Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (8)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бакалець, О. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Бакалець, О. В.
    Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига // Медична освіта. - 2021. - N 2. - С. 107-111


MeSH-главная:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Стаття присвячена формуванню переліку та змісту вибіркових дисциплін (варіативної частини навчального плану), які гарантуються Законом України «Про вищу освіту». Це має відповідати принципам навчання, орієнтованого на особистість (person-centered teaching), під час якого студент бере активну участь у формуванні своєї освітньої траєкторії
У статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з функціональної діагностики. Перш за все, на вибір тематики елективних циклів, які були запропоновані студентам для вивчення, впливало матеріально-технічне, тобто наявність відповідної діагностичної апаратури, та кадрове забезпечення кафедри. Але щоб якісно забезпечити потреби майбутніх лікарів у здобутті фахових компетентностей, ми провели анонімне анкетування студентів шостого курсу. Опитування проводили після завершення вивчення основної дисципліни «Функціональна діагностика у внутрішній медицині». Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала перелік методів функціональної діагностики, опанування яких є можливим на нашій кафедрі, та ряд запитань. Зокрема, нас цікавили: майбутня спеціалізація студента-випускника, його пріоритет у вивченні запропонованих вибіркових дисциплін та пропозиції щодо методології та періоду їх вивчення
Враховуючи відповіді проведеного опитування, студентам п’ятого року навчання було запропоновано три вибіркових дисципліни: «ЕКГ в невідкладній кардіології», «Клінічна електроенцефалографія» та «Методи дослідження слухової функції», які вони можуть опанувати під час наступного навчального року. Результат вибору дисциплін виявився цілком логічним та прогнозованим. Отже, для формування якісного розширення або доповнення фахових профільних компетентностей, високої якості викладання вибіркової дисципліни, окрім кадрового та матеріально-технічного забезпечення, обов’язковим є урахування результатів опитування здобувачів вищої освіти та, за потреби, стейкхолдерів, у тому числі й зовнішніх.
The article is dedicated to the formation of the list and content of elective disciplines (variable part of the curriculum) guaranteed by the Law of Ukraine “On Higher Education’’. This is in line with the person-centered teaching principles during which students are actively involved in the formation of their educational trajectory
The article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in functional diagnostics. First of all, the choice of elective cycles topics that were offered to students for study was influenced by availability of appropriate diagnostic equipment for examinations and professionalism of specialists. But, in order to qualitatively meet the needs of future doctors in obtaining professional competencies we carried out anonymous poll of the sixth year students. The questionnaire was filled out upon completion of the study of the legislation discipline “Functional Diagnostics in Internal Medicine”. This questionnaire was developed by the teachers of the department. It included list functional diagnostics methods, the mastery of which is possible at our department and some questions. In particular, we were interested in future specialization of final years’ students, their priority in the study of the proposed selective disciplines and proposals for the methodology and the periods of its study
Considering the responses of the poll of, for students of the fifth year of study, three elective disciplines were proposed: “ECG in Emergency Cardiology”, “Clinical Electroencephalography” and “Methods of Auditory Function Study” which they can master during the next academic year. The result of the choice of disciplines turned out to be quite logical and predictable. So, in order to form a qualitative expansion or supplement of professional profile competencies, for high quality teaching of elective discipline in addition to providing of equipment and specialists, it is mandatory to take into account the results of the poll of the students and, if necessary, other stakeholders, including external ones
Доп.точки доступа:
Бегош, Н. Б.
Дзига, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.
Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта
2021г. № 2
Содержание:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.


    Бакалець, О. В.
