Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (3)Высшее образование (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Вернер, О. М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Заглавие журнала :Лікарська справа. Врачебное дело -2012г.,N 6
Интересные статьи :
Параклинические методы исследования в неврологии (стр.4-15)
Сулік Р. В. Герпетичні ураження центральної нервової системи/ Р. В. Сулік (стр.16-21)
Мурашко Н. С. Аминокислоты в неврологической практике/ Н. С. Мурашко (стр.22-32)
Синдром приобретенного иммунодефицита человека (стр.33-47)
Чуприна Г. М. Розсіяний склероз: діагностика і лікування/ Г. М. Чуприна (стр.48-58)
Зозуля І. С. Викладання навчальної програми інфекційних уражень нервової системи лікарям загальної практики - сімейної медицини/ І. С. Зозуля [и др.] (стр.59-61)
Афанасьев В. В. Коррекция синдромов нарушения иммунологической реактивности/ В. В. Афанасьев (стр.62-67)
Мамытов М. М. Факторы, указывающие на дифференцированный подход в лечении тяжелых очаговых поражений головного мозга/ М. М. Мамытов, К. Б. Ырысов, Э. М. Мамытова (стр.68-73)
Лобанченко О. В. Дифференциальная диагностика нейроинфекций: болезнь Лайма/ О. В. Лобанченко, И. А. Хлызова, К. Ж. Жолдошев (стр.74-77)
Вернер О. М. Епідеміологія, діагностика і лікування наслідків нейроінфекцій: синдром хронічної втомлюваності/ О. М. Вернер, Н. К. Мурашко (стр.78-81)
Губеня О. В. Клінічний досвід проведення диференційної діагностики між гострим вірусним менінгоенцефалітом та ішемічним інсультом/ О. В. Губеня (стр.82-85)
Довгий І. Л. Обгрунтування принципів лікування та профілактики оперізуючого герпесу/ І. Л. Довгий, М. О. Микитей (стр.86-89)
Дригант Л. П. Герпетичний енцефаліт: клінічний випадок/ Л. П. Дригант [и др.] (стр.90-92)
Кусткова А. С. Нейроспид: диагностика, лечение, профилактика/ А. С. Кусткова (стр.93-102)
Микитей О. М. Діагностика та комплексне лікування головного болю, пов’язаного з гострою інфекцією оперізуючого герпесу (Herpes zoster)/ О. М. Микитей (стр.102-105)
Мурашко Н. К. Нейропатическая боль: тактика лечения/ Н. К. Мурашко (стр.106-113)
Мурашко Н. К. Інсультоподібні стани: диференціальна діагностика/ Н. К. Мурашко, Т. П. Парнікоза, О. П. Шкляєва (стр.114-117)
Мурашко Н. К. Роль додаткових методів дослідження в постановці неврологічного діагнозу/ Н. К. Мурашко, Ю. В. Пономаренко, О. В. Попов (стр.118-123)
Попов А. В. Клинический случай ведения пациента с синдромом Гийена-Барре/ А. В. Попов, С. И. Бабак, Н. К. Мурашко (стр.124-126)
Мурашко Н. К. Роль різних форм фібриляції передсердь у виникненні ішемічного інсульту/ Н. К. Мурашко, О. П. Шкляєва (стр.127)
Мурашко Н. К. Оцінка біомаркерів у гострому періоді ішемічного інсульту/ Н. К. Мурашко, О. П. Шкляєва (стр.128)
Чуприна Г. М. Розсіяний склероз: етіологія, епідеміологія, окремі питання патогенезу/ Г. М. Чуприна (стр.129-134)
Шкляєва О. П. Фактори ризику ішемічного інсульту/ О. П. Шкляєва (стр.135-140)
Шкляєва О. П. Ішемічний інсульт та фібриляція передсердь (огляд літератури)/ О. П. Шкляєва (стр.141-154)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Заглавие журнала :Ліки України -2015г.,N 1
Интересные статьи :
Свиридова Н. К. Особенности диагностики и лечения головной боли, связанной с приступами мигрени/ Н. К. Свиридова (стр.4-8)
Горобець Н. М. Сучасне знеболення: особливості застосування анальгетиків/ Н. М. Горобець, О. А. Решітько, М. О. Одинець (стр.10-13)
Скибчик В. А. Фібриляція передсердь: сучасні підходи до профілактики тромбоемболічних ускладнень/ В. А. Скибчик, Ю. П. Мелень (стр.14-16)
