Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бабенко, М. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2024г. т.79,N 2
Интересные статьи :
До 100-річчя від дня народження Конєва Федора Андрійовича (1924-2005) (стр.3-4)
Назаркіна В. М. Нормативно-правове регулювання та моніторинг закупівель лікарських засобів та медичних виробів в умовах воєнного стану/ В. М. Назаркіна [та ін.] (стр.5-20)
Барчук О. З. Маркетингові дослідження українського фармацевтичного ринку лікарських засобів при когнітивних порушеннях/ О. З. Барчук, Н. М. Максимович, О. М. Заліська (стр.21-32)
Притула Р. Л. Протигрибкові властивості нових похідних 1,2,4-триазолу (огляд літератури)/ Р. Л. Притула [та ін.] (стр.33-44)
Литвинчук І. В. Синтез, фізико- хімічні властивості і біологічна активність 3-(амінофеніл)пропіонових та 2-аміно-2-фенілмасляної кислот гексафторосилікатів/ І. В. Литвинчук [та ін.] (стр.45-57)
Нікітіна О. О. Вивчення антимікробних властивостей рідкого пластиру, що містить ефірну олію материнки (Origanum vulgare L.)/ О. О. Нікітіна [та ін.] (стр.58-72)
Bohatu S. I. Phytochemistry analysis and medicinal use of plants of the genus Tagetes/ S. I. Bohatu, В. V. Prystupa, Ya. V. Rozhkovskyi (стр.73-90)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Назаркіна В. М., Бабенко М. М., Немченко А. С., Коба Т. М.
Заглавие : Нормативно-правове регулювання та моніторинг закупівель лікарських засобів та медичних виробів в умовах воєнного стану
Параллельн. заглавия :Regulatory and legal regulation and monitoring of procurement of medicines and medical devices under a state of martial law
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2024. - Т. 79, № 2. - С. 5-20 (Шифр ФУ3/2024/79/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, ПОТРЕБИТЕЛЬСКИЙ ВЫБОР -- VALUE-BASED PURCHASING
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ УЧРЕЖДЕНИЙ ИЛИ ОРГАНИЗАЦИЙ -- DRUG COSTS
ОБОРУДОВАНИЯ ЗАКУПКИ -- GROUP PURCHASING
ЛЕКАРСТВ МОНИТОРИНГ -- DRUG MONITORING
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Державна політика у сфері публічних закупівель в охороні здоров’я базується на їх стратегічній важливості для покриття нагальних потреб, пов’язаних зі збереженням життя та здоров’я громадян. За умов обмеженого фінансування та зростаючих потреб охорони здоров’я в умовах воєнного стану вкрай важливо раціонально використовувати бюджетні кошти на закупівлю лікарських засобів із доведеною ефективністю та економічною доцільністю на засадах оцінки медичних технологій. Основною проблемою системи медичних закупівель є недосконалість нормативно-правової бази та відсутність чіткої та узгодженої позиції щодо використання регулювальних переліків. Метою роботи було дослідити особливості нормативно-правового регулювання та здійснити моніторинг медичних закупівель в умовах воєнного стану. У дослідженні використано: аналіз нормативно-правової бази, наукових та консультативно-роз’яснювальних публікацій, статистичних та аналітичних даних. Відповідно до чинного законодавства медичні закупівлі здійснюються за пріоритетними напрямами, визначеними урядом з урахуванням розрахованих потреб та виділеного фінансування. Однією з ключових проблем є формування та застосування регулювальних переліків з урахуванням результатів державної оцінки медичних технологій, актуальним є також регулювання закупівель поза Національним переліком. Здійснено аналіз структури і динаміки централізованих закупівель за 2021-2023 рр. Встановлено, що за кількістю замовлених/закуплених позицій та сумами закупівель провідні позиції посідають доросла онкологія та серцево-судинні захворювання. Для забезпечення доступу пацієнтів до високовартісних інноваційних лікарських засобів застосовують договори керованого доступу, чинний перелік містить 11 лікарських засобів, які пройшли державну оцінку медичних технологій. В умовах воєнного стану децентралізовані медичні закупівлі (на регіональному рівні) здійснюються з використанням процедури запиту ціни пропозицій через Prozorro Market, якщо очікувана вартість закупівлі становить понад 50 тис. грн. До е-каталогу входить 91 найменування медичних виробів та 400 міжнародних непатентованих назв лікарських засобів, які входять до Національного переліку, але не всі з них включено до Державного формуляра. Закупівлі за процедурою запиту ціни довели свою ефективність за рахунок спрощення та скорочення процедур, підвищення конкуренції та зниження цін. Водночас проблема узгодження регулювальних переліків потребує системного вирішення The national policy of public procurement in the health sector is based on its strategic importance in meeting urgent needs related to the safety of life and health of people. In the context of limited funding and growing needs of the healthcare system under martial law, it is extremely important to rationally use budget funds for