Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Карпець, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.
Шифр: МУ7/2014/3
   Журнал

Медична освіта
2014р. № 3 . - 65.22, р.
Зміст:
Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія” / Р. Р. Антонів. - С.7-9
Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева. - С.10-12
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.13-15
Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л. Ю. Бабінцева. - С.16-17
Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І. В. Баранова. - С.18-20
Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І. М. Бензар. - С.21-24
Булак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г. В. Булак. - С.25-26
Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.27-28
Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. В. Вісьтак [и др.]. - С.29-30
Інші автори: Громовик Б. П., Черкес Н. Д., Маланчук О. М.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник. - С.31-33
Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір. - С.34-36
Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В. В. Гордієнко. - С.37-39
Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н. В. Горлачук. - С.40-42
Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.43-45
Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк. - С.46-48
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко. - С.49-51
Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало. - С.52-54
Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.55-60
Інші автори: Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк. - С.61-63
Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна. - С.64-67
Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець. - С.68-71
Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М. В. Карпець. - С.72-75
Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.76-79
Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби” / М. Ю. Колесник. - С.80-82
Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків / І. В. Корда [и др.]. - С.83-84
Інші автори: Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н. О. Кравець, Н. Я. Климук. - С.85-88
Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В. М. Кулаєць. - С.89-91
Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Кулаєць. - С.92-94
Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я. А. Кульбашна [и др.]. - С.95-99
Інші автори: Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. B., Поліщук С. C.
Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята [и др.]. - С.100-104
Інші автори: Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко. - С.105-107
Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.108-110
Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній. - С.111-115
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко. - С.116-119
Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко. - С.120-123
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” / Я. О. Попович. - С.123-126
Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах / Т. В. Сандуляк [и др.]. - С.127-131
Інші автори: Сердцева О. А., Клименко Т. М., Закревський А. М.
Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л. В. Соколова [и др.]. - С.132-134
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Стаханська, О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О. О. Стаханська. - С.135-138
Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків. - С.138-139
Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О. І. Тучак. - С.140-141
Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка / Л. Я. Федонюк. - С.142-145
Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О. О. Філіпець. - С.146-148
Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук. - С.149-150
Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С. О. Шейко. - С.151-154
Шершун, Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда. - С.155-156
Шостакович-Корецька, Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.157-159
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко. - С.160-162
Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський. - С.163-164
Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб. - С.165-166
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Карпець, М. В.
    Роль медичної хімії у формуванні студента-медика [Текст] / М. В. Карпець // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 72-75


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ГУ1/2014/21/3
   Журнал

