Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Гозак, С. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 63
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Гозак, С. В.
    Адаптаційно-резервні можливості організму як критерій оцінки умов навчання та життєдіяльності дітей з обмеженими можливостями [Текст] / С. В. Гозак, О. Т. Єлізарова, Т. В. Станкевич // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 16. - С. 176

Доп.точки доступа:
Єлізарова, О. Т.
Станкевич, Т. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


   
    Вплив організації дистанційного навчання на здоров’я вчителів / О. Т. Єлізарова [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2022. - N 1. - С. 11-19


MeSH-главная:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Аннотация: Вивчені особливості ментального та соматичного здоров’я вчителів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів під час дистанційного навчання залежно від робочого навантаження. Проведено анкетування 330 вчителів під час впровадження дистанційного навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 навесні 2021 року. Анкета містила інформацію щодо демографічних та антропометричних факторів, особливостей педагогічної освіти та напрямку роботи, а також дані щодо самооцінки стану здоров’я за шкалою від 1 до 5. Для оцінки ментального здоров’я було застосовано скринінгові опитувальники GAD-2 та PHQ-2. Дане дослідження показує, що умови роботи вчителів під час переходу на дистанційне навчання не є здоров’язбережними, тому необхідно продовжувати пошук нових шляхів організації цього формату навчання з урахуванням інтересів усіх сторін навчального процесу.
Изучены особенности ментального и соматического здоровья учителей 1-11 классов общеобразовательных учебных заведений во время дистанционного обучения в зависимости от рабочей нагрузки. Проанализированы результаты анкетирования 330 учителей (средний возраст – (45,4±0,6) лет) при внедрении дистанционного обучения в связи с пандемией COVID19 весной 2021 года. Анкета содержала информацию о демографических и антропометрических данных, особенностях образования и направлении работы, а также данные о самооценке состояния здоровья по шкале от 1 до 5. Для оценки ментального здоровья были применены скрининговые опросники GAD-2 и PHQ-2. Данное исследование показывает, что условия работы учителей при переходе на дистанционное обучение не являются здоровьесберегающими, поэтому необходимо продолжать поиск новых путей организации этого формата обучения с учетом всех сторон учебного процесса.
Доп.точки доступа:
Єлізарова, О. Т.
Гозак, С. В.
Станкевич, Т. В.
Парац, А. М.
Линчак, О. В.
Лебединець, Н. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


   
    Профілактика хронічних неінфекційних захворювань в умовах пандемії СОVID-19 / О. Т. Єлізарова [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2021. - N 2. - С. 4-14


MeSH-главная:
ХРОНИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ -- CHRONIC DISEASE (профилактика и контроль)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Аннотация: Зростання поширеності хронічних неінфекційних захворювань (НІЗ) в умовах пандемії СОVID-19, які зумовлюють високий рівень смертності та інвалідизації населення, викликає необхідність досліджень у напрямку їх профілактики та вдосконалення шляхів ранньої діагностики. В нинішніх умовах актуальність профілактики НІЗ набуває особливого значення, адже хворі на ці захворювання є групою ризику з тяжким перебігом СОVID-19. З урахуванням процесів урбанізації дослідження особливостей епідеміології факторів ризику розвитку НІЗ необхідно проводити для міського і сільського населення окремо. Для міського населення України характерними є такі фактори ризику, як старіння населення, гіпокінезія, нераціональне харчування, забруднення атмосферного повітря, погіршення епідемічної ситуації. Ці фактори, поєднані з низьким соціально-економічним рівнем населення формують необхідність активного впровадження профілактичних заходів.
Повсеместная распространенность хронических неинфекционных заболеваний (НИЗ) в условиях пандемии СОVID-19, являющихся доминирующей причиной смертности и инвалидности населения, обусловливает необходимость научных исследований с целью разработки путей профилактики и усовершенствования методик ранней диагностики. В нынешних условиях актуальность профилактики НИЗ приобретает особое значение, ведь больные этими заболеваниями являются группой риска с тяжелым течением СОVID-19. Учитывая особенности урбанизации, исследования эпидемиологии факторов риска НИЗ необходимо проводить для городского и сельского населения отдельно. Для городского населения Украины характерны такие факторы риска, как старение населения, гипокинезия, нерациональное питание, загрязнение атмосферного воздуха, ухудшение эпидемической ситуации. Эти факторы в сочетании с низким социально-экономическим уровнем населения формируют необходимость активного внедрения профилактических мероприятий.
Доп.точки доступа:
Єлізарова, О. Т.
Гозак, С. В.
Полька, Н. С.
Парац, А. М.
Станкевич, Т. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Гозак, С. В.
    Вплив чинників навчального процесу на показники здоров’я школярів / С. В. Гозак // Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 3. - С. 17-20