the procurement of medicines with proven effectiveness and economic feasibility on the basis of HTA. The main problem of the medical procurement system is the imperfection of the regulatory framework and the lack of a clear and consistent position on the use of regulatory lists. The purpose of the study is to investigate the peculiarities of legal regulation and to monitor medical procurement under martial law. The research was based on the analysis of the legal framework, scientific and advisory publications, statistical and analytical data. According to the current legislation, medical procurement is carried out in the priority areas defined by the government, taking into account the estimated needs and allocated funding. One of the key problems is the formation and application of regulatory lists based on the results of the state HTA, and the regulation of procurement outside the National List is also relevant. An analysis of the structure and dynamics of centralized procurement for 2021-2023 was carried out. It was found that in terms of the number of ordered/ purchased items and procurement amounts, adult oncology and cardiovascular diseases occupy leading positions. To ensure patients’ access to high-cost innovative medicines, MEAs are used, and the current list contains 11 medicines that have passed the state HTA. Under martial law, decentralized medical procurement (at the regional level) is carried out using the procedure of requesting the price of proposals through Prozorro Market if the expected cost of procurement is more than UAH 50 thousand. The e-catalog includes 91 names of medical devices and 400 INN of medicinal products included in the National List, but not all of them are included in the State Formulary. Procurement under the price request procedure has proven to be effective by simplifying and shortening procedures, increasing competition and reducing prices. At the same time, the problem of harmonization of regulatory lists requires a systematic solution
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Філінюк О. М., Бабенко М. М.
Заглавие : Міжнародний досвід використання форм звітів для госпітальної оцінки медичних технологій
Параллельн. заглавия :International experience of using report forms for hospital-based health technology asssessment
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 1. - С. 25-32 (Шифр ФУ3/2023/78/1)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИКА И ОРГАНИЗАЦИИ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE ECONOMICS AND ORGANIZATIONS (NON MESH)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОЦЕНОЧНЫЕ МЕХАНИЗМЫ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE EVALUATION MECHANISMS (NON MESH)
ГОСПИТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- HOSPITAL MEDICINE
Аннотация: Госпітальна оцінка медичних технологій (госпітальна ОМТ) є одним з елементів публічного управління та допомагає керівникам лікарняних закладів приймати науково обґрунтовані рішення стосовно впровадження нових та інноваційних медичних технологій. Госпітальна ОМТ включає процеси та методи, які використовують для створення звітів з ОМТ у лікарнях та для лікарень. Україна вже почала запроваджувати госпітальну ОМТ, але потрібно ще здійснити низку кроків щодо повноцінного впровадження ОМТ на рівні лікарняних закладів. Один із них – це вибір форми звіту з госпітальної ОМТ, який буде доцільно використовувати в практичній діяльності лікарняних закладів УкраїниМета дослідження – аналіз міжнародного досвіду використання різних форм звітів із госпітальної ОМТ із метою відбору оптимальної форми звіту ОМТ для лікарняних закладів України. Проаналізовано форми звітів із госпітальної ОМТ у міжнародних джерелах літератури, в довіднику AdHopHTА проєкту, який включав в себе такі країни: Норвегія, Фінляндія, Турція, Іспанія, Австрія, Італія, Естонія, Данія, Швейцарія, в міжнародній ОМТ базі даних INAHTA, базі даних ОМТ звітів Канади та Казахстану. Під час дослідження використано методи контент-аналізу, систематизування та узагальнення. Для прийняття управлінських рішень щодо інвестицій або припинення інвестицій у медичні технології необхідна інформація, яка відповідає потребам зацікавлених осіб певного лікарняного закладу. Така науково обґрунтована інформація надається у вигляді звітів із госпітальної ОМТ. Існує широкий спектр форм звітів із госпітальної ОМТ з погляду змісту, предмета, структури та ресурсів (часу та персоналу). В основі кожної лежить базова модель оцінки медичних технологій EUnetHTA. У разі запровадження госпітальної оцінки медичних технологій, країни світу найчастіше обирають міні-ОМТ форму. Міні-ОМТ допомагає керівникам лікарняних закладів приймати науково обґрунтовані стратегічні рішення стосовно впровадження нових методів лікування, нових показань для застосування існуючої