Галицький лікарський вісник . - Виходить кожного кварталу
2014р. Т. 21 № 3
Зміст:
Александрук, Н. В. Комплексна терапія сенсоневральної приглухуватості / Н. В. Александрук. - С.6-8
Александрук, О. Д. Вплив системного стандартного лікування на стан бактеріального заселення шкіри дорослих хворих на атопічний дерматит / О. Д. Александрук. - С.8-9
Анчева, І. А. Експресія нітроксидсинтази в плацентарній тканині при залізодефіцитній анемії / І. А. Анчева. - С.10-12
Возняк, А. В. Частота цефалгічного синдрому у дітей шкільного віку / А. В. Возняк. - С.12-14
Гашинова, К. Ю. Вплив коморбідної патології на частоту госпіталізацій при загостренні на хронічне обструктивне захворювання легень / К. Ю. Гашинова. - С.15-18
Герич, П. Р. Оптимізація лікування хворих із поєднаною кардіо-респіраторною патологією шляхом диференційованого призначення протизапального препарату рофлуміласт і кардіопротектора кверцетин / П. Р. Герич, Р. І. Яцишин. - С.18-21
Гриджук, Т. І. Вплив різних режимів хіміотерапії на розвиток медикаментозно-індукованих уражень печінки у хворих на хронічний лімфолейкоз / Т. І. Гриджук, Н. М. Середюк. - С.21-24
Кобрин, О. П. Особливості стану тканин пародонта у хворих на генералізований пародонтит із хронічною хламідійною інфекцією за результатами клініко-інструментальних досліджень / О. П. Кобрин. - С.24-26
Ковалюк, А. В. Вивчення механізмів розвитку і особливостей клініки вторинних деформацій у пацієнтів з дефектами зубних рядів / А. В. Ковалюк, З. Р. Ожоган. - С.27-28
Костишин, А. Б. Особливості показників поверхневої електроміографії в осіб молодого віку / А. Б. Костишин. - С.29-30
Купновицька, І. Г. Вплив L-аргініну на профіль артеріального тиску та бронхіальну прохідність у хворих на гіпертонічну хворобу, обтяжену легеневою гіпертензією бронхопульмонального ґенезу / І. Г. Купновицька, Л. А. Дронь. - С.31-34
Купчак, О. І. Поширеність раніше не лікованого апікального періодонтиту у молодих людей, що проживають у міській та сільській місцевості / О. І. Купчак. - С.34-36
Мацегора, Н. А. Зміни функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем при застосуванні лазерної терапії в комплексному лікуванні хворих на артеріальну гіпертензію у поєднанні з ХОЗЛ / Н. А. Мацегора, А. В. Місюна. - С.36-39
Морозов, О. В. Вплив фізичної активності на окиснювальний дисбаланс при цукровому діабеті 1 типу у дітей / О. В. Морозов, О. А. Будрейко. - С.39-42
Оринчак, Л. Б. Особливості дебюту розсіяного склерозу серед мешканців Прикарпаття / Л. Б. Оринчак. - С.42-46
Оринчак, М. А. Вплив комплексного лікування із включенням антиагрегантів на гуморальні показники ендотеліальної дисфункції у хворих на фібриляцію передсердь / М. А. Оринчак, М. М. Василечко. - С.46-50
Пахаренко, Л. В. Особливості патології репродуктивної системи у жінок із передменструальним синдромом / Л. В. Пахаренко. - С.50-52
Побігун, Н. Г. Порівняльна характеристика показників кальцієвого гомеостазу при експериментальній гіпофункції щитоподібної залози за умов поєднаної дії хронічного стресу і фізичного навантаження / Н. Г. Побігун. - С.53-55
Праць, Г. Б. Променеві методи діагностики при плануванні дентальної імплантації і на етапах хірургічної реабілітації / Г. Б. Праць [и др.]. - С.56-59
Інші автори: Рожко М. М., Дудій П. Ф., Пюрик В. П., Палійчук М. І.
Рєзніченко, Л. С. Оцінка біобезпечності субстанції напочастинок заліза in vitro та in vivo / Л. С. Рєзніченко [и др.]. - С.59-62
Інші автори: Дорошенко А. М., Дибкова С. М., Грузіна Т. Г., Ульберг З. Р., Чекман І. С.
Рожко-Гунчак, О. М. Стан стоматологічного здоров’я дітей, які проживають в регіоні Карпат / О. М. Рожко-Гунчак. - С.62-65
Романишин, С. С. Динаміка клінічних показників у хворих на генералізований пародонтит II ступеня в ранні та віддалені терміни під впливом зинаксину / С. С. Романишин. - С.65-68
Федик, О. М. Променева діагностика злоякісних пухлин стопи / О. М. Федик [и др.]. - С.68-71
Інші автори: Федик А. Р., Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М.
Федоров, С. В. Якість життя хворих із серцевою недостатністю ішемічного ґенезу / С. В. Федоров. - С.72-74
Дзвонковська, В. В. Діагностика позакишкових проявів неспецифічного виразкового коліту / В. В. Дзвонковська, Т. Т. Дзвонковська. - С.75-76
Штик, М. І. Випадок правця на грунті стороннього тіла носового ходу із гострою хімічною перфорацією носової перегородки у нещелепної дитини / М. І. Штик [и др.]. - С.77-79
Інші автори: Ліскевич І. І., Котурбаш Р. Й., Матвіїв Л. Є., Мельник Т. М., Криштафович Я. Л., Дельва Л. К., Дельва Д. Ю., Курташ О. О., Вальчишин В. П., Семкович М. В.
