Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Katynska, M. G.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: ЛУ4/2021/9
   Журнал

Ліки України . - Виходить щомісячно
2021р. № 9
Зміст:
2021 Методичні рекомендації Європейського Товариста Кардіологів з профілактики серцево-судинних захворювань у клінічній практиці. - С.6-17
Протокол "Надання медичної допомоги для лікування коронавірусної хвороби (COVID-19)". Вибрані положення. Наказ від 02.04.2020 № 762. - С.19-30
Саблін, А. В. Зофенорил в умовах ішемії - які додаткові властивості забезпечують дві SH-групи? / А. В. Саблін [та ін.]. - С.33-35
Інші автори: Антонюк Ю. В., Кулик О. В., Шпаковська О. В., Лазарєв П. О., Ковтун Є. А.
Бурчинский, С. Г. Фармакотерапия когнитивной дисфункции после перенесенного COVID-19: критерии выбора препарата / С. Г. Бурчинский, Н. Ю. Бачинская. - С.36-39
Katynska, M. G. Organization and marketing tools to increase sales of over-the-counter medicines in pharmacies / M. G. Katynska. - С.40-44
Яковлева, Л. М. Постійна електростимуляція при брадіаритміях / Л. М. Яковлева. - С.46-50
Паперові листки непрацездатності діятимуть до 1 лютого 2022 року. - С.54
Які зміни передбачено для лікарів та пацієнтів у Програмі медичних гарантій на 2022 рік?. - С.55-56
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Katynska, M. G.
    Organization and marketing tools to increase sales of over-the-counter medicines in pharmacies [Текст] / M. G. Katynska // Ліки України. - 2021. - № 9. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: Pharmaceutical marketing is an activity aimed at meeting the needs of the population in pharmaceutical care. Relevant and specific for this industry promotion tool is recognized marketing mix - marketing complex, the components of which are 4P: product; price (cost); place and promotion. These components are the most important in determining the marketing policy of each organization. The formation of the marketing complex of pharmacies has its own features, which are related to the specifics: the sale of over-the-counter and prescription medicines, patient health, ethics of promotion, and so on. The urgency of the topic is due to the active development of over-the-counter medicines as a special group for purchase and use, which is clearly reflected in the methods of sale. Currently, merchandising in pharmacies as a modem type of pharmaceutical marketing is gaining special development. The object of research is the use of the principles of merchandising in a pharmacy. The subject of research - approaches, and means of sales promotion and increase sales of medicines in the application of the principles and rules of application of the principles of merchandising in the pharmacy
Фармацевтичний маркетинг є діяльністю, спрямованою на задоволення потреб населення в фармацевтичній допомозі. Актуальним та специфічним для цієї галузі інструментом просування визнано marketing mix - маркетинговий комплекс, складовими якого є АР: product - товар (продукт); price - ціна (вартість); place - місце та promotion - просування. Ці складові є найважливішими у визначенні маркетингової політики кожної організації. Формування комплексу маркетингу аптечних закладів має свої особливості, які пов’язані зі специфікою: реалізація безрецептур- них та рецептурних препаратів, здоров’я пацієнтів, етичність промоції тощо. Актуальність теми зумовлена активним розвитком відпуску лікарських препаратів безрецептурного відпуску як особливої групи щодо купівлі та застосування, що чітко відображається на методах збуту. У теперішній час особливого розвитку набуває мерчандайзинг в аптеках як сучасний різновид фармацевтичного маркетингу. Об’єкт дослідження - використання принципів мерчандайзингу в аптечному закладі. Предмет дослідження - підходи та засоби стимулювання збуту та підвищення продажів лікарських засобів при застосуванні принципів та правил застосування мерчандайзингу в аптечному закладі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ЛУ4/2022/2/3
   Журнал

Ліки України . - Виходить щомісячно
2022р. № 2/3 . - 35.42, р.
Зміст:
Рекомендації ESC з діагностики та лікування гострої та хронічної серцевої недостатності 2021 року. - С.6-23
Бурчинський, С. Г. Нейрогеропротекція у неврологічній практиці: нові можливості / С. Г. Бурчинський, М. А. Калініченко. - С.25-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Особливості розвитку раннього остеоартрозу у жінок, хворих на ЦД 2-го типу, в пре- та постменопаузі / Л. В. Журавльова, В. О. Черпіта. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yerkhova, A. V. Potential use of endophytes in the pharmaceutical industry / A. V. Yerkhova, M. G. Katynska. - С.37-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Ткачук, М. І. Оцінка прихильності до лікування військовослужбовців, хворих на артеріальну гіпертензію, на сучасному етапі / М. І. Ткачук. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Як українським біженцям за кордоном підтвердити вакцинацію? Пояснює МОЗ. - С.45
Оприлюднено новий проект закону щодо використання канабісу в медичних цілях. - С.45-46
Лікарні, що здійснюють медичну практику, мають бути зареєстровані в базі даних eHealth. - С.46-47
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Yerkhova, A. V.