технології, медичного обладнання, медичниих виробів або зупинки використання медичної технології. Вибір між проведенням міні-ОМТ або більш комплексної госпітальної ОМТ часто вимагає балансу між потребою якості та ретельності і необхідною швидкістю оцінки в конкретній ситуації. З погляду авторів, найбільш застосовним до українських реалій є використання міні-ОМТ форми. Адаптація форми міні-ОМТ до українського контексту та затвердження її як рекомендовану форму звіту на державному рівні надасть можливість більш широко використовувати ОМТ на рівні лікарняних закладів УкраїниHospital-based health technology assessment (HB-HTA) is one of the components of public management and support hospital managers to science-based decision-making regarding the implementation of new and innovative health technologies (HT). HB-HTA includes the processes and methods used to make HTA reports in and for hospitals. Ukraine has already started implementing hospital-based HTA, but a number of steps are still needed to fully implement HTA at the hospitals. One of them is the choice of HB-HTA report form, which will be appropriate to use in the practical activities of hospitals in UkraineThe purpose of the study is to analyse the international experience of using different HB-HTA report form with the aim of selecting the optimal HB-HTA report form for hospitals in Ukraine. There were analysed different forms of HTA reports in Ukraine regulatory framework, international scientific literature, the AdHopHTA handbook, which included the following countries: Norway, Finland, Turkey, Spain, Austria, Italy, Estonia, Denmark, Switzerland, in international HTA database INAHTA, Canadian and Kazakhstan report databases. The methods of content analysis, systematization and generalization were used. Making managerial decisions about investment or disinvestment in health technology requires information that meets the hospital stakeholders needs. Such scientifically based information is provided by HB-HTA report form. There are a wide range of HB-HTA reports forms in terms of content, subject matter, structure and resources (time and staff). Each is based on the EUnetHTA HTA core model. For introducing a hospital-based HTA, the countries of the world most often choose the mini-HTA form. Mini-HTA supports hospital managers to make science-based strategic decisions of the introduction of new treatment methods, new indications for the use of existing technology, medical equipment, medical devices, or stopping the usage of health technology. The choice between performing a mini-HTA or a more comprehensive hospital-based HTA often requires a balance between the quality and thoroughness and the necessary speed of assessment in a specific situation. From the authors' point of view, the most applicable to Ukrainian context is the mini-HTA form. Adapting mini-HTA and approving it as a recommended report form at the state level will provide an opportunity to more widely HTA usage by hospitals in Ukraine
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2023г. т.78,N 1
Интересные статьи :
До ювілею професора Давтян Лени Левонівни (стр.3-4)
Пальчак Л. М. Лікарські засоби для лікування виразкового коліту на фармацевтичному ринку України/ Л. М. Пальчак, О. С. Кухтенко, В. М. Хоменко (стр.5-13)
Глущенко О. М. Аналіз асортименту лікарських засобів для ректального застосування, що використовують для лікування проктологічних захворювань, в Україні/ О. М. Глущенко (стр.14-24)
Філінюк О. М. Міжнародний досвід використання форм звітів для госпітальної оцінки медичних технологій/ О. М. Філінюк, М. М. Бабенко (стр.25-32)
Власенко І. О. Атрибути просвітницької діяльності аптек за стандартами належної аптечної практики з погляду пацієнтів із цукровим діабетом/ І. О. Власенко, Л. Л. Давтян (стр.33-45)
Даценко І. С. Аналіз економічної ефективності ранньої діагностики та фармакотерапії легеневої артеріальної гіпертензії/ І. С. Даценко (стр.46-57)
Бакумовська Х. Д. Синтез та властивості 7-((6-арил-[1,2,4]триазоло[3,4-b][1,3,4]тіадіазол-3-іл)метил)теофілінів/ Х. Д. Бакумовська, А. С. Гоцуля (стр.58-65)
Соломенний А. М. Теоретико-експериментальне обґрунтування отримання фармацевтичної композиції у формі кріогелю з лідокаїну гідрохлоридом та декаметоксином/ А. М. Соломенний, А. О. Дроздова (стр.66-74)
Гудзенко А. В. Дослідження летких сполук квіток нагідок лікарських (Сalendula officinalis L.) методом газової хроматографії з МАС-детекцією/ А. В. Гудзенко [та ін.] (стр.75-81)
Герасимець І. І. Вплив густого екстракту з грибів майтаке на стан антиоксидантної системи щурів із ДМГ-індукованим канцерогенезом товстої кишки/ І. І. Герасимець, Л. С. Фіра, І. І. Медвідь (стр.82-91)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Ніженковська І. В., Бабенко М. М., Гала Л. О., Шолойко Н. В., Дацюк Н. О.
