Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (6)Высшее образование (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Іванова, С. А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20  
1.


   
    Структуризація та проблеми викладання клінічної мікробіології на етапі інтернатури [Текст] = Restructuring and problems of teaching clinical microbiology during internship / Г. К. Палій [и др.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 187-188. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
Аннотация: Одержані в ході проведених досліджень результати засвідчують той факт, що процедури кластерного ана лізу, поряд із процедурами описової статистики та кореляційного і факторного аналізу, мають займати одне і з провідних місць у процесі створення як професіограм основних спеціальностей стоматологічного профілю, так і таких їх провідних складових, як психофізіограми та психограми. Запропонований підхід має великі перспективи як у разі визначення місця в структурі професіограм провідних показників функціонального стану сенсорних систем організму, так і цілого ряду інших критеріальних характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості сучасної студентської молоді. Виявлені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик функціонального стану сенсорних систем організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, мають незаперечне прогностичне значення та вимагають урахування в подальшому під час розроблення здоров’язберігаючих технологій у вищих навчаль них закладах
Доп.точки доступа:
Палій, Г. К.
Широбоков, В. П.
Іванова, С. А.
Ковальчук, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Палій, Г. К.
    Досвід викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломного навчання [Текст] / Г. К. Палій, С. А. Іванова, В. П. Ковальчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 22. - С. 242-245


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение, тенденции)
Доп.точки доступа:
Іванова, С. А.
Ковальчук, В. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Чутливість до антибіотиків та антисептиків мікрофлори ротової порожнини хворих на гемобластози [Текст] / Н. С. Фоміна [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2010. - № 15. - С. 60-63

Рубрики: Лекарственная устойчивость у бактерий--дети

   Лейкоз лимфоцитарный--дети--диагн


   Ротовой полости слизистая оболочка--дети--микроб--патофизиол


   ВНМУ-Фомина Н.С.


   ВНМУ-Прокопчук З.Н.


   ВНМУ-Иванова С.А. (С.А.)


Доп.точки доступа:
Фоміна, Н. С.
Прокопчук, З. М.
Іванова, С. А.
Зайцева, В. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Іванова, С. А.
    Дисбіоз та "синдром надлишкового бактеріального росту" (поняття, значення нормальної мікрофлори, діагностика, принципи лікувальної корекції) [Текст] = Dysbiosis and "bacterial overgrowth syndrome" (concept, value of the normal microflora, diagnosis, principles of treatment and correction) / С. А. Іванова, О. В. Ігнащук, І. М. Кириченко // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 28. - С. 224-229. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ДИСБАКТЕРИОЗ -- DYSBIOSIS
КИШЕЧНИК -- INTESTINES (микробиология)
Аннотация: Нормальна мікрофлора кишківника людини відіграє важливу роль для нормального функціонування організму. Порушення кількісного та якісного складу кишкового біоценозу можуть перебігати як у формі дисбіозу кишківника, так і у формі синдрому надлишкового бактеріального росту. Вони завжди виникають вторинно, як результат основної патології. При цьому у вмісті тонкого кишківника спостерігається збільшення загальної кількості мікроорганізмів, зменшення кількості типових ешеріхій, біфідумта лактобактерій, збільшення числа атипових і гемолітичних ешеріхій, протеїв і ентерококів. Корекція цих станів повинна бути багатофакторна, з комплексним лікування основного захворювання та постійним контролем складу мікрофлори кишківника
Доп.точки доступа:
Ігнащук, О. В.
Кириченко, І. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Іванова, С. А.
    Мікрофлора шлунково-кишкового тракту та її участь в процесах метаболізму [Текст] / С. А. Іванова, Д. В. Бабун, М. В. Скоріков, Д. П. Жук // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2002. - Т. 6, № 1. - С. 169-170

Доп.точки доступа:
Бабун, Д. В.
Скоріков, М. В.
Жук, Д. П.

Экземпляры всего: 5
НА (1), ІБО (1), КСХ (3)
Свободны: НА (1), ІБО (1), КСХ (3)

Найти похожие

6.