Лазарев П. А. Лерканидипин - новые перспективы клинического применения/ П. А. Лазарев (стр.17-19)
Пастухова О. А. Значення фактора харчування у первинній профілактиці канцерогенезу/ О. А. Пастухова (стр.20-23)
Шемета О. О. Функціональне харчування - новий підхід до здорового спосібу життя/ О. О. Шемета, К. М. Дожук (стр.24-27)
Свиридова Н. К. Особливості навчання в інтернатурі з неврології в сучасних умовах/ Н. К. Свиридова [и др.] (стр.28-30)
Целйко В. И. Клиническое и прогностическое значение липопротеина (а)/ В. И. Целйко, Н. Е. Мищук (стр.32-38)
Колесник П. О. Оцінка впливу статинотерапії на ліпідний спектр крові у пацієнтів з надмірною масою тіла та ожирінням/ П. О. Колесник, А. В. Кедик (стр.42-48)
Хіміон Л. В. Лікування остеоартрозу: нові можливості комплексної терапії/ Л. В. Хіміон [и др.] (стр.49-53)
Лисенко Д. А. Досвід лікування гемофілічної артропатії хондропротектором/ Д. А. Лисенко (стр.55-57)
Князькова И. И. К вопросу о диагностике остеопороза у мужчин/ И. И. Князькова (стр.60-66)
Фазлєєва В. Аптечний саміт України-2014: формувати галузь, змінювати себе, служити людям/ В. Фазлєєва (стр.68-69)
2015 рік: держзакупівля ліків здійснюватиметься виважено і раціонально (стр.70)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2014г.,N 3 (дод.)
Интересные статьи :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2014г.,N 4
Интересные статьи :
Хіміон Л. В. Новини сімейної медицини (огляд подій 19-ї Європейської конференції Всесвітньої Асоціації сімейних лікарів (WONCA)/ Л. В. Хіміон, С. В. Данилюк, В. І. Ткаченко (стр.4-5)
Дзюблик Я. О. Антибіотикорезистентність штамів H. influenxae, виділених від хвороб із негоспітальними інфекціями дихальних шляхів в Україні/ Я. О. Дзюблик (стр.7-9)
Вороненко Ю. В. Міжсекторальна взаємодія освіти, науки та практики як запорука ефективної підготовки кадрів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.10-16)
Дуда О. К. Особливо небезпечні інфекції: захворювання, спричинені вірусом Ебола (пам’ятка лікарю)/ О. К. Дуда, Р. О. Колесник (стр.17-23)
Авраменко Н. В. Удосконалення програм підготовки лікарів загальної пратики з питань планування сім’ї/ Н. В. Авраменко (стр.24-25)
Терсіна О. Д. Особливості впливу неалкогольної жирової хвороби печінки, поєднаної з підвищеною масою тіла, на структурні та гемодинамічні зміни магістральних судин шиї/ О. Д. Терсіна, В. І. Бульда (стр.26-29)
Кочуева М. Н. Нимесулид: реалии эффективности и безопасности в практике семейного врача/ М. Н. Кочуева, Г. И. Кочуев (стр.30-35)
Чернов А. В. Методи оцінювання об’єму післяпологової крововтрати та особливості прийняття клінічного рішення (огляд літератури)/ А. В. Чернов (стр.36-41)
Громнацька Н. М. Залежність варіабельності серцевого ритму від характеру розподілу жирової тканини у дітей з метаболічним синдромом/ Н. М. Громнацька, А. П. Черкас (стр.42-46)
Кавардакова Н. В. Опыт использования даптомицина у детей с онкогематологическими заболеваниями/ Н. В. Кавардакова [и др.] (стр.47-49)
Галникіна С. О. Інноваційні аспекти догляду за шкірою у хворих на атопічний дерматит/ С. О. Галникіна (стр.50-52)
Курдиль Н. В. Особенности острых отравлений фосфороганическими пестицидами в условиях города: рекомендации для догоспитального этапа/ Н. В. Курдиль, И. С. Зозуля, О. В. Иващенко (стр.54-57)
Цветкова Е. С. Перспективы применения ингибиторов циклооксигеназы-2 при остеоартрозе/ Е. С. Цветкова [и др.] (стр.58-60)
Юдина Л. В. Острый бронхит-лечить или не лечить/ Л. В. Юдина (стр.63-66)
