Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Петрук, Н. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.
Шифр: ПУ40/2013/3
   Журнал

Патологія [Текст]. - Виходить тричі на рік
2013р. N 3 . - 47.89, р.
Зміст:
Авраменко, Н. В. Современные возможности криобиологии при лечении бесплодия, сохранении и восстановлении фертильности / Н. В. Авраменко. - С.5-11
Парницька, О. І. Порушення формування «вікна імплантації» у пацієнток із гіперпластичними процесами ендометрія / О. І. Парницька. - С.12-15
Сюсюка, В. Г. Стан процесів пероксидації у вагітних із соматоформною дисфункцією вегетативної нервової системи / В. Г. Сюсюка. - С.16-18
Тарабрін, О. О. Дозозалежний ефект беміпарину у хворих з онкологічно зумовленою механічною жовтяницею при різноманітних розладах системи гемостазу / О. О. Тарабрін, О. С. Кушнір. - С.19-24
Колесник, А. П. Эффективность медиастинальной лимфодиссекции у больных с І стадией немелкоклеточного рака легкого / А. П. Колесник. - С.25-29
Левик, О. М. Аналіз залежності виживаності хворих на рак шлунка від локалізації та характеристик пухлини / О. М. Левик, К. В. Баранніков. - С.30-32
Туманений, В. Α. Рак печени: особенности экспрессии антигенов вирусного гепатита В / В. Α. Туманений, М. Д. Зубко. - С.33-37
Шпонька, І. С. Морфологічні та імуногістохімічні особливості дезоблітерованих стегнових артерій і підшкірних вен пацієнтів з облітеруючим атеросклерозом судин нижніх кінцівок в умовах розвитку хронічної критичної ішемії / І. С. Шпонька [и др.]. - С.38-42
Інші автори: Ткачук О. Л., Гудз О. І., Пославська О. В.
Хмара, О. В. Клініко-морфологічні зіставлення у хворих на мезангіокапілярний гломерулонефрит І типу та дифузний вовчаковий гломерулонефрит / О. В. Хмара [и др.]. - С.43-46
Інші автори: Дядик О. О., Ярова Н. Ф., Лях Ю. Є., Гур’янов В. Г.
Бесединська, О. В. Морфологічні особливості стромально-судинного компонента периферичних нервів при цукровому діабеті / О. В. Бесединська. - С.47-50
Полковников, А. Ю. Клинические особенности и хирургическое лечение малого и среднего размеров артерио-венозных мальформаций полушарий головного мозга с торпидным типом клинических проявлений / А. Ю. Полковников, Ю. Р. Яроцкий. - С.51-55
Зяблицев, С. В. Патогенетическая значимость иммунологических нарушений при сочетанной черепно-мозговой травме и турникетной токсемии / С. В. Зяблицев [и др.]. - С.56-60
Інші автори: Крюк Ю. Я., Золотухин С. Е., Нечепорчук А. В.
Цема, Є. В. Клініко-морфологічні аспекти етіопатогенезу пілонідальних кіст крижово-куприкової ділянки / Є. В. Цема, Ю. В. Діброва. - С.61-65
Іванченко, М. В. Кількісна ультраструктурна характеристика перебудов мітохондріального апарата скоротливих кардіоміоцитів шлуночків у пренатальному онтогенезі за умов хронічної гіпоксії / М. В. Іванченко. - С.6670
Григоровський, В. В. Вираженість та частотні відмінності патоморфологічних змін тканин кульшового суглоба при захворюваннях, що ускладнились синдромом фемороацетабулярного конфлікту / В. В. Григоровський, В. В. Філіпчук, М. С. Кабацій. - С.71-77
Петрук, Н. С. Ультраструктурний аналіз будови та розподілу адгерентних міжклітинних контактів у шлуночковому міокарді щурів на етапах постнатального онтогенезу після дії хронічної пренатальної гіпоксії / Н. С. Петрук. - С.78-82
Запорожченко, А. Г. Особенности клинического течения и диагностики калькулезного холецистита у детей / А. Г. Запорожченко, Ю. П. Герасименко, О. В. Спахи. - С.83-86
Гавриленко, М. А. Оценка состояния тканей пародонта у детей с патологией свертываемости крови / Μ. Α. Гавриленко. - С.87-89
Корецкая, Е. Ю. Иммунный статус у больных угревой болезнью, сочетанной с малассезиозом кожи / Е. Ю. Корецкая. - С.90-93
Капшитарь, А. В. Симультанная операция из минилапаротомного доступа при наличии острого гангренозного калькулезного холецистита и гемангиомы печени / А. В. Капшитарь. - С.94-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Петрук, Н. С.
    Ультраструктурний аналіз будови та розподілу адгерентних міжклітинних контактів у шлуночковому міокарді щурів на етапах постнатального онтогенезу після дії хронічної пренатальної гіпоксії [Текст] / Н. С. Петрук // Патологія. - 2013. - № 3. - С. 78-82


