Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (7)Высшее образование (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гаджула, Н. Г.$<.>)
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
1.


   
    Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи [Текст] = Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
Аннотация: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення
The work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Доп.точки доступа:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Федик, Т. В.
Побережна, Г. М.
Гаджула, Н. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Горай, М. А.
    Імунологічні аспекти розвитку хронічної механічної травми слизової оболонки порожнини рота [Текст] / М. А. Горай, Н. Г. Гаджула // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 206-209. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ СЛИЗИСТАЯ ОБОЛОЧКА -- MOUTH MUCOSA (иммунология, повреждения)
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES (иммунология, этиология)
ОБЗОР -- REVIEW
Доп.точки доступа:
Гаджула, Н. Г.

Экземпляры всего: 1
БИНТ (1)
Свободны: БИНТ (1)

Найти похожие

3.


    Черепаха, О. Л.
    Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів [Текст] = Mnemonics for better and faster memorization of histology information for English-speaking students of medical and dental faculties / О. Л. Черепаха, Н. Г. Гаджула, М. А. Горай // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 490-494. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
МЕТОДЫ -- METHODS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормированные):
Мнемоника
Аннотация: Студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому. На жаль, в медичній літературі є дуже мало мнемотехнік, присвячених вивченню гістології. Метою роботи стала розробка методик для полегшення запам’ятовування значних обсягів інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів. Було розроблено мнемоніки за першими літерами (акроніми) і зорова мнемоніка та відібрано мнемоніки методом римування і деякі мнемоніки за першими літерами. До вище перелічених мнемотехнік увійшли: мнемоніки з цитології для запам’ятовування мембранних органел, функцій комплексу Гольджі та фаз мітозу; мнемоніки з тканин внутрішнього середовища для запам’ятовування чисельності та назв гранулоцитів та агранулоцитів і стадій еритропоезу; мнемоніки зі сполучних тканин для запам’ятовування типу колагенових волокон у кістковій та хрящовій тканинах; мнемоніки з м’язових тканин для запам’ятовування першого типу м’язових волокон та будови саркомера; мнемоніки з нервової тканини для запам’ятовування кількості аксонів, які оточені клітинами Шванна; мнемоніки з нервової системи для запам’ятовування джерела походження ліаноподібних волокон та розташування підкоркових ядер мозочку; мнемоніки з зовнішнього покриву організму для запам’ятовування розташування шарів епідермісу; мнемоніки з ендокринної системи для запам’ятовування гормонів, які виробляються базофілами гіпофізу та зон кіркової речовини наднирникових залоз та гормонів, що виробляються у цих зонах. У майбутньому планується розробити нові мнемоніки з загальної і спеціальної гістології, які не увійшли в дану статтю
Medical students need quickly and efficiently memorize and process large amounts of information, and mnemonics help them with this. Unfortunately, there are very few mnemonics in the medical literature dedicated to the study of histology. The purpose of the study is to develop techniques to facilitate the memorization of significant amounts of histology information for English-speaking medical and dental students. The first letter mnemonics (acronyms) and visual mnemonic were developed, and the rhymes mnemonic and some first letter mnemonics were selected. The mnemonics listed above include: mnemonics of cytology for memorizing membrane organelles, the functions of the Golgi complex and mitosis phases; blood mnemonics to remember the number and names of granulocytes and agranulocytes and stages of erythropoiesis; connective tissue mnemonics to remember the type of collagen fibers in bone and cartilage; muscle tissue mnemonics to remember the first type of muscle fibers and sarcomere structure; mnemonics of nerve tissue to remember the number of axons that are surrounded by Schwann cells; mnemonics of the nervous system to remember the origin of climbing fibers and the position of the deep cerebellar nuclei; mnemonics of the integumentary system to remember the location of the layers of the epidermis; mnemonics of the endocrine system to remember hormones that are produced by the pituitary basophils as well as adrenal cortex zones and hormones produced in these zones
Доп.точки доступа:
Гаджула, Н. Г.
Горай, М. А.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Гаджула, Н. Г.
    Оцінка методу тривимірної обтурації системи кореневих каналів при лікуванні хронічного періодонтиту / Н. Г. Гаджула, Т. В. Федик // Новини стоматології. - 2018. - N 4. - С. 72-76


