Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Касьянова, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.
Шифр: МУ7/2013/2
   Журнал

Медична освіта
2013р. № 2 . - Матеріали X ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнарожною участю "Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі" (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-звязку) 18-19 квітня 2013 року
Зміст:
Богатирьова, Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України / Р. В. Богатирьова. - С.5-8
Осійчук, М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти / М. С. Осійчук. - С.9-13
Толстанов, О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі / О. К. Толстанов [и др.]. - С.14-18
Інші автори: Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С.
Вороненко, Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.19-23
Волосовець, О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації / О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко. - С.24-28
Москаленко, В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.29-32
Інші автори: Яворовський О. П., Булах І. Є., Остапюк Л. І.
Осійчук, М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах / М. С. Осійчук [и др.]. - С.33-38
Інші автори: Волосовець О. П., Вітенко І. С., Мельник І. В., Поліщук М. О.
Jan, E. Zejda Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland / E. Zejda Jan. - С.39
Мороз, В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова / В. М. Мороз [и др.]. - С.40-43
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Запорожан, В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП / В. М. Запорожан [и др.]. - С.44-47
Інші автори: Кресюн В. Й., Чернецька О. В., Годлевський Л. С.
Думанский, Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького / Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак. - С.48-50
Черних, В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація" / В. П. Черних [и др.]. - С.51-53
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Зіменковський, Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.54-57
Дзяк, Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.58-60
Інші автори: Перцева Т. О., Канюка Г. С., Горбунова Г. В.
Лісовий, В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний. - С.61-64
Ждан, В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів / В. М. Ждан [и др.]. - С.65-68
Інші автори: Бобирьов В. М., Шешукова О. В., Білаш С. М., Лохматова Н. М., Шарбенко Т. В.
Колесник, Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти / Ю. М. Колесник [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Нерянов Ю. М., Авраменко М. О., Компанієць В. М., Полковніков Ю. Ф., Кремзер О. А.
Бойчук, Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.73-76
Рожко, М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів / М. М. Рожко [и др.]. - С.77-80
Інші автори: Пелехан Л. І., Косенко С. В., Павелко Н. М., Сорока О. Б., Музиченко Н. І., Костишин З. Т., Іванова Н. С., Ільницька О. М.
Хвисюк, О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.81-84
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Соболєва І. А., Сергієнко О. І.
Івченко, В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок. - С.85-86
Бабанін, А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського / А. А. Бабанін [и др.]. - С.87-88
Інші автори: Притуло О. О., Дєдович Н. Г., Сивицька Н. Ю.
Никоненко, О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.89-91
Vadachkoria, Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university / Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili. - С.92-95
Фомін, П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії / П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський. - С.96-98
Бєленічев, І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти [Текст] / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, О. М. Касьянова // Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 81-84


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О.М.
Марченко, В.Г.
Касьянова, О.М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ПУ56/2016/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2016р. N 2 . - 51.31, р.
Зміст:
Хвисюк, О. М. Актуальні питання неінфекційної епідеміології / О. М. Хвисюк. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, В. Г. Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів / В. Г. Марченко [и др.]. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Малахов В. О., Касьянова О. М., Кошелєва Г. М.
Місяк, С. А. Особливості підготовки кадрів із реабілітації онкологічних хворих / С. А. Місяк. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лахно, О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій / О. В. Лахно. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, А. Н. Особенности метаболизма костной ткани при моделировании хронической почечной патологии / А. Н. Хвисюк [и др.]. - С.26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлов С. Б., Кумечко М. В., Бабенко Н. М., Гончарова А. В., Семко Н. Г., Черных Л. В.
Демихова, Н. В. Коррекция нарушений систолической функции с эксцентрическим ремоделированием левого желудочка у больных с артериальной гипертензией почечного генеза / Н. В. Демихова. - С.30-34. - Библиогр. в конце ст.
Фадеенко, Г. Д. Экспрессия апелина и маркеров воспаления в слизистой оболочке пищевода при сочетании гастроэзофагеальной рефлюксной и гипертонической болезней / Г. Д. Фадеенко, А. Е. Гриднев. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Гончарь, М. О. Коморбідні стани в педіатрії: розвиток підгострого тиреоїдиту в дитини з гострим пієлонефритом / М. О. Гончарь [и др.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дриль І. С., Муратов Г. Р., Колибаєва Т. Ф., Лутай Т. В.
Чернуский, В. Г. Экспериментально - клиническое обоснование бронхоконстрикторных свойств провоспалительных цитокинов при бронхиальной астме у детей / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.46-51. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Говаленкова О. Л., Летяго А. В., Кашина-Ярмак В. Л., Сальников Д. А.
