Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Паласюк, Б. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 13
1.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 4 . - 86.41, р.
Зміст:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Паласюк, Г. Б.
    Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Текст] = Application of cooperative learning technologies in the professional training of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці австрійських медичних сестер.
Основна частина. Кооперативне навчання широко використовується на різних рівнях австрійської освіти. Перевагами кооперативного навчання є підвищення академічних результатів студентів; розвиток здатності критично мислити і нестереотипно сприймати інших людей; позитивний психологічний клімат у групі; прагнення студентів до співробітництва та конструктивної соціалізації; наявність емпатійної реакції, взаємопідтримки, симпатії та дружніх стосунків у колективі; позитивне ставлення студентів до навчання, викладачів та навчального закладу; особистісне зростання; високий рівень самоповаги та психічного здоров’я, яке виявляється в емоційній врівноваженості, усвідомленні особистісної індивідуальності, прояві довіри, оптимістичному сприйнятті світу й оточення. Педагоги розробили п’ять базових принципів кооперативного навчання, які відрізняють його від традиційних групових форм роботи на занятті: позитивної взаємозалежності; індивідуальної відповідальності; тісної міжособистісної взаємодії; здійснення успішної комунікації; груповий аналіз результатів, який проводиться з метою оцінки успішності досягнення спільної мети навчальної діяльності та продуктивності кооперації. Важливе значення застосування технології кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер полягає у тому, що, на відміну від традиційних форм і методів навчальної діяльності, кооперативне навчання допомагає досягнути не лише когнітивної, а також мотиваційної та емоційної мети, розвиває здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання, тобто вміння самостійно організувати навчальний процес. При цьому важливу роль відіграє здатність до саморефлексії, тобто вміння самостійно оцінювати власні результати та досягнення
Висновок. Використання технологій кооперативного навчання дозволяє не тільки вдосконалити практичні навички, а й розвинути клінічне мислення майбутніх фахівців з медсестринства, адаптувати їх до нестандартних ситуацій, відпрацювати всі необхідні етапи діяльності майбутньої медсестри
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.
Ярема, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Паласюк, Г. Б.
    Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Текст] = Application of cooperative learning technologies in the professional training of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 90-94


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.
Ярема, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2019/2
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 2 . - 149.64, р.
Зміст:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Паласюк, Г. Б.
    Медсестринські наукові дослідження в Австрії [Текст] = Nursing care researches in Austrian universities / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 178-183


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Анотація: Пріоритетним напрямом реформування системи підготовки сестринського персоналу в Австрії визначено впровадження вищої медсестринської освіти і подальший розвиток сестринської справи як науки. Наукові дослідження з проблем догляду за хворими виокремилися в окрему наукову спеціальність «Сестринствознавство». Предметом наукових досліджень у догляді за хворими є вивчення впливу захворювань і фізичних вад на життя людини і наукове обґрунтування найбільш доцільних форм медсестринської діяльності та медсестринських втручань у процесі догляду за хворими. Магістерська науково-дослідна робота повинна відповідати профілю магістратури, бути самостійною творчою роботою із вивчення актуальної проблеми медсестринства. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук з медсестринства – це незалежна дослідницька робота, яка вносить значний вклад у подальший розвиток медсестринської науки. На першому етапі написання докторської дисертації докторант самостійно або з допомогою наукового консультанта складає розгорнутий проект дисертаційного дослідження. На цьому етапі докторант на практичних заняттях отримує необхідну допомогу в плануванні дисертаційного дослідження. Матеріали планування докторської дисертації вивчає спеціально створена комісія. Докторанти повинні брати активну участь у конференціях, у тому числі і щорічних Європейських докторських конференціях з проблем догляду за хворими. Науково-дослідні роботи виконуються в руслі наукової роботи інституту, в якому навчається докторант. Основні положення дисертації висвітлюються у щонайменше чотирьох одноосібних публікаціях у провідних наукових журналах. Дисертація складається зі вступу, опису методики і отриманих результатів проведеного дослідження, основної частини, у якій викладені основні положення дисертаційного дослідження, і висновків. Текст дисертації повинен бути написаний англійською мовою, висновки – англійською і німецькою мовами. Наукові дослідження у медсестринстві Австрії сприяють формуванню наукового підґрунтя для медичної практики працівників середньої ланки, забезпечують науковий підхід до сестринської діяльності на засадах доказової медицини
