Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Батіг, І. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Батіг В. М., Митченок О. В., Митченок М. П., Глущенко Т. А., Батіг І. В.
Заглавие : Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків
Параллельн. заглавия :Quality criteria for educational and methodological provision at the department of therapeutic dentistry of the faculty of dentistry in preparing future practitioners
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 127-132 (Шифр БУ5/2023/27/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Аннотация: У статті велика увага приділена методичному забезпеченню навчального процесу, а саме створенню комплексу навчально-методичних матеріалів та стоматологічного устаткування для проведення практичних маніпуляцій для студентів та лікарів - інтернів зі спеціальності «стоматологія» згідно з новітніми системами навчання під час воєнного стану. Мета дослідження – удосконалити підготовку кваліфікованих спеціалістів, які мають високу фундаментальну, загальномедичну та професійну підготовку як з теоретичних, так і з практичних навичок роботи. Матеріал і методи. Для викладачів вищої школи постає низка важливих завдань: методологія створення освітніх програм, розробка комплексу навчально-методичних матеріалів з дисципліни, впровадження індивідуального психологічного підходу до кожного здобувача освіти. Результати. Навчально-методичне забезпечення представляє сукупність матеріалів у друкованому та в електронному вигляді. У свою чергу, навчальними матеріалами може бути інформація (мультимедійні презентації, навчальні відеофільми, комп’ютерні навчальні програми та ін.), яка систематизована відповідно до мети навчальної дисципліни або основної освітньої програми, представленої у формі, зручної для використання в навчальному процесі [3, 4]. Для успішного оволодіння дисципліни студентами зі спеціальності «стоматологія» та оптимізації навчального процесу створено комплекс навчально-методичних матеріалів, який включав етапи: I. Розробка робочої програми з дисципліни «терапевтична стоматологія» від 2020 року, яка входить до навчального плану з підготовки відповідної спеціальності, на основі типової навчальної програми. II. Підготовка теоретичного матеріалу з дисципліни згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, методики проведення практичних занять, дидактичних і контрольних матеріалів: • комплекти теоретичних питань, тестів та ситуаційних завдань з дисципліни за темами; • структурно-логічні схеми змісту тем, розділів, змістовних модулів; • табличний фонд за темами; • банк інструктивно-нормативних документів; • мультимедійні презентації лекцій; • комплект модульних білетів; • критерії оцінки знань та вмінь студентів з дисципліни; • перелік забезпеченості навчальної дисципліни літературою, список наукових джерел літератури, з використанням інформаційних ресурсів Інтернету; • банк навчально-методичних матеріалів на веб-сторінці кафедри. III. Систематизація, структурування та оформлення навчального матеріалу. IV. Апробація та коректування матеріалів. V. Тиражування матеріалів у друкованому або електронному варіанті: • вимоги для студентів зі спеціальності «стоматологія» згідно з робочою програмою; • методичні розробки лекційного курсу для викладачів;• курс лекцій з «терапевтичної стоматології» для студентів; • методичні розробки для практичних занять для викладачів; • методичні вказівки для студентів для практичних занять; • протоколи для практичних занять; • збірник тестових завдань із дисципліни для контролю знань на практичних заняттях; • методичні розробки для самостійної позааудиторної роботи студентів; • збірник тестових завдань для самостійної позааудиторної роботи. Висновок. Створений комплекс навчально-методичних матеріалів та їх структурування, з позиції логіки пізнавальної діяльності майбутніх спеціалістів, допоможе набути знання з означеної дисципліни та буде сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльностіThe article deals with the methodological provision of the educational process, namely the creation of a complex of educational and methodological materials and dental equipment for students and interns when conducting practical manipulations in the specialty "Dentistry" according to the latest training systems during martial law. Aim. The main task of the faculty of dentistry is to train highly qualified specialists who possess high fundamental, general medical, and professional preparation in theoretical and practical skills. Material and methods. Therefore, higher education teachers face a number of essential tasks such as methodology for educational program development, designing a set of teaching and learning materials in the discipline, and implementing individual psychological approaches to each student. Results. Educational and methodological provision is a set of materials in printed and electronic form. In turn, teaching materials can be information (multimedia presentations, training videos, computer training programs, etc.), which is systematized by the purpose of the discipline or standard education program, presented in a form convenient for use in the educational process [3,4]. For successful mastery of the discipline by students in the specialty “Dentistry” and optimization of the educational process, a set of academic and methodological materials have been developed, which included the following stages: I. Development of a syllabus on the discipline "Therapeutic Dentistry" from 2020, which is included in the curriculum for training the relevant specialty, based on the standard educational program. II. Preparation of theoretical material on the discipline in accordance with the requirements of educational qualification characteristics and educational and professional programs for training specialists, methods of conducting practical classes, didactic and control materials: - sets of theoretical questions, tests and case studies on the discipline by the topic; - structural and logical schemes of the content arranged by topics, sections, and structural modules; - sets of tables on topics; - database of instructional and regulatory documents; - multimedia presentations of lectures; - a set of examination cards; - criteria for assessing students' knowledge and skills on the discipline; - a list of the availability of literature for the discipline, a list of scientific literature sources, and information resources from the Internet; - database of teaching and learning materials on the department's website. III. Systematization, structuring and design of educational materials. IV. Approbation and correction of materials. V. Replication of materials in printed or electronic form: - requirements for students in the specialty "Dentistry" according to the syllabus; - methodological guidelines of the lecture course for teachers; - a course of lectures on "Therapeutic Dentistry" for students; - methodological guidelines of practical classes for teachers; - methodical instructions of practical classes for students; - protocols for practical classes; - a collection of test tasks on the discipline developed for knowledge control in practical classes; - methodological guidelines for self-study work of students; - a collection of test tasks for self-study work. Conclusion. The complex of educational and methodological materials and their structuring, from the standpoint of the logic of cognitive activity of future specialists, will help acquire knowledge in this discipline and contribute to their qualified application by the future doctor in practical activities
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Батіг І. В., Борисенко А. В.