Савво, В. М. Особливості взаємозв’язку неспецифічного чинника захисту та мікрофлори кишечнику в дітей з артропатіями / В. М. Савво, Т. О. Твердохліб. - С.52-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Винник, Ю. А. Таргетные препараты в терапии рака яичников / Ю. А. Винник, В. В. Пряников, М. Ю. Неффа. - С.57-63. - Библиогр. в конце ст.
Сафонова, И. Н. Эхографические изображения и постнатальные результаты при антенатальном выявлении кардиальных аномалий плода / И. Н. Сафонова. - С.64-71. - Библиогр. в конце ст.
Герасименко, Е. В. Диагностические аспекты непсихотических нарушений у детей, перенесших кризисные события, метод диагностической сказкотерапии / Е. В. Герасименко. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Чернацька, О. М. Порівняльна ефективність органопротекторних властивостей телмісартану та лізиноприлу в пацієнтів із артеріальною гіпертензією і цукровим діабетом 2 типу / О. М. Чернацька. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Асоян, И. Н. Влияние терапии коэнзимом q10 на показатели диссинхронии миокарда и уровни маркеров воспаления у больных с хронической сердечной недостаточностью в сочетании с сахарным диабетом 2 типа / И. Н. Асоян. - С.84-88. - Библиогр. в конце ст.
Ющенко, П. Л. Вплив силіконових відбиткових матеріалів на температурні показники слизової оболонки порожнини рота / П. Л. Ющенко. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юбилей профессора Куцевляк Валентины Федоровны. - С.93-94
Ювілей кафедри поліклінічної педіатрії Харківської медичної академії післядипломної освіти. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів [Текст] = Seminar tour: a new form of professional training and advanced training of doctors / В. Г. Марченко [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
Анотація: Стаття присвячена проблемам інноваційних форм організації навчання в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано дидактичну цінність семінарських занять. Надано визначення поняття «семінар», його мета, завдання, форми, науково-методологічне підгрунтя. Виокремлено характерні риси проведення семінарських занять у системі післядипломної освіти. З’ясовано особливості організації та проведення семінару-екскурсії для лікарів лікувальної фізкультури, лікувальної фізкультури та спортивної медицини й інших спеціальностей лікувального профілю, які навчаються на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури. Висвітлено досвід проведення семінарів-екскурсій як ефективної форми фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів. Як приклад семінару-екскурсії наведено досвід кафедри медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури з організації цього виду навчання на базі клінічного санаторію «Роща»
Дод.точки доступу:
Марченко, В. Г.
Малахов, В. О.
Касьянова, О. М.
Кошелєва, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: ПУ56/2017/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Хвисюк, О. М. Логістика змін функціонування ліжкового фонду у великих містах / О. М. Хвисюк, В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин. - С.6-9
Касьянова, О. М. Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти / О. М. Касьянова, К. І. Бодня. - С.10-15
Білоус, Т. М. Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування) / Т. М. Білоус, М. Н. Гарас, Г. В. Легкун. - С.16-20
Єлоєва, З. В. Діагностичне і прогностичне значення внутрішньоклітинних збудників у випадку атипової інфекційної патології у дітей / З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко, М. С. Дяченко. - С.21-26
Тимошенко, Е. С. Клинические особенности пациентов с трудноконтролируемой артериальной гипертензией / Е. С. Тимошенко, Н. И. Яблучанский. - С.27-32
Рыспаева, Д. Э. Экспрессия топоизомеразы IIА как прогностический маркер у больных первичным раком грудной железы / Д. Э. Рыспаева [и др.]. - С.32-38
Інші автори: Смоланка И. И., Дудниченко А. С., Крячок И. А., Селезнев А. А., Шапочка Т. В.
Сухін, В. С. Ефективність гормонотерапії у випадку гормонпозитивної лейоміосаркоми матки / В. С. Сухін [и др.]. - С.39-43
Інші автори: Сухіна О. М., Міхановський О. А., Насонова А. М., Фань Лівей
Белецкий, В. Е. Отдаленные результаты лечения солидных опухолей у детей с использованием свободного и липосомального доксорубицина / В. Е. Белецкий, А. С. Дудниченко. - С.44-48
Кальченко, А. В. Переломы проксимального отдела бедра у пациентов с сопутствующими заболеваниями / А. В. Кальченко [и др.]. - С.49-53
Інші автори: Бабалян В. А., Хвисюк А. Н., Гурбанова Т. С., Черепов Д. В., Мазрняков С. М.