The priority direction of the reform of the nursing staff training system in Austria was determined by the introduction of higher nursing education and the further development of nursing as a science. Scientific research on problems of care for patients was isolated in a separate scientific specialty “Nursing”. The subject of research in the care of patients is the study of the effects of diseases and physical defects on human life and scientific substantiation of the most appropriate forms of nursing activity and nursing interventions in the care of patients. Master’s research work should correspond to the profile of the master’s course, to be an independent creative work to study the actual problem of nursing. The dissertation for obtaining the degree of Doctor of Science in Nursing is an independent research work, which makes a significant contribution to the further development of nursing science. At the first stage of writing a doctoral dissertation, a doctoral student independently or with the help of a scientific consultant develops a detailed project of a dissertation study. At this stage, the doctoral student at practical classes receives the necessary assistance in planning a dissertation study. Materials for planning a doctoral dissertation are studied by a specially created commission. Doctoral students should take an active part in conferences, including annual European doctoral conferences on patient care issues. Research work is carried out in line with the scientific work of the institute, in which a doctoral student is studying. The main provisions of the thesis are covered in at least four individual publications in leading scientific journals. The dissertation consists of introduction, description of the methodology and the results of the conducted research, the main part, which describes the main provisions of the dissertation research, and conclusions. The text of the dissertation must be written in English, the conclusions are in English and German. Scientific research in the Austrian nursing school contributes to the formation of a scientific basis for the medical practice of mid-level employees, provides a scientific approach to nursing activities on the basis of evidence-based medicine
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 4 . - 149.64, р.
Зміст:
Гантімурова, Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Луценко Р. В., Дев’яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [та ін.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова. - С.144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Паласюк, Б. М.
    Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі [Текст] = Didactic aspects of teaching medical physics in medical school / Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 98-102


MeSH-головна:
ФИЗИКА -- PHYSICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Важливою складовою базової підготовки майбутнього медика залишається медична та біологічна фізика, оскільки саме у процесі вивчення цього предмета здійснюється розвиток природничо-наукового мислення студентів. Медична фізика вивчається на першому курсі вищого медичного закладу. На початку вивчення матеріалу студенти повинні володіти фундаментальними теоріями з фізики, які розглядалися у середніх навчальних закладах. Сформована у них наукова та фізична картина світу за шкільні роки під час вивчення природничих наук у виші лише розширюється та поглиблюється. Таким чином реалізується принцип наступності вивчення фізики у системі неперервної освіти. Специфіка дидактичного підходу до вивчення фізики в медичному університеті значною мірою зумовлена тим, що для спеціаліста-фізика основним є фізична суть явищ природи, а для фахівця-медика об’єктом дослідження є людина. Для фахівців медичної галузі фізика виступає як фундаментальна природничо-наукова дисципліна, і для них головним є вміння використовувати знання фізики при розв’язанні фахових проблем. Викладачі кафедри підготували нову навчально-методичну літературу для дисциплін, які викладаються на кафедрі. У нових навчальних посібниках приділено багато уваги практичному аспекту можливого використання набутих знань у майбутній діяльності лікаря, відображено останні досягнення фізичної науки в галузі медичної діагностики та лікування. Однією з форм проведення практичних занять на кафедрі є використання елементів проблемного навчання. Створення проблемних ситуацій активізує пізнавальну діяльність студентів на занятті. У професійній діяльності лікаря важливу роль відіграє вміння правильно діагностувати захворювання. В основі більшості діагностичних методів лежать фізичні закони, теорії, наукові факти, а також фізичні властивості об’єктів і закономірності перебігу фізичних явищ, тому виникає необхідність навчати майбутнього лікаря діагностичної діяльності уже на етапі вивчення медичної фізики. У цьому аспекті застосовуємо компетентнісний підхід, у рамках якого закладаються основи діагностичних компетенцій
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2021/1
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 1 . - 169.30, р.