MeSH-головна:
ЖИВОТНЫХ ВЫБОР ДЛЯ ЭКСПЕРИМЕНТА -- ANIMAL TESTING ALTERNATIVES (законодательство и юриспруденция, методы)
КРЫСЫ -- RATS (анатомия и гистология, метаболизм, повреждения)
МЕЖКЛЕТОЧНЫЕ СОЕДИНЕНИЯ -- INTERCELLULAR JUNCTIONS (иммунология, метаболизм, патология, ультраструктура)
МИОКАРД -- MYOCARDIUM (метаболизм, ультраструктура)
КЛЕТОЧНАЯ ГИПОКСИЯ -- CELL HYPOXIA (иммунология, физиология)
ОНТОГЕНЕЗ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ПУ40/2014/2
   Журнал

Патологія [Текст]. - Виходить тричі на рік
2014р. N 2 . - 47.89, р.
Зміст:
Авраменко, Н. В. Эндометриоз: патогенез, классификация, диагностика, современные аспекты терапии / Н. В. Авраменко. - С.4-11
Grygorieva, O. A. Analysis and selection of experimental models of osteoarthritis / O. A. Grygorieva, O. V. Monina, E. R. Skakovsky. - С.12-15
Марковский, В. Д. Патоморфологические особенности строения матки плодов от матерей, беременность у которых осложнена преэклампсией различной степени тяжести / В. Д. Марковский, Л. С. Куприянова. - С.16-19
Воронцова, Л. Л. Стан специфічного імунітету у чоловіків із порушеннями фертильності / Л. Л. Воронцова, Н. М. Партола, В. А. Коваленко. - С.20-24
Аль, касы Мей Гази. Особенности бактериально-микотического дисбиоза у женщин, инфицированных вирусом папилломы человека высокого онкогенного риска, страдающих цервицитом, эрозией и дисплазией шейки матки / Аль касы Мей Гази. - С.25-29
Петрук, Н. С. Вплив хронічної пренатальної гіпоксії на спеціалізований контактний апарат шлуночків серця щурів в онтогенезі / Н. С. Петрук. - С.30-33
Самура, Б. Б. Циркулирующий VE-кадгерин у пациентов после регрессии хронической лимфоцитарной лейкемии / Б. Б. Самура. - С.34-37
Шпонька, І. С. Визначення маркерів м’язової диференціації SMA та MSA у CD117-позитивних та CD117-негативних гастроінтестинальних стромальних пухлинах із різним злоякісним потенціалом / І. С. Шпонька, В. Р. Яковенко. - С.39-41
Анчева, І. А. Імуногістохімічні особливості експресії ендотеліальної нітроксидсинтази у плаценті при її дисфункції у жінок на тлі залізодефіцитної анемії / І. А. Анчева, Т. Д. Задорожна. - С.42-44
Колесник, М. Ю. Предиктори порушень ритму серця, що індуковані на ранніх етапах тредміл-тесту, у чоловіків з артеріальною гіпертензією / М. Ю. Колесник, М. В. Соколова. - С.45-50
Чукаева, И. И. Ассоциация полиморфизма генов фолатного цикла и сывороточного содержания интерлейкина-33 у пациентов с высоким суммарным сердечно-сосудистым риском на комбинированной терапии артериальной гипертензии / И. И. Чукаева [и др.]. - С.51-54
Інші автори: Хачирова А. И., Ганковская Л. В., Хорева М. В., Костомарова И. В.
Михайловська, Н. С. Клінічний перебіг, нейрогуморальні та гемодинамічні зміни у хворих на стабільну стенокардію напруження на тлі негоспітальної пневмонії / Н. С. Михайловська, Т. О. Кулинич, Г. В. Грицай. - С.55-59
Кремзер, А. А. Взаимосвязь концентрации галектина-3 и содержания циркулирующих эндотелиальных прогениторных клеток у пациентов с хронической сердечной недостаточностью ишемического генеза / А. А. Кремзер. - С.60-65
Gavrilyuk, O. M. Interrelation between fi brosis, angiogenesis and ductular reaction in progression of chronic steatohepatitis (alcoholic and non-alcoholic) and hepatitis C virus infection / O. M. Gavrilyuk. - С.66-69
Туманский, В. А. Патоморфологическая характеристика процессов пролиферации и апоптоза в панкреатической интраэпителиальной неоплазии при протоковой аденокарциноме поджелудочной железы и хроническом панкреатите / В. А. Туманский, А. В. Евсеев, И. С. Коваленко. - С.70-73
Григоровський, В. В. Якісні та кількісні морфологічні показники ураження та репарації при ідіопатичному асептичному остеонекрозі головок стегнових кісток у дорослих / В. В. Григоровський, О. Є. Ніршберг. - С.74-81
Завгородняя, Н. Г. Ранние и отдаленные результаты хирургической активации естественного увеосклерального оттока с имплантацией коллагенового дренажа в лечении далеко зашедшей и терминальной стадий первичной глаукомы / Н. Г. Завгородняя, Т. П. Гайдаржи. - С.82-85
Носонова, Г. В. Особливості імунного статусу у хворих на інфекційні ураження великих шкірних складок / Г. В. Носонова. - С.86-90
Перцов, І. В. Типи поєднаних пошкоджень судинно-нервових структур кінцівок / І. В. Перцов. - С.91-93
Єлейнік, М. В. Клінічне спостереження хірургічного лікування артеріальної аневризми передньої сполучної артерії головного мозку, що ускладнена внутрішньошлуночковим крововиливом та оклюзійною гідроцефалією / М. В. Єлейнік. - С.94-97
Кузик, Ю. І. Патологічні звивистості внутрішньої сонної артерії: морфологічна характеристика / Ю. І. Кузик. - С.100-103
З ювілеєм!. - С.104
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Петрук, Н. С.
    Вплив хронічної пренатальної гіпоксії на спеціалізований контактний апарат шлуночків серця щурів в онтогенезі [Текст] / Н. С. Петрук // Патологія. - 2014. - № 2. - С. 30-33