Sorokina, I. V. Teratomas: features of the morphological structure and localization / I. V. Sorokina [и др.]. - С.54-57
Інші автори: Borzenkova I. V., Myroshnychenko M. S., Pliten O. M., Omelchenko O. A., Simachova A. V.
Наконечная, О. А. Содержание инозитолфосфатов в крови и моче при гломерулонефрите / О. А. Наконечная [и др.]. - С.58-61
Інші автори: Горбач Т. В., Мартынова С. Н., Ярмыш Н. В., Стеценко С. А.
Наконечная, О. А. Особенности сочетанного действия метилтретбутилового эфира и сниженной температуры на функциональные показатели почек у крыс / О. А. Наконечная [и др.]. - С.62-65
Інші автори: Завгородний И. В., Бачинский Р. О., Маракушин Д. И.
Яковлева, Е. А. Случай пренатальной диагностики краниоторакоомфалопагов, тактика ведения и перинатальный прогноз / Е. А. Яковлева [и др.]. - С.66-69
Інші автори: Бабаджанян Е. Н., Яковенко Е. А., Ромадина О. В., Демина О. В.
Гризодуб, Д. В. Результаты применения диагностического метода определения индивидуальной совместимости конструкционных материалов бюгельных протезов / Д. В. Гризодуб, Р. М. Огли Бадалов. - С.70-73
Лобойко, К. М. Показники гемодинаміки у коматозних пацієнтів із гострим порушенням мозкового кровообігу / К. М. Лобойко. - С.74-80
Швець, А. М. Сучасні аспекти медичного інформування підлітків у випадку профорієнтації / А. М. Швець. - С.81-85
Багмут, І. Ю. Семінар із міжнародною участю (YEDITEPE UNIVERSITY HEALTHCARE INSTITUTIONS ISTANBUL/TURKEY) "Сучасні погляди на лікування захворювань нирок: Актуальні проблеми трансплантації" до 95-річчя від дня заснування ХМАПО / І. Ю. Багмут. - С.86-87
Шармазанова, Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1900-1926) / Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова. - С.88-96
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Касьянова, О. М.
    Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти / О. М. Касьянова, К. І. Бодня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 1. - С. 10-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
Анотація: Висвітлено проблеми підвищення якості післядипломної медичної освіти на основі сучасних форм і методів навчання фахівців. Подано теоретичний опис моделювання в навчальному процесі професійних ситуаційі можливостей їх використання в симуляціях, які забезпечать набуття досвіду слухачами системи післядипломної освіти. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки використання системи ситуаційних завдань, навчальних ігор клінічного й організаційно-діяльнісного типу на циклах тематичного удосконалення в післядипломній медичній освіті. Репрезентовано досвід використання симуляційного навчання на кафедрах лабораторного типу Харківської медичної академії післядипломної освіти.
Освещены проблемы повышения качества последипломного медицинского образования на основе современных форм и методов обучения специалистов. Представлено теоретическое описание моделирования в учебном процессе профессиональных ситуаций и возможностей их использования в симуляциях, которые обеспечат приобретение опыта слушателями системы последипломного образования. Особое внимание уделено раскрытию специфики использования системы ситуационных задач, учебных игр клинического и организационно-деятельностного типа на циклах тематического усовершенствования в последипломном медицинском образовании. Представлены опыт использования симуляционного обучения на кафедрах лабораторного типа Харьковской медицинской академии последипломного образования.
Дод.точки доступу:
Бодня, К. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти [Текст] = Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education / О. М. Хвисюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, тенденции)
Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Касьянова, О. М.
Соболєва, І. А.
Цодікова, О. А.
Єлоєва, З. В.
Сергієнко, О. І.
Бодня, К. І.
Жеребкін, В. В.
Гиря, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПУ56/2020/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 3
Зміст:
Бєлоусова, О. Ю. Сьогодення та майбутнє педіатричної гастроентерології й нутриціології - від новонародженого до підлітка / О. Ю. Бєлоусова, О. О. Рожнов. - С.5-10
Ткач, С. І. Професіограма як засіб формування та розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів / С. І. Ткач, О. М. Касьянова. - С.11-16
Манащук, Н. В. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу з циклу "Хвороби пародонта" / Н. В. Манащук [та ін.]. - С.17-19
Інші автори: Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Іванова, Л. А. Використання інтерактивних технологій навчання з елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі підготовки інтернів-педіатрів / Л. A. Іванова [та ін.]. - С.20-23
Інші автори: Гарас М. Н., Горбатюк І. Б., Романчук Л. І.