Зміст:
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимчук, П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О.
Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М.
Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Кашуба, М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Паласюк, Г. Б.
    Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом [Текст] = Formation of terminological literacy of future medical workers on the basis of ethymological characteristics of clinical terms with a chemical component / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
СЛОВАРИ ХИМИЧЕСКИЕ -- DICTIONARIES, CHEMICAL
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (обучение)
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: У статті розглянуто особливості формування термінологічної грамотності майбутніх медиків, з’ясовано значення етимологічної характеристики клінічних термінів у формуванні їх термінологічної компетентності. У дослідженні наголошено, що твірною основою великої групи багатокомпонентних латинських клінічних термінів служить найменування хімічного елемента. Встановлено, що серед клінічних термінів-композитів переважну більшість становлять терміни, які є похідними номінативними одиницями, а основним дериваційним процесом ‒ суфіксація. Показано, що визначальною ознакою термінологічних суфіксів, продуктивних у клінічній терміносистемі, є наявність семантичного значення, притаманного саме для медичної галузі. У процесі дослідження охарактеризовано структуру термінів-композитів із хімічним компонентом, які включені у медичні словники УЛАМЕС у чотирьох томах, до двотомного ілюстрованого медичного словника Дорланда і навчально-наукового посібника «Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками». З’ясовано, що більшість клінічних термінів-композитів із хімічним компонентом утворена за допомогою приєднання до основи назви хімічного елемента суфіксів -ismus (у значенні «хімічне отруєння») та -osis (назви професійних нозологічних одиниць, які вказують на хронічне захворювання, викликане тривалим вдиханням пилу хімічного елемента). Акцентовано, що саме терміносистеми складають основу професійної мови лікаря, тому знання етимології й значення найчастіше вживаних як латинських, так і грецьких терміноелементів, які визначають зміст терміна, сприяють не тільки кращому їх запам’ятовуванню, а й фахово грамотному використанню у практичній чи науковій діяльності як в усній, так і у письмовій формах
The article considers the peculiarities of the formation of future physicians’ terminological literacy, clarifies the importance of the etymological characteristics of clinical terms in the formation of their terminological competence. The study emphasizes that the name of a chemical element is a creative basis of a large group of multicomponent Latin clinical terms. It has been established that among the clinical terms-composites the vast majority are terms that are derived nominative units, and the main derivational process is a suffixation. It has been shown that a defining feature of terminological suffixes, productive in clinical terminology, is the presence of semantic meaning, which is specific to the medical field. The research process characterizes the structure of terms-composites with a chemical component, which are included in Ukrainian-Latin-English medical encyclopedic dictionary in four volumes, Dorland’s two-volume illustrated medical dictionary and the educational and scientific manual “Clinical Latin with English and Ukrainian equivalents”. It has been found that most clinical terms-composites with a chemical component are formed by attaching to the base of the name of the chemical element such suffixes as -ismus (meaning “chemical poisoning”) and -osis (names of occupational nosological units that indicate a chronic disease caused by a prolonged inhalation of chemical element dust). It has been emphasized that terminological systems form the basis of a doctor’s professional language, so knowledge of etymology and meaning of the most commonly used both Latin and Greek terminological elements, which determine the meaning of the term, contribute not only to better memorization, but also professional use in practical or scientific activities both orally and in writing
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 4
Зміст:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Паласюк, Б. М.
    Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти [Текст] = Іnterdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 42-46


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
Анотація: У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Багаторічний досвід викладання навчальної дисципліни «Латинська мова та медична термінологія» свідчить про наявність тісних інтеграційних зв’язків з іншими дисциплінами, насамперед, анатомією людини, фармакологією, біологією тощо, а також у контексті значення латинської мови для формування термінологічної компетентності майбутніх медиків з усіма дисциплінами, які студенти вивчають на старших курсах. Сучасна анатомічна термінологія складається переважно з латинських термінів, тому формування на заняттях з латинської мови умінь правильного читання анатомічних термінів, засвоєння основ латинської граматики, необхідної лексики і греко-латинських словотворчих елементів сприяє виробленню навичок грамотного використання анатомічних номенклатурних найменувань і дозволяє студентам використовувати набуті теоретичні знання на заняттях з анатомії. Метою вивчення розділу «Фармацевтична термінологія» у курсі латинської мови є навчити студентів правильно виписувати рецепти на різні форми ліків, сприяти усвідомленому засвоєнню і вживанню фармацевтичних термінів і таким чином сформувати термінологічну основу для вивчення предмета «Фармакологія». Під час вивчення клінічної термінології студенти вчаться формулювати прості медичні діагнози, засвоюють загальні вислови, які описують властивості стану хвороби і способи її лікування
The article deals with the role of interdisciplinary integration as a necessary component of the educational process in the system of medical education; it allows to supplement the content of one discipline with knowledge from another and substantiates the possibility of comprehensive solution of tasks of medical practice using the method of wide integration of information acquired during the study of various disciplines. Long experience in teaching the subject “Latin and Medical Terminology” shows the presence of close integration links with other disciplines, e.g. Human Anatomy, Pharmacology, Biology, etc., as well as in the context of the importance of Latin for the formation of terminological competence of future doctors in all disciplines, which senior students study. Modern anatomical terminology consists mainly of Latin terms, therefore the formation of the correct reading skills of anatomical terms in the Latin language classes and mastering the basis of Latin grammar, vocabulary, Greek and Latin word-building elements contribute to develop skills of competent application of anatomical nomenclature and allow students to use the acquired theoretical knowledge in anatomy classes. The purpose of studying the “Pharmaceutical Terminology” section in the Latin Language course is to teach students to write prescriptions correctly for various forms of drugs, to promote the conscious mastering and usage of pharmaceutical terms and thus, to form a terminological basis for studying the “Pharmacology” subject. Students learn to formulate simple medical diagnoses, understand general expressions that describe the properties of the disease and ways to treat it during clinical terminology studying
Дод.точки доступу:
Шкільна, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Паласюк, Г. Б.
    Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії [Текст] = Specifics of training teaching staff for the education of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – висвітлення австрійського досвіду професійної підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти. Основна частина. З 2003 року в Австрії відкрита університетська програма підготовки викладачів з медсестринства, розрахована на 5 семестрів навчання без відриву від професійної діяльності з отриманням після закінчення ступеня магістра наук. Запровадження університетської магістерської програми підготовки викладачів з медсестринства зумовлене розширенням кола функціональних обов’язків медичних сестер, підвищенням рівня складності їх професійної діяльності в сучасних умовах і, відповідно, підвищенням вимог до якості їх підготовки. Зміст професійної підготовки австрійських викладачів медсестринства характеризується міждисциплінарним характером освіти, значним обсягом практичного навчання, орієнтацією на компетентнісний підхід та розробкою ефективних механізмів його впровадження, розвитком дослідницьких умінь. Метою курсу є освітня діяльність, що забезпечує формування фахової і педагогічної компетенцій викладача медсестринства для здійснення науково-педагогічної діяльності в умовах підвищених вимог до професійної підготовки медичної сестри, готового до професійного росту, здатного до самоосвіти та самовдосконалення. До підготовки викладачів медсестринства висуваються такі вимоги: володіння системою знань про принципи та закономірності освітнього процесу і вміння використовувати їх у своїй професійній діяльності; знання форм і методів наукового пізнання; володіння сучасними методами пошуку, обробки і використання інформації; опанування організаційних навичок і вмінь, необхідних для розвитку своїх творчих здібностей і підвищення кваліфікації; знання законодавчої бази, правових та етичних норм, які регулюють людські стосунки, питання охорони здоров’я й освіти тощо. Висновок. Вивчення і творче використання досвіду підготовки австрійських медичних сестер з одночасним збереженням цінних напрацювань вітчизняної освіти дозволить вітчизняній медсестринській освіті успішно влитись до європейського освітнього простору
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)