Заглавие : Аналіз забезпечення населення лікарськими засобами за кошти державного бюджету в Україні
Параллельн. заглавия :Analysis of access to medicines for the population by the state budget in Ukraine
Место публикации : Фармацевтичний журнал. - 2023. - Т. 78, № 5. - С. 3-10 (Шифр ФУ3/2023/78/5)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS
МЕДИЦИНА, ГОСУДАРСТВЕННЫЙ СЕКТОР -- STATE MEDICINE
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ, МЕРЫ ПО ОБЕСПЕЧЕНИЮ КАЧЕСТВА -- QUALITY ASSURANCE, HEALTH CARE
Аннотация: Ціна лікарських засобів є важливим фактором забезпечення доступності для населення у системі охорони здоров’я. Україна активно впроваджує політики ціноутворення в системі охорони здоров’я відповідно до рекомендацій Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ). Рекомендації ВООЗ спрямовано на досягнення двох важливих цілей. По-перше, вони прагнуть забезпечити доступність ефективних лікарських засобів для населення, щоб кожен пацієнт мав можливість отримати необхідне лікування. По-друге, це створення умов для фармацевтичних компаній, щоб вони мали стимул продовжувати свою інноваційну діяльність у сфері медицини. Метою дослідження є аналіз та оцінка політик ціноутворення, які забезпечують доступність для населення України лікарських засобів за кошти державного бюджету та їх відповідності рекомендаціям ВООЗ. Встановлено, що в Україні існують декілька напрямів, спрямованих на забезпечення доступності лікарських засобів для населення за рахунок коштів державного бюджету: закупівля лікарських засобів у рамках Національного переліку лікарських засобів, програма «Доступні ліки», централізована закупівля лікарських засобів за кошти державного бюджету, закупівлі інноваційних лікарських засобів через Договори керованого доступу. Ціноутворення на лікарські засоби за різними програмами здійснюється за різними підходами. Аналіз законодавчого середовища, що регулює ціноутворення на лікарські засоби в Україні відповідно до політик ціноутворення, рекомендованих ВООЗ, виявив, що декілька політик ціноутворення функціонують на задовільному рівні. Серед них зовнішнє та внутрішнє референтне ціноутворення, регулювання націнок, визначення цін на основі вартості, а також звільнення від податків або зниження податку на лікарські засоби. Однак існують політики, які потребують подальшого розроблення та удосконалення. Серед них – сприяння прозорості цін, проведення тендерів та переговорів, об’єднання закупівель, сприяння використанню генериків та біосимілярів із гарантованою якістю, а також впровадження ціноутворення «витрати плюс» для встановлення ціни на лікарські засоби. Таким чином, уніфікація переліків лікарських засобів та підходів до ціноутворення є одним із найважливіших завдань на шляху до Євроінтеграції. Моніторинг ринкових цін зі забезпеченням контролю їх відповідності є необхідним кроком для поліпшення доступності ефективних лікарських засобів для населенняThe price of medicines is an important factor in ensuring accessibility for the population in the healthcare. Ukraine actively implements pricing policies in the healthcare in accordance with the recommendations of the World Health Organization (WHO). WHO recommendations aim to achieve two important objectives. First, they seek to ensure the availability of effective medicines for the population so that every patient has the opportunity to receive necessary treatment. Second, it is to create conditions for pharmaceutical companies to have incentives to continue their innovative activities in the field of medicine. The purpose of the research is to analyze and evaluate pricing policies that ensure the accessibility of medicines for the Ukrainian population through state budget funding and their compliance with WHO recommendations. It has been established that in Ukraine, there are several directions aimed at ensuring the population's accessibility to medicines through state budget funding: the purchase of medicines within the National Essential Medicine List, the «Affordable Medicines» program, centralized procurement of medicines and the purchase of innovative medicines through Managed Entry Agreements. Pricing for medicines under various programs is carried out using different