Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Вакуленко, Д. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вакуленко Л. О., Вакуленко Д. В., Барладин О. Р., Храбра С. З., Грушко В. С.
Заглавие : Шляхи удосконалення фізичної реабілітації в Україні
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2016. - N 3. - С. 92-93 (Шифр ВУ9/2016/3)
MeSH-главная: РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
УКРАИНА -- UKRAINE
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Окусок О. М., Грищук Л. А., Кравець Н. О., Вакуленко Д. В.
Заглавие : Функціональні порушення печінки у хворих з уперше діагностованим туберкульозом легень
Место публикации : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 22-29 (Шифр ІУ5/2017/4)
MeSH-главная: ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ПЕЧЕНИ БОЛЕЗНИ -- LIVER DISEASES
Аннотация: При аналізі кореляційного портрета залежності між показниками загального та біохімічного аналізів крові хворих на вперше діагностований туберкульоз легень встановлено, що найбільш важливими є такі показники загального аналізу крові: гранулоцити, гематокрит, середній об’єм еритроцитів, середній вміст гемоглобіну в еритроциті, кількість тромбоцитів. У біохімічному аналізі крові мають значення АлАТ і ГГТП, після інтенсивної фази лікування – непрямий білірубін, ЛДГ і ЛФ. При анализе корреляционного портрета зависимости между показателями общего и биохимического анализов крови больных с впервые диагностированным туберкулезом легких установлено, что наиболее важными являются такие показатели общего анализа крови: гранулоциты, гематокрит, средний объем эритроцитов, среднее содержание гемоглобина в эритроците, количество тромбоцитов. В биохимическом анализе крови имеют значение АЛТ и ГГТП, после интенсивной фазы лечения - непрямой билирубин, ЛДГ и ЩФ.
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Фітотерапія.Часопис -2021г.,N 1
Интересные статьи :
Волошин О. І. Вторинні імунодефіцитні стани в діяльності лікаря загальної практики - сімейної медицини та фітотерапевтичні засоби їх корекції (лекція)/ О. І. Волошин [та ін.] (стр.6-15)
Филиппов Ю. А. Подагра, варианты лечения современной и альтернативной медицины/ Ю. А. Филиппов, Т. В. Евтушенко (стр.16-20)
Батушкін В. В. Вегетативний та церебральний вплив компонентів карвелісу у пацієнтів з артеріальною гіпертензією/ В. В. Батушкін, Д. С. Поддяча, Л. О. Нестеренко (стр.20-28)
Бабінець Л. С. Можливості біорегуляції у комплексній терапії хронічного панкреатиту у коморбідності з хронічним вірусним гепатитом С/ Л. С. Бабінець, О. Р. Шайген (стр.28-34)
Левицький А. П. Нормалізація фітопрепаратом «Квертулін» обміну есенціальних жирних кислот фофсоліпідів печінки щурів, які отримували пальмову олію на тлі дисбіозу/ А. П. Левицький [та ін.] (стр.35-39)
Рудник А. М. Елементний склад кори деяких видів і гібридів бальзамічних тополь, які культивують в Україні/ А. М. Рудник, С. Д. Тржецинський (стр.39-42)
Про затвердження стандарту вищої освіти за спеціальністю 227 "Фізична терапія, ерготерапія" для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (стр.43-73)
Актуальні питання комплементарної/альтернативної медицини в оздоровчих практиках (стр.74-117)
Зайченко Г. В. Рослинні засоби народної медицини в клінічній практиці/ Г. В. Зайченко [та ін.] (стр.87)
Бакалюк Т. Г. Актуальність застосування "Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я" для народної медицини на прикладі китайської образної медицини та рейкі/ Т. Г. Бакалюк, Д. В. Вакуленко, С. А. Лупенко (стр.88)
Білай І. М. Експериментально-клінічна оцінка ефективності і безпечності фітотерапії атерогенеза/ І. М. Білай [та ін.] (стр.88-89)
Головацька Л. О. Патогенетичне значення вегетативної дисфункції у розвитку артеріальної гіпертензії під впливом різних видів стресу/ Л. О. Головацька (стр.89-90)
Зайченко Г. В. Призначення краталу як засобу енерготропної терапії при гіпоксичних станах/ Г. В. Зайченко [та ін.] (стр.90-91)
Жигульова Е. О. Хронічний панкреатит: як впливає лікувальна фізкультура на якість життя пацієнтів/ Е. О. Жигульова, Т. М. Христич (стр.91-92)
Левицький А. П. Застосування фітопрепаратів для профілактики дисбіотичного синдрому у щурів при ліпідній інтоксикації/ А. П. Левицький, А. П. Лапінська, Т. В. Томіліна (стр.92)
