Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (39)Высшее образование (32)Краеведение (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Вороненко, Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 102
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Заглавие журнала :Український медичний часопис -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. На зламі подій: сторічна історія розвитку українського закладу медичної освіти/ Ю. В. Вороненко (стр.3-7)
Устінов О. В. Атестацію лікарів відновлено/ О. В. Устінов (стр.8-9)
Надання допомоги при інсульті за Програмою медичних гарантій: виклики та досягнення (стр.10-11)
Жарікова Ю. В. Лікування ревматоїдного артриту - на межі ревматології та психіатрії/ Ю. В. Жарікова (стр.13-15)
Хиць А. Р. Резистентність до протимікробних препаратів: світові виклики та проблемні питання пандемії COVID-19/ А. Р. Хиць (стр.16-20)
Пасєчніков С. П. Неантибактеріальне лікування неускладненого циститу/ С. П. Пасєчніков (стр.21-25)
Костинська Н. Є. Профілактика дисфункціональних маткових кровотеч у пубертатний період/ Н. Є. Костинська, Г. Б. Костинський (стр.26-27)
Хиць А. Р. Ефективність комплексу вітамінів групи В в терапії болю у спині/ А. Р. Хиць (стр.29-32)
Швець О. В. Перспективні можливості запобігання появи та прогресуванню фіброзу печінки/ О. В. Швець (стр.33-36)
Скрипник І. М. Антибіотикоасоційована діарея: роль пробіотиків у лікуванні та профілактиці/ І. М. Скрипник, Н. П. Приходько (стр.37-41)
Хиць А. Р. Ефективність та безпека комбінованої терапії небівололом та розувастатином у пацієнтів із супутньою артеріальною гіпертензією та гіперліпідемією/ А. Р. Хиць (стр.42-43)
Лекомцева Є. В. Сучасні погляди на патогенетичні механізми формування віддалених наслідків легкої закритої черепно-мозкової травми/ Є. В. Лекомцева (стр.44-47)
Ханюков О. О. Фактори ризику та профілактика тромбозу у пацієнтів із COVID-19/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.48-53)
Скрипник І. М. Профілактика кровотеч у хворих на гемофілію/ І. М. Скрипник [та ін.] (стр.54-55)
Боришевська-Логін О. А. Клінічний випадок тяжкої двобічної пневмонії, асоційованої з вірусною інфекцією SARS-CoV-2/ О. А. Боришевська-Логін [та ін.] (стр.56-57)
Зозуля І. С. Судинні неврологічні ускладнення у пацієнтів з COVID-19/ І. С. Зозуля, В. М. Мардзвік, М. В. Мардзвік (стр.59-63)
Новікова О. В. "Постковідний синдром": неврологічні прояви та лікування українським препаратом Когнум/ О. В. Новікова (стр.65-67)
Подгорна Т. Г. Особливості епідеміології коронавірусної інфекції SARS-CoV-2 на рівні сімейної медицини/ Т. Г. Подгорна [та ін.] (стр.68-70)
Клигуненко О. М. Вплив вагітності, ускладненої прееклампсією, на основні параметри центральної і периферичної гемодинаміки та показники об’ємів водних секторів організму/ О. М. Клигуненко, О. О. Марзан (стр.71-73)
Курділь Н. В. Характеристика сучасної структури опіоїдів як причини гострих отруєнь (передозувань): у фокусі синтетичні опіоїди/ Н. В. Курділь, О. В. Іващенко (стр.74-79)
Kuznietsov A. A. Prognostic value of serum concentration of matrix metaloproteinase-9 in patients in acute period of spontaneous supratentorial intracerebral hemorrhage/ A. A. Kuznietsov (стр.80-83)
Брич В. В. Готовність фахівців із реабілітації до використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення безперервної реабілітаційної допомоги пацієнтам із травмами/ В. В. Брич, Н. Ю. Ходаковська (стр.84-87)
Гриб В. А. Динаміка когнітивних функцій у хворих після ішемічного інсульту під впливом комплексу фізичної та медикаментозної реабілітації паретичної руки/ В. А. Гриб [та ін.] (стр.88-91)
Скиба В. В. Сучасні візуалізаційні технології у діагностиці первинних інтраабдомінальних ускладнень у хворих/ В. В. Скиба [та ін.] (стр.92-96)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В.