Летяго, Г. В. Медична освіта дистанційно в розрізі сучасних умов / Г. В. Летяго [та ін.]. - С.24-28
Інші автори: Чернуський В. Г., Водолажський М. Л., Говаленкова О. Л.
Скрипник, І. М. Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті / І. М. Скрипник [та ін.]. - С.29-32
Інші автори: Маслова Г. С., Приходько Н. П., Гопко О. Ф., Шапошник О. А.
Залізняк, М. С. Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "Зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом" / М. С. Залізняк [та ін.]. - С.33-36
Інші автори: Гасюк Н. В., Бойцанюк С. І., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Сідь, Є. В. Маркери системної запальної відповіді як предиктори систолічної дисфункції лівого шлуночка в пацієнтів зі STEMI / Є. В. Сідь, Н. Ф. Єфіменко, В. В. Литвиненко. - С.37-42
Серіков, К. В. Персоніфікована інтенсивна терапія гіперергічних порушень енергоструктурного статусу в пацієнтів з ішемічним мозковим інсультом / К. В. Серіков. - С.43-49
Клименко, Т. М. Роль неонатального сепсису у формуванні патології дитячого віку / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.50-54
Інші автори: Пархоменко Л. К., Єлоєва З. В., Цодікова О. А., Бєлоусова О. Ю., Сердцева О. А.
Снопкова, Л. В. Сучасні особливості лікування хронічного ендометриту в жінок репродуктивного віку / Л. В. Снопкова [та ін.]. - С.55-59
Інші автори: Кандиба Л. І., Сикал І. М., Ольховська В. М.
Филенко, Я. М. Клініко-патогенетичне значення гормонів жирової тканини / Я. М. Филенко. - С.60-66
Швець, Ю. М. Поєднана ендокринна патологія в пацієнта з некомпактною кардіоміопатією / Ю. М. Швець, І. І. Октябрьова. - С.67-71
Мургузов, М. А. Роль оксидативного стресса в патогенезе коморбидного течения гастроэзофагеальной рефлюксной болезни и синдрома ночного апноэ сна / М. А. Мургузов. - С.72-76
Демидова, П. І. Порівняльна оцінка мікроструктури дентину зубів при комбінованому використанні низькоінтенсивного лазерного випромінювання та апіпродуктів методом растрової електронної мікроскопії / П. І. Демидова. - С.77-81
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Ткач, С. І.
    Професіограма як засіб формування та розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів [Текст] / С. І. Ткач, О. М. Касьянова // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 11-16


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Актуальність зазначеного питання зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку фахівців галузі охорони здоров’я в сучасних умовах її реформування, що передбачає формування і сталий розвиток професійної компетентності лікарів. Цілеспрямованість окресленого процесу забезпечать відповідні кваліфікаційні характеристики лікарів, зокрема зі спеціальності «Професійна патологія». Підґрунтям для формування і розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів може бути професіограма, особливості якої висвітлено в цій статті. Отже, метою статті є визначення можливостей використання професіограми на переддипломному та післядипломному навчанні лікарів-профпатологів. Професіограма розглядається як документ, де подано комплексний, систематизований і всебічний опис об’єктивних характеристик професії та сукупності її вимог до індивідуально-психологічних особливостей людини. Для виокремлення різноманітних аспектів досліджуваного питання використано методи проблемно-цільового та проблемно-орієнтованого аналізу нормативних, інструктивно-директивних документів і методичної літератури. Результатом є розроблена професіограма лікаря-профпатолога, яка складається з блоків: домінуючі види діяльності (зміст праці); психограма; знання і галузі застосування професійних знань; історія професії та професії, що можуть підійти людині певного типу особистості. Кожен блок характеризує особливості професійної діяльності лікаря-профпатолога. Доведено, що професіограма лікаря-профпатолога висвітлює особливості цієї спеціальності та дає змогу фахівцям прийняти рішення про можливість опанування цією професією. Для вищої медичної освіти професіограма є орієнтиром у визначенні змісту підготовки фахівця, для післядипломної — задоволенням освітніх і професійних потреб слухачів
Дод.точки доступу:
Касьянова, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
Шифр: ПУ56/2021/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 2
Зміст:
Касьянова, О. М. Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / О. М. Касьянова [та ін.]. - С.5-10
Інші автори: Разумна А. Г., Каруник К. Д., Стриженко Т. О.