    Фармакокорекція кріоглобулінемії при алергічних дерматозах із супутньою цитомегаловірусною інфекцією [Текст] = Pharmacological correction of cryoglobulinemia in allergic dermatosis with concomitant cytomegalovirus infection / О. В. Бакалець, А. Є. Мудра, О. М. Олещук // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЦИТОМЕГАЛОВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CYTOMEGALOVIRUS INFECTIONS (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
ДЕРМАТИТ АЛЛЕРГИЧЕСКИЙ КОНТАКТНЫЙ -- DERMATITIS, ALLERGIC CONTACT (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
КРИОГЛОБУЛИНЕМИЯ -- CRYOGLOBULINEMIA (лекарственная терапия, патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
АДЪЮВАНТЫ ИММУНОЛОГИЧЕСКИЕ -- ADJUVANTS, IMMUNOLOGIC (терапевтическое применение, фармакология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: Наявність алергічного дерматозу у 85 % пацієнтів призводить до розвитку кріоглобулінемічного синдрому незалежно від супутнього інфікування цитомегаловірусом. Тривалість супутнього вірусного процесу впливає на рівень кріоглобулінів (найнижчий він у хворих з наявністю лише анти-ЦМВ IgM). Традиційна антиалергічна терапія виявляється ефективною щодо кріопреципітації лише у пацієнтів без супутньої вірусної патології, а поєднання її з противірусним та імуномодулюючим середниками – при наявності супутньої цитомегаловірусної інфекції
Доп.точки доступа:
Мудра, А. Є.
Олещук, О. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.
Шифр: АУ50/2019/1
   Журнал

Art of Medicine . - Выходит ежеквартально
2019г. N 1
Содержание:
Андрусів, Ю. М. Оцінка ефективності застосування електроножа в комплексному лікуванні гнійно-запальних захворювань щелепно-лицевої ділянки / Ю. М. Андрусів [та ін.]. - С.7-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рожко М. М., Пюрик В. П., Ярмошук І. Р.
Бакалець, О. В. Фармакокорекція кріоглобулінемії при алергічних дерматозах із супутньою цитомегаловірусною інфекцією / О. В. Бакалець, А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бульбук, О. В. Поширеність і топографічна характеристика дефектів твердих тканин зубів у пацієнтів, які проживають на Прикарпатті / О. В. Бульбук. - С.16-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Василюк, С. М. Синдром діабетичної стопи. Діабетична периферійна невропатія / С. М. Василюк [та ін.]. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевчук А. Г., Федорченко В. М., Осадець В. С., Кримець С. А., Василюк А. С.
Вакалюк, І. П. Ефективність метаболічної терапії при коморбідному стані – артеріальній гіпертензії, ожирінні та подагрі / І. П. Вакалюк, Н. М. Середюк, М. О. Вацеба. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возіанова, С. В. Визначення тактики лікування хворих на дисгідротичну екзему долоней та підошов з урахуванням клініко-імуногістохімічних показників тяжкості перебігу хвороби / С. В. Возіанова [та ін.]. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Дядик О. О., Бойко В. В., Радкевич Я. С.
Войчишин, Л. І. Дослідження ефективності впливу прогрaми фізичної реaбілітaції нa функціонaльний стaн хребтa осіб із сутулістю / Л. І. Войчишин. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Virstyuk, N. G. Nephropathic characteristics in patients with diabetes mellitus type 2 and essential hypertensive disease / N. G. Virstyuk, А. О. Іkwuka. - С.44-47. - Bibliogr. at the end of the art.
Готюр, О. І. Кожен пацієнт має право на максимально якісні та безболісні медичні процедури / О. І. Готюр, Х. В. Влашин. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дрогомерецька, О. І. Сучасні підходи до діагностики глюкокортикоїд-індукованого остеопорозу у хворих на бронхіальну астму / О. І. Дрогомерецька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коломійцев, В. І. Порівняльний аналіз віддалених результатів різних методів інтервенційного лікування хворих з кістозно-зміненими вузлами щитоподібної залози / В. І. Коломійцев [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курилів, Г. М. Оцінка імунологічних порушень у хворих на в-клітинну хронічну лімфоцитарну лейкемію / Г. М. Курилів, О. І. Дрогомерецька, І. О. Якубовська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, А. О. Залежність функціонального стану тимусу від впливу біоелемента цинку як фактора неспецифічного імунного захисту організму / А. О. Клименко, О. А. Струк, Ю. А. Клименко. - С.66-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левченко, В. А. Вплив метеорологічних чинників у передгір’ї Карпат на частоту виникнення гіпертонічних кризів у різні сезони року / В. А. Левченко [та ін.]. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гордійчук Л. І., Левченко Л. В., Зарівна І. В., Свистун І. І.
Литвинець, Є. А. Цитомегаловірусна інфекція. Нове в етіології хронічного абактеріального простатиту / Є. А. Литвинець, А. І. Федорів. - С.76-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, Г. М. Сучасні засоби догляду за ротовою порожниною, жувальні гумки.правила їхнього використання / Г. М. Мельничук [та ін.]. - С.80-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Кушніренко М. О., Мельничук А. С., Кашівська Р. С., Літинська О. В.
