Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (2)Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Грицан, Л. Д.$<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-14 
1.


    Грицан, Л. Д.
    Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному [Текст] / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 30-34


MeSH-главная:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (обучение)
MeSH-не главная:
ГЕННАЯ ИНЖЕНЕРИЯ -- GENETIC ENGINEERING (методы)
Свободных экз. нет

Найти похожие

2.


    Грицан, Л. Д.
    Досвід викладання теми "Екстракція" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 36-40

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия--обуч


Свободных экз. нет

Найти похожие

3.


    Грицан, Л. Д.
    Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії [Текст] / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 36-39


MeSH-главная:
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
Свободных экз. нет

Найти похожие

4.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 14-17


MeSH-главная:
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Свободных экз. нет

Найти похожие

5.


    Грицан, Л. Д.
    Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] = Multiple-choice and complex problems as a means of quality control of learning the program material in physical and colloid chemistry at the pharmaceutical institution of higher education / Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-главная:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
ХИМИЯ ФИЗИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHYSICAL (обучение)
ХИМИЯ -- CHEMISTRY (обучение)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (организация и управление)
Аннотация: Мета роботи – акцентувати увагу викладачів курсу фізичної та колоїдної хімії на виборі засобів для об’єктивної оцінки якості засвоєння програмного матеріалу студентами різних форм навчання
Основна частина. Проведено аналіз літературних даних та власного багаторічного досвіду викладання фізичної та колоїдної хімії з метою вибору оптимальних методів та форм контролю набутих знань мaйбутніми працівниками фармацевтичної галузі, які навчаються за різними спеціальностями. Скорочення обсягу аудиторних годин, які відводяться для вивчення фундаментальних дисциплін, у тому числі і фізичної та колоїдної хімії, вимагає від викладача певну частину програмного матеріалу курсу виносити на самостійне опрацювання студентами. У свою чергу, це потребує від викладача правильного вибору засобів контролю знань студентів. У статті проаналізовано роль багатоваріантних та комплексних задач в організації контрольних заходів з метою перевірки якості засвоєння студентами програмного матеріалу курсу фізичної та колоїдної хімії
Висновки. 1. Розв’язання багатоваріантних та комплексних задач суттєво розширює можливості об’єктивного та всебічного контролю знань, умінь та навичок, набутих студентами. Його обов’язково треба поєднувати з іншими методами контролю, такими, як тестування, усна відповідь, підготовка доповіді на студентську конференцію, реферату та ін. 2. При розв’язуванні профілізованих багатоваріантних та комплексних задач викладач має нагоду підкреслити міждисциплінарну інтеграцію, а студенти – краще зрозуміти необхідність вивчення курсу фізичної та колоїдної хімії з метою подальшого опанування медико-біологічних і спеціальних дисциплін. 3. Перевагою використання в навчальному процесі багатоваріантних задач є можливість для викладача дати кожному студенту індивідуальне завдання з певної теми. Такі задачі можуть бути використані і як засіб контролю якості освіти
Свободных экз. нет

Найти похожие

6.


   
    Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі [Текст] / В. І. Кабачний, В. І. Лебідь, Л. Д. Грицан // Медична освіта. - 2009. - № 3. - С. 29-33.

Рубрики: Электрохимия

   Химия--обуч


Доп.точки доступа:
Кабачний, В. І.
Лебідь, В. І.
Грицан, Л. Д.

Свободных экз. нет

Найти похожие

7.


    Грицан, Л. Д.
    Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" [Текст] / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 21-24.

Рубрики: Образование фармацевтическое

   Химия физическая


Доп.точки доступа:
Кабачний, В. І.
Томаровська, Т. О.

Свободных экз. нет

Найти похожие

8.


    Казакова, В. С.
    Фізико-хімічне дослідження кремів з настойкою листя горіха волоського [Текст] / В. С. Казакова, Л. Д. Грицан, В. В. Колесникова // Вісник фармації. - 1999. - № 2. - С. 70-72


MeSH-главная:
ОРЕХ -- JUGLANS (химия)
Доп.точки доступа:
Грицан, Л. Д.
Колесникова, В. В.

Свободных экз. нет

Найти похожие

9.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017г. № 4 . - 86.41, р.
Содержание:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Другие авторы: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Другие авторы: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : (1)
Свободны: (1)
Заказаны экз-ры для отделов: Навчальна частина

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: МУ7/2009/3
   Журнал

Медична освіта
2009г. № 3
Содержание:
Барінов, Е. Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах / Е. Ф. Барінов [и др.] . - С.5-8.
Другие авторы: Сулаєва О. М., Ніколенко О. Г., Терещук Б. П., Ігнатьєва Л. М.
Лісовий, В. М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.8-12.
Другие авторы: Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Марценюк, В. П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій / В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.13-18.
Кадочников, В. С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи / В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова. - С.19-20.
Кирюшенко, Т. І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби" / Т. І. Кирюшенко. - С.21-23.
Корнієнко, О. М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів / О. М. Корнієнко [и др.] . - С.23-26.
Другие авторы: Городецька І. Я., Левицька О. Р., Юніков Р. С.
Гонський, Я. І. Доказова медицина як науковий напрямок / Я. І. Гонський [и др.] . - С.27-28.
Другие авторы: Корда М. М., Підручна С. Р., Покотило О. С., Острівка О. І., Саюк Н. П., Шершун Г. Г., Яворська С. І., Суслова Н. О., Ярошенко Т. Я., Паприга Н. В., Кузьмак І. П., Каліновська Л. С., Марущак М. І., Мудра А. Є., Криницька І. Я., Лазарчук О. В.
Кабачний, В. І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / В. І. Кабачний [и др.] . - С.29-33.
Другие авторы: Лебідь В. І., Грицан Л. Д., Осіпенко Л. К., Блажеєвський М. Є., Томаровська Т. О., Лабузова Я. А., Колєсник В. П.
Кліщ, Г. І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні / Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк. - С.33-36.
Кулянда, І. С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір / І. С. Кулянда [и др.] . - С.37-38.
Другие авторы: Слабий О. Б., Копитчак І. Р., Кулянда О. О.
Ткаченко, О. В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні / О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський. - С.39-40.
Кольцова, Н. І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології / Н. І. Кольцова [и др.] . - С.41-43.
Другие авторы: Казакова Р. В., Воляк М. Н., Кузняк Н. Б.
Галайчук, І. Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд) / І. Й. Галайчук [и др.] . - С.44-48.
Другие авторы: Скакун Л. М., Ощипко Р. В., Скочило О. В., Скакун А. Л.
Ващенко, Н. М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті) / Н. М. Ващенко. - С.48-52.
Маланчук, Л. М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти / Л. М. Маланчук [и др.] . - С.53-55.
Другие авторы: Маланчин І. М., Геряк С. М., Романчук Л. І., Олійник М. Н., Кучма З. М., Лимар Л. Є., Багній Н. І.
Цяпа, Ю. М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам / Ю. М. Цяпа [и др.] . - С.55-56.
Другие авторы: Кліщ І. М., Гаріян М. П., Манзій З. П., Марків І. М., Лихацька В. О., Тюріна В. Ф.
Середа, О. М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку / О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик. - С.57-61.
Пришляк, А. М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини / А. М. Пришляк [и др.] . - С.62-63.
Другие авторы: Прокоп І. А., Бобак М. І., Бондаренко С. В., Данилишина Н. І.

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-10    11-14 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)