Левицький А. П. Вплив споживання пальмової олії на стан нирок щурів/ А. П. Левицький, В. Т. Степан, І. П. Пустовойт (стр.93)
Марков А. В. Профілактика за допомогою фітогелів патологічних ускладнень в організмі щурів при споживанні термопероксидної соняшникової олії/ А. В. Марков [та ін.] (стр.93-94)
Зубицька В. О. Авторська фітотерапія в сучасній оздоровчій практиці лікаря. Виклики сьогодення, лікування постковідного синдрому/ В. О. Зубицька (стр.94-95)
Скачко Б. Г. Способ улучшить работу печени натуральными средствами для постковидной реабилитации/ Б. Г. Скачко (стр.96)
Скачко Б. Г. Постковидный синдром: лечение депрессии натуральными средствами в постковидной реабилитации/ Б. Г. Скачко, Э. Н. Думанская (стр.97)
Таран Г. І. Патогенні фактори, що сприяють захворюванності/ Г. І. Таран (стр.98)
Таран Г. І. Роль фізичних факторів у лікуванні хвороб/ Г. І. Таран (стр.99)
Авраменко Т. В. Клінічні дослідження ефективності та перспектив застосування біорегуляційних препаратів в акушерській практиці/ Т. В. Авраменко, О. П. Мощич (стр.100)
Кіркілевська Л. М. Використання препарату із омели іскадор в медичній практиці/ Л. М. Кіркілевська, Н. О. Маріловцева, О. В. Кісіль (стр.101-102)
Андріюк Л. В. Скандинавська ходьба - як ефективна форма кінезітерапії/ Л. В. Андріюк (стр.102-103)
Крамар Э. Д. Особенности лечебной парфюмерии в профессиональной ароматерапии/ Э. Д. Крамар (стр.103-105)
Kramar E. Special aspects of therapeutic perfumery in professional aromatherapy/ E. Kramar (стр.105-106)
Матвєєва К. В. Ароматерапія і хореографія як єдиний пласт культурного досвіду людства/ К. В. Матвєєва, Л. І. Порцева (стр.107-108)
Меньшова В. О. Інтродукція Rubia Tinctorum L. (Rubiaceae Juss.)/ В. О. Меньшова, В. І. Березкіна (стр.108-109)
Рудник А. М. Дослідження полісахаридів листя моринги олійної/ А. М. Рудник (стр.109-110)
Журавель У. П. Лікарські гриби у фармацевтичній практиці, їх стан та перспективи/ У. П. Журавель, Р. Т. Конечна (стр.110-111)
Герасимець І. І. Зміни цитокінового профілю в організмі щурів при експериментальному гострому гепатиті та після застосування густого екстракту з грибів майтаке/ І. І. Герасимець, Л. С. Фіра (стр.111-112)
Губенко В. П. Розробка програми підготовки спеціалістів з мануальної медицини в Україні як необхідність відповідати міжнародним стандартам/ В. П. Губенко [та ін.] (стр.112-113)
Таран Г. І. Класична мануальна терапія - основа лікування хвороб/ Г. І. Таран (стр.113-114)
Галян Я. А. Программа самовосстановления специалиста восточной медицины на физическом и энергоинформационном плане/ Я. А. Галян (стр.114-115)
Мельник А. І. Калібратор сили тиску щупа на біологічно активну точку/ А. І. Мельник (стр.115-116)
Крутов В. В. Ментальна медицина - дієвий і важливий ресурс системи охорони здоров’я людини/ В. В. Крутов (стр.116-117)
До ювілею Надії Олександрівни Горчакової (стр.118-119)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вакуленко Л. О., Вакуленко Д. В., Прилуцька Г. В., Начас О. М., Левекець В. Г.
Заглавие : Сучасні погляди на призначення масажу
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 4. - С. 41-42 (Шифр ВУ9/2009/4)
Предметные рубрики: Массаж-- методы
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Смірнова В. Л., Климук Н. Я., Вакуленко Д. В.
Заглавие : Аналіз моделей медичного страхування
Параллельн. заглавия :Analysis of medical insurance models
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 103-105 (Шифр ВУ14/2020/3)
MeSH-главная: СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
Аннотация: Є три основні види фінансування медицини: державне (бюджетне), за якого частка держави перевищує 70 % загального фінансування, соціальне фінансування (за рахунок загальнодержавних фондів соціального страхування, які не надходять до бюджету) та приватне медичне страхування. Кожна країна, як правило, використовує всі три види фінансування, комбінуючи їх у різних пропорціяхThere are three main types of medical financing: public (budget), in which the state’s share exceeds 70 % of total funding, social funding (from national social insurance funds that do not come to the budget) and private health insurance. Each country typically uses all three types of funding, combining them in different proportions
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Семенець А. В., Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутакова О. В.
