Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Матильонок, Т. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: ПУ56/2020/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 4
Зміст:
Осокіна, О. І. Проблеми та перспективи дистанційного навчання післядипломної освіти лікарів / О. І. Осокіна, А. В. Кабанцева. - С.5-10
Марченко, А. В. Переваги та недоліки дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів / А. В. Марченко [та ін.]. - С.11-14
Інші автори: Ніколішина Е. В., Литовченко І. Ю., Ніколішин І. А., Хміль Т. А.
Матильонок, Т. Ю. Досвід запровадження дистанційної форми навчання у закладах вищої медичної освіти України / Т. Ю. Матильонок, О. В. Войтович, Н. Я. Кравець. - С.15-19
Елоева, З. В. Междисциплинарный подход в системе последипломного медицинского образования / З. В. Елоева [и др.]. - С.20-24
Інші автори: Филонова Т. А., Киселева Л. П., Матвиенко С. А.
Девіняк, О. Т. Визначення відносної ефективності навчальної роботи викладача в галузі охорони здоров’я / О. Т. Девіняк [та ін.]. - С.25-31
Інші автори: Литвин О. В., Крч Х. Л., Качур І. І., Мешко А. О., Деяк Я. І.
Пархоменко, Л. К. Стан ферментативної ланки антиоксидантного захисту у юнаків з гіпоандрогенією / Л. К. Пархоменко [та ін.]. - С.32-36
Інші автори: Страшок Л. А., Турчіна С. І., Косовцова Г. В., Кашкалда Д. А., Завеля Е. М., Ісакова М. Ю., Єщзенко А. В.
Клименко, Т. М. Алгоритм прогнозування тривалості терапії природженої пневмонії у доношених новонароджених / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.37-43
Інші автори: Сороколат Ю. В., Коровай С. М., Сердцева О. А.
Фуштей, І. М. Рівні катехоламінів у пацієнтів промислового міста з пароксизмальною фібриляцією передсердь неклапанного генезу / І. М. Фуштей, С. Г. Подлужний, Є. В. Сідь. - С.44-49
Золотухіна, О. Л. Визначення поширеності оральної інфекції Helicobacter pylori у тютюнозалежних пацієнтів із хронічним генералізованим пародонтитом на тлі хронічного гіперацидного гастриту впродовж лікування / О. Л. Золотухіна, Ю. Г. Романова, О. В. Маслов. - С.50-54
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В. Скринінг-діагностика школярів як інструмент для визначення ризику виникнення неінфекційних заїхворювань у навчальному колективі / Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна. - С.55-60
Самусенко, С. О. Загальні положення та особливості статистичного обліку захворювань верхніх дихальних шляхів, вуха та соскоподібного відростка в дітей / С. О. Самусенко, О. І. Сердюк, І. В. Філатова. - С.61-69
Чиняк, О. С. Особливості психоневрологічних і функціональних порушень у пацієнтів із великим когнітивним розладом різної етіології / О. С. Чиняк. - С.70-77
Трофимович, Є. О. Стан тромбоцитарно-судинного гемостазу в передопераційному періоді у хворих із супутньою ішемічною хворобою серця / Є. О. Трофимович. - С.78-81
Є примірники у відділах:
(02.07.2021р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Матильонок, Т. Ю.
    Досвід запровадження дистанційної форми навчання у закладах вищої медичної освіти України [Текст] / Т. Ю. Матильонок, О. В. Войтович, Н. Я. Кравець // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 4. - С. 15-19


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (организация и управление)
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
Анотація: В умовах карантину, пов’язаного з пандемією Covid-19, в багатьох закладах вищої освіти України, в т.ч. медичної, дистанційне навчання набуло особливої актуальності. Метою є висвітлення форм і засобів дистанійного навчання. Така форма навчання має значний потенціал, адже програмні можливості платформ Microsoft Office 365 та Moodle дають змогу забезпечити оперативну передачу будь-якого обсягу навчального матеріалу для самостійного вивчення й повторення, а також проведення різних форм контролю знань студентів, однак це не може повністю замінити традиційну освіту та обов’язково потребує проведення практичних робіт.
В условиях карантина, связанного с пандемией Covid-19, во многих заведениях высшего образования Украины, в т.ч. медицинского, дистанционная учеба приобрела особенную актуальность. Целью работы является освещение форм и средств дистанционной учебы. Такая форма учебы имеет значительный потенциал, ведь программные возможности платформ Microsoft Office 365 и Moodle дают возможность обеспечить оперативную передачу любого объема учебного материала для самостоятельного изучения и повторения, а также проведения разных форм контроля знаний студентов, однако это не может полностью заменить традиционное образование и обязательно нуждается в проведении практических работ.
Дод.точки доступу:
Войтович, О. В.
