Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Дарій, В. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дарій В. І., Козьолкін О. А.
Заглавие : Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ
Место публикации : Медична освіта. - 2004. - № 2. - С. 33-34 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметные рубрики: Образования технология
Неврология-- обуч
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта -2004г.,N 2
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.4-7)
Уваренко А. Р. Погляди на наукову медичну інформацію, інноваційну політику та доказову медицину як на взаємозв’язані наукові та прикладні сучасні категорії/ А. Р. Уваренко (стр.7-10)
Скакун М. П. Основи доказової медицини-у навчальний процес ВНЗ/ М. П. Скакун (стр.10-12)
Губенко І. Я. Поступальний розвиток фармацевтичної освіти як гарантія задоволення високих вимог сучасного ринку праці/ І. Я. Губенко, О. В. Борисенко, О. Т. Шевченко (стр.13-16)
Коваленко С. І. Методичні підходи до викладання медичної хімії у вищих навчальних закладах хімічного і медико-біологічного профілю/ С. І. Коваленко, Р. Б. Лесик, І. Ф. Белєнічев (стр.27-30)
Гудивок В. І. Методичні основи педагогічної діяльності викладачів у медичних ВНЗ/ В. І. Гудивок (стр.31-32)
Дарій В. І. Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ/ В. І. Дарій, О. А. Козьолкін (стр.33-34)
Петренко В. І. Особливості самостійної роботи студентів на кафедрі фтизіатрії з курсом пульмонології/ В. І. Петренко, О. Б. Пікас (стр.35-36)
Протасевич Г. С. Оториноларингологічна "Студентська історія хвороби" / Г. С. Протасевич [и др.] (стр.37-39)
Воронцов О. О. Активний патронаж вагітних у практичній роботі студентів на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини/ О. О. Воронцов [и др.] (стр.39-40)
Єфремова О. О. Гостра серцева недостатність у хворих з інфарктом міокарда після фібринолітичної терапії: діагностичні критерії та їх прогностичне значення/ О. О. Єфремова (стр.44-48)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дарій В. І.
Заглавие : Шляхи удосконалення системи підготовки лікарів-інтернів загальної практики - сімейної медицини з питань цереброваскулярної патології
Место публикации : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2006. - № 4. - С. 17. (Шифр СУ21/2006/4)
Предметные рубрики: Интернатура и резидентура
Врачи семейные-- обуч
Семейная практика
Неврология-- обуч
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Сімейна медицина -2006г.,N 4
Интересные статьи :
Сучасні пріоритети підготовки сімейних лікарів (стр.5.)
Післядипломна підготовка керівників медичних закладів із організації первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини (стр.6-8.)
Москаленко В. Ф. Основний принцип навчання лікарів загальної практики - орієнтація на сім’ю/ В. Ф. Москаленко, О. М. Гиріна (стр.8-9.)
Лисенко Г. І. Концепція та логіка вирішення задач сімейної медицини/ Г. І. Лисенко, О. П. Мінцер (стр.9-10.)
Раціональні підходи до оптимізації підготовки кадрів щодо реформування первинної медико-санітарної допомоги (стр.10-11.)
Марчук Н. В. Роль сімейного лікаря в реалізації вітчизняної стратегії збереження здоров’я/ Н. В. Марчук (стр.11.)
Пасієшвілі Л. М. Шляхи підготовки викладачів із загальної практики - сімейної медицини/ Л. М. Пасієшвілі, В. Є. Шапкін, Н. В. Малик (стр.12.)
Латишев Є. Є. Система управлінського обліку: комплекс сучасних інструментів щодо ефективного управління сімейною медициною та її персоналом на основі економічних методів/ Є. Є. Латишев (стр.12-13.)
Медичні стандарти в Україні та бар’єри на шляху їх упровадження (стр.13.)
Додипломна підготовка сімейного лікаря: основні методологічні аспекти (стр.14.)
