Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бульбук, О. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20  
1.


    Бульбук, О. В.
    Поширеність і топографічна характеристика дефектів твердих тканин зубів у пацієнтів, які проживають на Прикарпатті [Текст] = Prevalence and topographical characteristics of tooth hard tissue defects of patients living in the Precarpathian region / О. В. Бульбук // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-главная:
ДЕНТИН -- DENTIN (повреждения)
ТОПОГРАФИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- TOPOGRAPHY, MEDICAL (тенденции)
ЗУБ КОРЕННОЙ БОЛЬШОЙ -- MOLAR (повреждения)
ФОТОГРАФИЧЕСКИЕ СНИМКИ -- PHOTOGRAPHSПрикарпаття
Аннотация: Карієс зубів – одне з найбільш поширених захворювань людини. За даними різноманітних джерел (WHО, FDI) поширеність карієсу сягає понад 90% у дорослому віці. При оцінці поширеності карієсу в Україні дослідники отримують високі та дуже високі показники поширеності та інтенсивності карієсу зубів (у дорослих – 95-98 %). Дефекти твердих тканин коронки зуба найчастіше утворюються внаслідок карієсу, некаріозних уражень у вигляді гіпоплазії, флюорозу, патологічного стирання, травми зубів, а також вроджених вад формування емалі та дентину у дітей
У роботі проводився аналіз поширеності і топографічної характеристики різних видів дефектів твердих тканин зубів у пацієнтів, які проживають на Прикарпатті. Клінічне дослідження проводилося на базі кафедри стоматології післядипломної освіти ННІПО ДВНЗ «Івано-Франківський національний медичний університет» в 2014-2018 рр. Загалом було обстежено 304 пацієнти для встановлення етіології, поширеності дефектів твердих тканин зубів, ускладнень, що виникають при такій патології. Встановлено, що найбільше поширені серед всіх груп зубів дефекти молярів (38,9%). Найбільш розповсюдженою локалізацію мали дефекти 1 типу на різцях (23,9%), 1 типу на іклах (37,5%), 1 типу на премолярах (40,8%) та 1 типу на молярах (43,25%). Таким чином проведені нами дослідження дозволили систематизувати види дефектів для всіх груп зубів та оцінити розповсюдженість різних видів дефектів твердих тканин у досліджуваних пацієнтів, які проживають на Прикарпатті
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Характеристика ускладнень, що виникають після стоматологічного лікування дефектів твердих тканин зубів / О. В. Бульбук [та ін.] // Соврем. стоматология. - 2019. - N 4. - С. 20-23


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЙ РЕСТАВРАЦИИ НЕСОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- DENTAL RESTORATION FAILURE
Аннотация: Проведені нами дослідження дозволяють константувати, що помилки на етапі вибору методу лікування дефектів твердих тканин зубів призводять до клінічних ситуацій із несприятливим прогнозом для таких зубів аж до їхньої втрати
Доп.точки доступа:
Бульбук, О. В.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. І.
Соловей, С. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Аналіз величини втрати твердих тканин у порожнинах різних груп / О. В. Бульбук [та ін.] // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 2. - С. 16-19


MeSH-главная:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагностика)
ЗУБА КОРОНКА -- TOOTH CROWN (патофизиология)
АНТРОПОЛОГИЯ -- ANTHROPOLOGY (методы)
Аннотация: Проведені антропометричні дослідження та розрахунки для дефектів різних груп зубів дозволили оцінити величину втрати твердих тканин зуба при лікуванні пацієнтів із цією патологією. Систематизація отриманих результатів допоможе при розробці методик для оптимізації діагностичного процесу при лікуванні дефектів твердих тканин зубів
Доп.точки доступа:
Бульбук, О. В.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. І.
Палійчук, І. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бульбук, О. В.