Заглавие : Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування
Параллельн. заглавия :LMS moodle capabilities for preparation of educational materials for chemical and pharmaceutical courses
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 172-177 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – представити досвід авторів щодо налагодження СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів з курсів хімічного та фармацевтичного спрямування з використанням додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTO СДО Moodle. Основна частина. Підкреслено важливість інформатизації медичної освіти. Показано актуальність застосування вільно-розповсюджуваного програмного забезпечення з відкритим кодом при інформатизації навчального процесу медичного ВНЗ. Показано досвід використання СДО Moodle в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”. Для проведення дослідження розгорнуто тестове середовище у вигляді віртуальної машини в мережному кластері ТДМУ, на якому було встановлено адаптовану А. В. Семенцем згідно з вимогами ТДМУ версію СДО Moodle, під керуванням серверної версії ОС Ubuntu. Проаналізовано можливості адаптації СДО Moodle до особливостей навчального процесу при викладанні окремих дисциплін та курсів, зокрема як хімічного та фармацевтичного, так і математичного спрямування. Встановлено окремі складнощі при застосуванні мови TEX для підготовки навчальних матеріалів СДО Moodle. Запропоновано використання набору додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTО для підготовки навчальних матеріалів, що містять хімічні формули та схеми реакцій. Показано процес налагодження СДО Moodle для використання набору плагінів WIRIS для текстового редактора ATTO. Представлено результати удосконалення процесу розробки навчальних матеріалів з курсів хімічного та фармацевтичного спрямування з застосуванням вказаних плагінів. Наведено приклад розробки освітнього контенту, що містить хімічні формули, із застосуванням можливостей плагінів WIRIS у текстовому редакторі ATTO СДО Moodle. Показано спосіб створення двомірних представлень хімічних структур та проекцій Фішера засобами вказаного візуального редактора. Висновки. Представлено переваги використання додатків (плагінів) WIRIS для текстового редактора ATTO СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів з хімічних та фармацевтичних дисциплін, що містять велику кількість хімічних формул та схем реакцій. Аргументовано перспективність застосування мови TEX для підготовки професійної документації з великою кількістю хімічних формул
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 1
Интересные статьи :
Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/ О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська (стр.5-7)
Васильченко Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/ Л. В. Васильченко [и др.] (стр.8-10)
Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/ Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір (стр.11-14)
Гай Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/ Л. А. Гай [и др.] (стр.15-18)
Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/ Н. О. Гевкалюк (стр.19-21)
Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/ А. А. Ільченко (стр.22-24)
Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/ В. А. Киричок (стр.25-28)
Костєв Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків/ Ф. І. Костєв [и др.] (стр.29-31)
Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/ С. М. Малахова (стр.32-34)
Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/ С. О. Мєдвєдкова (стр.35-38)
Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/ О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова (стр.39-40)
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/ Х. В. Подковко (стр.41-43)
Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. Є. Січкоріз (стр.44-46)
Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/ М. М. Філоненко (стр.47-49)
Чоп’як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/ В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун (стр.50-52)
Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук (стр.53-56)
Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students/ S. M. Malakhova (стр.57-59)
Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/ Р. М. Борис (стр.60-62)
Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/ Т. І. Дзецюх (стр.63-65)
Дзига С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/ С. В. Дзига [и др.] (стр.66-67)
Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко (стр.68-69)
Заморський І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника/ І. І. Заморський, Т. В. Хмара (стр.70-73)
Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.74-77)
Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко (стр.78-81)
Манащук Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній (стр.82-85)
Мартинюк Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька (стр.85-86)
Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/ В. М. Михайлюк (стр.87-89)
Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”/ О. О. Нікітіна (стр.90-93)
Семенець А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”/ А. В. Семенець [и др.] (стр.94-100)
Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги/ М. О. Сопіга (стр.101-102)
Спіріна І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками/ І. Д. Спіріна [и др.] (стр.103-105)
Тихолаз В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.106-108)
Тихолаз В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.109-111)
Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології/ Л. С. Швець (стр.112-114)
Кадобний Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка (стр.115-120)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Марценюк В. П., Вакуленко Д. В.
Заглавие : Оптимізаційний підхід для обґрунтування розгалуження мікросудинних вузлів
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2013. - № 2. - С. 131-136 (Шифр З031814/2013/2)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)