Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Белова, О. Б.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.


   
    Внутриклеточная регуляция функционального состояния H1- и H2- рецепторов лимфоцитов при атопии- возможный критерий индивидуального подбора антигистаминных препаратов [Текст] / Н. М. Бережная [и др.] // Аллергология и иммунология. - 2000. - T. 1, № 1. - С. 93-100


MeSH-головна:
РЕЦЕПТОРЫ ГИСТАМИНА H1 -- RECEPTORS, HISTAMINE H1 (иммунология, кровь)
РЕЦЕПТОРЫ ГИСТАМИНА H2 -- RECEPTORS, HISTAMINE H2 (иммунология, кровь)
ГИПЕРСЕНСИБИЛИЗАЦИЯ НЕМЕДЛЕННОГО ТИПА -- HYPERSENSITIVITY, IMMEDIATE (лекарственная терапия)
ГИСТАМИНА H1 АНТАГОНИСТЫ -- HISTAMINE H1 ANTAGONISTS (терапевтическое применение)
ГИСТАМИНА H2 АНТАГОНИСТЫ -- HISTAMINE H2 ANTAGONISTS (терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Бережная, Н. М.
Котова, С. А.
Евсеева, Т. А.
Белова, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: ОУ3/2011/13/3
   Журнал

Онкология . - Виходить кожного кварталу
2011р. Т. 13 № 3
Зміст:
Гордієнко, Ю. А. Желатинази А і В при онкогематологічних захворюваннях / Ю. А. Гордієнко, А. І. Шевцова, Т. П. Ніколаєнко-Камишова. - С.180-187
Пащенко, С. М. Застосування лектинів в онкології / С. М. Пащенко. - С.188-191
Белова, О. Б. Функциональная активность клеток системы иммунитета интактных мышей при взаимодействии с наночастицами ферромагнетика в условиях in vivo и in vitro / О. Б. Белова, Ю. Д. Винничук, Н. М. Бережная. - С.192-196
Билык, Е. А. Экспрессия онкобелка Е6 вируса папилломы человека в эпителии придатков матки при раке яичника и генетической предрасположенности к нему / Е. А. Билык [и др.] . - С.197-202
Інші автори: Бучинская Л. Г., Полищук Л. З., Проскурня Л. А., Пеёвич Т.
Шалай, О. О. Лабораторна діагностика волосистоклітинної лейкемії / О. О. Шалай [и др.] . - С.203-208
Інші автори: Виговська Я. І., Масляк З. В., Мазурок А. А., Лебідь Г. Б., Цяпка О. М., Пеленьо Н. В., Зотова О. В., Лук’янова А. С., Вальчук М. О., Виговська О. Я., Логінський В. Є.
Щепотін, І. Б. Оцінка значення рецептора прогестерону як предиктивного і прогностичного фактора при лікуванні хворих на рак молочної залози / І. Б. Щепотін [и др.] . - С.209-213
Інші автори: Зотов О. С., Лебедєва О. І., Захарцева Л. М.
Пономарева, О. В. Современные представления о возможностях лекарственной терапии пациенток с тройным негативным раком молочной железы (ASCO 2011) / О. В. Пономарева. - С.214-223
Эффективность бевацизумаба в комплексном лечении больных с распространенным раком яичника. - С.225-228
Чехун, В. Ф. Шляхи вдосконалення медикаментозної терапії хворих на рак прямої кишки з метастазами в печінку: переваги метрономного режиму хіміотерапії / В. Ф. Чехун [и др.] . - С.229-233
Інші автори: Максим’як Г. І., Жильчук В. Є., Воронцова А. Л., Бездєнєжних Н. О., Кудрявець Ю. Й.
Пономарева, О. В. Международный опыт применения паклитаксела в лечении больных ранним раком молочной железы / О. В. Пономарева. - С.234-238
Пироговский, В. Ю. Применение трансанальной эндоскопической микрохирургии в лечении больных опухолями прямой кишки / В. Ю. Пироговский [и др.] . - С.239-242
Інші автори: Сорокин Б. В., Задорожний С. П., Тащиев Р. К., Тараненко А. А., Злобенец С. А., Лященко Н. Н., Племяник С. В., Адаменко О. И.
Захарычев, В. Д. Влияние интраоперационной криодеструкции опухоли на циркулирующие опухолевые клетки и продолжительность жизни больных раком легкого / В. Д. Захарычев, И. И. Ганусевич. - С.243-246
Климова, Е. М. Динамика уровня эндотелина-1 и развитие послеоперационных осложнений у больных, оперированных по поводу колоректального рака / Е. М. Климова [и др.] . - С.247-250
Інші автори: Кордон Т. И., Грома В. Г., Калашникова Ю. В.
Щербина, О. В. Теоретические и клинико-методические аспекты позитронной эмиссионной томографии / О. В. Щербина, А. И. Москалец. - С.251-255
Про роботу проблемної комісії "Онкологія" МОЗ та НАМН України. - С.256
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Белова, О. Б.
    Функциональная активность клеток системы иммунитета интактных мышей при взаимодействии с наночастицами ферромагнетика в условиях in vivo и in vitro [Текст] / О. Б. Белова, Ю. Д. Винничук, Н. М. Бережная // Онкология = Oncology. - 2011. - Т. 13, № 3. - С. 192-196 . - ISSN 1562-1774