    Сучасні підходи до вибору методу стоматологічного лікування дефектів твердих тканин зубів (огляд літератури) [Текст] / О. В. Бульбук, М. М. Рожко, О. І. Бульбук // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 130-136. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБЗОР -- REVIEW
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (классификация, методы, стандарты, тенденции)
ЗУБОВ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- TOOTH INJURIES (терапия)
БИОМЕДИЦИНСКИЕ И ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- BIOMEDICAL AND DENTAL MATERIALS (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
Аннотация: У статті представлений огляд даних літератури щодо сучасних поглядів на вибір методу відновлення анатомічної форми зуба та матеріалів, які будуть використовуватись. У сучасній клінічній практиці стоматологам для заміщення дефектів твердих тканин зуба запропоновано методики прямої, непрямої і напівпрямої реставрації. На основі аналізу літератури зроблено висновок, що допомогу при виборі методу відновлення зруйнованої коронки зуба та постановці діагнозу може надати індекс руйнування оклюзійної поверхні зуба (ІРОПЗ). Цей індекс використовується і сьогодні в «країнах пострадянського простору». Світова стоматологічна спільнота опирається на інші показники. Зокрема – «intercuspal distance» (міжгорбкову відстань) або класифікацію порожнин SI/STA (що пов’язує місце розташування та розмір порожнин), яка на основі стадії процесу та його локалізації визначає методику лікування. Так як об’єктивно визначитись з методикою лікування жодна з доступних класифікацій не дозволяє, велика увага дослідників приділяється для удосконалення відомих методів оцінки стану зубів та розмірів дефектів для подальшого вірного вибору відновлювальної конструкції та матеріалів для них. Можна підсумувати, що сьогодні наочною є відсутність уніфікованого підходу щодо вибору методів лікування дефектів твердих тканин зубів. Таким чином, проблема вибору методу лікування дефектів твердих тканин зубів потребує досконалого вивчення
Доп.точки доступа:
Рожко, М. М.
Бульбук, О. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


   
    Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти [Текст] = The quality assurance system of professional preliminary education: the poll of students / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Аннотация: Завжди залишається актуальним питання якості надання освітніх послуг закладами фахової передвищої освіти. Зокрема, потребують вивчення проблеми, пов’язані з оцінюванням якості освіти не тільки вищими керівними органами, а й безпосередніми учасниками освітнього процесу. З метою реалізації студенто- центрованої системи навчання важливим завданням дирекції Коледжу є забезпечення можливості студентів висловлювати свою думку, пропозиції чи подавати скарги. Для удосконалення освітньо-професійних програм у Коледжі ми використовуємо дані опитування стейк- холдерів, впровадження студентоцентрованої системи навчання, популяризацію та дотримання академічної доброчесності, контроль і підвищення якості викладання. Метою опитування студентів є виявлення їх задоволеності навчанням, освітніми програмами, їх компонентами та якістю надання освітніх послуг, а також прозорістю та об’єктивністю розгляду звернень студентів, рівнем інформаційної підтримки, що повною мірою відповідає студентоцентрованій системі навчання в Коледжі. За результатами опитувань ми отримали дані, які дозволять нам покращити якість навчання, звернути увагу на недоліки, внести на розгляд циклових комісій та Педагогічної ради пропозиції щодо удосконалення освітньо-професійних програм та навчальних програм. Важливим моментом у визначенні ступеня задоволеності якістю викладання є системний підхід, а не разове анкетування. Це дозволяє вести порівняльну аналітичну роботу, отримувати більш об’єктивну інформацію, яка може бути використана і як оціночна, і може служити «поштовхом» для підвищення ефективності роботи Коледжу. Отже, отримання періодичного зворотного зв’язку від здобувачів освіти - обов’язкова складова внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
The issue of the quality of educational services provided by professional preliminary education always remains relevant. In particular, they need to study the problem of assessing the quality of education not only by higher governing bodies, but also by direct participants in the educational process. This is especially important today in connection with the introduction of new requirements for the accreditation of educational programs in the field of professional preliminary education, which provides training for professional junior bachelors. In order to implement a student-centered learning system, an important task of the College’s management is to provide students with the opportunity to express their opinions, suggestions or complaints. In addition, it is important to study the use of information and communication technologies in the process of assessing the quality of education, as they allow faster and more efficient organization of this process, involving much less material and human resources
Receiving periodic feedback from students is a mandatory component of internal quality assurance of educational programs. The college should organize periodic student polls, the results of which should have a real impact on the content of teaching and learning. The lack of surveys of direct participants in the educational process or a purely formal approach to their conduct is a disadvantage
Доп.точки доступа:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Глов’як, В. Г.