Заглавие : Особливості ортодонтичного лікування хворих на генералізований пародонтит
Параллельн. заглавия :Features of orthodontic treatment in patients with generalized periodontitis
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 12-16 (Шифр БУ5/2023/27/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Кальцинова-- тер прим
MeSH-главная: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
АЛЬВЕОЛЯРНЫЙ ОТРОСТОК -- ALVEOLAR PROCESS
КАЛЬЦИФИКАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- CALCIFICATION, PHYSIOLOGIC
Аннотация: Необхідність застосування ортодонтичного лікування у хворих на генералізований пародонтит на сьогодні безсумнівна. Проте у разі застосування ортодонтичного лікування хворих на генералізований пародонтит слід пам’ятати, що власне саме ортодонтичне лікування може завдавати шкоди тканинам пародонта. Це слід враховувати лікарям-пародонтологам у разі вибору методу ортодонтичного лікування. Враховуючи ці обставини, для посилення мінералізації кістки альвеолярного відростка був застосований препарат «Кальцинова». Мета дослідження – визначити ефективність застосування ортодонтичного лікування хворих на генералізований пародонтит з використанням препарату для стимуляції мінералізації альвеолярної кістки. Матеріал і методи. Дане дослідження проведене на групі 36 хворих на генералізований пародонтит молодого віку (18-35 років) з відсутністю вегетативної дисфункції – стан ейтонії. Пацієнтам проведене ортодонтичне лікування. Для посилення процесів мінералізації кістки альвеолярного відростка пацієнтам основної підгрупи призначали препарат «Кальцинова». Всім пацієнтам проведено комплексне обстеження пародонта з визначенням необхідних гігієнічних індексів для оцінки стану пародонта під час лікування. Результати. Проведене обстеження хворих на генералізований пародонтит після проведення відповідних заходів терапевтичного лікування показало значне покращення стану тканин пародонта. Показаний сприятливий вплив ортодонтичного лікування та стимуляції мінералізації альвеолярної кістки на стан пародонта пацієнтів. Встановлена певна динаміка патологічного процесу під впливом комплексного лікування. Аналіз отриманих результатів підтверджує необхідність проведення ортодонтичного лікування хворих на генералізований пародонтит із використанням методів стимуляції мінералізації кістки. Показано, що їх застосування підвищує ефективність лікування генералізованого пародонтиту. Висновок. Комбінація ортодонтичного лікування та препарату, що підвищує мінералізацію кістки альвеолярного відростка, значно поліпшує стан пародонта хворих на генералізований пародонтит. Показана ефективність застосування препарату «Кальцинова» для стимуляції мінералізації кістки альвеолярного відростка пацієнтів та збереження рівня прикріпленняThe need for orthodontic treatment in patients with generalized periodontitis is unquestionable today. However, in the case of orthodontic treatment of patients with generalized periodontitis, it should be remembered that the orthodontic treatment itself can damage the periodontal tissues. Periodontologists should take this into account when choosing a method of orthodontic treatment. Considering these circumstances, the preparation "Calcinovа" was used to strengthen the bone mineralization of the alveolar process. Aim. To determine the effectiveness of orthodontic treatment of patients with generalized periodontitis using a drug to stimulate alveolar bone mineralization. Material and methods. This study was conducted on a group of 36 patients with generalized periodontitis of a young age (18-35 years) with the absence of autonomic dysfunction - a state of eutonia. Patients underwent orthodontic treatment. To strengthen the processes of bone mineralization of the alveolar bone, the patients of the main subgroup were prescribed the drug "Calcinova". All patients underwent a comprehensive examination of the periodontium with the determination of the necessary hygienic indices to assess the state of the periodontium during treatment. Results. The examination of patients with generalized periodontitis after carrying out appropriate measures of therapeutic treatment showed a significant improvement in the condition of periodontal tissues. The beneficial effect of orthodontic treatment and stimulation of alveolar bone mineralization on the periodontal condition of patients is shown. Particular dynamics of the pathological process under the influence of complex treatment have been established. Analysis of the obtained results confirms the need for orthodontic treatment of patients with generalized periodontitis using methods of bone mineralization stimulation. It is shown that their use increases the effectiveness of treatment of generalized periodontitis. Conclusions. The combination of orthodontic treatment and a drug that increases bone mineralization of the alveolar process significantly improves the periodontal condition of patients with generalized periodontitis. The effectiveness of the use of the drug "Calcinova" for stimulating bone mineralization of the alveolar process of patients and maintaining the level of attachment is shown