MeSH-головна:
ПОРОКИ СЕРДЦА ВРОЖДЕННЫЕ -- HEART DEFECTS, CONGENITAL (диагноз, иммунология, метаболизм, патофизиология)
КРЫСЫ -- RATS (иммунология, метаболизм)
ОНТОГЕНЕЗ
ПЛОДА ГИПОКСИЯ -- FETAL HYPOXIA (диагноз, иммунология, метаболизм, патофизиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу [Текст] = Case-based learning: trial experience on the pathological anatomy department. part I: method description / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ПАТОЛОГИЯ -- PATHOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
CASE-based learning
Анотація: Метою даного впровадження була модернізація методології навчання, оптимізація та стандартизація навчального процесу. Досліджуваний метод викладання був впроваджений на практичних заняттях серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу. Основна частина. Для проведення занять за даною методикою ми відбирали і адаптували клінічні випадки з відкритих баз даних USMLE, MCCEE та інших джерел, які найбільш широко і актуально охоплювали відповідну тему заняття. До обраного клінічного випадку будувалося завдання: тест з множинним вибором, тестові зображення мікро- та макропрепаратів, опис обраних макро- та мікропрепаратів і проблемні запитання, які залучали аналітичні та синтетичні здібності мислення і найширше освітлювали теоретичну базу захворювань та станів, згаданих у даному випадку. Висновки. Показано, що викладання, основане на вивченні клінічних випадків, може бути конкурентоспроможною альтернативою традиційній методиці викладання патологічної анатомії, оскільки беззаперечно покращує логічні навички студентів, стимулює клінічне мислення, сприяє розвитку автономності, розвиває комунікативні навички, приводить до кращого збереження знань та стимулює мотивацію студента до навчання
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 4 . - 86.41, р.
Зміст:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження [Текст] = The experience of clinical case study principle based method (case-based learning) implementation at pathologic anatomy department. Part 2: implementation analysis / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи. Стаття присвячена аналізу результатів апробації методу викладання, основаного на принципі розбору клінічних випадків, що проводилося на кафедрі патологічної анатомії ДЗ “ДМА МОЗ України” протягом 2016–2017 академічного року. Дану методику оцінювали з погляду ефективності підготовки студентів до державного іспиту “Крок-1” та за допомогою опитування студентів щодо задоволеності новим методом викладання
Основна частина. Досліджуваний метод навчання був впроваджений на практичних заняттях поряд із збереженим графіком лекцій серед груп англомовних студентів медичного факультету третього курсу у 2016–2017 н. р. У цілому, в апробації методу взяли участь 129 студентів. Показано, що переважна більшість студентів (81 %), що взяли участь в опитуванні, позитивно схвалювали запропонований метод навчання, також відзначався приріст відсотка успішного складання тестового проміжного контролю на зимовій сесії з курсу “Загальна патоморфологія” при порівнянні з минулорічним результатом
Висновок. Робота з отриманим в якості завдання персональним клінічним випадком наближає студента до сценаріїв із майбутньої практичної діяльності та, як результат, стимулює і мотивує його отримувати якісні професійні знання
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бондаренко, О. О.
    Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження [Текст] = The experience of clinical case study principle based method (care-based learning) implementation at pathologic anatomy department. Part 2: implementation analysis / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 74-76


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СУДЕБНАЯ ПАТОЛОГИЯ -- FORENSIC PATHOLOGY
ПРАГМАТИЧЕСКИЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ КАК ТЕМА -- PRAGMATIC CLINICAL TRIALS AS TOPIC
Дод.точки доступу:
Петрук, Н. С.
Шпонька, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)