Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (12)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бондаренко, С. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості [Текст] / М. І. Бобак, С. В. Бондаренко, В. Й. Кульчицький // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 40-43


MeSH-главная:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
(обучение)
ЛИЧНОСТИ РАЗВИТИЕ -- PERSONALITY DEVELOPMENT
Доп.точки доступа:
Бобак, М. І.
Бондаренко, С. В.
Кульчицький, В. Й.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Бондаренко, С. В.
    До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій [Текст] / С. В. Бондаренко // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 9-13


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Роль эндодонтического лечения зубов и миниально-инвазивной терапии на этапе ортодонтической коррекции окклюзии у пациентов с пародонтитом [Текст] / Т. Н. Модина, С. В. Бондаренко, Л. В. Бабусенко // Клиническая стоматология : Науч.-практ. журн. - 2010. - № 4. - С. 23-25

Рубрики: Периодонта болезни--тер

   Эндодонтия


Доп.точки доступа:
Модина, Т. Н.
Бондаренко, С. В.
Бабусенко, Л. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Дубина, С. О.
    Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни [Текст] = Factors affecting the student’s progress of study of the theoretical discipline / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 68-70


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Аннотация: Мета роботи – визначити фактори, що впливають на успішність студентів-медиків. Основна частина. Навчання у вищому навчальному закладі, з одного боку, є необхідністю сучасності, з іншого – складним етапом життя молоді. Студенту перших курсів необхідно пристосуватися до нових умов існування, динаміки навчання, змінити спосіб життя та праці, свою поведінку. Великий об’єм нової інформації, фізичні та психологічні труднощі, з якими стикається студент, призводять до постійного напруження, відчуття тривоги та, як наслідок, стану хронічного стресу. Сучасна освітня система безперервно змінюється, що веде за собою необхідність з боку студента постійно адаптуватися до нововведень. Студентський вік характеризується різноманіттям емоцій, відчуттів та засобів їх прояву. Тому на сучасному етапі актуальним залишається вивчення проблеми стресу в навчальній діяльності студентів. У статті наведені дані анонімного опитування 163 студентів 1–2 курсів медичного університету щодо причин незадовільної успішності з вивчення теоретичної дисципліни “Анатомія людини”. Респондентам було запропоновано самостійно визначити причини неадекватного засвоєння матеріалу з дисципліни на практичних заняттях та лекціях. Висновок. Отримані результати свідчать про стан хронічного напруження студентів, перебування в стані навчального стресу за рахунок недосконалості навчальної системи, великого об’єму інформації, загострення хронічних захворювань, психологічних проблем у родині та колективі
Доп.точки доступа:
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Кравчук, Л. В.
    Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків [Текст] / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 48-50


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, тенденции)
Доп.точки доступа:
Бондаренко, С. В.
Довбенко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Кравчук, Л. В.
    Ідеї Сковороди у здоров’язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 77-80


MeSH-главная:
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL (история)
Доп.точки доступа:
Бондаренко, С. В.
Кадобний, Т. Б.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського [Текст] / С. В. Бондаренко [та ін.] // Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 27-29

Рубрики: Образование медицинское

   Образование, система оценок


Доп.точки доступа:
Бондаренко, С. В.
Кульчицький, В. Й.
Кравчук, Л. В.
Христенко, О. М.
Луців, О. Р.
Пилипишин, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Бондаренко, С. В.
    Экспериментальное и клиническое обоснование электрофореза дипиридамола у больных, перенесших инфаркт миокарда [Текст] / С. В. Бондаренко // Вестник физиотерапии и курортологии : Науч.-мед. журн. - 2009. - № 1. - С. 32-35. - Библиогр.: с. 35-35

Рубрики: Инфаркт миокарда--осл--тер

   Ишемическая болезнь сердца--осл--тер


   Дипиридамол--тер прим


   Электрофорез--методы


Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Текст] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Аннотация: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
Доп.точки доступа:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Пластика правой легочной артерии без пересечения аорты при тетраде Фалло [Текст] / М. А. Зеленикин [и др.] // Грудная и сердечно-сосудистая хирургия. - 1998. - № 2. - С. 32-34


MeSH-главная:
ТЕТРАДА ФАЛЛО -- TETRALOGY OF FALLOT (патофизиология, профилактика и контроль, хирургия, этиология)
СОСУДИСТОЕ РЕМОДЕЛИРОВАНИЕ -- VASCULAR REMODELING
Доп.точки доступа:
Зеленикин, М. А.
Бондаренко, С. В.
Прасолов, С. Ю.
Дедушкина, Н. Ю.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-26 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)