Анохіна Г. А. Біотин як фактор корекції інсулінорезистентності у пацієнтів з неалкогольною хворобою печінки на фоні метаболічного синдрому/ Г. А. Анохіна, В. В. Харченко (стр.67-69)
Косяков А. Н. Сравнительная характеристика комплекса Протекта с инъекционным хондропротекторами/ А. Н. Косяков, В. Л. Авилов, А. А. Бицкий (стр.70-71)
Проценко Т. В. Пищевые волона в терапии больных акне и розацеа/ Т. В. Проценко, О. А. Проценко (стр.72-76)
Химион Л. В. Дислипидемия у пациентов с ревматоидным артритом и аутоиммунным тиреоидитом/ Л. В. Химион, О. Б. Ященко, И. Н. Найштетик (стр.77)
Селюк М. Н. Роль ципрофлоксацина в современном лечении инфекций мочевых путей/ М. Н. Селюк [и др.] (стр.78-82)
Жаринава В. Ю. Оптимизация терапии хронической сердечной недостаточности у больных пожилого возраста путем стабилизации гемоваскулярного гомеостаза комбинацией препаратов трифлузала и L-аргинина/ В. ю. Жаринава, Ж. С. Бутынец, Е. В. Покрова (стр.83-88)
Цымбалюк И. Л. Роль метаболической терапии в комплексном лечении пациентов с артериальной гипертензией и тиреотоксикозом/ И. Л. Цымбалюк [и др.] (стр.89-92)
Корж А.ФН. Оценка эффективности и безопасности Гуарема у пациентов со стабильной стенокардией и нарушением толеонтности к глюкозе/ А. ФН. Корж [и др.] (стр.93-98)
Кошля В. І. Особливості внутрішньосерцевої гемодинаміки та діастолічної функції міокарда у жінок з пухлинними захворюваннями молочної залози/ В. І. Кошля [и др.] (стр.99-101)
Чернявский В. В. Практический подход к заместительной терапии при внешнесекретнорной недостаточности поджелудочной железы/ В. В. Чернявский (стр.102-104)
Селюк М. Н. Эффективное и безопасное лечение риносинуситов с позиции доказательной медицины/ М. Н. Селюк [и др.] (стр.105-108)
Юдина Л. В. Устранение обострений бронхиальной астмы просто и доступно/ Л. В. Юдина (стр.110-114)
Турчина І. П. Клінічна ефективність застосування піобактеріофага в комплексному лікуванні хворих на бронхіальну астму з колонізацією верхніх дихальних шляхів умовно-патогенною мікрофлорою/ І. П. Турчина (стр.116-121)
Туманова Л. Є. Стан мікробіоценозу статевих шляхів у обстежених вагітних післяекстракорпорального запліднення методом ІКСІ/ Л. Є. Туманова, О. О. Молчанова (стр.122-124)
Диндар О. А. Функціональний стан фетоплацентарного комплексу у жінок з метаболічним синдромом на тлі надлишкової маси тіла/ О. А. Диндар (стр.125-129)
Волосовський П. Р. Репродуктивне здоров’я подружніх пар з позаматковою вагітністю в анамнезі/ П. Р. Волосовський (стр.130-131)
Давыдова А. А. Провоспалительные цитокины ФНО-α и ИЛ-1 в такни тазовых перитонеальных спаек различной этиологии у женщин репродуктивного возраста/ А. А. Давыдова, А. Н. Сулима (стр.132-134)
Матеріали науково-методичної конференції з міжнародною участю "Сьогодення та майбутнє сімейної медицини" 30-31 жовтня 2014 року м.Київ (стр.136-156)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Заглавие журнала :Лікарська справа. Врачебное дело -2012г.,N 7
Интересные статьи :
Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю "Медична реабілітація в практиці лікаря-інтерніста: сучасні аспекти використання рефлексотерапії" (стр.3-204)
Афанасьев В. В. Взаимодействие нейропротекторов/ В. В. Афанасьев (стр.5-11)
Мурашко Н. К. Эволюция взглядов на стратегию лечения в неврологии/ Н. К. Мурашко (стр.12-18)
Довгий І. Л. Досвід застосування реабілітаційних методів лікування пацієнтів з радикулопатіями попереково-крижового відділу хребта, ускладнених грижами дисків/ І. Л. Довгий (стр.19-22)
Сулік Р. В. Особливості перебігу транзиторних ішемічних атак при поєднаних інтра- та екстравазальних ураженнях хребтових артерій/ Р. В. Сулік (стр.23-29)