Рубрики: Здоровья состояния показатели--дети

   Образование


   Школьники


Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Гозак, С. В.
    Особливості функціонального стану організму школярів залежно від організації фізичного виховання [Текст] / С. В. Гозак, О. Т. Єлізарова, І. О. Калиниченко // Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 1. - С. 60-64

Рубрики: Физическое воспитание и тренинг--дети--организ

   Школьники


Доп.точки доступа:
Єлізарова, О. Т.
Калиниченко, І. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


    Гозак, С. В.
    Фізичний розвиток вихованців спеціальних шкіл-інтернатів [Текст] / С. В. Гозак // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 2. - С. 32-34

Рубрики: Дети, физическое развитие

   Школы


Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


   
    Санітарно-гігієнічна оцінка проектів будівництва загальноосвітніх навчальних закладів у м. Києві [Текст] / Н. С. Полька [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 2. - С. 27-31

Рубрики: Санитария

   Гигиена


   Школы


   Строительные сооружения, стандарты безопасности


Доп.точки доступа:
Полька, Н. С.
Махнюк, В. М.
Бургазлій, Н. П.
Гозак, С. В.
Могильний, Н. П.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Калиниченко, І. О.
    Вплив чинників внутрішньошкільного середовища на формування графомоторних навичок у дітей 5-8 років [Текст] / І. О. Калиниченко, С. В. Гозак, М. М. Вербенко // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 3. - С. 66-69

Рубрики: Школы

   Школьники


   Гигиена


Доп.точки доступа:
Гозак, С. В.
Вербенко, М. М.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.