Нестерак, Р. В. Роль сугестивної терапії у відновному лікуванні хворих після гострого коронарного синдрому / Р. В. Нестерак. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ординський, Ю. М. Стрес-лімітуючі механізми адаптації до іммобілізаційного стресу високорезистентних до гіпоксичної гіпоксії самців і самиць щурів / Ю. М. Ординський [та ін.]. - С.95-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рябоконь М. О., Денефіль О. В., Болюх О. О.
Пантус, А. В. Аналіз хірургічних методик та підходів усунення дефектів кісток лицевого скелету / А. В. Пантус [та ін.]. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рожко М. М., Ярмошук І. Р., Ярмошук І. Р., Когут В. Л., Солоджук Ю. І.
Панчук, О. В. Ліпоабдомінопластика – комплексний метод корекції дефектів передньої черевної стінки / О. В. Панчук [та ін.]. - С.105-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мішалов В. Г., Лещишин І. М., Сімонов В. Ф., Донець Є. Г., Бик П. Л., Огороднік Т. О.
Поясник, I. М. Оцінка когнітивної дисфункції у хворих із різним ступенем хронічного обструктивного захворювання легень / I. М. Поясник. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Проць, Г. Б. Аналіз стану зубощелепного апарату хворих з генералізованим пародонтитом та дефектами зубних рядів / Г. Б. Проць, М. М. Рожко. - С.116-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рожко, М. М. Патологічні прояви гастроезофагеальної рефлюксної хвороби у ротовій порожнині / М. М. Рожко, О. П. Керзюк. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рожко, М. М. Рентгенологічне обґрунтування використання малоінвазивного методу лікування радикулярних кіст щелеп / М. М. Рожко [та ін.]. - С.126-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Яців Т. З., Пантус А. В., Ярмошук І. Р., Когут В. Л.
Синоверська, О. Б. Шкільна дезадаптація у дітей: передумови розвитку, механізми виникнення та клінічні прояви / О. Б. Синоверська, Н. Б. Осадець. - С.130-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сніжко, С. С. Визначення мікрофлори та чутливості до антибактеріальних препаратів у хворих із гострим гнійним медіастинітом / С. С. Сніжко. - С.135-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимофійчук, І. Р. Вплив естрогенів на проокисно-антиоксидантну систему лімбічних структур головного мозку / І. Р. Тимофійчук [та ін.]. - С.140-145. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Семененко С. Б., Савчук Т. П., Юрків О. І., Слободян К. В.
Чайковська, Т. В. Ефективність застосування гідрокарбонатної натрієвої мінеральної води при дисфункціональних станах підшлункової залози у хворих з хронічною гастроентерологічною патологією та різним рівнем ризику цукрового діабету / Т. В. Чайковська [та ін.]. - С.146-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гайсак М. О., Дичка Л. В., Ляхова О. Б., Малиновська В. Г., Яковенко Н. А., Голубка О. П., Гіттер Л. М.
Ціфринець, О. І. Діагностична цінність комп’ютерної томографії та магнітно-резонансної томографії при місцевих ускладненнях гострого панкреатиту / О. І. Ціфринець, В. М. Денисенко. - С.153-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чурпій, І. К. Реабілітаційний потенціал санаторно-курортного комплексу "Моршинкурорт" / І. К. Чурпій [та ін.]. - С.161-167. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Голод Н. Р., Федірко А. М., Мельник О. В.
Чурпій, І. К. Фізична реабілітація при гіперактивності у дітей різного віку / І. К. Чурпій, М. В. Фіцич. - С.168-172. - Бібліогр.: в кінці ст.
Боднарук, Ю. Б. Поєднання інтерактивних форм навчання та мультимедійних технологій на курсі "Дитяча стоматологія" навчально-наукового інституту післядипломної освіти Івано-франківського національного медичного університету / Ю. Б. Боднарук. - С.173-175. - Бібліогр.: в кінці ст.
Karatieieva, S. Yu. Practical classes with foreign students in the surgical department / S. Yu. Karatieieva [та ін.]. - С.176-178. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Plesh I. A., Muzyka N. Ya., Kshanovska G. I., Antoniv A. A.