Чуприна Г. М. Розсіяний склероз: комплексне лікування та реабілітація з використанням рефлексотерапії/ Г. М. Чуприна (стр.30-36)
Пономаренко Ю. В. Синдром карпального канала/ Ю. В. Пономаренко (стр.37-43)
Сулик Р. В. Ноцицептивная боль. Роль нестероидных противовоспалительных средств/ Р. В. Сулик (стр.44-52)
Мурашко Н. К. Новые подходы в реабилитации пациента с инсультом/ Н. К. Мурашко (стр.53-58)
Матяш М. М. Реабілітація хворих з наслідками черепно-мозкових травм, що перебували в зоні катастрофи на ЧАЕС/ М. М. Матяш (стр.59-63)
Зозуля І. С. Розвиток післядипломної освіти лікаря-інтерніста/ І. С. Зозуля, О. М. Вернер, Н. К. Мурашко (стр.64-66)
Мурашко Н. К. Післядипломна освіта з рефлексотерапії: перспективи вдосконалення методів реабілітації/ Н. К. Мурашко (стр.66-68)
Афанасьев В. В. Милдронат - лечение кардионеврологической патологии в условиях ишемии и гипоксии/ В. В. Афанасьев, Н. К. Мурашко (стр.68-73)
Дрыгант М. Актуальность восстановительного лечения и реабилитации пациентов с цереброваскулярной патологией/ М. Дрыгант (стр.74-75)
Зозуля І. С. Поетапна медична реабілітація хворих на інсульт/ І. С. Зозуля, А. І. Зозуля, О. П. Онопрієнко (стр.76-79)
Попов А. В. Медико-социальный и экономический эффект ранней реабилитации больных с острыми церебральными сосудистыми нарушениями/ А. В. Попов [и др.] (стр.80-83)
Васильчук І. С. Запаморочення: тактика ведення пацієнта/ І. С. Васильчук [и др.] (стр.84-87)
Губеня О. В. Значення нейропротекції в комплексній реабілітації хворих на ішемічний інсульт/ О. В. Губеня (стр.88-92)
Довгий І. Л. Реабілітаційне лікування радикулопатії попереково-крижового відділу хребта, ускладненої грижами ядра міжхребцевого диска залежно від виду грижі/ І. Л. Довгий (стр.93-96)
Заремба Є. Х. Вплив цитопротектора на показники ліпідного обміну та С-реактивного протеїну у хворих на ішемічну хворобу серця/ Є. Х. Заремба, В. М. Карпляк (стр.97-100)
Мурашко Н. К. Досвід організації безперервного освітнього процесу при підготовці лікарів зі спеціальності рефлексотерапія/ Н. К. Мурашко [и др.] (стр.101-103)
Губеня О. В. Зміни експресії генів VEGF, важливого регулятора ангіо- та нейрогенезу, за умов ішемії та гіпоксії/ О. В. Губеня [и др.] (стр.103-107)
Лысенюк В. П. Изучение влияния реабилитации с применением антигомотоксического препарата совместно с волновой энергостабилизирующей терапией на морфологические, биохимические и показатели системного иммунитета у детей с рецидивирующим бронхитом/ В. П. Лысенюк, М. И. Наумова, В. Н. Шаповал (стр.108-112)
Матяш М. М. Депресивні розлади після закритої черепно-мозкової травми/ М. М. Матяш (стр.113-116)
Парнікоза Т. П. Надання медичної допомоги хворим з віддаленими наслідками черепно-мозкової травми з використанням методів рефлексотерапії/ Т. П. Парнікоза (стр.117-121)
Мурашко Н. К. Етапи проведення кінезітерапії та лікувального масажу для хворого, що тривалий час знаходиться в ліжку/ Н. К. Мурашко (стр.122-125)
Пономаренко Ю. В. Подострая воспалительная демиелинизирующая полирадикулонейропатия, ассоциированная с вирусной инфекцией Эпштейна-Барра: клинический случай/ Ю. В. Пономаренко, Р. В. Сулик (стр.126-129)
Довгий І. Л. Реабілітаційне лікування надмірної ваги тіла та ожиріння/ І. Л. Довгий, О. П. Ворошилов, О. М. Микитей (стр.129-132)
Кусткова Г. С. Аналіз однофотонної емісійної комп’ютерної томографії у хворих на гіпертензивну енцефалопатію, ускладнену перенесеними гіпертонічними кризами/ Г. С. Кусткова (стр.133-140)
Ліпко В. Й. Венозна недостатність: клініка, діагностика та лікування/ В. Й. Ліпко (стр.140-143)
