Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Garvasiuk, О. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.
Шифр: КУ27/2022/21/4
   Журнал

Клінічна та експериментальна патологія. - Виходить кожного кварталу
2022р. Т. 21 № 4
Зміст:
Бідучак, А. С. Характеристика стилів поведінки медичного персоналу у конфліктних ситуаціях / А. С. Бідучак, В. В. Горачук, Н. В. Гопко. - С.3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зуб, Л. О. Характеристика вмісту та діагностична цінність β2-мікроглобуліну крові та сечі хворих з ураженням нирок та синдромом мальабсорбції / Л. О. Зуб, А. Є. Шкарутяк. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Запальні та протизапальні механізми при хронічному обструктивному захворюванні легень, хронічному коронарному синдромі та їх поєднанні / Т. О. Ілащук, Я. В. Чобану. - С.14-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Квіт, Х. Б. Роль інуліну у лікуванні неалкогольної жирової хвороби печінки та змін мікробіому кишківника / Х. Б. Квіт, Н. В. Харченко. - С.23-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рековець, О. Л. Оцінка впливу моно та комбінованої терапії лерканідипіном та ділтіаземом на центральний артеріальний тиск та жорсткість артерій у пацієнтів із м’якою та помірною артеріальною гіпертензією / О. Л. Рековець. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ходзінська, Ю. Ю. Вплив здоров’язберігаючих технологій на показники активної уваги та засвоєння інформації у школярів / Ю. Ю. Ходзінська, Ю. М. Нечитайло. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gasko, М. V. Long-term results of surgical treatment of patients with proximal humerus fracture / М. V. Gasko [та ін.]. - С.44-50. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kovalchuk Р. YE., Biryuk I. G., Kukovska І. L., Gasko D. М.
Hirna, H. The role of immunotherapy in the prevention of the special treatment complications’ development of the patients with the oral cavity cancer / H. Hirna [та ін.]. - С.51-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Rozhko M., Kostyshyn I., Tkach V., Levandovskyi R., Maltsev D.
Shevchuk, M. M. Macro- and microstructural heart arrangement in white rats in health / M. M. Shevchuk. - С.60-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Voroniuk, K. O. Association of the allelic state of thе GNB3 (rs5443) and AGT (rs4762) genes with anthrоpometric, метавolic-hormonal parameters and indicators of mineral metabolism in patients with essential arterial hypertension / K. O. Voroniuk, L. P. Sydorchuk. - С.65-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Тащук, В. К. Клінічні докази доцільності застосування колхіцину пацієнтами із атеросклеротичними серцево-судинними захворюваннями (огляд літератури). / В. К. Тащук, Р. А. Бота. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савка, С. Д. Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19). / С. Д. Савка, І. Г. Савка, Н. С. Карвацька. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Garvasiuk, О. V. Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning / О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk. - С.84-90. - Bibliogr. at the end of the art.
Ilika, V. V. Significance of innovative technologies in the mechanism of improving the education quality of future medical professionals as illustrated вy teaching the discipline "Рathomorphology" / V. V. Ilika, О. V. Ilika. - С.91-95. - Bibliogr. at the end of the art.
Khlunovska, L. Yu. Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application / L. Yu. Khlunovska. - С.96-100. - Bibliogr. at the end of the art.
Povar, M. A. The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students / M. A. Povar, S. S. Tkachuk. - С.101-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Ташук, В. К. Впровадження сучасних рекомендацій для терапії тромбоемболії легеневої артерії в умовах антифосфоліпідного синдрому та діджиталізація ЕКГ для диференціації цієї патології та гострого коронарного синдрому (спостереження з практики) / В. К. Ташук [та ін.]. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маліневська-Білійчук О. В., Іванчук П. Р., Онофрейчук Д. І., Дубінська М. В.
Дейнека, С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVІ / С. Є. Дейнека [та ін.] ; С. Є. Дейнеки [та ін.]. - С.112-114
Інші автори: Яковець К. І., Тураша М. М., Сорохана В. Д.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Garvasiuk, О. V.
    Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning [Text] = Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання / О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - P84-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
кваліфікаційний іспит Крок-1
Анотація: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorization
ехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Дод.точки доступу:
Namestiuk, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)