MeSH-главная:
ПЕРИОДОНТИТ ХРОНИЧЕСКИЙ -- CHRONIC PERIODONTITIS (лекарственная терапия, терапия)
КОРНЕВОГО КАНАЛА ОБТУРАЦИЯ -- ROOT CANAL OBTURATION (использование, методы)
Аннотация: При застосуванні методу тримірної обтурації кореневої системи при деструктивних формах хронічного періодонтиту доведено високу ефективність проведеного лікування.
При применении метода трехмерной обтурации корневой системы при деструктивных формах хронического периодонтита доказана высокая эффективность проводимого лечения.
Доп.точки доступа:
Федик, Т. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Кулигіна, В. М.
    Застосування інтерактивних технологій кооперативного навчання на заняттях терапевтичної стоматології у студентів медичного вузу [Текст] / В. М. Кулигіна, Н. Г. Гаджула // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 232-235


Рубрики: ВНМУ

MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
Доп.точки доступа:
Гаджула, Н. Г.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.
61
С 96


"Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених (2009 ; Вінниця)

    Гаджула, Н. Г.
    розповсюдженність та інтенсивність карієсу зубів у вагітних жінок [Текст] / Н. Г. Гаджула // Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених "Сьогодення та майбутнє медицини", 9-10 квіт. 2009 р. / гол. ред. Мороз В. М., ред.: В. В. Петрушенко, І. М. Макарчук, С. А. Мовчан ; відп. секр. С. Г. Полінкевич. - 2009. - С. 112
УДК
Доп.точки доступа:
Мороз, В. М. \гол. ред.\
Петрушенко, В. В. \ред.\
Макарчук, І. М. \ред.\
Довгань, О. В. \ред.\
Мовчан, С. А. \ред.\
Полінкевич, С. Г. \відп. секр.\
"Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених(2009 ; Вінниця)


Найти похожие

7.


    Гаджула, Н. Г.
    Індивідуальний підхід до профілактики одонтопатології у вагітних із різним рівнем карієсрезистентності [Текст] = Individual approach to odontopathology prevention in pregnant women with the different levels of caries resistance / Н. Г. Гаджула // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 24. - С. 173-175. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагноз, профилактика и контроль)
ЖЕНЩИНЫ БЕРЕМЕННЫЕ -- PREGNANT WOMEN
КАРИЕСУ ЗУБОВ ПОДВЕРЖЕННОСТЬ -- DENTAL CARIES SUSCEPTIBILITY (физиология)
ОБЗОР -- REVIEW
Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Гаджула, Н. Г.
    Ефективність відбілювання дисколоритів вітальних зубів через підвищення резистентності емалі та дентину [Текст] / Н. Г. Гаджула // Новини стоматології : Укр. стоматол. наук.-практ. журн. - 2015. - № 2. - С. 60-64. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-главная:
ЗУБА ОТБЕЛИВАНИЕ -- TOOTH BLEACHING
ЗУБА РЕМИНЕРАЛИЗАЦИЯ -- TOOTH REMINERALIZATION
ЗУБА ДЕМИНЕРАЛИЗАЦИЯ -- TOOTH DEMINERALIZATION
ГИПЕРЕСТЕЗИЯ -- HYPERESTHESIA
Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


    Гаджула, Н. Г.
    Порівняльна оцінка різних методів професійного відбілювання дисколоритів вітальних зубів [Текст] / Н. Г. Гаджула // Новини стоматології. - 2020. - N 1. - С. 44-47