Пудова, С. С. Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами / С. С. Пудова, Л. Я. Шпільчак, Н. С. Назаренко. - С.179-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Tymochko, N. B. Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students / N. B. Tymochko. - С.191-193. - Bibliogr. at the end of the art.
Tymoshchuk, O. V. Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training / O. V. Tymoshchuk. - С.194-198. - Bibliogr. at the end of the art.
Skakun, O. Z. Atrioventricular type i heart block associated with pseudo-pacemaker syndrome: a case report / O. Z. Skakun [та ін.]. - С.199-206. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Fedorov S. V., Verbovska O. S., Tverdokhlib I. Z.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта
2017г. № 2 . - 86.41, р.
Содержание:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


   
    Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки [Текст] = Publications in international ranking journals as efficiency criterion of modern science / М. І. Марущак [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ЗНАЧИМОСТИ -- PEER REVIEW, RESEARCH (методы)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ, ЭКСПЕРТНАЯ ОЦЕНКА ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- PEER REVIEW, HEALTH CARE (методы)
Аннотация: У сучасному науковому середовищі ніхто не наважиться спростувати твердження, що справжнім вченим може вважатися той, чиї роботи були оцінені і визнані міжнародною науковою спільнотою. Узагальнюючи, можна сказати, що публікація у наукометричному виданні – це актуальне, фундаментальне, методологічно та статистично правильне дослідження, представлене грамотною англійською мовою. Встановлення нових вимог до ступеня доктора філософії або доктора наук, а також до вчених звань активізувало роботу науковців щодо публікацій у наукометричних виданнях. Проте зниження популярності такого виду спеціальностей, а також відсутність професійної мотивації через низький рівень заробітної плати працівників вищої школи приведуть до зменшення кількості науково-педагогічних працівників. Висновки. Публікаційна активність у наукометричних виданнях є одним з основних й об’єктивних факторів у рейтингу науковців, що перетворюється у реальний вагомий показник діяльності вищого навчального закладу. Зростання числа публікацій у міжнародних виданнях, їх цитованості, вдосконалення володіння іноземними мовами, зарубіжні стажування науковців, з одного боку, відсутність професійної мотивації через низький рівень заробітної плати, з іншого, підвищують імовірність міграції перспективного інтелектуального трудового потенціалу населення України
Доп.точки доступа:
Марущак, М. І.
Криницька, І. Я.
Дзиґа, С. В.
Бакалець, О. В.
Заєць, Т. А.
Габор, Г. Г.
Бегош, Н. Б.
Михайлів, Л. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.
Шифр: МУ7/2016/1
   Журнал

Медична освіта
2016г. № 1 . - 68.62, р.
Содержание:
Альчук, О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій / О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Васильченко, Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування / Л. В. Васильченко [и др.]. - С.8-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю., Копійка Г. К., Папінко Р. М.
Волошина, Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів / Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гай, Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі / Л. А. Гай [и др.]. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Сухін Ю. В., Венгер В. Ф., Муксен Сайед, Сердюк В. В.
Гевкалюк, Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін / Н. О. Гевкалюк. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільченко, А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців / А. А. Ільченко. - С.22-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Киричок, В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти / В. А. Киричок. - С.25-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костєв, Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків / Ф. І. Костєв [и др.]. - С.29-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Савчук Р. В., Ухаль О. М., Швець В. Д., Борисов О. В., Шостак М. В.
Малахова, С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти / С. М. Малахова. - С.32-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мєдвєдкова, С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету / С. О. Мєдвєдкова. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколаєва, О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи / О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова. - С.39-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подковко, Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті / Х. В. Подковко. - С.41-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я / О. Є. Січкоріз. - С.44-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Філоненко, М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу / М. М. Філоненко. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду / В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шапошнікова, Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук. - С.53-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Malakhova, S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students / S. M. Malakhova. - С.57-59. - Bibliogr. at the end of the art.
Борис, Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря / Р. М. Борис. - С.60-62
Дзецюх, Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога / Т. І. Дзецюх. - С.63-65
Дзига, С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології / С. В. Дзига [и др.]. - С.66-67
Другие авторы: Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А.
