Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Іленко, Н. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Ніколішина, Е. В.
    Біорегулююча терапія в комплексному лікуванні аутоінфекційних стоматитів [Текст] / Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко, Н. В. Іленко // Укр. стом. альм. - 2017. - № 1. - С. 10-13. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТОМАТИТ--STOMATITIS

   АУТОИММУННЫЕ БОЛЕЗНИ--AUTOIMMUNE DISEASES


   ПРОБИОТИКИ--PROBIOTICS


Аннотация: Лікування аутоінфекційних стоматитів, які розвиваються під дією умовно-патогенної мікрофлори, переважно орієнтоване на тотальну фармакологічну стерилізацію зон існування бактерій за допомогою антибактеріальних препаратів. Нехтування законами взаємодії макро- і мікроорганізмів призводить до появи стійких форм збудників, формування недостатніх механізмів ефективного захисту і розвитку дисбактеріозу. У лікуванні цих стоматитів обов’язково необхідно дотримуватися комплексного підходу, який передбачає застосування протизапальних, десенсибілізуючих, вітамінних препаратів, антиоксидантів і адекватного поєднання антибіотиків із біотерапією
Доп.точки доступа:
Іленко, Н. М.
Іленко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Іленко, Н. М.
    Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні дисципліни "Терапевтична стоматологія" на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] / Н. М. Іленко, Н. В. Котелевська, О. М. Бойченко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 42-43. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ЗУБОВРАЧЕБНАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- TECHNOLOGY, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Аннотация: Висвітлено актуальність використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час вивчення дисципліни «Терапевтична стоматологія» у вищих медичних навчальних закладах. Розглянуто позитивні можливості ІКТ у навчальному процесі вищої школи
Доп.точки доступа:
Котелевська, Н. В.
Бойченко, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Петрушанко, Т. О.
    Предметна олімпіада як одна з форм самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА" [Текст] / Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко // Український стоматологічний альманах. - 2017. - № 3. - С. 46-48. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Аннотация: Самостійна робота є одним із найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, так і під час позааудиторних занять. У контексті сучасної системи навчання самостійна робота домінує серед інших видів навчальної діяльності студентів після практичної підготовки студентів та дозволяє розглядати здобуті знання як об’єкт власної діяльності студента. На кафедрі терапевтичної стоматології однією з форм ініціативної самостійної роботи студентів є предметна олімпіада. Олімпіада зі стоматології сприяє розширенню медичного кругозору, розвитку ерудиції, нетрадиційності мислення, пробудженню інтересу до наукової діяльності. Стаття присвячена питанням організації та проведення предметної олімпіади на кафедрі терапевтичної стоматології зі студентами 4 і 5 курсу стоматологічного факультету. Проаналізовано переваги і недоліки цього виду навчальної діяльності в підготовці конкурентоспроможних фахівців, у переході від початкового до вищого рівнів самостійності освоєння майбутньої професії
Доп.точки доступа:
Іленко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


   
    Особливості стоматологічного статусу і деяких мікробіологічних параметрів порожнини рота в чоловіків молодого віку [Текст] / Я. Ю. Водоріз [и др.] // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 4. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНИЧЕСКИЙ ИНДЕКС -- ORAL HYGIENE INDEX
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ СЛИЗИСТАЯ ОБОЛОЧКА -- MOUTH MUCOSA (микробиология)
Доп.точки доступа:
Водоріз, Я. Ю.
Іленко, Н. М.
Іленко, Н. В.
Петрушанко, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Петрушанко, Т. О.
    Історичні аспекти становлення і розвитку кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] / Т. О. Петрушанко, А. К. Нколішин, Н. М. Іленко // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 7-10


MeSH-главная:
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормированные):
КАФЕДРА
Доп.точки доступа:
Нколішин, А. К.
Іленко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Іленко, Н. В.
    Кількісна оцінка популяцій, субпопуляцій лімфоцитів і фагоцитуючих клітин у ВІЛ-інфікованих пацієнтів [Текст] / Н. В. Іленко, Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 37-42 : диаграмма. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
B-ЛИМФОЦИТЫ -- B-LYMPHOCYTES
ВИЧ АНТИГЕНЫ -- HIV ANTIGENS
Кл.слова (ненормированные):
ПАРОДОНТА ВОСПАЛЕНИЕ -- МОНОЦИТЫ
Доп.точки доступа:
Петрушанко, Т. О.
Іленко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 10-13


MeSH-главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Аннотация: Нині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК 2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев’ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК 2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Сідаш, Ю. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students’ knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 34-38


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викла­дацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря
Доп.точки доступа:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами [Текст] / О. В. Рибалов [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 222-226. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-главная:
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (законодательство и юриспруденция)
Аннотация: Мета роботи — оцінка якості заповнення та написання медичної документації на поліклінічному стоматологічному прийомі пацієнтів студентами-випускниками Української медичної стоматологічної академії. Матеріал і методи. Проведений аналіз оформлення амбулаторних карт 528 пацієнтів обласної стоматологічної поліклініки м. Полтава, які заповнювались студентами-випускниками медичної академії за п’ять років (2014–2018 рр.). Результати. Порівняльний аналіз заповнення медичної документації із результатами аналогічного виду дослідження у 2006 році показав, що студенти — випускники нашої академії більш ретельно стали оформляти облікову форму 043/о — “Медична карта стоматологічного хворого”. Висновки. Аналіз проведеної роботи з оцінки оформлення медичної документації студентами-випускниками довів, що під час практичних занять слід звертати особливу увагу на правильність та об’єктивність заповнення кожної графи амбулаторних карт пацієнтів, що важливо для медичної, наукової та юридичної сфери діяльності. Якісне, чітке, послідовне заповнення студентами кожного курсу облікових форм сприяє розвитку в них професійних навичок роботи з медичними документами.
Доп.точки доступа:
Рибалов, О. В.
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.
Ніколішина, Е. В.
Попович, І. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department / Т. О. Петрушанко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 108-111


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу “Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців
Доп.точки доступа:
Петрушанко, Т. О.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Попович, І. Ю.
Литовченко, І. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)