Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ремінецький, Б. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.
Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вайда А. Р., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Господарський А. Я.
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США) / В. П. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Я. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань / Г. Б. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. В. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. В. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи / О. М. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Я. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. О. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. І. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. О. Особливості системи вищої освіти у США / Н. О. Ліщенко [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Прокопчук, А. І. Особливості медсестринської освіти у США / А. І. Прокопчук [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Усинська, О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни) / О. С. Усинська [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Мілевська, Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. С. Мілевська [и др.] . - С.50-51
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Лепявко А. А.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С. М. Андрейчин, В. О. Качор. - С.52-54
Фіра, Л. С. Організація навчання у Карловому університеті / Л. С. Фіра [и др.] . - С.55-56
Інші автори: Острівка О. І., Сидоренко О. Л., Лихацький П. Г., Соколова Л. В.
Бухтіярова, Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.57-59
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Сидорова І. В.
Гощинський, В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Бабінець Л. С., Воронцов О. О., Боровик І. О.
Бойчук, А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу / А. В. Бойчук [и др.] . - С.62-64
Інші автори: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Стародуб, Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти / Є. М. Стародуб [и др.] . - С.64-66
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є.
Білай, І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.67-70
Дзюбановський, І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Луговий О. Б., Пустовойт Г. Т., Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М.
Мурашко, О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології / О. О. Мурашко. - С.73-79
Бугай, Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана? / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна. - С.80-81
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ремінецький, Б. Я.
    Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня [Текст] / Б. Я. Ремінецький // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 29-31

Рубрики: Анатомия--обуч

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2009/1
   Журнал

Медична освіта
2009р. № 1
Зміст:
Вороненко, Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов. - С.5-13.
Мисула, І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету / І. Р. Мисула [и др.] . - С.14-16.
Інші автори: Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Корда М. М., Вадзюк С. Н., Шульгай О. М.
Ващенко, Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України / Н. М. Ващенко. - С.17-18.
Хурані, І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці / І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін. - С.19-23.
Ковальчук, О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.24-26.
Інші автори: Гнатюк М. С., Шев’як П. І., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Гаргула В. Д.
Гіленко, І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії / І. О. Гіленко [и др.] . - С.27-30.
Інші автори: Дем’янюк Д. Г., Ляховський В. І., Крижановський О. А., Горлачов М. І., Сакевич П. П., Дудченко М. О., Шкурупій О. А., Діхтенко Т. Г.
Соколова, Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації / Л. В. Соколова [и др.] . - С.31-33.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мандзій З. П.
Поляков, А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] . - С.34-35.
Інші автори: Ковальчук Л. І., Муравська О. М., Прокопова Т. М.
Гжегоцький, М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / М. Р. Гжегоцький [и др.] . - С.36-38.
Інші автори: Петришин Ю. С., Ковальчук С. М., Мисаковець О. Г., Терлецька О. І., Паніна Л. В., Чупашко О. І.
Ремінецький, Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду / Б. Я. Ремінецький [и др.] . - С.38-39.
Інші автори: Герасимюк І. Є., Федонюк Я. І., Пришляк А. М., Бурий В. В.
Ємельяненко, І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті / І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко. - С.40-42.
Воронцова, Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО / Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов. - С.43-44.
Паласюк, Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів / Г. Б. Паласюк [и др.] . - С.44-46.
Інші автори: Кліщ І. М., Бобак М. І., Прокоп І. А., Данилишина Н. І., Кліщ Г. І.
Попадинець, Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін / Г. О. Попадинець. - С.47-51.
Шульгіна, В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів / В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.52-54.
Шейко, В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу / В. Д. Шейко [и др.] . - С.54-56.
Інші автори: Ляховський В. І., Дем’янюк Д. Г., Крижановський О. А., Сакевич П. П.
Панченко, М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1 / М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник. - С.57-60.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду [Текст] / Б. Я. Ремінецький [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 38-39.

Рубрики: Анатомия--обуч

Дод.точки доступу:
Ремінецький, Б. Я.
Герасимюк, І. Є.
Федонюк, Я. І.
Пришляк, А. М.
Бурий, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Вплив чотирихлористого вуглецю на стан вільнорадикальних процесів організму щурів та морфологічні зміни у товстій кишці [Текст] = Influence of carbon tetrachloride on the condition of free radical processes of rat’s organism and morphological chances in the colon / А. М. Пришляк [та ін.] // Медична та клінічна хімія. - 2017. - Том 19, N 2. - С. 78-82