Досвід викладання основ доказової медицини на додипломному етапі підготовки сімейних лікарів (стр.15.)
К вопросу подготовки семейных врачей (стр.16.)
Значення самостійної роботи під час навчання в інтернатурі за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" на педіатричному циклі (стр.16-17.)
Дарій В. І. Шляхи удосконалення системи підготовки лікарів-інтернів загальної практики - сімейної медицини з питань цереброваскулярної патології/ В. І. Дарій (стр.17.)
Малик Н. В. Викладання деяких аспектів реабілітації хворих із постінсультними розладами сімейним лікарям-інтернам/ Н. В. Малик, В. Є. Шапкін (стр.18.)
Упровадження стратегії державної програми "Репродуктивне здоров’я нації" в роботу сімейного лікаря (стр.18-19.)
Пасечник И. П. Аспекты преподавания педиатрии врачам-интернам по специальности "Общая практика - семейная медицина"/ И. П. Пасечник (стр.19.)
Пасієшвілі Л. М. Проблемні питання диспансеризації в діяльності сімейного лікаря/ Л. М. Пасієшвілі, Л. М. Бобро (стр.20.)
Латишев Є. Є. 12 принципів контрактних відносин - нова філософія в організації діяльності сімейної медицини та її кадрових ресурсів/ Є. Є. Латишев (стр.20-21.)
Корж А. Н. Значение и проблемы организации клинических исследований в семейной медицине/ А. Н. Корж (стр.21.)
Шекера О. Г. Проблеми та перспективи розвитку сімейної медицини в Україні/ О. Г. Шекера, О. І. Висоцька (стр.22.)
Рудий В. М. Створення районних і міських центрів первинної медико-санітарної допомоги як перспективна модель організації медичної діяльності за спеціальністю "Загальна практика - сімейна медицина"/ В. М. Рудий (стр.22-24.)
Щодо оптимізації засвоєння діагностично-лікувальних навичок та умінь лікарями-інтернами та курсантами за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" (стр.24.)
Кредитно-модульна система підготовки сімейних лікарів на післядипломному етапі (стр.25-27.)
Медична етика й деонтологія як важливі складові у формуванні світогляду сімейного лікаря (стр.28.)
Мінцер О. П. Сімейна медицина та проблеми якості надання медичної допомоги населенню/ О. П. Мінцер, Г. І. Лисенко, Л. І. Усенко (стр.28-29.)
Актуальні питання реформування амбулаторно-поліклінічної допомоги військовослужбовцям на засадах загальної практики - сімейної медицини (стр.30-31.)
Профілактика як основа роботи лікаря загальної практики - сімейної медицини (стр.31-32.)
Бурмака Ю. Г. Доцільність семінарів-тренінгів із сімейної психотерапії в підготовці лікаря загальної практики - сімейної медицини/ Ю. Г. Бурмака, Л. П. Черепахіна, О. Б. Комарова (стр.32.)
Сердюк О. І. Досвід організації співпраці сімейних лікарів та спеціалістів вторинного й третинного рівнів/ О. І. Сердюк, Б. А. Рогожин, Л. М. Патока (стр.32-33.)
Аналіз роботи закладів загальної практики - сімейної медицини (стр.33.)
Короп А. Ф. Порівняльна оцінка якості лікування дітей у різних типах закладів загальної практики - сімейної медицини/ А. Ф. Короп, Т. П. Єфіменко (стр.34.)
Шинкарьова І. М. Аналіз типових медичних маршрутів як інструмент оцінки адекватності медичної допомоги на первинному рівні/ І. М. Шинкарьова (стр.35-37.)
Гощинський В. Б. Використання амбулаторії сімейного лікаря як навчальної бази в підготовці сімейного лікаря на додипломному рівні/ В. Б. Гощинський, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.37-38.)
Досвід первинної спеціалізації за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" в умовах сільських лікувальних закладів (стр.38-39.)