Манащук, Н. В. Викладання розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах дистанційного навчання / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, С. І. Бойцанюк. - С.11-13
Опарін, О. А. Особливості клінічного перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби поєднано з хронічним обструктивним захворюванням легень / О. А. Опарін, Н. В. Семенова, Т. М. Опаріна. - С.14-17
Грищенко, О. В. Ефективність превентивних методів та їх комбінацій у профілактиці передчасних пологів / О. В. Грищенко, С. В. Коровай, І. В. Лахно. - С.18-21
Жегестовська, Д. В. Прогностичний потенціал лейкоцитарних показників у контексті госпітальної смертності серед пацієнтів із гострим інфарктом міокарда / Д. В. Жегестовська, М. В. Гребеник. - С.22-27
Косулін, С. В. Тактичні підходи до діагностики та лікування гепаторенального синдрому у хворих із бластоматозною механічною жовтяницею / С. В. Косулін, Ю. О. Вінник, Ю. В. Іванова. - С.28-31
Леонова, Л. А. Сучасний підхід до терапії атопічного дерматиту консервованими клітинами фетальної печінки (експериментальне дослідження) / Л. А. Леонова [та ін.]. - С.32-38
Інші автори: Останкова Л. В., Бондарович М. О., Останков М. В., Гольцев А. М.
Костиренко, О. П. Перспективи застосування препарату "Цитеал" у пацієнтів із патологією пародонта / О. П. Костиренко, І. Ю. Попович, А. В. Марченко. - С.39-42
Ніконов, А. Ю. Використання лазерного зварювання під час негайної реабілітації стоматологічних пацієнтів при повній відсутності зубів / А. Ю. Ніконов [та ін.]. - С.43-48
Інші автори: Бреславець Н. М., Житомирський А. О., Гордієнко С. А.
Панкова, О. А. Катестатин як регулятор активності симпатичної нервової системи та його вплив на розвиток і прогресування гіпертонічної хвороби та цукрового діабету 2 типу / О. А. Панкова. - С.49-54
Російський, П. В. Проблемні аспекти складання та отримання інформованої добровільної згоди на ортодонтичне лікування / П. В. Російський, Ю. О. Ворошилова, Ш. Таравнех. - С.55-59
Brynza, M. S. Features of diagnosis and treatment of a patient with functional dyspersia on the example of clinical case / M. S. Brynza, M. M. Karavanova, K. A. Lapshyna. - С.60-63
Гогія, М. О. Аналіз причин та факторів ризику летальності постраждалих з абдомінальною травмою / М. О. Гогія. - С.64-68
Букулова, Н. Ю. Прогнозування перебігу виразкового коліту в дітей на стаціонарному етапі / Н. Ю. Букулова. - С.69-74
Золотарьова, Т. В. Прогностичне значення катетерної абляції фібриляції передсердь на когнітивні функції у пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю / Т. В. Золотарьова. - С.75-81
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / О. М. Касьянова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 2. - С. 5-10


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (обучение, организация и управление)
Анотація: Підготовка сучасних фахівців сфери охорони здоров’я у закладах вищої освіти передбачає цілеспрямоване формування їхньої нормативної професійної ідентичності, яка забезпечуватиме сталість подальшої професіоналізації особистості фахівця. Для формування професійної ідентичності у вишах як завдання освітньо-професійного процесу важливо відтворювати відповідні педагогічні умови, однією з яких є створення й організація функціонування навчально-професійного середовища як майданчика для професійно-комунікативного самоствердження та професійного самовизначення майбутнього фахівця. Створення та функціонування навчально-професійного середовища в сучасних закладах вищої освіти актуалізується у двох формах: реальній (контактній) та віртуальній (дистанційній). Педагогічне управління формуванням професійної ідентичності в умовах навчально-професійного середовища передбачає організацію його функціонування, виконання студентами навчально та професійно обґрунтованих завдань, спрямування педагогічного замовлення фахівцям, які входитимуть до цього середовища та забезпечуватимуть реалізацію процесів становлення ідентичності через професійну самопрезентацію студентів і фахівців, через експертне оцінювання та фасилітацію студентів фахівцями, а також рефлексивним самоаналізом студентів та фаховим аналізом, здійсненим експертами, відповідності професійного вибору студентів, що правитиме за основу для подальшого вдосконалення освітньо-професійного процесу вищої школи. Забезпечення педагогічної готовності викладачів-лікарів до створення навчально-професійного середовища здійснюється в межах циклового підвищення кваліфікації, яке зарекомендувало свою ефективність
Дод.точки доступу:
Касьянова, О. М.
Разумна, А. Г.
Каруник, К. Д.
Стриженко, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)