Жураковська, Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби" / Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко. - С.68-69
Заморський, І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника / І. І. Заморський, Т. В. Хмара. - С.70-73
Івануса, І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.74-77
Іванченко, О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко. - С.78-81
Манащук, Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній. - С.82-85
Мартинюк, Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька. - С.85-86
Михайлюк, В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського / В. М. Михайлюк. - С.87-89
Нікітіна, О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка” / О. О. Нікітіна. - С.90-93
Семенець, А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика” / А. В. Семенець [и др.]. - С.94-100
Другие авторы: Марценюк В. П., Вакуленко Д. В., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М.
Сопіга, М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги / М. О. Сопіга. - С.101-102
Спіріна, І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками / І. Д. Спіріна [и др.]. - С.103-105
Другие авторы: Шевякова О. В., Рокутов С. В., Шустерман Т. Й.
Тихолаз, В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.106-108
Другие авторы: Башинська О. І., Стельмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П.
Тихолаз, В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С.109-111
Другие авторы: Школьніков В. С., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л., Алієв Е. І.
Швець, Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології / Л. С. Швець. - С.112-114
Кадобний, Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини / Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка. - С.115-120
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


   
    Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології [Текст] = Aspects of english-speaking students training at the functional diagnostics and clinical pathophysiology department / С. В. Дзига [и др.] // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 66-67

Доп.точки доступа:
Дзига, С. В.
Марущак, М. І.
Бакалець, О. В.
Бегош, Н. Б.
Заєць, Т. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Бакалець, О. В.
    Сучасний погляд на кріоглобулінемічний синдром [Текст] / О. В. Бакалець // Вісник наукових досліджень. - 2014. - № 3. - С. 7-10


MeSH-главная:
КРИОГЛОБУЛИНЕМИЯ -- CRYOGLOBULINEMIA (диагноз, кровь, патофизиология)
ОБЗОР -- REVIEW
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.
Шифр: ВУ9/2014/3
   Журнал

Вісник наукових досліджень . - Выходит ежеквартально
2014г. № 3 . - 78.12, р.
Содержание:
Боярчук, О. Р. Роль вірусів сімейства herpesviridae у розвитку та перебігу хронічної патології / О. Р. Боярчук. - С.4-6
Бакалець, О. В. Сучасний погляд на кріоглобулінемічний синдром / О. В. Бакалець. - С.7-10
Городецький, В. Є. Недостатність альфа-1-антитрипсину: молекулярно-генетичне підґрунтя та сучасні діагностичні можливості / В. Є. Городецький. - С.11-16
Боднарук, Ю. Б. Індексна оцінка гігієнічного стану ротової порожнини у дітей, хворих на дитячий церебральний параліч / Ю. Б. Боднарук, М. М. Рожко. - С.17-20
Копча, В. С. Досвід застосування нового комбінованого пробіотика "Дуопік" при гострих кишкових інфекціях / В. С. Копча, Ю. В. Копча. - С.21-26
Гоженко, А. І. Взаємозв’язок запалення та гіпоксії і їх вплив на азотовидільну функцію нирок у хворих з хронічним обструктивним захворюванням легень / А. І. Гоженко, Т. М. Горбенко. - С.27-30
П’ятницький, Ю. С. Клінічна ефективність толеративної терапії у дітей з атопічним дерматитом / Ю. С. П’ятницький. - С.31-36
Юрчишин, О. М. Пристосування дітей молодшого шкільного віку до навчальних навантажень в йододефіцитному регіоні / О. М. Юрчишин. - С.36
Бегош, Н. Б. Порівняльна характеристика контрастної чутливості залежно від тривалості роботи за монітором комп’ютера / Н. Б. Бегош. - С.37-38
Харченко, Ю. П. Прогнозування перебігу ротавірусної діареї у дітей / Ю. П. Харченко, І. В. Юрченко, С. А. Єрьоменко. - С.39-41