Рубрики: Иммунная система--животное

   Железо


   Клетки--физиол


   Лимфоциты


   Нанотехнологии


Дод.точки доступу:
Винничук, Ю. Д.
Бережная, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2021/1
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 1 . - 169.30, р.
Зміст:
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимчук, П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О.
Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М.
Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Кашуба, М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Белова, О. Б.
    Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями [Текст] = Features of speech development in children with intellectual disorders / О. Б. Белова // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЯЗЫКОВОГО РАЗВИТИЯ РАССТРОЙСТВА -- LANGUAGE DEVELOPMENT DISORDERS (патофизиология)
ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЗАДЕРЖКА -- INTELLECTUAL DISABILITY (патофизиология)
КОММУНИКАЦИОННЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMMUNICATION DISORDERS (патофизиология)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: У науковій роботі здійснено теоретичний аналіз особливостей розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. Завдання дослідження – висвітлити теоретичний аналіз наукової літератури, як класичних, так і сучасних досліджень, щодо проблеми вивчення; розглянути причини інтелектуальних порушень; висвітлити ступені інтелектуальних порушень за міжнародною медичною класифікацією (МКХ-10, DSM-IV-TR); проаналізувати специфіку розвитку мовлення у різних категорій дітей з інтелектуальними порушеннями. У результаті науково-теоретичного дослідження було визначено, що, залежно від своєрідності порушень та ступеня уражень кори головного мозку, мовленнєвий розвиток у дітей з інтелектуальними порушеннями має свої особливості. Визначено, що причинами інтелектуального недорозвинення є органічний вплив несприятливих чинників у пренатальному, натальному та постнатальному періодах розвитку дитини. Аналіз наукового дослідження вказує, що діти з інтелектуальними порушеннями мають усі форми порушень мовлення. У структурі системного мовленнєвого недорозвинен­ня переважає семантичний дефект. Причини порушень мовлення визначаються ступеневою неврологічною симптоматикою. Медичний вплив, навчально-корекційна робота можуть наблизити деякі категорії дітей до типового мовленнєвого розвитку. Визначені аспекти дитячої логопатології вказують на специфіку психофізичних порушень. Основою мовленнєвої сформованості у дітей є розвиток сприймання звуків мови, правильна звуковимова, розуміння смислу слів, збагачений словниковий запас, морфологічно-синтаксична правильність мовлення, здійснення розповіді, переказу, діалогу, використання мовлення в соціальних ситуаціях
The scientific work carried out a theoretical analysis of the peculiarities of speech development in children with intellectual disabilities. The purpose of the study is a theoretical substantiation of speech development in children with intellectual disabilities. Objectives of the study: to highlight the theoretical analysis of the scientific literature, both classical and modern research, on the problem of study; to consider the causes of intellectual disabilities; to highlight the degree of intellectual disabilities according to the international medical classification (ICD-10, DSM-IV-TR); to analyze the specifics of speech development in different categories of children with intellectual disabilities. As a result of scientific and theoretical research it was determined that depending on the nature of the disorders and the degree of damage to the cerebral cortex, speech development in children with intellectual disabilities has its characteristics. It is determined that the causes of intellectual retardation are the organic influence of adverse factors in the prenatal, natal and postnatal periods of child development. Analysis of scientific research indicates that children with intellectual disabilities have all forms of speech disorders. The structure of systemic speech underdevelopment is dominated by a semantic defect. The causes of speech disorders are determined by the degree of neurological symptoms. Medical influence, educational and corrective work can bring some categories of children closer to typical speech development. Certain aspects of pediatric speech pathology indicate the specifics of psychophysical disorders. The basis of speech formation in children is the development of phonemic (perception of speech sounds), phonetic (correct pronunciation), lexical (understanding the meaning of words, enriched vocabulary), grammatical (morphological and syntactic correctness of speech), discursive (narration, translation, dialogue, etc.), socio-cultural (use of speech in social situations).
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)