approaches. An analysis of the legislative environment regulating medicine pricing in Ukraine in accordance with WHO-recommended pricing policies has revealed that several pricing policies are functioning at a satisfactory level. These include external and internal reference pricing, mark-up regulation, cost-based pricing, as well as tax exemptions or reductions for medicines. However, there are policies that require further development and improvement. These include promoting price transparency, conducting tenders and negotiations, consolidating procurement, promoting the use of generics and biosimilars with guaranteed quality, as well as introducing cost-plus pricing to determine medicine prices. Thus, standardization of the lists of medicines and pricing approaches is one of the most important tasks on the path to European integration. Monitoring market prices with control over their compliance is a necessary step to improve the population's access to effective medicines
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2023г. т.78,N 5
Интересные статьи :
Ніженковська І. В. Аналіз забезпечення населення лікарськими засобами за кошти державного бюджету в Україні/ І. В. Ніженковська [та ін.] (стр.3-10)
Михалина Г. А. Дослідження асортименту та інформаційного супроводу дієтичних добавок на ринку України/ Г. А. Михалина [та ін.] (стр.11-19)
Волкова А. В. Аналіз обізнаності фахівців сфери охорони здоров’я та населення щодо вірусних гепатитів у контексті децентралізації діагностики/ А. В. Волкова, А. А. Ноздріна (стр.20-33)
Брух М. І. Імуномодулятори як об’єкти фармацевтичного ринку. Повідомлення ІІ. Дослідження цінової кон’юнктури роздрібного сегмента ринку та економічної доступності імуностимуляторів/ М. І. Брух [та ін.] (стр.34-44)
Трофімова Т. С. Алкілпохідні 7'-((3-меркапто-4-метил-1,2,4-триазол-5-іл)-метил)-5-метилксантину: синтез і властивості/ Т. С. Трофімова, А. С. Гоцуля (стр.45-52)
Шевченко В. О. Оцінка ризиків як важливий фактор у процесі розроблення складу ін’єкційного розчину/ В. О. Шевченко, О. С. Шпичак, С. М. Ролік-Аттіа (стр.53-61)
Леонтієв Б. С. Дослідження елементного складу серій плодів калини звичайної (Viburnum opulus L.)/ Б. С. Леонтієв, О. П. Хворост (стр.62-70)
Степанова С. І. Клініко-фармакологічні аспекти застосування вербени лікарської (Verbena officinalis L.) у лікуванні захворювань дихальної системи (огляд літератури)/ С. І. Степанова [та ін.] (стр.71-83)
Гельмбольдт В. О. Карієспрофілактична ефективність 2-,3-,4-амінофенілоцтових кислот гексафторосилікатів/ В. О. Гельмбольдт, І. В. Литвинчук, Л. М. Хромагіна (стр.84-94)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2022г. т.77,N 4
Интересные статьи :
Бабенко М. М. Розвиток публічного управління системою охорони здоров’я та фармації в Україні/ М. М. Бабенко (стр.3-11)
Гала Л. О. Аналіз вітчизняного переліку безрецептурних лікарських засобів та розроблення підходів до його вдосконалення/ Л. О. Гала, А. О. Чубай (стр.12-19)
Власенко І. О. Елементи належної аптечної практики за реалізації фармацевтичної допомоги хворим на цукровий діабет під час воєнного стану/ І. О. Власенко, О. О. Комаріда, Л. Л. Давтян (стр.20-30)
Даценко І. С. Фармакоекономічне обгрунтування вибору схем специфічної терапії для лікування дорослих хворих на легеневу артеріальну гіпертензію/ І. С. Даценко, А. В. Кабачна (стр.31-41)
Гаврищук Л. М. Синтез дихлороацетамідів та вивчення їхньої протипухлинної активності/ Л. М. Гаврищук, В. Я. Горішній, Р. Б. Лесик (стр.42-49)
Салій О. О. Сучасні шляхи доставки доксицикліну та перспективи застосування у фармації/ О. О. Салій [та ін.] (стр.50-61)
Тозюк О. Ю. Антисептичні засоби: аналіз асортименту, технології виготовлення та використання/ О. Ю. Тозюк [та ін.] (стр.62-74)
Остащенко Т. М. Аналітичні дослідження наукових публікацій на прикладі "Фармацевтичного журналу" за 1959-2022 рр. щодо розроблення складу та технології лікарських засобів для лікування ранового процесу/ Т. М. Остащенко, А. В. Луцька (стр.75-83)
Филипюк О. М. Дослідження деяких фармакотехнологічних, фізико-хімічних та фармакогностичних властивостей фенхелю звичайного (Foeniculum vulgare)/ О. М. Филипюк, Л. I. Вишневська (стр.84-91)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бабенко М. М.