Заглавие : На зламі подій: сторічна історія розвитку українського закладу медичної освіти
Место публикации : Український медичний часопис. - 2021. - № 2. - С. 3-7 (Шифр УУ13/2021/2)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
Аннотация: Згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 10.02.2021 р. № 225 змінено тип та перейменовано Національну медичну академію післядипломної освіти (НМАПО) імені П.Л. Шупика на Національний університет охорони здоров’я (НУОЗ) України імені П.Л. Шупика. Заклад має славну більше ніж 100-літню історію, осяяну іменами багатьох видатних лікарів та вчених. Академія вже давно виконувала університетські функції, має структуру закладу вищої освіти і відповідає вимогам, встановленим до університету. Зміна типу закладу з академії на університет нині більше відповідає сучасним критеріям вищої освіти України. Таке перейменування було передбачене Стратегією розвитку НМАПО імені П.Л. Шупика на 2021–2025 рр.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Гульчій О. П., Харченко Н. В., Захарова Н. М., Балашов К. В.
Заглавие : Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком
Место публикации : Український медичний часопис. - 2020. - № 4. - С. 46-49 (Шифр УУ13/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, CONTINUING
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Аннотация: Мета — розробити заходи підвищення конкурентоспроможності послуг безперервного професійного розвитку на підставі вивчення потреб слухачів з урахуванням їхніх соціально-демографічних і поведінкових особливостей. Об’єкт і методи дослідження. Проаналізовані відповіді 1768 авторських анкет. За допомогою однофакторного дисперсійного аналізу (ANOVA) визначено статистично вірогідні особливості підгруп осіб, які готові та не готові самостійно оплачувати освітні послуги. Результати. Описані відмінності в оцінці споживачами різних характеристик освітніх послуг значною мірою можуть бути пояснені різницею у мотиваційній сфері споживачів, де особи, які готові самостійно оплачувати навчання, більшою мірою орієнтуються на результат, а які не готові — на процес безперервного професійного розвитку. Також особи, які готові платити, ймовірно, мають більш чітку картину бажаного результату, що зумовлює вищу готовність до швидкого ухвалення рішення. Висновки. Встановлено, що готові платити респонденти орієнтуються на тижневі очно-заочні з дистанційним компонентом цикли, надають перевагу критеріям ефективності циклів та завбачливості, а менш важливими вважають чинники доступності циклу (р0,05). Пропоновані зміни мають впроваджуватися на всіх рівнях закладу. Для забезпечення ефективної системної комунікації зі споживачами освітніх послуг раціональним є проходження навчальних курсів із питань комунікації всіма працівниками закладів вищої освіти
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Український медичний часопис -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Хиць А. Антибіотикотерапія пневмонії в умовах епідемії COVID-19/ А. Хиць (стр.3-4)
Жарикова Ю. COVID-19 та початок навчального року/ Ю. Жарикова (стр.5)
Хиць А. COVID-19: тактика менеджменту пацієнтів із ревматичними захворюваннями/ А. Хиць (стр.6-7)
Гуторова Н. Безоплатне донорство крові та її компонентів як благодійність роботодавців/ Н. Гуторова (стр.8-10)
Зозуля І. С. Вчений, педагог, лікар... Пам’яті професора Дмитра Івановича Панченка/ І. С. Зозуля (стр.11)
Фрис Х. П. Сучасна ін’єкційна терапія цукрового діабету 2-го типу: оптимальні шляхи інтенсифікації/ Х. П. Фрис, С. Едельман, Дж. Андерсон (стр.12-15)
Управління гострим інсультом у перші 24 години від початку симптоматики (стр.17-20)
Марценковський І. А. Ефективнісь Ламотриджину у дітей та підлітків з розладами поведінки/ І. А. Марценковський [та ін.] (стр.23-28)