   
    Особливості ментального здоров’я та способу життя студентів під час війни [Текст] = Mental health and lifestyles of students during the war / С. В. Гозак [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 628-634. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY (психология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (тенденции)
ВОЙНА -- WAR
Аннотация: У статті досліджено особливості та взаємозв’язок ментального здоров’я, самопочуття та способу життя студентів різних освітніх напрямів під час війни. Мета дослідження – оцінка особливостей поведінкових факторів, навчального процесу та ментального здоров’я студентів у динаміці під час війни. Двічі (у квітні-червні 2022 та 2023 рр.) проведене онлайн анкетування здобувачів 1-2 курсів 12 ЗВО України (n=415, жіноча стать – 57,4%, середній вік – 17,9±0,03 років). Застосовані опитувальники QRAPH, RCADS-25, CATS. У статті наведені результати дисперсійного аналізу, проаналізовані таблиці спряженості, проведено кореляційний аналіз за допомогою програми STATISTICA 8.0. Відношення шансів (OR) та довірчий інтервал (ДІ) розраховано за допомогою програми MedCalc. У 2023 році серед здобувачів частка осіб з межовими та клінічними проявами тривоги становила 30,8±2,7%, з проявами депресії – 33,9±2,8%, а межові та клінічні ознаки посттравматичного стресового розладу (ПТСР) мали 42,2±2,9%. Найбільша частка осіб з ознаками тривоги і депресії виявлена серед здобувачів-медиків (52,8±5,9%). Порівняно з 2022 роком встановлено достовірне зниження частки осіб з клінічними ознаками ПТСР на 10,8% (χ2=6,4; p0,05), а також тенденцію до зниження тривожно-депресивних проявів у здобувачів різних спеціальностей ЗВО. Водночас у 2023 році порівняно з 2022 роком визначено зниження тривалості рухової активності помірної та високої інтенсивності (MVPA) і сну внаслідок підвищення тривалості рухової активності низької інтенсивності (LPA) та сидячої поведінки (SB). Виконання здобувачами більше 60 хв/добу MVPA знижувало ймовірність розвитку депресивних симптомів у 2,7 рази (p0,001), тривожних – в 1,8 рази (p0,01). Отримані результати свідчать про важливість підтримки ментального здоров’я та активного способу життя серед здобувачів ЗВО, особливо під час війни. Для збереження здоров’я та працездатності здобувачів необхідно здійснювати постійний моніторинг як поведінкових факторів, так і показників ментального здоров’я з розробкою і впровадженням профілактичних заходів щодо гіподинамії
The article examines the peculiarities of the mental health, well-being and lifestyle of students of various specialties during wartime, with an emphasis on medical students. The study aims to assess the characteristics of behavioral factors, the educational process and students' mental health in the dynamics during the war. In April-June 2022 and 2023, an online survey of students of 12 universities of Ukraine (n=415, female gender 57.4%, average age 17.9±0.03 years) was conducted. QRAPH, RCADS-25, and CATS questionnaires were used. The article presents the results of variance analysis, analyzed conjugation tables, conducted correlation analysis using the STATISTICA 8.0 program. Odds ratio (OR) and confidence interval (CI) were calculated using MedCalc. In 2023, 30.8±2.7% of students had signs of anxiety, 33.9±2.8% had signs of depression, and 42.2±2.9% had signs of post-traumatic stress disorder (PTSD). The largest proportion of persons with anxiety and depression was among medical students (52.8±5.9%). A trend towards a decrease in anxiety and depressive symptoms among students of all majors compared to the previous year was revealed. Additionally, there was a significant decrease in the proportion of students with clinical signs of PTSD by 10.8% (χ2=6.4; p0.05). In 2023, there was also a decrease in the duration of moderate-to-vigorous physical activity (MVPA) and sleep and an increase in light physical activity and sedentary behavior. It was found that 60 min/day of MVPA reduced the chances of developing depressive symptoms by 2.7 times (p0.001). For anxiety disorders, this probability was 1.8 times (p0.01). The obtained results indicate the importance of maintaining mental health and an active lifestyle among students, especially during wartime. In order to preserve the health and working capacity of students, it is necessary to carry out constant monitoring of both behavioral factors and indicators of mental health with the development and implementation of hypodynamia preventive measures
Доп.точки доступа:
Гозак, С. В.
Єлізарова, О. Т.
Станкевич, Т. В.
Чорна, В. В.
Товкун, Л. П.
Лебединець, Н. В.
Парац, А. М.
Бондар, О. Ю.
Хмель, Л. Л.

Свободных экз. нет

Найти похожие

10.


   
    Актуальність оптимізації режиму дня та шкільного навантаження учнів молодшого шкільного віку [Текст] = Topicality of the optimization of day’s routine and school day load in primary school age children / О. Т. Єлізарова [и др.] // Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 4. - С. 36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
УТОМЛЕНИЕ -- FATIGUE (этиология)
ДОСТИЖЕНИЕ -- ACHIEVEMENT
ЦИРКАДНЫЙ РИТМ -- CIRCADIAN RHYTHM (физиология)
СОН -- SLEEP (физиология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Доп.точки доступа:
Єлізарова, О. Т.
Гозак, С. В.
Парац, А. М.
Шумак, О. В.
Філоненко, О. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)