    Іванова, С. А.
    Складові ефективності проведення практичних занять з клінічної мікробіології інтернам хірургічного профілю [Текст] = Components of the effectiveness of practical training in clinical microbiology of the doctors-interns of surgical profile / С. А. Іванова, Г. Г. Назарчук, А. В. Крижановська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 122-124. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ХИРУРГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, SURGICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (кадры, методы, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ (ВНЕШ) -- MICROBIOLOGICAL PHENOMENA (NON MESH)
Аннотация: Практичне заняття — основний вид учбових занять лікарів-інтернів, під час якого формуються практичні навики та вдосконалюється клінічне мислення майбутніх лікарів-спеціалістів хірургічного профілю. Мета — визначити складові ефективності проведення практичних занять з клінічної мікробіології лікарям-інтернам хірургічного профілю. У процесі викладання клінічної мікробіології на практичному занятті важливо чітко диференціювати тематичну спрямованість, враховуючи майбутній фах інтерна. Інтернам хірургам та травматологам необхідно знати біологічну характеристику аеробних та анаеробних мікроорганізмів, які беруть участь в ускладненні вогнепальних поранень. Майбутнім акушер-гінекологам одне з практичних занять доцільно присвятити сучасним аспектам лабораторної діагностики та використання біопрепаратів у лікуванні вагінозів. Інтернам-офтальмологам вкрай важливим є практичне заняття, присвячене мікроорганізмам, які інфікують рогівку, викликаючи вірусний, бактеріальний, грибковий, протозойний кератит; наголошуємо на ризики інфекцій, пов’язаних з носінням контактних лінз. Інтерни хірургічного профілю на практичних заняттях з клінічної мікробіології вивчають та практично відпрацьовують методики мікробіологічного дослідження патологічного матеріалу, виділеного від пацієнтів, опановують навики інтерпретації отриманих результатів, приймають рішення про етіотропне лікування пацієнта. Необхідною складовою навчання інтернів хірургічного профілю з клінічної мікробіології є здійснення багатоповерхового контролю рівня знань, володіння сучасними аспектами діагностики та трактовки отриманих результатів. На основі отриманих критеріїв лікар-інтерн має змогу прийняти правильне рішення і інтерпретувати будь-яку клінічну ситуацію
Practical training is the main type of training for interns, during which practical skills are formed and clinical thinking of future surgical specialists is improved. The purpose is to determine the components of the effectiveness of practical training in clinical microbiology for physicians-interns of surgical profile. In the teaching of clinical microbiology in practice, it is important to clearly differentiate the thematic focus, considering the future specialty of the intern. Interns for surgeons and traumatologists need to know the biological characteristics of aerobic and anaerobic microorganisms involved in the complication of gunshot wounds. It is advisable to dedicate one of the practical lessons to the future aspects of laboratory diagnostics and the use of biological products in the treatment of vaginosis for future obstetricians-gynecologists. For ophthalmologists, it is extremely important to have a practical training session on microorganisms that infect the cornea, causing viral, bacterial, fungal, protozoal keratitis; We emphasize the risks of contact lens-related infections. Surgical profile interns at clinical microbiology classes study and practically work out methods of microbiological examination of pathological material isolated from patients, master the skills of interpretation of the obtained results, and decide on etiotropic treatment of the patient. A necessary component of training interns of a surgical profile in clinical microbiology is the implementation of multicontrol of the level of knowledge, knowledge of modern aspects of diagnostics and interpretation of the obtained results. Based on the criteria obtained, the intern can make the right decision and interpret any clinical situation
Доп.точки доступа:
Назарчук, Г. Г.
Крижановська, А. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Іванова, С. А.
    Особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам [Текст] = Peculiarities of teaching clinical microbiology to foreign resident physicians / С. А. Іванова, М. С. Трет’яков, Є. Ф. Макац // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 350-352. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, организация и управление)
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (кадры, методы, обучение, организация и управление)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
МАТЕРИАЛЫ ЛЕКЦИЙ -- LECTURE NOTES
Аннотация: Висвітлено досвід викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам на етапі післядипломної освіти. Наведені принципи структуризації лекційного матеріалу з урахуванням профілю лікарів-ординаторів, показано особливості проведення практичних занять. Мета — показати особливості викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам на сучасному етапі навчання. Навчальна програма викладання клінічної мікробіології іноземним ординаторам розділена на тематичні цикли, є проблемно-орієнтованою і базується на конкретних клінічних ситуаціях. Читання лекцій з клінічної мікробіології проводиться відповідно до тематичних циклів. Для клінічних ординаторів було виділено 40 годин (30 лекційних і 10 годин практичної підготовки). Для визначення глибини сприйняття лекційного матеріалу використано інтерактивне навчання. Такий підхід до вивчення теми дозволяє логічно підходити до сприйняття проблеми, брати участь в її обговоренні. Лекції відіграють провідну роль у підготовці фахівців. Основним завданням впровадження циклу лекцій з клінічної мікробіології є ознайомлення молодих спеціалістів з інноваційними методами лабораторної діагностики захворювань, етіологічним і пусковим моментом яких є мікроорганізми. Співробітники кафедри активно розробляють, впроваджують і розширюють тематичні плани практичних занять для лікарів-ординаторів. Проведення практичних занять з ординаторами-іноземцями враховує особливості індивідуального підходу до слухачів з обов’язковим урахуванням профілю їх спеціалізації. Досвід підготовки клінічних ординаторів за спеціальністю “Клінічна мікробіологія” планується внести в проект навчальної програми по ординатурі
Доп.точки доступа:
Трет’яков, М. С.
Макац, Є. Ф.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Іванова, С. А.
    Вплив нормальної мікрофлори кишківника на метаболізм холестерину (огляд літератури) [Текст] / С. А. Іванова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2005. - № 5. - С. 81-84

Рубрики: Холестерин

   Кишечник--микроб


   ВНМУ-Иванова С.А. (С.А.)


Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Іванова, С. А.
    Кандидоз слизової (механізм агресії та захисту) [Текст] / С. А. Іванова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 1. - С. 97-101

Рубрики: Кандидоз

   ВНМУ-Иванова С.А. (С.А.)



Найти похожие

10.


    Іванова, С. А.
    Нозокоміальний кандидоз при гострому деструктивному панкреатиті [Текст] / С. А. Іванова, Н. В. Титаренко, О. І. Дацюк // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2006. - № 6. - С. 64-67

Рубрики: Кандидоз--патолог

   Панкреатит--патолог


   ВНМУ-Иванова С.А. (С.А.)


   ВНМУ-Дацюк А.И. (О.І.)


Доп.точки доступа:
Титаренко, Н. В.
Дацюк, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)