладі ЛЗ рабепразолу 0,01 г опрацьовано методику визначення собівартості, ціни, прибутку та доданої вартості препарату у виробника, оптовика й аптеці. Охарактеризовано структуру доданої вартості у виробника ЛЗ і графічну схему методологічного підходу ринкового визначення доданої вартості таблеток рабепразол
Дод.точки доступу:
Слободянюк, М. М.
Самборський, О. С.
Рогуля, О. Ю.
Байгуш, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Імуномодулятори як об’єкти фармацевтичного ринку. Повідомлення ІІ. Дослідження цінової кон’юнктури роздрібного сегмента ринку та економічної доступності імуностимуляторів [] = Immunomodulators as objects of the pharmaceutical market. Message II. Research of the price conjuncture of the retail market segment and economic availability of immunostimulants / М. І. Брух [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 5. - С. 34-44. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АДЪЮВАНТЫ ИММУНОЛОГИЧЕСКИЕ -- ADJUVANTS, IMMUNOLOGIC (анализ, снабжение и распределение, терапевтическое применение, фармакология, экономика)
СТОИМОСТЬ И СТОИМОСТНОЙ АНАЛИЗ -- COSTS AND COST ANALYSIS (тенденции, экономика)
ЦЕНА ЭКОНОМИЧЕСКАЯ -- COST SAVINGS (статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Важливим напрямом наукових досліджень є постійний моніторинг цін та економічної доступності імуностимуляторів, результати якого можуть слугувати підґрунтям для прийняття відповідних управлінських рішень стосовно поліпшення забезпечення населення України цією групою лікарських засобів. Мета роботи – виконання ситуативного аналізу цінової кон’юнктури та економічної доступності імуностимуляторів на фармацевтичному ринку України (на прикладі аптек м. Львова). Матеріалом дослідження стала інформація про роздрібні ціни на імуностимулятори в аптеках м. Львова станом на 14.03.2023 р. Як методи використано інформаційний пошук, аналіз, узагальнення, маркетингові дослідження. Для детального аналізу цінової ситуації використовували коефіцієнт цінової ліквідності та показник економічної доступності на підставі вартості визначеної добової дози (defined daily dose, DDD) за мінімальною та максимальною роздрібними цінами. Ситуативний аналіз кількості пропозицій та роздрібних цін на імуностимулятори в аптеках м. Львова засвідчив, що залежно від торгової назви лікарського засобу їх пропонували від однієї до 314 аптек обласного центру. Для усіх аналізованих торгових назв лікарських засобів груп L03A A02 – Філграстим та L03A X18 – Криданімод, 85,7% торгових назв лікарських засобів групи L03A B04 – Інтерферон альфа-2b, по 66,7% торгових назв лікарських засобів із груп L03A X29 – Інші препарати та L03A X22** – Ехінацея значення Сliq не перевищувало 0,5, що свідчить про високий рівень їх конкуренції на досліджуваному сегменті ринку та відносну економічну доступність цих лікарських засобів. Проте для 20,0% досліджуваної номенклатури імуностимуляторів (Ісміжен (Італія), Цитовір-3 (Фінляндія), Іммунал (Словенія), Ехінацея композитум С (Німеччина) тощо) спостережено зниження рівня конкуренції та відносної економічної доступності на ринку м. Львова (Cliq в межах 0,55–0,91). Дослідження економічної доступності 14 імуностимуляторів на підставі вартості DDD засвідчило, що найбільш економічно доступними були торгові назви інтерферону альфа-2b (показник економічної доступності (Iав) у межах 17,52–87,03%), а також торгові назви вакцини BCG (Iав = 51,02%). Дещо нижча групова економічна доступність була притаманна двом торговим назвам глатирамеру ацетату (Iав у межах 138,60–152,27%). Найменш економічно доступними для пацієнта були торгові назви філграстиму (Iав = 262,02–424,53%)
An important direction of scientific research is the constant monitoring of prices and economic availability of immunostimulants, the results of which can serve as a basis for making appropriate management decisions regarding the improvement of the provision of this group of drugs to the population of Ukraine. The aim of the work is to conduct a situational analysis of the price conjuncture and economic availability of immunostimulants on the pharmaceutical market of Ukraine (using the example of pharmacies in Lviv). The material of the study was the information on retail prices for immunostimulants in Lviv pharmacies as of March 14, 2023. Information search, analysis, generalization, and marketing research have been used as methods of research. The price liquidity ratio has been used for a detailed analysis of the price situation. Economic availability has been determined based on the cost of the defined daily dose (DDD) at the minimum and maximum retail prices. A situational analysis of the number of offers and retail prices for immunostimulants in Lviv pharmacies has showed that, depending on the trade name of the drug, they were offered by one to 314 pharmacies in the regional center. For all analyzed trade names of drugs of groups L03A A02 – Filgrastim and L03A X18 – Cridanimod, 85.7% of trade names of drugs of group L03A B04 – Interferon alfa-2b, 66.7% of trade names of drugs from groups L03A X29 – Other drugs and L03A X22** – Echinacea, the Sliq value did not exceed 0.5, which indicates a high level of their competition in the studied market segment and the relative economic availability of these drugs. However, for 20.0% of the investigated nomenclature of immunostimulants (Ismigen (Italy), Tsitovir-3 (Finland), Immunal (Slovenia), Echinacea compositum C (Germany), etc.), a decrease in the level of competition and relative economic availability on the market in Lviv has been observed (Cliq within 0.55–0.91). A study of the economic availability of 14 immunostimulants based on the DDD cost has showed that the most economically available were the trade names of interferon alpha-2b (index of economic availability (Iav) in the range of 17.52–87.03%), as well as trade names of the BCG vaccine (Iav = 51.02%). Somewhat lower group economic availability was characteristic for two trade names of glatiramer acetate (Iаv in the range of 138.60–152.27%). The least economically available for the patient were the trade names of filgrastim (Iаv = 262.02‒424.53%). The results of the study can serve as a basis for the formation of the price policy of various subjects of the pharmaceutical market
Дод.точки доступу:
Брух, М. І.
Левицька, О. Р.
Городецька, І. Я.
Корнієнко, О. М.
Громовик, Б. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)