Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Высшее образование (13)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Бількевич, Н. А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Верещагіна, К. В.
    Клініко-патогенетичні аспекти подагри [Текст] / К. В. Верещагіна, Η. Α. Бількевич, Η. Α. Бількевич // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 4. - С. 4-7

Рубрики: Мочевая кислота--анал--метаб

   Подагра--этиол


   Леша-Нихена синдром--генет


   Уролитиаз--диагн--тер


Доп.точки доступа:
Бількевич, Н. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Бількевич, Н. А.
    Вплив внутрішньовенного введення фотомодифікованого ізотонічного розчину хлориду натрію та ентеросорбції на стан перекисного окиснення ліпідів й антиоксидантний захист при негоспітальній пневмонії [Текст] / Н. А. Бількевич // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 3. - С. 21-23

Рубрики: Пневмония--диагн--метаб

   Перекисное окисление липидов


   Антиоксиданты--тер прим


   Кислорода активные формы--тер прим


Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Бількевич, Н. А.
    Деякі маркери ендогенної інтоксикації при негоспітальній пневмонії: значення для клінічного застосування [Текст] / Н. А. Бількевич // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2013. - № 1. - С. 57-62


MeSH-главная:
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ТОКСЕМИЯ -- TOXEMIA (диагноз)
ЭНДОТОКСЕМИЯ -- ENDOTOXEMIA (диагноз)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Бількевич, Н. А.
    Деякі особливості засвоєння інфомації студентами з різним типом інформаційного метаболізму [Текст] / Н. А. Бількевич // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 32-35

Рубрики: Информационные системы

   Студенты медицинских учебных заведений


Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Бількевич, Н. А.
    Клінічні симптоми ендогенної інтоксикації: діагностичне значення для оцінки її виразності при негоспітальній пневмонії [Текст] / Н. А. Бількевич // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2012. - № 4. - С. 71-75

Рубрики: Пневмония--диагн

   Эндотоксемия


Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Галіяш, Н. Б.
    Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря [Текст] = The development of communication skills as an essential competence of physician professionalism / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 67-74


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Аннотация: У статті сформульовано сучасну концепцію професійної (медичної) комунікативної компетентності та запропоновано підходи для її ефективної імплементації в систему підготовки медичних кадрів. Комунікативна компетентність медика розглядається як інтелектуально й мотиваційно обумовлена соціально-професійна характеристика, що базується на комунікативних здібностях, вміннях і знаннях та дозволяє лікарю самостійно й відповідально реалізовувати ефективні й адекватні комунікативні дії в конкретних ситуаціях міжособистісної взаємодії. Оволодіння комунікативною компетентністю в медицині передбачає засвоєння таких складових елементів, як ініціація спілкування, збір інформації, роз’яснення та планування діагностичних і лікувальних процедур, завершення розмови, застосування різних комунікативних методик тощо. Традиційно засвоєння навичок спілкування відбувалося після вивчення низки розрізнених теоретичних предметів на практиці за механізмом наслідування стилю поведінки лікарів-викладачів, які слугували взірцем. Втім, на сьогодні такий підхід має низку недоліків. Сучасний міжнародний досвід показує, що оволодіння даною компетентністю повинно починатися ще до початку роботи в клініці та вимагає виділення окремого циклу занять для формування початкових навичок спілкування, що і було впроваджено в 2018–19 навчальному році в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», а також видано посібник «Комунікативні навички в медицині» для забезпечення теоретичної та методичної бази формування комунікативної компетентності студентів. У сучасних умовах висококваліфікований фахівець, задля конкурентоспроможності на ринку праці, повинен досконало володіти комунікативними навичками. Здатність до ефективної комунікації є набутою, тому її необхідно розвивати та тренувати. Для досягання відповідності зростаючим вимогам щодо рівня володіння комунікативними навичками необхідна оптимізація навчальних програм та використання спеціальних педагогічних підходів при підготовці фахівців медичного профілю як на додипломному, так і на післядипломному рівні. Доцільним є розробка та впровадження наскрізної програми з медичної комунікації, що забезпечить методичний та системний підхід для трансформації теоретичних знань та початкових навичок спілкування у повноцінну комунікативну компетентність майбутнього фахівця медичного профілю
Доп.точки доступа:
Бількевич, Н. А.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Бількевич, Н. А.
    Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей [Текст] = Modern approaches to the development of communication competence / Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Аннотация: У статті, у світлі проблеми підвищення рівня підготовленості медичних працівників до професійної діяльності, розглянуто шляхи покращення практичної роботи студентів при вивченні ними предмета медичної комунікації. Автори діляться досвідом щодо впровадження курсу медичної комунікації у своєму навчальному закладі, розробки навчально-методичного супроводу та методики проведення практичних занять. Особливу увагу приділено інтерактивним методикам проведення таких занять як оптимальній формі тренування комунікативних навичок та трансформації теоретичних знань у практичні вміння та компетентності
Emphasizing the necessity of improving the level of medical graduates’ preparedness for professional activity, the article considers ways to improve the educational process of students in studying the subject of medical communication. Authors share their experience in implementing the course of medical communication in their educational institution, developing methodological and teaching materials and educational techniques applied during practical classes. Particular emphasis is on interactive methods of conducting such classes as an optimal form of communication skills training and the transformation of theoretical knowledge onto the level of competencies
Доп.точки доступа:
Галіяш, Н. Б.
Петренко, Н. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