Заглавие : Розвиток публічного управління системою охорони здоров’я та фармації в Україні
Место публикации : Фармац. журн. - київ, 2022. - Том 77, N 4. - С. 3-11 (Шифр ФУ3/2022/77/4)
MeSH-главная: ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Розглянуто теоретичні, методологічні та науково-практичні засади публічного управління в охороні здоров’я України. Опрацьовано нормативно-правові акти, що регламентують основні засади публічного управління в охороні здоров’я, визначають цілі органів публічного управління і закріплюють їх правовий статус. Визначено, що вкрай актуальним і важливим для України є необхідність вдосконалення політики у сфері охорони здоров’я відповідно до сучасних потреб, яку здійснюють публічні органи управління. Для вдосконалення публічного управління відповідно до оновлених суспільних очікувань необхідні сучасні навчальні програми для працівників сфери охорони здоров’я в системі післядипломної освіти, а також підготовка фахівців за другим (магістерським) рівнем вищої фармацевтичної освіти, зокрема за освітньо-професійною програмою «Оцінка технології охорони здоров’я»
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Фармацевтичний журнал -2022г. т.77,N 1
Интересные статьи :
До 95-річного ювілею подвижника фармації Орел Катерини Антонівни (стр.4-5)
Філінюк О. М. Нормативно-правова основа прийняття рішень по впровадженню медичних технологій на рівні лікувального закладу в Україні/ О. М. Філінюк [та ін.] (стр.6-14)
Яковлєва Л. В. Аналіз асортименту антибіотиків у державному формулярі лікарських засобів за класифікацією ВООЗ AWARE з метою їх раціонального застосування та зниження ризику розвитку антибіотикорезистентності/ Л. B. Яковлєва, І. М. Романенко (стр.15-30)
Шолойко Н. В. Порівняльний аналіз асортиментного переліку лікарських засобів для лікування артеріальної гіпертензії згідно з вітчизняними та міжнародними клінічними настановами/ Н. В. Шолойко, А. О. Гончар (стр.31-39)
Немченко А. С. Аналіз епідеміологічного стану психічних розладів та фармацевтичне забезпечення пацієнтів лікарськими засобами за урядовими програмами в Україні/ А. С. Немченко, А. В. Ляденко (стр.40-49)
Власенко І. О. Біосиміляри інсулінів у міжнародній та вітчизняній практиці фармацевта/ І. О. Власенко, І. В. Ніженковська (стр.50-62)
Білоусова Н. А. Підготовка фахівців з оцінки медичних технологій: досвід зарубіжних країн/ Н. А. Білоусова, О. В. Гетало, О. С. Яковлева (стр.63-73)
Borko Ye. A. Development and optimization of quantitative composition of rectal suppositories with diosmin and hesperidin by the method of mathematical planning of the experiment/ Ye. A. Borko [et al.] (стр.74-85)
Смойловська Г. П. Дослідження вмісту карбонових кислот у траві грициків звичайних (Сapsella bursa-pastoris (L.) Medik.)/ Г. П. Смойловська [та ін.] (стр.86-93)
Сенюк І. В. Фітохімічна характеристика та вивчення гострої токсичності екстрактів із плодів сливи домашньої/ І. В. Сенюк, В. М. Кравченко, Бенарафа Ібрахім Амін (стр.94-102)
Пам’яті професора, доктора фармацевтичних наук Петрух Любові Іванівни (стр.103)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Філінюк О. М., Алешко Д. В., Бабенко М. М., Косяченко К. Л., Кахвечі Р.
Заглавие : Нормативно-правова основа прийняття рішень по впровадженню медичних технологій на рівні лікувального закладу в Україні
Место публикации : Фармац. журн. - київ, 2022. - Том 77, N 1. - С. 6-14 (Шифр ФУ3/2022/77/1)
MeSH-главная: ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Аннотация: Обмежені ресурси системи охорони здоров’я та пандемія коронавірусу COVID-19 змушує більш раціонально та економічно виправдано підходити до прийняття адміністративних та клінічних рішень. Щоб досягти найкращого медичного обслуговування в рамках наявних ресурсів, слід підтримувати впровадження найефективніших технологій, беручи до уваги організаційні, соціальні та етичні питання. Оцінка медичних технологій на різних рівнях, а саме національному/регіональному та госпітальному, набуває все більшого значення. Дотримання економічно виправданих підходів до прийняття адміністративних та клінічних рішень забезпечить раціональне використання державного бюджету та поліпшення клінічних результатів лікування, підвищення якості та тривалості життя пацієнтів
Найти похожие

 1-10    11-16 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)