Бурчинський С. Г. Тривога і тривожні стани в гінекологічній практиці: можливості та інструменти фармакотерапії/ С. Г. Бурчинський (стр.29-32)
Бараненко О. М. Розсіяний склероз і вагітність/ О. М. Бараненко (стр.33-37)
Хиць А. Стресове нетримання сечі: сучасна фармакологічна терапія/ А. Хиць (стр.38-41)
Клименко І. А. Перспективи розвитку тиреоїдної хірургії в Україні: огляд літератури/ І. А. Клименко, О. К. Толстанов (стр.42-45)
Вороненко Ю. В. Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком/ Ю. В. Вороненко [та ін.] (стр.46-49)
Шириналиев Н. М. Осложнения гестационного периода у больных раком шейки матки/ Н. М. Шириналиев (стр.50-51)
Григорь’єв Є. О. Аналіз післяопераційних гнійно-септичних ускладнень у жінок із гнійно-запальними захворюваннями органів малого таза в умовах надання ургентної гінекологічної допомоги/ Є. О. Григорь’єв [та ін.] (стр.52-55)
Циганков К. В. Ураження порожньої кишки як можлива причина розвитку гострого респіраторного дистрес-синдрому при COVID-19/ К. В. Циганков [та ін.] (стр.56-59)
Козьолкін О. А. Взаємозв’язки параметрів спектрального аналізу біоелектричної активності головного мозку з клініко-нейровізуалізаційними даними в гострий період спонтанного супратенторіального внутрішньомозкового крововиливу/ О. А. Козьолкін, А. А. Кузнєцов (стр.60-64)
Дмитренко І. А. Стоматологічне здоров’я населення громади: проблеми та можливості покращення (на прикладі Івано-Франківської області)/ І. А. Дмитренко, О. К. Толстанов (стр.65-67)
Murzina E. O. Features of clinical course of psoriasis in children depending on haplotypes of the VDR gene and vitamin D level/ E. O. Murzina (стр.68-72)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Гульчій О. П., Захарова Н. М., Балашов К. В.
Заглавие : Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів
Параллельн. заглавия :Аpplying psychographic segmentation to establish communication in the field of doctors’ training
Место публикации : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2020. - N 4. - С. 68-75 (Шифр ВУ14/2020/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
Аннотация: Критичними завданнями є оптимізація освітнього процесу, мінімізація документообігу, часу відриву від роботи фахівців, налагодження роботи з онлайн-медіа, облік, аналіз та комунікація з наявними освітніми послугамиCritical tasks are the optimization of the educational process, minimizing the flow of documents and time off from work, establishing work with online media, accounting, analysis, communication with existing consumers of educational services
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2020г.,N 4
Интересные статьи :
Грузєва Т. С. Особливості та тенденції захворюваності населення на злоякісні новоутворення шкіри/ Т. С. Грузєва, Н. М. Калашникова (стр.5-12)
Гутор Т. Г. Поширеність вживання тютюнових виробів серед молодого населення Львівської області/ Т. Г. Гутор, С. П. Козій-Бределєва (стр.13-18)
Чайківська Е. Ф. Статевий розвиток умовно соматично здорових дівчаток Львівської області в пубертатний період/ Е. Ф. Чайківська (стр.19-25)
Іванюк А. В. Хвороби системи кровообігу як причина втрати трудового потенціалу Київської області/ А. В. Іванюк, Н. М. Орлова (стр.26-33)
Короленко В. В. Аналіз перспектив розвитку дерматовенерологічної служби з урахуванням думки пацієнтів та менеджерів охорони здоров’я/ В. В. Короленко, Т. С. Грузєва, Г. В. Іншакова (стр.34-42)
Комар О. М. Організація ранньої діагностики раку шлунка відповідно до актуального потенціалу системи охорони здоров’я/ О. М. Комар, Н. М. Кізлова (стр.43-48)
Галей М. М. Порівняльна оцінка якості життя післяопераційних хворих із калькульозним холециститом та холедохолітіазом/ М. М. Галей, І. П. Марчук, Ю. В. Прокопчук (стр.49-52)