Кравець, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ПУ56/2021/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1
Зміст:
Гаргула, Т. І. Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії / Т. І. Гаргула. - С.5-9
Скрипников, П. М. Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів / П. М. Скрипников [та ін.]. - С.10-13
Інші автори: Скрипнікова Т. П., Хміль Т. А., Лазарєва К. А., Бережна О. Е.
Петрушанко, Т. О. Особливості та перспективи дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. - С.14-16
Ткаченко, П. І. Досвід викладання вибіркової дисципліни "Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки" / П. І. Ткаченко [та ін.]. - С.17-21
Інші автори: Доленко О. Б., Лохматова Н. М., Білоконь С. О., Попело Ю. В., Коротич Н. М.
Гаргула, Т. І. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії в сучасних умовах / Т. І. Гаргула, М. С. Гнатюк. - С.22-25
Войтович, О. В. Аналіз переваг та недоліків дистанційної форми навчання / О. В. Войтович, О. С. Жеребятьєв, Т. Ю. Матильонок. - С.26-28
Смаглюк, Л. В. Особливості додипломного дистанційного навчання з фаху "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, A. M. Білоус, А. Є. Карасюнок. - С.29-32
Попело, Ю. В. Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело. - С.33-36
Чернуский, В. Г. Роль аутоиммунных нарушений в патогенезе цереброваскулярной недостаточности у детей, больных бронхиальной астмой / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.37-43
Інші автори: Попов Н. Н., Летяго А. В., Говаленкова О. Л., Толмачева С. Р., Попова А. Н.
Пересипкіна, Т. В. Визначення шляхів удосконалення системи медичного забезпечення дітей шкільного віку із використанням SWOT-аналізу / Т. В. Пересипкіна, О. О. Голубнича, А. М. Пересипкіна. - С.44-48
Меркулова, Т. В. Родинна детермінація формування здоров’язберігаючої поведінки підлітків у процесі їх професійного самовизначення / Т. В. Меркулова. - С.49-53
Любченко, О. В. Минерализирующий потенциал смешанной слюны и течение кариеса зубов у детей и подростков с эндокринной патологией и патологией опорно-двигательной системы / О. В. Любченко [и др.]. - С.54-58
Інші автори: Велигоря И. Е., Пушкарь Л. Ю., Бобровская Н. П., Рожкова В. В., Грищенко В. В.
Бойченко, О. М. Групи ризику пацієнтів на стоматологічному прийомі з обтяженим алергологічним анамнезом / О. М. Бойченко, Т. М. Мошель, І. Ю. Попович. - С.59-62
Leliuk, D. V. Changes in hemodynamics in uncomplicated hypertensive crises / D. V. Leliuk. - С.63-69
Анисенкова, В. Ю. Порівняльна характеристика факторів атерогенезу в пацієнтів із симптомним і асимптомним перебігом атеросклеротичних каротидних стенозів / В. Ю. Анисенкова. - С.70-76
Ольховська, В. М. Стан клітинного імунітету хворих на тонзиліт дітей, інфікованих вірусом герпесу 6 типу / В. М. Ольховська. - С.77-81
Є примірники у відділах:
(02.07.2021р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Войтович, О. В.
    Аналіз переваг та недоліків дистанційної форми навчання [Текст] / О. В. Войтович, О. С. Жеребятьєв, Т. Ю. Матильонок // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 26-28


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Запровадження дистанційної форми навчання поставили руба питання самоорганізації та самодисципліни студента, бажання і здатності самостійно отримувати знання, а також його академічної доброчесності. Від цих відповідей залежить результативність дистанційного навчання. Тому викладачам слід аналізувати рівень самопідготовки кожного студента та за необхідності мотивувати їх до інтенсивної самостійної навчальної роботи. Для отримання об’єктивних даних щодо готовності та ставлення студентів до дистанційної форми навчання, а також із метою встановити і проаналізувати переваги та недоліки дистанційної форми навчання, якими їх бачать студенти, було проведене добровільне анонімне анкетування за розробленою нами анкетою. Анкетування проводили серед студентів, які один семестр вивчали дисципліну «Мікробіологія, вірусологія та імунологія» аудиторно, а наступний семестр навчалися вже дистанційно із застосуванням сервісів платформи Microsoft Office 365. Показники репрезентативності вибірки: об’єм вибірки — 24 респонденти, що склало 54,5 % студентів; максимальна похибка — 10 % з імовірністю 0,90. Аналізуючи відповіді, ми виявили перевагу схвальних відгуків студентів на запроваджену дистанційну форму навчання. Найбільшим позитивом студенти вважають дистанційне читання лекцій і доступ до прочитаних лекцій на сервісі MS Teams платформи Microsoft Office 365. Серед недоліків дистанційної форми навчання студенти особливо відзначають тривале перебування за монітором і відсутність практичних робіт, особливо під час вивчення дисципліни «Мікробіологія, вірусологія та імунологія»
Дод.точки доступу:
Жеребятьєв, О. С.
Матильонок, Т. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)