Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (9)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Івченко, В. К.$<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В. К., Сімрок В. В., Смірнов С. М., Сенчій В. М.
Заглавие : Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 66-68 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Образования технология-- тенденции
Медицинские институты
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В. К., Самойленко О. А., Петросянц С. В.
Заглавие : Інтраопераційне малотравматичне відновлення опорно-поперекових хребців при травмах
Место публикации : Ортопедия, травматология и протезирование. - 2003. - № 4. - С. 103-105 (Шифр ОУ4/2003/4)
Предметные рубрики: Позвоночника травмы-- хир
Перелома иммобилизация внутренняя
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В. К., Сімрок В. В., Смірнов С. М.
Заглавие : Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 2. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2012/2)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В.К., Сімрок В.В.
Заглавие : Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій
Место публикации : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 85-86 (Шифр МУ7/2013/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В. К., Сімрок В. В., Смірнов С. М.
Заглавие : Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 39-40. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметные рубрики: Медицинские институты
Образование медицинское
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В. К., Лещинский П. Т., Смирнов С. М.
Заглавие : Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті
Место публикации : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 85-86 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское
Образования технология
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Швець О. І., Івченко В. К., Самойленко О. І., Хайзама Ахмед
Заглавие : Місце та роль імплантатів у міжтіловому спонділодезі
Место публикации : Ортопедия, травматология и протезирование. - Харьков, 1998. - № 3. - С. 39-42 (Шифр ОУ4/1998/3)
MeSH-главная: ОСТЕОХОНДРОЗ ПОЗВОНОЧНИКА -- SPINAL OSTEOCHONDROSIS
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Івченко В. К., Сімрок В. В., Налапко Ю. І.
Заглавие : Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 64-65 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметные рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации-- тенденции
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)