Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кіндратів, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.
Шифр: АУ50/2021/1
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1 . - Електрон. текст. дані
Зміст:
Ардикуце, В. П. Ефективність капнометрії у пацієнтів з дихальною дисфункцією / В. П. Ардикуце, К. М. Лихота. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гарапко, Т. В. Зміни структурної організації селезінки за умов впливу глутамату натрію та після його відміни / Т. В. Гарапко [та ін.]. - С.11-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Головацький А. С., Матешук-Вацеба Л. Р., Содомора О. О.
Homola, A. V. Physical therapy for patients after stroke / A. V. Homola, Ye. V. Prokopovych, Y. V. Antonova-Rafi. - С.18-26. - Bibliogr. at the end of the art.
Korzh, N. V. The implication of soluble molecules of cellular adhesion in the progression of copd in overweight patients / N. V. Korzh, M. M. Ostrovskyy. - С.27-32. - Bibliogr. at the end of the art.
Kostyshyn, A. B. Features of manufacture of advanced provisional bridge-based prostheses / A. B. Kostyshyn. - С.33-37. - Bibliogr. at the end of the art.
Koteliukh, M. Yu. Assessment of re-hospitalization probability in patients with post-infarction cardiosclerosis and comorbid pathology / M. Yu. Koteliukh. - С.38-45. - Bibliogr. at the end of the art.
Коваль, Н. П. Визначення ефективності програми фізичної терапії для пацієнтів похилого віку з метаболічним синдромом та старечою астенією за динамікою соматометричних показників / Н. П. Коваль. - С.45-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куравська, Ю. С. Аналіз динаміки якості життя жінок після абдомінального родорозрішення у післяпологовому періоді під впливом програми фізичної терапії / Ю. С. Куравська. - С.52-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Орфін, А. Я. Втома та фізична побутова активнісь у людей, що живуть з ВІЛ / А. Я. Орфін, М. А. Мазепа. - С.61-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Filip, S. S. Venous hemodynamics in acute varicothrombophlebitis in the great saphenous vein basin / S. S. Filip, V. V. Rusyn, І. І. Hadzheha. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Філіп, С. С. Поширеність та прогноз абдомінального компартмент- синдрому у хворих із гострим панкреатитом / С. С. Філіп, А. І. Шітев, В. Ю. Куртинець. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Churpiy, I. K. Use of erythrocytic containers for delivery of medicines to the inflammation site / I. K. Churpiy [та ін.]. - С.80-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Golod N. R., Yaniv О. V., Fedorivska L. P., Fitsych M. V., Macogin A. P.
Yurchyshyn, O. I. Search for biologically actuve substances with antimicrobial and antibiotic potentiating properties amoung members of the genus artemisia againts the main pathogens of infectious skin lesions / O. I. Yurchyshyn. - С.84-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Юрченко, І. О. Лікування гіперпролактинемії у дівчат з порушеннями менструального циклу / І. О. Юрченко. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яковцова, І. І. Прогностичні критерії рецидивування та летального наслідку пацієнтів з колоректальним раком / І. І. Яковцова [та ін.]. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Проценко О. С., Якименко А. С., Івахно І. В.
Беспалова, О. О. Принципи формування деонтологічної готовності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії до професійної діяльності / О. О. Беспалова [та ін.]. - С.103-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бугаєнко Т. В., Литвиненко В. А., Мезенцева І. В., Савчук І. В.
Волошинович, М. С. Хмарний застосунок microsoft forms у зборі й аналітиці звітів про відвідування студентами навчальних занять / М. С. Волошинович [та ін.]. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гірник Г. Є., Матковська Н. Р., Соломчак Д. Б., Ткач В. Є.
Грицик, Л. М. Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання / Л. М. Грицик [та ін.]. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сологуб В. А., Сас І. А., Мандзій Т. П., Мадерук О. П.
Кіндратів, О. І. Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі / О. І. Кіндратів. - С.121-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попович, В. І. Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів / В. І. Попович [та ін.]. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дудій П. Ф., Кошель І. В., Кондрацька А. С.
Середюк, Н. М. Роль дисципліни «Клінічна практика» у підготовці майбутніх фахівців медичних закладів вищої освіти / Н. М. Середюк [та ін.]. - С.132-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Деніна Р. В., Звонар П. П., Гайналь Н. П., Волинський Д. А., Федорченко М. В., Барила Н. І.
Юрчишин, О. І. Досвід застосування інформаційних технологій та різних методик навчання при викладанні мікробіології, вірусології та імунології / О. І. Юрчишин. - С.137-141. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якубовська, І. О. Психолого-педагогічні аспекти навчання у студентів медичного закладу вищої освіти з англійською мовою викладання / І. О. Якубовська [та ін.]. - С.142-149. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ванджура Я. Л., Ванджура І. Ю., Волинський Д. А., Чурпій І.К.
Гулій, Д. Я. Сучасний стан проблеми доброякісних пухлин яєчників при вагітності (огляд літератури) / Д. Я. Гулій, О. Г. Бойчук. - С.150-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 5.819 Mb
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кіндратів, О. І.
    Базові принципи і система оцінювання навчальних досягнень студента при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі [Текст] = Basic principles and evaluation system of student achievements in the implementation of the competency-based approach in the educational process / О. І. Кіндратів. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 121-126. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Анотація: У статті викладено аналіз базових принципів і системи оцінювання знань студентів при реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі. Системі оцінювання знань належить важлива роль у забезпеченні високої якості освіти та формуванні конкурентоспроможних фахівців. Сучасна методика викладання залучає досвід інших країн і вимагає від викладача обізнаності з формами й методиками оцінювання, які не лише надають викладачеві інформацію про формальну відповідність певним вимогам до оволодіння дисципліною, але й діють як засоби навчання й розвитку студента
Впровадження адекватних методів оцінювання дозволить реалізовувати різноманітні інноваційні форми і методи навчання в освітній діяльності та сприятиме підвищенню якості навчання студентів. Якісний контроль рівня знань, умінь та навичок студентів повинен забезпечуватися дотриманням вимог, принципів та алгоритмів нових форм оцінювання навчальних досягнень студента, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Застосування комплексного оцінювання навчальних досягнень у компетентнісному руслі сприятиме заохоченню студента до навчально-пізнавальної діяльності, підвищуватиме відповідальність студента за результати навчання, сприятиме реалізації принципу індивідуалізації навчання. Оцінювання навчальних досягнень студентів є актуальною проблемою і потребує не тільки подальших досліджень, удосконалення, осмислення, але й
The article represents an analysis of the basic principles and systems of assessment of student knowledge in the implementation of the competency-based approach in the educational process. The knowledge assessment system has an important role in providing a high quality of education and the formation of competitive professionals
The main functions of assessing student achievement are educational (provision of education), diagnostic, differentiating, stimulative, educative, developmental, prognostic, methodological, operating, corrective and ascertaining. When assessing students’ academic achievements, the characteristics of the answer, the quality of knowledge, the formation of general and subject skills, the level of mastery of mental operations, creative experience and self-esteem should be taken into account. Assessment of student achievement should be objective, substantial, systematic, individual, comprehensive and professional. Modern teaching methods involve the experience of other countries and require the teacher to be familiar with the forms and methods of assessment, which not only provide the teacher with information about formal compliance with certain requirements for mastering the discipline but also act as a means of teaching and student development. Nowadays, the educational process requires learning to work with summative and formative assessment, to determine their features, principles, role and place in the educational process and to use the proposed or create their own algorithms for their organization and implementation. Sociological surveys of students and graduates should be conducted to take into account the views of students on the quality and objectivity of the assessment system
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)