Гвоздецька, Г. С.
Бульбук, О. В.
Рипан, В. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Бульбук, О. В.
    Удосконалення діагностичного процесу при ураженнях коронкової частини фронтальних зубів [Текст] / О. В. Бульбук, М. М. Рожко // Галицький лікарський вісник. - 2015. - Т. 22, № 4. ч.2. - С. 14-16. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗУБОВ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- TOOTH INJURIES (диагностика, классификация)
ЗУБА КОРОНКА -- TOOTH CROWN (патофизиология)
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы)
Доп.точки доступа:
Рожко, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Бульбук, О. В.
    Біоміметика в сучасній стоматології (огляд літератури) [Текст] = Biomimetics in modern dentistry (literature review) / О. В. Бульбук. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 235-240. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБЗОР -- REVIEW
БИОМИМЕТИКА -- BIOMIMETICS (методы, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (методы, стандарты, тенденции)
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL (психология)
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
Аннотация: Біоміметика – це галузь науки, яка досліджує технічну красу природи. Термін походить від грецьких слів bios (життя) і mimesis (наслідувати). Американський учений і винахідник Отто Шмідт у 1960-х роках увів в обіг термін «біоміметика» для опису процесу переходу від біології до технології. У сучасній стоматології вищевказане поняття – синонім природної інтеграції біоматеріалів, тобто біологічної, біомеханічної, функціональної та косметичної інтеграції, що максимально імітує фізіологічну поведінку природних зубів. Нову тенденцію біоміметичних підходів у стоматології використовують для такої низки застосувань, як: лікування дефектів твердих тканин зубів за допомогою біоінспірованих аналогів для досягнення ремінералізації, біоактивних матеріалів, а також тканинної інженерії задля регенерації. Метою дослідження є висвітлення нової галузі в стоматології, біоміметики; її основних концепцій, розробок, особливо у відновній і реставраційній стоматології. Рузультати. Основна мета біоміметичної реставраційної стоматології – повернути твердим тканинам (емалі, дентину, цементу) повну функцію за допомогою реставраційного матеріалу, який може імітувати або відновлювати біомеханіку природного зуба. Це дозволяє йому (зубу) функціонувати як єдине ціле, протистояти функціональним силам і забезпечити майже нормальну біологію та естетику. Біоміметичні протоколи спрямовані на збереження якомога більше природної структури зуба, збільшення терміну служби відновних конструкцій, зменшення ускладнень і потреби в повторному лікуванні. У цьому ж огляді обговоримо й різні підходи до реставрації твердих тканин зубів. Висновки. У межах запропонованого дослідження можна зробити висновок, що рішення щодо вибору методу лікування, прийняте стоматологами, які опираються на знання та принципи біоміметичної стоматології, суттєво відрізняються від рішення стоматологів, котрі не мають таких знань. Принципи біоміметики дозволяють приймати більш консервативні реставраційні рішення відповідно до їхньої підготовки
Biomimetics is a branch of science that explores the technical beauty of nature. The term originates from the Greek words bios (life) and mimesis (imitation). American scientist and inventor Otto Schmidt introduced the term «biomimetics» in the 1960s to describe the process of transitioning from biology to technology. Biomimetic dentistry is one of the directions in restorative dentistry that focuses on maintaining and preserving the natural structure of the tooth using biomimetic concepts, which allow for the restoration of the biomechanical, structural, and aesthetic integrity of teeth. Biomimetic protocols aim to preserve as much of the natural tooth structure as possible, increase the service life of restorative constructions, reduce complications, and the need for retreatment. In modern dentistry, the concept of «biomimetics» is synonymous with the natural integration of biomaterials, i.e., biological, biomechanical, functional, and cosmetic integration that maximally mimics the physiological behavior of natural teeth. The new trend of biomimetic approaches in dentistry is used for a wide range of applications, such as treating