MeSH-головна:
УГЛЕРОД ЧЕТЫРЕХХЛОРИСТЫЙ -- CARBON TETRACHLORIDE
ТОЛСТАЯ КИШКА -- INTESTINE, LARGE
КРЫСЫ -- RATS
Анотація: Підвищене надходження галенових сполук в організм людини і тварин може спровокувати розвиток функціональних порушень та патологічних змін органів травної системи, зокрема товстої кишки. Мета дослідження – оцінити стан вільнорадикальних процесів організму та морфологічні зміни у товстій кишці піддослідних тварин при токсичному впливі на них чотирихлористого вуглецю (CCL4). Методи дослідження. Дослідження виконано на 44 білих щурах-самцях масою 180-200 г, яких поділили на чотири групи: 1-ша (контрольна) – практично здорові тварини; 2–4 – щури зі змодельованим токсичним ураженням CCl4. Чотирихлористий вуглець вводили внутрішньошлунково у вигляді 50,0 % олійного розчину з розрахунку 0,2 мл чистої речовини на100 г маси тіла тварини. Інтенсивність вільнорадикальних процесів оцінювали за рівнем малонового діальдегіду та дієнових кон’югатів, які визначали за допомогою спектрофотометричних методик, стан антиоксидантної системи – за активністю каталази у крові. За загальноприйнятою методикою виготовляли гістологічні препарати, для якісного і морфометричного аналізу яких використовували систему візуального аналізу зображення із застосуванням відеокамери Vision Color CCD та програму Inter Video Win DVR UTHSCSA Image Tool. Результати й обговорення. Інтоксикація тварин CCL4 супроводжувалась активацією вільнорадикального окиснення ліпідів, про що свідчило збільшення в сироватці крові щурів вмісту як малонового діальдегіду, так і дієнових кон’югатів протягом усього експерименту, причому максимальну концентрацію малонового діальдегіду спостерігали на 7-му добу після отруєння. Під впливом СС14 активність каталази в сироватці крові зросла на 2-гу, 7-му та 14-ту доби експерименту в 1,3, 1,2 і 2,4 раза відповідно. Морфологічними методами виявили значну структурну перебудову слизової оболонки, підслизової основи, м’язової та серозної оболонок товстої кишки, що супроводжувалась вираженими судинними розладами, альтеративними, інфільтративними процесами і змінами морфометричних параметрів структур стінки товстої кишки на тканинному й органному рівнях. Висновки. При ураженні CCl4 відбуваються суттєва активізація процесів вільнорадикального окиснення, підвищене накопичення в крові токсичних продуктів ПОЛ та послаблення ферментативних систем антиоксидного захисту. Встановлено значну структурну перебудову слизової оболонки, підслизової основи, м’язової та серозної оболонок товстої кишки в динаміці експерименту
Дод.точки доступу:
Пришляк, А. М.
Яворська, С. І.
Головата, Т. К.
Ремінецький, Б. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 4 . - 86.41, р.
Зміст:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти [Текст] = Newest technologies as advanced method to improve competence teaching of “human anatomy” discipline under the condition of internationalization of higher education / І. Є. Герасимюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – запропонувати студентам та викладачам медичного факультету засоби та обґрунтувати методи для компетентнісного покращення навчання та засвоєння предмету «Анатомія людини», як фундаментальної дисципліни при здобуванні професії лікаря в умовах мультикультуральності та інтернаціоналізацїї вищої освіти в Україні
Основна частина. У статті окреслені виклики та проблеми з якими стикнулися вищі медичні навчальні заклади за умов інтернаціоналізації освіти в Україні в останні роки, як приклад наведена кафедра анатомії людини Тернопільського державного медичного університету ім. І.Я. Горбачевського. Описано як впровадження та застосування новітніх технологій та методів допомагають компетентнісно підвищити якість навчання анатомії людини та покращити засвоюваність матеріалу серед студентів
Висновок. Використання новітніх засобів та технологій в підготовці кваліфікованих спеціалістів у галузі медицини однозначно. Допомагає студентам краще засвоїти предмет «анатомія людини» та опанувати практичні навички, сприяє виробленню у студента творчого підходу до навчання, навчає його аналізу та синтезу при роботі з інформацією, сприяє професійному розвитку викладачів і студентів, робить студента само організованим, розвиває здібності мислити самостійно, робить процес навчання цікавим та динамічним, а також створює всім студентам, без виключення, рівні можливості
Дод.точки доступу:
Герасимюк, І. Є.
Мізь, А. В.
Пришляк, А. М.
Ремінецький, Б. Я.
Криницька, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти [Текст] = Newest technologies as advanced method to improve competence teaching of "Human anatomy" discipline under the condition of internationalization of higher education / І. Є. Герасимюк [и др.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 9-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Дод.точки доступу:
Герасимюк, І. Є.
Мізь, А. В.
Пришляк, А. М.
Ремінецький, Б. Я.
Криницька, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Динаміка змін біохімічних показників крові та структур кіркової речовини нирок білих щурів за умов токсичного ураження печінки [Текст] = Dynamics of changes in biochemical indicators of blood and structures of renal cortex of white rats under conditions of toxic liver injury / С. І. Яворська [та ін.] // Медична та клінічна хімія = Medical and clinical chemistry. - 2020. - Том 22, N 2. - С. 66-71


MeSH-головна:
ПЕЧЕНИ ЛЕКАРСТВЕННОЕ ПОВРЕЖДЕНИЕ -- DRUG-INDUCED LIVER INJURY
КРОВИ ХИМИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ -- BLOOD CHEMICAL ANALYSIS
ПОЧКИ -- KIDNEY
НЕФРОНЫ -- NEPHRONS
Анотація: Високий рівень захворюваності на токсичні гепатити з розвитком поліорганної недостатності зумовлює актуальність дослідження змін біохімічних показників крові та з’ясування об’єктивних морфометричних змін структур нефронів, що характеризують морфофункціональні зміни нирок при токсичному ураженні печінки
Токсичне ураження печінки викликало ушкодження клітинних мембран гепатоцитів, суттєво підвищу­валась активність аланін- і аспартатамінотрансфераз, загального білірубіну. Погіршувався функціональний стан нирок. Водночас встановлено зміни структурних компонентів кіркової речовини нирок на тлі гемодинамічних порушень
The high incidence of toxic hepatitis with the development of multiple organ failure determines the relevance of the study of changes in blood biochemical parameters and elucidation of objective morphometric changes in nephron structures that characterize morphofunctional changes in the kidneys in toxic liver damage
Toxic liver injury caused damage of the cell membranes of hepatocytes, there was a significant increase in the activity of ALT and AST, total bilirubin. The functional state of the kidneys has deteriorated. At the same time, changes in the structural components of the renal cortex on the background of hemodynamic disorders were found
Дод.точки доступу:
Яворська, С. І.
Лісничук, Н. Є.
Ярошенко, Т. Я.
Ремінецький, Б. Я.
Яворська-Скрабут, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)