   
    Діагностичне значення лабораторних показників ендогенної інтоксикації при негоспітальній пневмонії [Текст] = Diagnostic value of endogenous intoxication laboratory parameters in community-acquired pneumonia / С. М. Андрейчин [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2017. - N 3. - С. 18-21


MeSH-главная:
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA
ТОКСЕМИЯ -- TOXEMIA
ВОСПАЛЕНИЕ -- INFLAMMATION
Аннотация: Синдром ендогенної інтоксикації (EI) на сьогодні залишається провідним у клінічній картині негоспітальної пневмонії (НП), його вираженість співвідноситься з тяжкістю захворювання. Зміна клінічної картини пневмонії, висока частота виникнення її атипових форм, значний рівень смертності зумовлюють необхідність виявлення чітких критеріїв оцінки тяжкості патологічного процесу. В якості таких критеріїв можуть бути використані лабораторні маркери ЕІ, але вивчення їх діагностичного значення триває
Доп.точки доступа:
Андрейчин, С. М.
Бількевич, Н. А.
Чернець, Т. Ю.
Верещагіна, Н. Я.
Кавецька, Н. А.
Руда, М. М.
Ярема, Н. З.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб [Текст] = The heart dullness borders: contradiction between the true and canonical rules of percussion in internal diseases clinics / Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ПЕРКУССИЯ -- PERCUSSION
Аннотация: У статті викладена необхідність зміни стереотипів щодо канонічних методик перкуторного визначення меж відносної та абсолютної тупостей серця. Корективи, запропоновані авторами, дозволяють клініцистам біля ліжка хворого уникнути похибки в понад один сантиметр при визначенні верхньої межі серця за стандартами його відносної та абсолютної тупостей, і внести елементи примирення при інтерпретації різних варіантів його перкусії, що має особливе значення для викладачів кафедр пропедевтики внутрішньої медицини та майбутніх лікарів
Доп.точки доступа:
Бугай, Б. Г.
Андрейчин, С. М.
Чернець, Т. Ю.
Члек, М. В.
Бількевич, Н. А.
Руда, М. М.
Верещагіна, Н. Я.
Ярема, Н. З.
Кавецька, Н. А.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру [Текст] = The experience of practical skills mastering by students at the internal medicine propeudetics department in the permisses of simulation centre / С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Аннотация: У статті розглянуто можливості методу симуляційного навчання у світлі сучасних уявлень про процес засвоєння інформації та набуття практичних компетенцій. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів медичного університету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження методу симуляційного навчання у медичних вищих навчальних закладах України
Доп.точки доступа:
Андрейчин, С. М.
Бількевич, Н. А.
Чернець, Т. Ю.
Бугай, Б. Г.
Лихацька, В. О.
Верещагіна, Н. Я.
Кавецька, Н. А.
Кузів, П. П.
Руда, М. М.
Ярема, Н. З.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-29 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)