MeSH-главная:
ЗУБА ОТБЕЛИВАНИЕ -- TOOTH BLEACHING (методы)
Аннотация: Порівнювали якість різних способів професійного відбілювання дисколоритів вітальних зубів системами світлової та хімічної активації. Лазерне відбілювання зубів є ефективним і щадним методом лікування дисколоритів вітальних зубів. Позитивним результатом його застосування можна вважати високий відбілювальний ефект, низькі значення рівня карієсосприйнятливості емалі, індексів поширеності та інтенсивності гіперестезії зубів.
Сравнивали качество различных способов профессионального отбеливания дисколоритов витальных зубов системами световой и химической активации. Лазерное отбеливание зубов является эффективным и щадящим методом лечения дисколоритов витальных зубов. Положительным результатом его применения можно считать высокий отбеливающий эффект, низкие значения уровня кариесовосприимчивости эмали, индексов распространенности и интенсивности гиперестезии зубов.
Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Мнемотехніки в медицині: досвід використання стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам [Текст] = Mnemonic techniques in medicine: experience of dental mnemonics usage in teaching of therapeutic dentistry for foreign students / Н. Г. Гаджула [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 623-627. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Аннотация: Вміння запам’ятовувати новий та великий за обсягом матеріал є необхідним складником успішності студентів. Мнемотехніка – це різноманітні стратегії, які допомагають зберігати складну інформацію, її велику кількість в довготривалій пам’яті. Більшість дослідників вважають, що мнемотехніка покращує пам’ять завдяки використанню природних процесів запам’ятовування, зокрема візуальних образів, організації та детального кодування. Мнемонічні прийоми сприяють тривалому збереженню інформації та можуть працювати зі складними матеріалами в комбінації з іншими техніками за відповідних умов. Метою дослідження стало впровадження стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам для полегшення запам’ятовування, відтворення та аналізу значного обсягу інформації. Проведено огляд літератури, результати синтезовано у формі розповіді. У статті наведено стоматологічні мнемоніки та мнемотехніки, які застосовуються в інтеграції з іншими методами навчання в англомовних студентів для полегшення засвоєння матеріалу з метою покращення їхніх знань, умінь і навичок. Ми використали вербальні, візуальні та лінгвістичні стоматологічні мнемоніки. Встановлено, що іноземні студенти віддають перевагу альтернативним стратегіям навчання, а з-поміж різноманітних мнемонічних прийомів – простим методикам. Найбільш широко використовуваною мнемонікою серед здобувачів є техніка перших літер (або акронімів), за нею йдуть методи римування та ключових слів. Комплексні техніки, такі як метод локусів, техніка прив’язок і фонетична система, є найменш популярними. Мнемоніки полегшують вивчення, закріплення та пригадування інформації, що значно покращує продуктивність навчання. Мнемотехніка не може замінити стандартні методи викладання для засвоєння матеріалу, але в поєднанні з іншими стратегіями є ефективним освітнім інструментом. Надалі будуть розроблені нові мнемоніки для подання оновленої інформації в більш систематичному та організованому форматі, які можна використовувати як сходинку для створення нової мнемотехніки
The ability to memorize new and vast material is a necessary component of students’ success. Mnemonic techniques are a variety of strategies that help to store complex and extensive information in long-term memory. Most researchers consider that mnemonics improve memory by using natural memory processes such as visual imagery, organization, and detailed encoding. Mnemonic techniques can lead to long-term storage of information and can work with complex materials in combination with other techniques when the appropriate conditions are created. The purpose of the study was the implementation of dental mnemonics when teaching of therapeutic dentistry for foreign students to facilitate memorization, reproduction and analysis of vast amounts of information. A review of the literature was performed and the results were synthesized in the form of a narrative. The manuscript presents dental mnemonics and mnemonic techniques, which are used in integration with other teaching methods for English-speaking students to facilitate mastering of the material in order to improve their knowledge, skills and abilities. We used verbal, visual and linguistic dental mnemonics. It was established that foreign students prefer alternative learning strategies, among various mnemonic techniques choose the simple methods. The most widely used mnemonic among students is the technique of first letters (or acronyms), followed by rhyming and keyword methods. Complex techniques such as the methods of loci, binding and phonetic system are the least popular. Mnemonics facilitate learning, consolidation and recall of information, that significantly improves training productivity. Mnemonic techniques cannot replace standard teaching methods, but in conjunction with other strategies, it is an effective educational tool. In the future, new mnemonics will be developed to present fresh information in a more systematic and organized format, which can be used as a step for creation updated mnemonic technique
Доп.точки доступа:
Гаджула, Н. Г.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Курдиш, Л. Ф.
Мунтян, О. В.
Повшенюк, А. В.
Побережна, Г. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50  
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)