Александрук, Н. В. Концепція самостійної роботи студента при вивченні професійних хвороб / Н. В. Александрук, М. П. Стовбан. - С.80-81
Варна, О. М. Організація лекційного процесу з аптечної технології ліків в умовах навчання за кредитно-модульною системою / О. М. Варна, М. І. Федоровська. - С.81-84
Волошин, М. М. Особливості проведення практичних занять з клінічного мислення на кафедрі загальної хірургії / М. М. Волошин. - С.84-84
Губіна, Н. В. Особливості проведення виробничої практики зі спеціалізації «Використання лікарських препаратів у клінічній практиці» на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи / Н. В. Губіна. - С.85-87
Дмитренко, І. А. Методи і засоби підвищення якості навчання студентів на клінічній кафедрі стоматологічного факультету / І. А. Дмитренко. - С.87-89
Карпець, М. В. Застосування новітніх педагогічних технологій для організації практичних занять з дисципліни «Біологічна та біоорганічна хімія» / М. В. Карпець. - С.89-91
Костюк, І. Р. Студентський науковий гурток із дитячої терапевтичної стоматології як форма науково-дослідницької роботи студентів на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету / І. Р. Костюк. - С.91-93
Макойда, І. Я. Актуальність впровадження циклу «Фтизіатрія» в навчальну програму для студентів 6-го курсу медичного факультету у світлі епідеміологічної ситуації в Україні / І. Я. Макойда, М. М. Островський. - С.93-94
Мельник, Д. О. Самоперевірка та підвищення ефективності засвоєння матеріалу з використанням комп’ютерного тестування дня іноземних студентів / Д. О. Мельник. - С.95-97
Ромаш, Н. І. Керівництво самостійною роботою студентів на клінічних дисциплінах / Н. І. Ромаш [и др.]. - С.97-98
Інші автори: Нейко В. Є., Тимків І. В., Близнюк М. В., Дзвонковська В. В., Венгрович О. З., Дзвонковська Т. Т.
Семкович, Я. В. Практичний досвід упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну підготовку лікарів / Я. В. Семкович. - С.99-101
Сологуб, В. А. Впровадження кредитно-модульної системи при викладанні спеціалізації «Лікарські рослини і фітотерапія» / В. А. Сологуб. - С.101-102
Касіянчук, В. Д. Сухий продукт топінамбура - ефективний напівфабрикат для виробництва продукції лікувально-профілактичного призначення / В. Д. Касіянчук. - С.103-104
Кощинець, О. Б. Ресурсне забезпечення офтальмологічної служби в Івано-Франківській області як важлива складова її доступності хворим на первинну глаукому / О. Б. Кощинець. - С.104-108
Левченко, В. А. Шляхи попередження гіпертонічних кризів на догоспітальному етапі, на ранніх стадіях гіпертонічної хвороби / В. А. Левченко. - С.108-110
Ничитайло, М. Ю. В. Постхолецистектомічний синдром - етіологія, діагностика, хірургічне лікування / М. Ю. В. Ничитайло [и др.]. - С.111-113
Інші автори: Загрійчук М. С., Гуцуляк А. І., Присяжнюк В. В.
Савчук, О. В. Стан мережі та кадрового забезпечення стоматологічної служби в м.Києві / О. В. Савчук. - С.114-116
Шейко, С. О. Лікування гіпотиреозу у вагітних в практиці сімейного лікаря / С. О. Шейко. - С.117-118
Шеремета, Л. М. Побічна дія засобів для місцевої анестезії при їх клінічному застосуванні / Л. М. Шеремета. - С.119-120
Іваночко, Н. Я. Аспекти клінічного перебігу та оперативного лікування хворих з тромбозом мезенгеріальних судин / Н. Я. Іваночко. - С.121-123
Кашівська, Р. С. Медикаментозне лікування хвороб пародонта. Групи препаратів, механізм їх дії, показання та протипоказання до використання. Частина VI. Протигрибкові і сульфаніламідні препарати. Огляд літератури / Р. С. Кашівська [и др.]. - С.123-127
Інші автори: Мельничук Г. М., Мельничук А. С., Кирилюк А. М.
Куса, О. М. Медико-соціальні аспекти проблеми внутрішньоутробного парвовірусного інфікування, акушерські та перинатальні наслідки / О. М. Куса, О. М. Макарчук. - С.128-132
Шевчук-Будз, У. І. Остеопороз як один із системних проявів хронічного обструктивного захворювання легень / У. І. Шевчук-Будз, Г. З. Корж. - С.132-134
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта
2016р. № 4 . - 96.11, р.
Зміст:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран І. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Карпець, М. В.
    Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] = Features of the control of students’ knowledge in the study of medical chemistry in a credit-transfer system / М. В. Карпець // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Згідно з принципами європейської кредитно-трансферної системи навчання поточний контроль знань на кафедрі біологічної і медичної хімії ІФНМУ здійснюється на кожному занятті. Для систематичного контролю і стимулювання регулярного навчання студентів на заняттях викладач оцінює всі форми роботи. Рейтингова система оцінювання успішності та визначення академічного рейтингу студентів забезпечує реалізацію дидактичного принципу свідомості студентів у навчанні, активізує навчальну роботу протягом семестру, спонукає студентів працювати систематично та самостійно. Дуже важливо формувати у студентів-медиків у процесі навчання системний підхід до розуміння функціонування організму в цілому і його взаємодію з навколишнім середовищем, розвивати в них логічне мислення, а також уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, прогнозувати
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)