Про подальше удосконалення моделі моніторингу розвитку первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини на регіональному рівні (стр.39-40.)
Результати впровадження сімейної медицини в Полтавській області (стр.40-41.)
Наукове обгрунтування покращення доступності та якості первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини населенню Харківського регіону (стр.41-42.)
Жук О. В. До питання про удосконалення організації спеціалізованої медичної допомоги в умовах розвитку сімейної медицини в Харківській області/ О. В. Жук (стр.43-45.)
Білецький С. В. Сімейна медицина на Буковині - реалії та перспективи/ С. В. Білецький (стр.46.)
Крикливець Л. Г. Становлення сімейної медицини в КМУ міської поліклініки № 3 м. Чернівців/ Л. Г. Крикливець, В. В. Бойко, С. В. Білецький (стр.46.)
Семейная медицина в автономной республике Крым - настоящее и будущее (стр.47-49.)
Мосієнко Г. П. Клінічні особливості абдомінального больового синдрому при неорганічній патології шлунково-кишкового тракту/ Г. П. Мосієнко (стр.51-53.)
Рівень олужнювання в антральному відділі шлунка та його зв’язок із хронічним панкреатитом (стр.54-55.)
Мосієнко Г. П. Роль деяких гастроінтестінальних гормонів у патогенезі функціональних захворювань травного каналу/ Г. П. Мосієнко (стр.55-56.)
Чопей І. В. Застосування антиоксидантного комплексу "Три-Ві Плюс" у лікуванні хворих на хронічні гастрити А та В із супутніми залізодефіцитними станами/ І. В. Чопей, С. В. Панас (стр.56-59.)
Рудіченко В. М. Застосування методу візуалізації як підгрунтя для контролю навчання сімейних лікарів по темі "Диспепсія"/ В. М. Рудіченко (стр.59.)
Меланіч С. Л. Особливості мікроскопічної характеристики слизової оболонки гастродуоденальної зони при хронічному калькульозному холециститі в поєднанні з пептичною виразкою та хронічним гастродуоденітом/ С. Л. Меланіч, Г. В. Гончар, Т. В. Майкова (стр.60-63.)
Терапевтическая эффективность липофильных и гидрофильных ингибиторов ангиотензин-превращающего фермента у больных хронической болезнью почек гломерулонефритом (стр.64.)
Дзюблик І. В. Антивірусні препарати для етіотропної терапії гострих респіраторних вірусних інфекцій/ І. В. Дзюблик (стр.65-68.)
Вакалюк І. П. Гемодинамічний та коронарний резерв міокарда хворих на ішемічну хворобу серця та артеріальну гіпертензію в процесі лікування триметазидином і кардонатом/ І. П. Вакалюк, Л. З. Абрам’як, С. С. Максимов (стр.69-71.)
Нарушение сердечного ритма у пожилых больных в работе врача общей практики (стр.71-72.)
Коррекция вегетососудистой дисфункции у детей на фоне артериальной гипотензии (стр.72.)
Психологические аспекты в практике семейного врача при лечении артериальной гипертензии (стр.73.)
Гиріна О. М. Ендотеліальна дисфункція як провідний чинник формування, розвитку та прогресування артеріальної гіпертензії/ О. М. Гиріна, В. О. Сірик (стр.73-74.)
Прихода И. В. Эффективность и безопасность прамистара у больных с метаболическим синдромом Х, перенесших ишемический инсульт/ И. В. Прихода (стр.75-78.)
Прихода І. В. Роль натрійуретичних пептидів у розвитку гострої лівошлуночкової недостатності у хворих на гострий коронарний синдром без елевації сегмента ST/ І. В. Прихода (стр.79-81.)
Корж А. Н. Сердечно-сосудистая патология в сочетании с СД в амбулаторной практике/ А. Н. Корж (стр.81-82.)
Чабан Т. І. Ураження коронарних артерій у хворих на ішемічну хворобу серця та артеріальну гіпертензію залежно від індексу маси тіла/ Т. І. Чабан, В. І. Попко (стр.82.)