defects in hard tooth tissues using bioinspired analogs to achieve remineralization, bioactive materials, and tissue engineering for regeneration. The aim of the research is to highlight a new field in dentistry, biomimetics, its main concepts, developments, especially in restorative and reconstructive dentistry. Results. The main goal of biomimetic restorative dentistry is to restore the hard tissues (enamel, dentin, cementum) to full function using a restorative material that can mimic or restore the biomechanics of a natural tooth. This allows the tooth to function as a single unit, withstand functional forces, and provide nearly normal biology and aesthetics. Biomimetic protocols aim to preserve as much of the natural tooth structure as possible, increase the service life of restorative constructions, reduce complications, and the need for retreatment. This review also discusses various approaches to the restoration of hard tooth tissues. The main factor that reduces the number of dentists who adhere to the principles of conservative biomimetics is the lack of clear evidence-based indications for the choice of treatment method. By combining key principles of prosthetics related to occlusal design and control of forces acting on teeth and restorations, along with minimally invasive adhesive dentistry, we can restore the function and aesthetics of damaged dental arches without the need for excessive preparation of hard tooth tissues. According to Professor Urs Belser, indications for full crowns today may only be defects that do not provide reliable mechanical support to achieve high-quality adhesion. This has, in turn, reduced the use of crowns, favoring the manufacture of micro prostheses. Restoration of endodontically treated teeth is a challenge for clinicians as these teeth often have larger structural defects due to the carious process, existing restorations, and endodontic access. These biomechanical changes negatively affect the long-term prognosis of tooth preservation. Materials used for restorations of endodontically treated teeth should provide adequate mechanical, functional properties, and aesthetics. Conclusions. Within the framework of this study, it can be concluded that the treatment decisions made by dentists who rely on knowledge and principles of biomimetic dentistry significantly differ from the decisions made by dentists who lack this knowledge. Biomimetic principles allow for more conservative restorative decisions according to their training
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Імплементація закону "про фахову передвищу освіту" в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 144-149. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (стандарты)Ивано-Франковская область
Аннотация: 6 червня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон «Про фахову передвищу освіту». Законом визначено порядок, умови, форми та особливості здобуття фахової передвищої освіти та врегульовано суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначено компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері фахової передвищої освіти. Нова візія фахової передвищої освіти має на меті вивести її на новий якісний рівень, змінити ставлення людей до цього рівня освіти, забезпечити ринок праці відповідними фахівцями. Сьогодні від успішної реалізації задекларованих положень Закону залежить, чи стане фаховий молодший бакалавр конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці. Імплементація Закону у самому розпалі. Наразі триває реалізація наказу МОН від 24.09.2019 №1228 «Про затвердження плану заходів з організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 6 червня 2019 року № 2745- VIII «Про фахову передвищу освіту»». Імлементація закону «Про фахову передвищу освіту» в Івано-Франківському національному медичному університеті розпочата із приведення документації у відповідність до Закону. Важливим кроком імплементації закону буде розробка нових освітньо-професійних програм для фахових молодших бакалаврів. Проведення системної реформи у сфері фахової передвищої освіти, спрямованої на задоволення освітніх потреб громадян у здобутті якісної освіти з орієнтацією на практичну діяльність, стало нагальною потребою
Доп.точки доступа:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Бульбук, О. В.
Гвоздецька, Г. С.