Бакалюк Т. Г. Вплив реабілітаційних втручань на якість життя пацієнтів із діабетичною полінейропатією/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.53-58)
Шостакович-Корецька Л. Р. Соціальна, клінічна та епідеміологічна доцільність ведення реєстру хворих на хронічні вірусні гепатити на прикладі Дніпропетровського регіону/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.59-67)
Вороненко Ю. В. Застосування психографічної сегментації для налагодження комунікації у сфері підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [та ін.] (стр.68-75)
Січкоріз О. Є. Комплексна оцінка успішності лікарів-інтернів за результатами державної атестації/ О. Є. Січкоріз (стр.76-80)
Литвинова О. Н. Актуальні питання проєкту закону України «Про систему громадського здоров’я»/ О. Н. Литвинова, Л. П. Запорожан, К. Є. Юріїв (стр.81-87)
Thompson І. І. The organization of psychological help for mothers with stillbirth in the United Kingdom and Ukraine/ І. І. Thompson, О. М. Nadvorna (стр.88-90)
Дроздовська Ю. Б. Аналіз факторів порушення репродуктивної функції в жінок із безпліддям на фоні лейоміоми матки в програмах допоміжних репродуктивних технологій/ Ю. Б. Дроздовська (стр.91-96)
Ярема Н. І. Гендерні аспекти факторів серцево-судинного ризику та очікуваної тривалості життя/ Н. І. Ярема [та ін.] (стр.97-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В.
Заглавие : Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє
Параллельн. заглавия :Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Аннотация: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П.
Заглавие : Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань
Параллельн. заглавия :Strategy for educational process activation in the modern systems of knowledge transfer
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 80-82 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Аннотация: У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Вороненко Ю. В., Вдовиченко Ю. П., Толстанов О. К., Мойсеєнко Р. О., Вернер О. М., Краснов В. В.
Заглавие : Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі
Параллельн. заглавия :Issue of educational standards deVelopment for training specialists in doctor residency
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2016/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Аннотация: Закон України “Про вищу освіту” ввів нову форму післядипломної освіти - лікарську резиденгуру. Підготовка фахівців повинна відбуватися за освітньою програмою, але для резидентури Закон зазначив програму післядипломної освіти. У зв’язку з тим виникла проблема - на даний момент немає вимог до формату та змісту програми навчання в лікарській резидентурі. Показано неузгодженість між вимогами Закону України “Про вищу освіту” та традиційною системою під¬готовки медичних кадрів. На основі аналізу вимог до освітньої програми, пропозицій Всесвітньої федерації медичної освіти та різних програм підготовки в лікарській резидентурі Європи та інших країн у статті запропоновано проект ти¬пової програми післядипломної освіти для підготовки лікарів-резидентів в Україні. Запропоновано такі складові типової програми, як: мета та результати навчання для слухачів і керівників; електронне портфоліо для моніторингу резуль¬татів; самоаналіз і самооцінка; вимоги до навчальних закладів; вимоги до керівництва підготовкою лікаря-резидента; вимоги до клінічної бази кафедри; побудова проекту і принципи його оцінювання; ставлення, поведінка, особистісні характеристики лікаря-резидента. Зроблений висновок про необхідність побудови двокомпонентного стандарту вищої медичної освіти з компетентнісними моделями випускника магістратури та інтернатури
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2016г.,N 2
Интересные статьи :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)