Сольвенцій в комплексному лікуванні хворих на остеоартроз (стр.83-84.)
Лікування хворих на бронхіальну астму сорбілактом на фоні патології шлунково-кишкового тракту, печінки та дисбактеріозу (стр.85.)
Константинович-Чічірельо Т. В. Аналіз функції зовнішнього дихання у хворих на бронхіальну астму за наявності психоемоційної дисфункції/ Т. В. Константинович-Чічірельо (стр.86-91.)
Митин Ю. В. Лечение воспалительных заболеваний верхних дыхательных путей и уха и профилактика послеоперационных осложнений с использованием препарата Эреспал/ Ю. В. Митин, Я. Ю. Гомза (стр.92-94.)
Приступа Л. Н. Диференційна діагностика синдрому легеневої дисемінації в практиці сімейного лікаря/ Л. Н. Приступа (стр.95-99.)
Робота сімейного лікаря з виявлення, лікування та профілактики туберкульозу (стр.100.)
Гойда Н. Г. Роль сімейного лікаря в медичному забезпеченні вагітних і новонароджених/ Н. Г. Гойда (стр.100-101.)
Мурзіна Е. О. Грибкові захворювання та їхнє лікування в практиці сімейного лікаря/ Е. О. Мурзіна (стр.102-104.)
Питання діагностики хвороби Рейтера в практиці сімейного лікаря (стр.105.)
Сиделковский А. Л. Хрономедицина в практике семейного врача/ А. Л. Сиделковский, Р. Я. Адаменко, Ю. И. Головченко (стр.105-107.)
Апанасенко Г. Л. Сверхсмертность славянских мужчин: возможности противодействия ей/ Г. Л. Апанасенко (стр.108-111.)
Формування стереотипу здорового способу життя - необхідність сьогодення (стр.111-113.)
Нормативно-правовий супровід розвитку загальної практики - сімейної медицини в Україні (стр.114.)
Методичні підходи до проведення проміжного контролю знань лікарів-інтернів за фахом "Загальна практика - сімейна медицина" під час очного навчання (стр.15.)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Білай І. М., Дарій В. І., Крапівной О. А.
Заглавие : Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 23-25 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметные рубрики: Фармакокинетика-- обуч
Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2008г.,N 4
Интересные статьи :
Ковальчук Л. Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарю: перспективи і проблеми в анестезіології/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Дзяк Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/ Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко (стр.8-13)
Мисула І. Р. Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.13-15)
Неруш П. О. Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/ П. О. Неруш [и др.] (стр.16-17)
Крижановський Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.18-19)
Філімонов В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/ В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб (стр.20-22)
Білай І. М. Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.23-25)
Сіліна Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах болонського процесу/ Т. М. Сіліна [и др.] (стр.25-26)
Токарчук Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.27-28)
Ткачук С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/ С. С. Ткачук [и др.] (стр.29-31)
Міщенко І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/ І. В. Міщенко [и др.] (стр.32-33)
Мерецький В. М. Особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/ В. М. Мерецький (стр.33-35)
Вадзюк С. Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.36-37)
Бугай Б. Г. Кардіоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.38-40)
Хурані І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/ І. Ф. Хурані (стр.41-43)
Фіра Л. С. Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/ Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда (стр.43-44)
Слабий М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.45-48)
Костенко І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.49-53)
Федорців О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців, О. М. Шульгай (стр.54-56)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Білай І. М., Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Заглавие : Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 30-33. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметные рубрики: Интернатура и резидентура
Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 4
Интересные статьи :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Білай І. М., Дарій В. І., Рижов О. А.
Заглавие : Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти
Место публикации : Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 52-54 (Шифр МУ7/2011/1)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое, повышение квалификации
Аптеки-- кадры
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2011г.,N 1
Интересные статьи :
Мисула І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.71-74)
Тюріна В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як (стр.77-79)
Степанов Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)