Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Vajpayee, A.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ЛУ2/2017/7
   Журнал

Лікарська справа. Врачебное дело. - Виходить щомісячно
2017р. № 7
Зміст:
"Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." : Міжнародна науково-практична конференція з питань охорони психічного здоров’я, Україна, м. Київ, 26-27 жовтня 2017 р. . - С.3-276
Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій. - С.3-74
Бахов, І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів / І. С. Бахов. - С.3-10
Борисенко, Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів / Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух. - С.10-16
Вакуліч, Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні / Т. М. Вакуліч. - С.16-21
Гавриловська, К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі / К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко. - С.22-28
Головатий, М. Ф. Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття / М. Ф. Головатий, О. М. Холіч. - С.28-31
Пальм, Н. Д. Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре / Н. Д. Пальм. - С.31-36
Музичко, Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я / Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська. - С.37-44
Papathanasiou, I. V. Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions / I. V. Papathanasiou [et al.]. - С.44-52
Інші автори: Tsaras K., Christodoulou E., Daglas A., Kourakos M., Kleisiaris Ch., Fradelos E. C.
Пузирний, В. Ф. Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості / В. Ф. Пузирний. - С.52-56
Фальковська, Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді / Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська. - С.56-63
Школяр, М. В. Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти / М. В. Школяр. - С.63-68
Шопша, О. Л. Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру / О. Л. Шопша. - С.68-70
Бикова, І. М. Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект / І. М. Бикова. - С.70-72
Туриніна, О. Л. Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів / О. Л. Туриніна. - С.72-74
Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості. - С.75-140
Vajpayee, A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children / A. Vajpayee. - С.75-80
Грабовенко, Н. В. Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем / Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова. - С.80-88
Губська, О. Ю. Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів / О. Ю. Губська, Є. В. Рибак. - С.88-93
Гуменюк, Л. І. Зміни психоемоційного стану хворих на патологію печінки / Л. І. Гуменюк, О. Ю. Губська, А. А. Кузьмінець. - С.94-98
Коляденко, Н. В. Етіопатогенетичні основи розвитку реабілітаційного потенціалу хворих із синдромом Ретта / Н. В. Коляденко [та ін.]. - С.98-104
Інші автори: Мальцев Д. В., Живаго Х. С., Федосова Л. О.
Лозова, О. М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією / О. М. Лозова, О. В. Дробот, М. С. Фатєєва. - С.104-110
Мазяр, О. В. Психофізіологічний механізм формування невротичного розладу / О. В. Мазяр. - С.110-116
Портницька, Н. Ф. До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю / Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина. - С.116-122
Шамне, А. В. Варіативність психосоціального розвитку і пссихічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці / А. В. Шамне. - С.122-129
Шмаргун, В. М. Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей / В. М. Шмаргун. - С.129-135
Грись, А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці / А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва. - С.136-139
Iliadis, Ch. K. Children with depression and family / Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios. - С.139-140
Секція 3. Іновації та розвиток системи охорони психічного здоров’я у мультикультурному суспільстві. - С.141-196
Войтенко, О. В. Психологічні наслідки бойового стресу у військовослужбовців / О. В. Войтенко, Т. Л. Ткачук. - С.141-146
Доріченко, В. А. Саморозкриття як індикатор психічного здоров’я військовослужбовців при здійсненні миротворчих операцій / В. А. Доріченко. - С.146-151
Колесніченко, Л. А. Досвід психотерапії психосоматичних розладів / Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова. - С.151-157
Maksymov, M. Music space influence on human mental health / M. Maksymov. - С.157-162
Максимова, Н. Ю. Психологічна діагностика схильності до адиктивної поведінки / Н. Ю. Максимова. - С.162-167
Mielkov, Y. Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude / Y. Mielkov. - С.168-174
Омельченко, Л. М. Особливості адаптивного потенціалу дружин постраждалих військовослужбовців / Л. М. Омельченко, В. І. Вус. - С.174-180
Fradelos, E. C. Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language / E. C. Fradelos [et al.]. - С.180-187
Інші автори: Papathanasiou I. V., Kourakos M., Zyga S., Tzavella F., Tsaras K.
Chrysostomou, G. Integrated care platforms to support mental health patients / G. Chrysostomou. - С.187-192
Бідзюра, І. П. Організація охорони психічного здоров’я в сучасній Україні / І. П. Бідзюра. - С.192-194
Kourkouta, L. I. Treatment of dermatological diseases related to mental disorders / L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou. - С.194-196
Секція 4. Міждисціплінарний підхід у системі охорони психічного здоров’я. - С.196-276
Вус, В. І. Ціннісно-семантична детермінація психічного здоров’я пожежників та рятувальників / В. І. Вус, С. М. Кравчук. - С.196-201
Губська, О. Ю. Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії / О. Ю. Губська [та ін.]. - С.201-205
Інші автори: Прівалов М. А., Альянова Т. С., Таран А. І., Родіонова І. О., Алексєєва В. В., Лавренчук І. О., Кузьмінець А. А.
Данилова, Т. В. За межами дихотомії біологічного і соціального: холістичний підхід до психічного здоров’я / Т. В. Данилова, Г. В. Салата. - С.205-210
Ладиченко, В. В. Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я / В. В. Ладиченко, Л. О. Головко. - С.210-215
Мартинюк, І. А. Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) / І. А. Мартинюк. - С.215-221
Михайлюк, І. В. Феноменологія змін особистості в умовах посттравматичного зростання / І. В. Михайлюк. - С.221-226
Нич, Т. В. Феномен самогубства: екзистенційний вибір особистості чи соціальна проблема (філософсько-психологічний аналіз) / Т. В. Нич. - С.226-231
Павлюк, М. М. Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця / М. М. Павлюк. - С.232-237
Савченко, О. В. Конструктивні та деструктивні форми рефлексії / О. В. Савченко. - С.238-244
Solomka, T. M. Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction / T. M. Solomka, O. L. Shopsha. - С.244-249
Тімашова, В. М. Психічне здоров’я як складник понятійної сфери здоров’я та перспективний напрям розвитку служби охорони психічного здоров’я в Україні / В. М. Тімашова, В. О. Тімашов. - С.250-255
Тюріна, Т. Г. Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського) / Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа. - С.255-260
Терентьєва, Н. О. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування / Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник. - С.260-272
Прокопович, Є. М. Психічне благополуччя та детермінація схильності підлітків до девіантної поведінки (сучасний український досвід) / Є. М. Прокопович, Т. М. Траверсе, Е. В. Крайніков. - С.272-274
Черемшинська, Н. М. Особливості емоційного стану жінок, які стали жертвами сімейного насильства: аспекти психологічної корекції / Н. М. Черемшинська. - С.274-276
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Vajpayee, A.
    Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children [Text] / A. Vajpayee // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P75-80


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacy
У дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)