    Potential use of endophytes in the pharmaceutical industry [Text] = Потенціал використання ендофітів у фармацевтичній галузі / A. V. Yerkhova, M. G. Katynska // Ліки України. - 2022. - № 2/3. - P37-40. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЭНДОФИТЫ -- ENDOPHYTES (действие лекарственных препаратов, патогенность)
ГРИБЫ -- FUNGI (действие лекарственных препаратов, патогенность)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (фармакология)
ПРОТИВООПУХОЛЕВЫЕ СРЕДСТВА -- ANTINEOPLASTIC AGENTS (фармакология)
Анотація: Endophytes are microorganisms, usually fungi or bacteria less commonly algae and viruses, that live in plant tissues without causing disease symptoms in their host. It is estimated that there are over one million endophytic fungal species, but because of their habitat, they have been discovered relatively recently and therefore poorly studied. (Gupta, Chaturvedi, Kulkarni, & Van Staden, 2019) It is estimated that less than 1 % of all endophytic species are currently known. When observing the mutual relationships of plants with endophytes, most researchers take the view that such associations are commensal (Ayswaria, Vasu, & Krishna, 2020). Nowadays, endophytic microorganisms are considered to be a potential source of compounds - secondary metabolites. Endophyte bioactive compounds can be used in the pharmaceutical industry. Endophytes are mainly used in the production of antibiotics, antioxidants, various enzymes, anti-inflammatory, antimicrobial, antiparasitics and antifungal drugs, immunosuppressors, and also as anticancer agents. The interest in biotechnology is great, as the application of secondary metabolites of endophytes is possible in the cosmetic industry, agricultural complex, textile production, and food industry besides pharmaceuticals. The relevance of this topic and its further research on the use of already available and the discovery of new bioactive components of endophytic microorganisms can help scientists in resolving the problems of resistance of some pathogenic strains to modern approaches in antibiotic therapy. The potential uses are great, as endophytes can be extracted from numerous plants worldwide. The properties and characteristics of extracted endophytes will vary due to their geographical location and environmental conditions. Besides the wide variety of endophytic microorganisms for production, an important factor is the ability to use the same fungus, bacterium, or algae to synthesize a significant number of different active compounds. These compounds are interesting because they can manifest their action in several directions. In this article we considered several options for classifying endophytic microorganisms, listed the possible applications in the pharmaceutical industry, also considered the most used bioactive compounds from the Streptomyces genus actinobacteria, in addition, we reviewed substances with anti-tumor activity, which are now used to treat cancer of various human organs and are available as drugs for preparing injection solutions, metabolites of endophytes equally found their application. The aim of this work was to describe the modern classification of endophytes and show their potential use in antibiotic drugs as active agents in cancer treatment and their use as sedative drug
Ендофіти – це мікроорганізми, зазвичай гриби або бактерії, рідше водорості й віруси, які живуть у тканинах рослини і між ними, не викликаючи при цьому симптомів захворювань у господаря. За оцінками, ендофітних видів грибів налічується понад мільйон, але через їх місця існування вони були виявлені відносно нещодавно, тому мало вивчені. На сьогодні відомо менше 1 % усіх ендофітних видів. При спостереженні за взаємовідносинами рослин з ендофітів більшість дослідників дотримуються думки, що такі асоціації є коменсалізмом (Ayswaria, Vasu, & Krishna, 2020). У наш час ендофітних мікроорганізмів вважають потенційним джерелом сполук – вторинних метаболітів. Біоактивні сполуки ендофітів можуть бути використані у фармацевтичній галузі. В основному ендофіти застосовують у виробництві антибіотиків, антиоксидантів, різних ферментів, протизапальних, антимікробних, протипаразитних і протигрибкових препаратів, імунних супресорів, а також як протиракові агенти. Інтерес до біотехнології великий, адже застосування вторинних метаболітів ендофітів можливе, окрім фармацевтики, в косметичній промисловості, сільськогосподарському комплексі, текстильному виробництві та харчовій промисловості. Актуальність вказаної теми і подальших її досліджень з метою застосування вже відомих і відкриття нових біоактивних компонентів ендофітних мікроорганізмів може допомогти вченим у розв’язанні проблеми стійкості деяких патогенних штамів до сучасних підходів у антибіотикотерапії. Потенціал використання дуже великий, оскільки ендофіти можна добувати з великої кількості рослин по всьому світі. Властивості й характеристики отриманих ендофітів будуть різними, в зв’язку з їх географічним розташуванням і умовами навколишнього середовища. Крім значної різноманітності ендофітних мікроорганізмів для виробництва також важливим фактором є можливість використання одного і того ж гриба, бактерії або водорості для синтезу значної кількості різних активних сполук. Ці сполуки цікаві тим, що вони можуть діяти в декількох напрямках. У цій статті розглянуті кілька варіантів класифікацій ендофітних мікроорганізмів, перераховані можливі варіанти застосування у фармацевтичному вироб- ництві, розглянуті найбільш використовувані біоактивні сполуки з актинобактерий роду Streptomyces, до того ж, розглянуті речовини з протипухлинною активністю, які вже зараз використовують для лікування онкології різних органів людини і випускають у формі лікарських засобів для приготування ін’єкційних розчинів. Метаболіти ендофітів також знайшли застосування у виробництві антидепресантів, заспокійливих, препаратів для лікування захворювань нервової системи. Метою нашої роботи було описати сучасну класифікацію ендофітів і показати можливості їх потенційного застосування в антибіотичних препаратах, як діючих речовин для лікування раку та в якості седативних препаратів
Дод.точки доступу:
Katynska, M. G.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)