Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іванець, Л. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.
Шифр: МУ7/2008/1
   Журнал

Медична освіта
2008р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Інші автори: Господарський А. Я., Вайда А. Р., Мисак А. І., Довбуш А. В.
Мисула, І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского / І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин. - С.7-10
Лісовий, В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни / В. М. Лісовий [и др.] . - С.10-15
Інші автори: Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бойків, А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти / А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв. - С.15-17
Бітенський, В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам / В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов. - С.17-19
Соколова, Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи / Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра. - С.20-22
Мисула, І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.23-24
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Лавріненко О. М., Мартинюк В. І., Вакуленко Л. О., Коваль В. К., Левицька Л. В.
Самогальська, О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти / О. Є. Самогальська [и др.] . - С.24-26
Інші автори: Стародуб Є. М., Масик О. М., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є., Криськів О. І., Ярема Н. І., Бабінець Л. С.
Бойчук, А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. В. Бойчук [и др.] . - С.26-28
Інші автори: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Кліщ, І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету / І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна. - С.28-31
Пришляк, О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб / О. Я. Пришляк [и др.] . - С.31-33
Інші автори: Дикий Б. М., Кондрин О. Є., Копча В. С.
Грошовий, Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.34-37
Інші автори: Тригубчак О. В., Павлюк М. Б., Гончарук Н. В., Денис А. І., Калушка О. Б., Онишкіна О. І.
Вронська, Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [и др.] . - С.37-40
Інші автори: Михалків М. М., Дмухальська Є. Б., Поляк О. Б., Василишин Н. А., Іванець Л. М.
Гощинський, В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Воронцов О. О., Боровик І. О., Корильчук Н. І., Рябоконь С. С.
Кашуба, М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского / М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега. - С.43-45
Герасимюк, І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування / І. Є. Герасимюк [и др.] . - С.45-47
Інші автори: Федонюк Я. І., Ющак М. В., Флекей П. П., Бурий В. В.
Криськів, О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі / О. І. Криськів, Л. С. Бабінець. - С.47-49
Лелека, М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками / М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир. - С.50-51
Фіра, Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів / Л. С. Фіра [и др.] . - С.52-53
Інші автори: Марчишин С. М., Шанайда М. І., Лихацький П. Г., Кернична І. З.
Завальнюк, А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації / А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук. - С.54-57
Гребеник, М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології / М. В. Гребеник. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії / Л. В. Вронська [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 37-40

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Вронська, Л. В.
Михалків, М. М.
Дмухальська, Є. Б.
Поляк, О. Б.
Василишин, Н. А.
Іванець, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Іванець, Л. М.
    Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 40-42.

Рубрики: Химия физическая

   Химия фармацевтическая


   Образование фармацевтическое--организ


Дод.точки доступу:
Поляк, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта
2013р. № 3
Зміст:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студенітв-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірургії на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі’’ / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізації читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Інші автори: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенції / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Інші автори: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко А. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Інші автори: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Т. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Інші автори: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Іванець, Л. М.
    Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 133-134


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление)
ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL
Дод.точки доступу:
Поляк, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2014/4
   Журнал

Медична освіта
2014р. № 4 . - 65.22, р.
Зміст:
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука. - С.6-7
Андреев, І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі / І. А. Андреев. - С.8-10
Анісімов, В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні / В. Ю. Анісімов [и др.]. - С.11-13
Боярчук, О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів / О. Р. Боярчук [и др.]. - С.14-17
Вдовиченко, Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості / Ю. П. Вдовиченко [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Соколова Л. В., Коритнюк Р. С., Давтян Л. Л., Роздорожнюк О. Я., Коритнюк О. Я.
Верещагіна, Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів / Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема. - С.21-23
Волощук, Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк. - С.24-26
Галюк, В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії / В. М. Галюк. - С.27-29
Герасимчук, М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології / М. Р. Герасимчук. - С.30-33
Головчак, І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти / І. С. Головчак. - С.34-36
Грозав, А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця. - С.37-40
Губіна, Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.41-43
Дзига, С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського / С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош. - С.44-45
Дубініна, В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.46-49
Іващук, О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі / О. І. Іващук [и др.]. - С.50-51
Інші автори: Пересунько О. П., Унгурян В. П., Зелінська Н. В.
Кишкан, І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія" / І. Г. Кишкан. - С.52-55
Кліщ, Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.56-59
Костюк, І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти / І. Р. Костюк. - С.60-62
Кравець, Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики / Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук. - С.63-67
Кравчук, Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP. / Л. В. Кравчук [и др.]. - С.68-73
Інші автори: Кадобний Т. Б., Лабівка О. В., Островська Н. Д.
Кульчицький, В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття) / В. Й. Кульчицький. - С.74-78
Кущ, О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" / О. Г. Кущ. - С.79-81
Литвинова, О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі / О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв. - С.82-84
Манащук, Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи / Н. В. Манащук. - С.85-86
Махобей, К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro / Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький. - С.87-91
Мерецький, В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології / В. М. Мерецький. - С.92-94
Молодовець, О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту / О. Б. Молодовець. - С.95-98
Оринчак, М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять / М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк. - С.99-100
Палійчук, І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі / І. В. Палійчук. - С.101-103
Платонова, О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін / О. М. Платонова. - С.104-106
Романова, Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів / Ю. Г. Романова [и др.]. - С.107-111
Інші автори: Бас О. А., Заградська О. Л., Бас Н. О.
Сон, А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов. - С.112-114
Фальфушинська, Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.115-117
Федяк, І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів / І. О. Федяк. - С.118-121
Філіпець, Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін / Н. Д. Філіпець [и др.]. - С.122-123
Хвисюк, О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.124-127
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Холодкова, О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини / О. Л. Холодкова [и др.]. - С.128-131
Інші автори: Марасич А. П., Нескоромна Н. В., Гудіна І. Г.
Чорній, Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання / Н. В. Чорній. - С.132-134
Шлімкевич, І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах / І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук. - С.135-138
Якименко, О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери / О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков. - С.139-141
Є примірники у відділах: всього 1 : БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Фальфушинська, Г. І.
    Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах [Текст] / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 115-117