Глов’як, В. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Впровадження освітнього хабу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ [Текст] = Implementation of educational hub at Ivano-Frankivsk national medical university's professional medical college / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 164-169. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ПОСТЕРЫ -- POSTERS
Аннотация: Освітній хаб - це багатофункціональний центр, у якому організовуються заходи навчального характеру, а також організовуються зустрічі та читаються лекції з різних галузей. Тут можна отримати величезний досвід та знання у тій чи іншій сфері. На території хабів можуть розміщуватись спеціальні навчальні курси, на яких можна вивчати та освоїти різноманітні тематики та стати спеціалістом у різних галузях. Засобами цифрових освітніх хабів може здійснюватися підтримка будь-якої освітньої галузі, зокрема галузі «Охорони здоров’я» Навчання під час пандемії та війни спонукало нас до створення онлайн платформи для самоосвіти або освітнього хабу (Education Hub) базі сайту університету. Освітній хаб фахового медичного коледжу - це простір, де студенти могли б навчатися та вдосконалювати свої професійні навички. Викладачі коледжу спільно із дирекцією створили хаб, головна мета якого - якісна організація освітнього процесу. Цільовою аудиторією хабу є студенти фахового медичного коледжу ІФНМУ галузі знань 22 Охорона здоров’я, спеціальності 223 Медсестринство, 221 Стоматологія, 226 Фармація; студенти медичного, стоматологічного факультетів ІФНМУ, студенти інших медичних закладів освіти. Освітній хаб складається із титульної сторінки, сторінок «Медсестринство», «Стоматологія» та «Фармація, на яких розміщені віртуальні навчальні блоки із відео й алгоритмами проведення різноманітних маніпуляцій. Освітній хаб фахового медичного коледжу ІФНМУ є елементом інформаційно-цифрового навчального середовища, що осучаснює та підсилює його, забезпечуючи розвиток навчально-виховного процесу в галузі знань «Охорона здоров’я». Також ця освітня платформа дозволяє реалізувати академічну мобільність усіма учасниками освітнього процесу
The development of technologies transforms, develops, and improves old and creates new forms of human life organization, optimizing and modernizing them. Technologies also influence transformational changes in education and require the joint efforts and collective work of all educators, which necessitates updating approaches to organizing educational processes, determining the renewal of the educational space, and developing a modern educational environment characterized by technological saturation. One of the elements of the information and digital learning environment is the so-called digital (virtual) educational hub. Digital educational hubs can support any educational field, including the «Health care» sector. Learning during the pandemic and war has prompted us to create an online platform for self-education or an Education Hub based on the university website. The target audience of the hub includes students of the specialized medical college of Ivano-Frankivsk National Medical University in the field of knowledge 22 «Health Care», specialties 223 «Nursing», 221 «Dentistry», 226 «Pharmacy»; students of the medical and dental faculties of IFNMU, and students of other medical educational institutions. The Educational hub consists of a homepage that provides general information about the Professional Medical College, Ivano-Frankivsk National Medical University, the goals of the hub, and more. The next page, «Nursing» is designed for students of specialty 223 «Nursing». Virtual learning blocks have been created for students, which contain videos and algorithms for various manipulations, test tasks, materials for preparation for the Krok M exam, tactical medicine guides, and more. From the «Nursing» page, one can navigate to the «Dentistry» page, designed for students of specialty 221 «Dentistry» and the «Pharmacy» page, designed for students of specialty 226 «Pharmacy». As part of the cooperation between the professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University and the Andrey Krupinsky Lviv Medical Academy before the war, various events took place. The war has had an impact on our lives. However, our cooperation continues. During times of unstable electricity and constant anxiety for the implementation of academic mobility, we have used the Educational Hub. In particular, professors Natalia Tsubanova, Oleksandra Palahitska, and Natalia Rudakova from the Andriy Krupinsky Lviv Medical Academy posted a series of educational materials on the Educational Hub. Associate Professor Oleksandr Bulbuk (professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University) shared his educational materials on dentistry. This ensured free access and the establishment of organized learning opportunities, allowing all interested students from both educational institutions to participate in the educational process regardless of their location and time. The Educational Hub of the Professional Medical College of Ivano-Frankivsk National Medical University is an element of the information and digital learning environment that modernizes and enhances it, providing the development of the educational process in the field of "Healthcare". Additionally, this educational platform enables academic mobility for all participants of the educational process
Доп.точки доступа:
Бульбук, О. І.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. О.
Бульбук, О. В.
Коляджин, Т. І.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


    Бульбук, О. В.
    Оптимізація діагностичного процесу при оцінці величини дефектів твердих тканин зубів після ендодонтичного лікування [Текст] / О. В. Бульбук, М. М. Рожко // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Том 23, N 4. - С. 7-9. - Библиогр.: с. 9


MeSH-главная:
ЭНДОДОНТИЯ -- ENDODONTICS (методы, оборудование)
ЗУБОВ АНОМАЛИИ -- TOOTH ABNORMALITIES (терапия)
ЗУБА КОРОНКА -- TOOTH CROWN (повреждения)
Доп.точки доступа:
Рожко, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)