Лисенюк В. П. Принципи постінсультної реабілітації/ В. П. Лисенюк, Г. Г. Симоненко (стр.144-146)
Матяш М. М. Критерії обмеження життєдіяльності при віддалених наслідках закритої черепно-мозкової травми/ М. М. Матяш (стр.146-152)
Мурашко Н. К. Викладання реабілітації в неврології лікарям загальної практики - сімейної медицини/ Н. К. Мурашко (стр.152-154)
Парнікоза Т. П. Акупунктура в лікуванні неврастенії/ Т. П. Парнікоза, Ю. Д. Залісна (стр.154-155)
Недолуга В. О. Когнітивні порушення у ранньому відновному періоді ішемічного інсульту/ В. О. Недолуга (стр.156-158)
Слободин Т. Н. Блокаторы глутамата в лечении и реабилитации больных с постгерпетической невралгией/ Т. Н. Слободин (стр.159-162)
Пономаренко Ю. В. Синдром карпального каналу: діагностика та консервативне лікування/ Ю. В. Пономаренко [и др.] (стр.163-165)
Пянтковский А. С. Дисплазия соединительной ткани/ А. С. Пянтковский (стр.166-169)
Середа В. Г. Вертикализация - важный компонент реабилитации больных с инсультом/ В. Г. Середа [и др.] (стр.170-172)
Собецкий В. В. Рефлексотерапия и доказательная медицина/ В. В. Собецкий, М. П. Бойчак, Л. Ф. Рыбалко (стр.172-174)
Парнікоза Т. П. Комплексне лікування хворих з хронічною цереброваскулярною недостатністю/ Т. П. Парнікоза, В. В. Яворський (стр.174-176)
Слободин Т. Н. Значимость сосудистых факторов при когнитивной реабилитации больных болезнью Паркинсона/ Т. Н. Слободин (стр.176-179)
Сулік Р. В. Реабілітація хворих на герпетичну нейроінфекцію/ Р. В. Сулік (стр.180-187)
Терентьева Н. В. Клиническая картина, диагностика, комплексное лечение диабетической полинейропатии/ Н. В. Терентьева (стр.187-191)
Федорець В. Г. Головний біль у вагітних/ В. Г. Федорець (стр.192-194)
Чередниченко Т. В. Оптимизация лечебно-диагностического процесса у больных с черепно-мозговой травмой в период ранней реабилитации/ Т. В. Чередниченко, А. В. Попов (стр.194-197)
Чуприна Г. М. Розсіяний склероз: сучасні підходи до комплексного лікування та реабілітації з використанням методів рефлексотерапії/ Г. М. Чуприна, Н. К. Мурашко (стр.198-204)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2006г.,N 1
Интересные статьи :
Пасічник І. П. Тактика сімейного лікаря при гострих респіраторних захворюваннях у дітей/ І. П. Пасічник, Л. М. Пасієшвілі (стр.3-5)
Виноград Н. О. Профілактичні та протиепідемічні заходи в осередках пташиного грипу/ Н. О. Виноград, В. І. Гринько, В. В. Мартинюк (стр.6-8)
Мавров Г. І. Інфекції, що передаються статевим шляхом: проблема охорони здоров’я і не тільки/ Г. І. Мавров (стр.9-13)
Гураль А. Л. Сучасний стан проблеми вірусних гепатитів в Україні/ А. Л. Гураль, В. Р. Шагінян, Т. А. Сергєєва (стр.14-16)
Вовк А. Д. Лікування хворих на хронічний гепатит С/ А. Д. Вовк [и др.] (стр.17-19)
Николаева О. Д. Роль семейного врача в условиях эпидемии туберкулеза/ О. Д. Николаева (стр.20-24)
Мохорт Г. А. Етіологічна структура гнійних бактеріальних менінгітів в Україні в 1992-2004 роках/ Г. А. Мохорт [и др.] (стр.25-26)
Чопей І. В. Актуальні питання гелікобактеріозу в родинах хворих із патологією гастродуоденальної зони/ І. В. Чопей, П. О. Колесник, Ф. М. Яринич (стр.27-30)
Колеснікова І. П. Сучасні стратегія і тактика елімінації кору/ І. П. Колеснікова (стр.34-36)
Клименко В. А. Атопічний дерматит у практиці сімейного лікаря/ В. А. Клименко (стр.37-41)
Христич Т. М. Патогенетичні аспекти обгрунтування лікування хронічного бронхіту в поєднанні з хронічним панкреатитом/ Т. М. Христич, Я. М. Телекі (стр.31-33)
Лукашевич А. В. Кандидозы/ А. В. Лукашевич (стр.42-45)