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Буковинський медичний вісник -2023г. т.27,N 4
Интересные статьи :
Бабій Н. В. Фактори ризику виникнення прееклампсії у вагітних групи ризику/ Н. В. Бабій (стр.3-5)
Бідучак А. С. Аналіз роботи зі зверненнями громадян в Україні та рівні їх контролю/ А. С. Бідучак (стр.6-11)
Батіг І. В. Особливості ортодонтичного лікування хворих на генералізований пародонтит/ І. В. Батіг, А. В. Борисенко (стр.12-16)
Ханюков О. О. Вплив андрогенного статусу на якість життя у чоловіків, що страждають на ішемічну хворобу серця/ О. О. Ханюков, О. В. Бучарський (стр.17-20)
Василів М.-А. Л. Аналіз варіантів прохідності отвору лобової пазухи за даними комп’ютерної томографії/ М.-А. Л. Василів, З. З. Масна (стр.21-25)
Галицька В. О. Ефективність використання розувастатину та легеневої реабілітації у пацієнтів з поєднаним перебігом бронхіальної астми, ХОЗЛ та цукрового діабету 2-го типу/ В. О. Галицька, Г. Я. Ступницька (стр.26-31)
Процайло М. Д. Особливості психологічної підготовки перед операціями у практиці дитячого ортопеда-травматолога та хірурга/ М. Д. Процайло [та ін.] (стр.32-38)
Дуве Х. В. Зміни параметрів церебральної гемодинаміки у пацієнтів з енцефалопатіями різного генезу/ Х. В. Дуве, С. І. Шкробот (стр.39-46)
Козар О. М. Фактори ризику пролонгування вагітності більше 40 тижнів/ О. М. Козар, І. В. Каліновська (стр.47-50)
Кушнір Ю. А. Феноменологічна оцінка особливостей негативної симптоматики у пацієнтів з шизофренією/ Ю. А. Кушнір (стр.51-57)
Литвин Б. А. Частота загострень артеріальної гіпертензії, депресія і тривога в умовах війни в Україні: окрема статистика та результати опитування/ Б. А. Литвин [та ін.] (стр.58-62)
Лозова Л. А. Результати морфологічного та імуногістохімічного дослідження послідів при передчасних пологах та передчасному розриві плодових оболонок/ Л. А. Лозова (стр.63-68)
Пасєчко Н. В. Тиреоїдна дисфункція у жінок із метаболічним синдромом та цукровим діабетом 2-го типу/ Н. В. Пасєчко, В. М. Кульчінська, Л. В. Наумова (стр.69-73)
Продан А. М. Морфологічні зміни внутрішніх органів після емболізації лівої артерії шлунка в експерименті/ А. М. Продан, Т. К. Головата (стр.74-77)
Дутка Р. Я. Патогенетичне та клінічне обґрунтування синтропічної патології на основі метаболічного синдрому, ішемічної хвороби серця та цукрового діабету 2-го типу/ Р. Я. Дутка [та ін.] (стр.78-86)
Шурма А. І. Клінічна апробація інтраочеревинної інстиляції рекомбінантного людського гранулоцитарного колонієстимулювального фактору для лікування гострого перитоніту/ А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук (стр.87-92)
Тащук В. К. Діджиталізація ЕКГ в оптимізації діагностики гострого та хронічного коронарного синдромів/ В. К. Тащук, О. В. Маліневська-Білійчук (стр.93-99)
Khaniukov O. O. Morphological changes in hematopoietic parameters in COVID-19 and their prognostic significance/ О. О. Khaniukov [та ін.] (стр.100-105)
Кірієнко Т. В. Коморбідність каменів верхніх сечовивідних шляхів та кардіоваскулярної патології: фактори ризику та спільні патофізіологічні механізми/ Т. В. Кірієнко, А. І. Бойко (стр.106-111)
Процак Т. В. Актуальність використання штучного інтелекту в сучасних умовах освітнього процесу/ Т. В. Процак [та ін.] (стр.112-116)
Сидорчук Л. П. Вимоги й очікування щодо професійної готовності медичної сестри до надання паліативної допомоги онкологічним пацієнтам/ Л. П. Сидорчук (стр.117-120)
Domanchuk T. Comparative analysis of the dynamics of indicators of timely detection of malignant neoplasms of the stomach in Ukraine and Bukovyna for 2006-2020/ T. Domanchuk [та ін.] (стр.121-126)
Батіг В. М. Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків/ В. М. Батіг [та ін.] (стр.127-132)
Геруш І. В. Полянський Ігор Юлійович - хірург, вчений, педагог (до 70-річчя з дня народження)/ І. В. Геруш [та ін.] (стр.133-134)
Интересные статьи :
Найти похожие


 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)