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Іванець, Л. М.
Загричук, Г. Я.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2015/4
   Журнал

Медична освіта
2015р. № 4 . - 68.62, р.
Зміст:
Волкова, Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці / Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.9-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Деніна, Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини / Р. В. Деніна. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарічна, Т. П. Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті / Т. П. Зарічна. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Н. В. Зозуляк. - С.22-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івануса, І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид. - С.24-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калинюк, Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету / Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпінець, І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу / І. М. Карпінець. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кишкан, І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти / І. Г. Кишкан, І. І. Заморський. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення / З. М. Кіт, А. Р. Вергун. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування / Г. М. Мельничук [и др.]. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Костюк І. Р., Шовкова Н. І., Базалицька О. В., Бабенко А. Д., Білищук М. В., Потяк О. Ю., Коиікін О. Є., Яворська О. І., Аваков В. В.
Мергель, Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сирцов, В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології / В. К. Сирцов [и др.]. - С.51-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ключко С. С., Хитрик А. І., Завгородня М. І., Таврог М. Л.
Степанов, Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу / Ю. М. Степанов [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Будзак І. Я., Косинська С. В., Саленко А. В.
Тертишний, С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами / С. І. Тертишний. - С.58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фальфушинська, Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шолойко, Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації” / Н. В. Шолойко. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шухтін, В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам / В. В. Шухтін, В. І. Хрущ. - С.68-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві / С. О. Ястремська. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ящук, О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації / О. В. Ящук. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vorona, I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors / I. I. Vorona. - С.77-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боярська, Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів / Л. М. Боярська [и др.]. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рыжов О. А., Корнієнко Г. В., Дмитряков В. О., Скалозубов М. О.
Вакалюк, І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина” / І. П. Вакалюк [и др.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Середюк Н. М., Середюк В. Н., Деніна Р. В., Мергель Т. В.
Грицай, Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою / Г. В. Грицай. - С.87-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Залізняк, М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання / М. С. Залізняк. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кузняк, Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія” / Н. Б. Кузняк [и др.]. - С.93-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Галагдина А. А., Бамбуляк А. В., Дмитренко Р. Р.
Мисула, І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [и др.]. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бакалюк Т. Г., Голяченко А. О., Левицька Л. В., Квасніцька О. С.
Мищенко, І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів / І. А. Мищенко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніженковська, І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією / О. М. Олещук [и др.]. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Шевчук О. О., Коваль М. І.
Перцева, Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах / Т. О. Перцева [и др.]. - С.109-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Чолак, І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів / І. С. Чолак. - С.112-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравчук, Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР. / Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка. - С.115-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Фальфушинська, Г. І.
    Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС [Текст] = Comparative characteristics of grounded chemical disciplines syllabus for “Pharmacy” and “Medicine” profession obtaining in medical universities of the country - ERASMUS associated member / Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Іванець, Л. М.
Загричук, Г. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Гнатишина, Л. Л.
    Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка [Текст] = Peculiarities of research activities organization of first-year medical students based on the analysis work of a student scientific group / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: Об’єктом даного дослідження є студентський науковий гурток (СНГ) як основна початкова позааудиторна форма організації наукової роботи. У статті розглянуто особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів-першокурсників спеціальності “222 Медицина” на кафедрі загальної хімії ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” (ТДМУ). В аспекті даного дослідження обґрунтовано доцільність використання позааудиторної форми наукової роботи на прикладі функціонування СНГ, як необхідної складової процесу формування професійної компетентності майбутнього лікаря до саморозвитку і самореалізації. У даному процесі відзначено роль куратора гуртка, як гаранта реалізації функцій СНГ, який бере активну участь у залученні студентів до наукового пошуку, аналізу наукової літератури з даної проблематики гуртка, написанні наукових звітів та обговоренні їх на засіданнях гуртка; разом із гуртківцями бере участь у науково практичних конференціях, публікуванні та апробації результатів наукової роботи. Також значна увага приділена формуванню мотиваційного компонента у підвищенні ефективності діяльності СНГ, який поєднує використання зовнішніх та внутрішніх мотивів з домінуванням останніх
Дод.точки доступу:
Фальфушинська, Г. І.
Іванець, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)