Козярин И. П. Прионные болезни и их профилактика/ И. П. Козярин, О. М. Вернер (стр.46-49)
Лісовий В. М. Методологічні напрямки інтеграції викладання сімейної медицини на додипломному та післядипломному етапі/ В. М. Лісовий, Л. М. Пасієшвілі, Л. М. Бобро (стр.50-51)
Сіренко Ю. М. Ефективність профілактичних заходів для попередження розвитку серцево-судинних захворювань/ Ю. М. Сіренко (стр.52-60)
Корсунская Л. Л. Эффективность комплексного профилактического действия прамистара (прамирацетама) у лиц пожилого возраста/ Л. Л. Корсунская (стр.61-66)
Барна О. М. Особливості медикаментозного лікування ІХС у жінок/ О. М. Барна (стр.67-71)
Мироненко М. О. Новые подходы к лечению диабетической полинейропатии/ М. О. Мироненко (стр.72-74)
Сіренко Ю. М. Функція нирок у хворих з артеріальною гіпертензією: методи дослідження та стратегія корекції порушень/ Ю. М. Сіренко [и др.] (стр.75-81)
Скибчик В. А. Особливості ліпідного обміну у хворих на інфаркт міокарда і цукровий діабет типу ІІ: вплив статі, віку, тяжкості розладів вуглеводного обміну і артеріальної гіпертензії/ В. А. Скибчик, Т. М. Соломенчук (стр.82-87)
Звіт про науково-практичну конференцію з міжнародною участю "Експериментальна та клінічна ендокринологія: фундаментальні та прикладні питання" (П’яті Данилевські читання) (стр.89-90)
Іващук С. І. Підготовка сімейного лікаря з хірургічних дисциплін/ С. І. Іващук [и др.] (стр.91-95)
Богомаз В. М. Розвиток недержавного медичного сектора міста Києва в 1999-2004 роках/ В. М. Богомаз, В. М. Заболотько (стр.96-98)
Єфименко Т. П. Обсяги спеціалізованої медичної допомоги дітям у закладах сімейної медицини Харківської області/ Т. П. Єфименко (стр.99-102)
Нормативно-правовий супровід розвитку загальної практики/сімейної медицини в Україні (стр.103-104)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 3
Интересные статьи :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Заглавие : Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі
Параллельн. заглавия :Issue of educational standards deVelopment for training specialists in doctor residency
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Закон України “Про вищу освіту” ввів нову форму післядипломної освіти - лікарську резиденгуру. Підготовка фахівців повинна відбуватися за освітньою програмою, але для резидентури Закон зазначив програму післядипломної освіти. У зв’язку з тим виникла проблема - на даний момент немає вимог до формату та змісту програми навчання в лікарській резидентурі. Показано неузгодженість між вимогами Закону України “Про вищу освіту” та традиційною системою під¬готовки медичних кадрів. На основі аналізу вимог до освітньої програми, пропозицій Всесвітньої федерації медичної освіти та різних програм підготовки в лікарській резидентурі Європи та інших країн у статті запропоновано проект ти¬пової програми післядипломної освіти для підготовки лікарів-резидентів в Україні. Запропоновано такі складові типової програми, як: мета та результати навчання для слухачів і керівників; електронне портфоліо для моніторингу резуль¬татів; самоаналіз і самооцінка; вимоги до навчальних закладів; вимоги до керівництва підготовкою лікаря-резидента; вимоги до клінічної бази кафедри; побудова проекту і принципи його оцінювання; ставлення, поведінка, особистісні характеристики лікаря-резидента. Зроблений висновок про необхідність побудови двокомпонентного стандарту вищої медичної освіти з компетентнісними моделями випускника магістратури та інтернатури
Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)