Насалик, Б. Г. Синдром коуніса / Б. Г. Насалик, Л. М. Мігенько, Г. О. Берекета. - С.42-44
Васюта, В. А. Аналіз помилок у діагностиці та веденні хворих з атрофіями зорових нервів / В. А. Васюта. - С.45-47
Заремба, О. В. Динаміка показників ліпідного спектра крові при лікуванні хворих на нестабільну стенокардію з різними умовами праці / О. В. Заремба. - С.48-50
Дзюбановський, І. Я. Органозберігаючі та органощадні превентивні операційні втручання у хворих із виразковими гастродуоденальними кровотечами / І. Я. Дзюбановський, В. Г. Мініч. - С.51-53
Мокрик, О. Я. Ефективність застосування армованої мембрани "coreтех" при дефектах альвеолярних відростків щелеп після видалення зубів / О. Я. Мокрик, І. Я. Ломницький. - С.54-57
Гасюк, Н. В. Оптимізація методів діагностики червоного плескатого лишаю на стоматологічному прийомі / Н. В. Гасюк. - С.58-61
Швець, І. Є. Розповсюдження захворювань тканин пародонта у пацієнтів із патологією шлунково-кишкового тракту залежно від віку та тривалості соматичного захворювання / І. Є. Швець. - С.62-64
Салютін, Р. В. Трансплантація прогеніторних клітин фетальної печінки як метод непрямої реваскуляризації у хворих із хронічною ішемією кінцівки / Р. В. Салютін, С. С. Паляниця, Л. А. Панченко. - С.65-66
Дзюбановський, О. І. Вибір методу хірургічного лікування хворих із жовчно-кам’яною хворобою, ускладненою холедохолітіазом / О. І. Дзюбановський. - С.67-68
Підмурняк, О. О. Динаміка рівнів інтерлейкінів IL-Ιβ та IL-6 як маркерів операційної травми у хворих урологічного профілю / О. О. Підмурняк. - С.69-71
Цвях, А. І. Статевовіковий аналіз травми гомілки у структурі політравми / А. І. Цвях. - С.72-74
Процайло, М. Д. Випадок наскрізного проникаючого поранення стегна у дитини / М. Д. Процайло, І. С. Кулянда. - С.75
Радченко, Л. М. Взаємозв’язки лабораторних та функціональних показників у жінок, які підлягали лапароскопічній холецистектомії / Л. М. Радченко, Л. А. Ільницька, Ф. О. Генеральчук. - С.76-78
Маланчук, Л. М. Оцінка больового синдрому у хворих із зовнішнім генітальним ендометріозом при проведенні комплексного лікування з використанням низькомолекулярного метаболічного імуномодулятора / Л. М. Маланчук, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.79-81
Герасимець, А. Ю. Реакція клітинної ланки імунної системи організму в посттравматичному періоді при консервативному лікуванні та корекції кератоксеноімплантатом непроникаючого поранення рогівки експериментальних тварин / А. Ю. Герасимець, А. А. Гудима, І. І. Герасимець. - С.82-84
Корда, М. М. Комплексна профілактика прогресування ураження печінки у ранньому періоді травматичної хвороби в умовах експерименту / М. М. Корда, О. О. Кулянда, І. С. Кулянда. - С.85-88
Андрейчин, Ю. М. Ультраструктурні зміни слизової оболонки верхньощелепної пазухи при експериментальному синуситі / Ю. М. Андрейчин, К. С. Волков. - С.89-92
Олещук, О. М. Експериментальне дослідження гепатопротекторних властивостей попередників синтезу оксиду азоту при цирозі / О. М. Олещук. - С.93-96
Демкович, А. Є. Патоморфологічні зміни альвеолярної лунки за умови розвитку експериментального постекстракційного альвеоліту в тварин та їх корекції тіотриазоліном / А. Є. Демкович. - С.97-99
Попадинець, О. Г. морфофункціональні особливості простати на тридцяту добу після впливу загальної глибокої гіпотермії / О. Г. Попадинець. - С.100-102
Гнатюк, М. С. Морфометрична оцінка особливостей ремоделювання артерій шлуночків серця з різними типами кровопостачання під впливом хлориду алюмінію / М. С. Гнатюк, О. Б. Ясіновський, Л. В. Татарчук. - С.103-106
Ковальчук, А. О. Гістологічні зміни в експериментальних опікових ранах при місцевому застосуванні гідрогелевих регенеративних засобів та губчастих сорбуючих матеріалів / А. О. Ковальчук. - С.107-111
Бліхар, В. Є. Концептуальні засади створення інформаційної моделі моніторингу та оцінки ефективності діяльності формулярної системи лікарських засобів в Україні / В. Є. Бліхар. - С.112-115
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-20   21-29 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)