Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Дзига, С. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дзига С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Заглавие : Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 44-45 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бакалєць О. В., Марущак М. І., Дзига С. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А.
Заглавие : Вплив диференційованого лікування на метаболізм оксипроліну у хворих на алергодерматози із цитомегалією
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2013. - № 2. - С. 234-235 (Шифр З031814/2013/2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бакалець О. В., Дзига С. В.
Заглавие : Ефективність імунокорегуючої та противірусної терапії при активації цитомегаловірусної інфекції у хворих на алергічні дерматози
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2012. - № 2. - С. 159 (Шифр З031814/2012/2)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Самогальська О. Є., Кліщ І. М., Хлібовська О. І., Лазарчук Т. Б., Дзига С. В.
Заглавие : Оцінка психосоматичного стану в пацієнтів, які перенесли гострий панкреатит
Параллельн. заглавия :Assessment of psychosomatic state in patients with acute pancreatitis
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 46-49 (Шифр БУ5/2023/27/3)
MeSH-главная: ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOPHYSIOLOGIC DISORDERS
ПАНКРЕАТИТ ОСТРЫЙ НЕКРОТИЗИРУЮЩИЙ -- PANCREATITIS, ACUTE NECROTIZING
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЯ НЕВРОТИЧЕСКИЕ -- ANXIETY DISORDERS
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER
УСТОЙЧИВОСТЬ К БОЛЕЗНЯМ -- DISEASE RESISTANCE
Аннотация: Оцінка психосоматичного стану пацієнтів після гострого панкреатиту допомагає в розумінні впливу емоційного стану на хронічність захворювання та може вести до покращення планування лікування та реабілітації цих пацієнтів. Мета дослідження – оцінити психосоматичний стан пацієнтів після перенесеного первинного епізоду гострого панкреатиту. Матеріал і методи. Проведено обстеження 80 пацієнтів, що перебували на стаціонарному лікуванні з приводу гострого панкреатиту. Для визначення особливостей психосоматичного стану в обстеженні використані психологічні опитувальники. Для оцінки самопочуття, активності та настрою використовувалася методика САН. Для виявлення та оцінки ознак невротичних станів використовували відповідний клінічний опитувальник. Для визначення ступеня опірності до стресу застосовувалася методика Холмса і Раге. Результати дослідження. Згідно зі шкалою "самопочуття" виявлено, що середні значення в пацієнтів відповідали межам низького рівня. Аналізуючи показники за шкалами "активність" та «настрій» дані свідчили про середній рівень. За даними клінічного опитувальника, для виявлення та оцінки невротичних станів визначено, що психосоматичний стан осіб, які перенесли гострий панкреатит, характеризується наявністю дезадаптивних станів незалежно від статі, середні значення серед груп відповідають рівню хворобливого стану. За допомогою методики оцінки стресостійкості встановлено, що пацієнти після перенесеного захворювання визначили низький рівень опірності стресу без суттєвої різниці між статтю обстежуваних. Висновки. Показники самопочуття низького рівня, активності та настрою середнього рівня за методикою САН свідчать про низький рівень психоемоційного та фізичного благополуччя пацієнтів, які перенесли гострий панкретит. Психосоматичний стан осіб, які перенесли гострий панкреатит, характеризується низьким рівнем опірності до стресу та наявністю таких дезадаптивних станів, як тривога та астенія незалежно від статіAssessment of the psychosomatic state of patients after acute pancreatitis helps to understand the impact of the emotional state on the chronicity of the disease and can lead to improved treatment planning and rehabilitation of these patients. The aim of the study is to assess the psychosomatic state of patients after the primary episode of acute pancreatitis. Materials and methods. An examination of 80 patients undergoing inpatient treatment for acute pancreatitis was carried out. Psychological questionnaires were used to determine the peculiarities of the psychosomatic state in the examination. The WAM technique was used to assess the state of health, activity and mood. An appropriate clinical questionnaire was used to identify and evaluate the signs of neurotic conditions. The Holmes and Rahe method was used to determine the degree of resistance to stress. Results. According to the scale of "well-being", it was found that the average values of patients corresponded to the low level. The data showed a moderate level when analyzing the scores on the "activity" and "mood" scales. Due to the clinical questionnaire for the detection and assessment of neurotic states, it was determined that the presence of maladaptive states characterizes the psychosomatic state of patients with acute pancreatitis; regardless of gender, the average values among the groups correspond to the level of the disease state. Using the methodology for assessing stress resistance, it was found that patients after the disease identified a low level of stress resistance, without a significant difference between the sexes of the subjects. Conclusions. With the WAM method, indicators of low well-being, activity, and mood indicate a low level of psycho-emotional and physical well-being in patients who have suffered acute pancreatitis. The psychosomatic state of patients with acute pancreatitis is characterized by a low level of resistance to stress and the presence of such maladaptive conditions as anxiety and asthenia, regardless of gender
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Дзига С. В.
Заглавие : Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
Параллельн. заглавия :Retrospective analysis of planning methodology of elective disciplines on functional diagnostics at the department of functional and laboratory diagnostics of I. Horbachevsky Ternopil national medical university
Место публикации : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 107-111 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-главная: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Стаття присвячена формуванню переліку та змісту вибіркових дисциплін (варіативної частини навчального плану), які гарантуються Законом України «Про вищу освіту». Це має відповідати принципам навчання, орієнтованого на особистість (person-centered teaching), під час якого студент бере активну участь у формуванні своєї освітньої траєкторіїУ статті проведений аналіз деяких аспектів та засад формування предметної компетентності з функціональної діагностики. Перш за все, на вибір тематики елективних циклів, які були запропоновані студентам для вивчення, впливало матеріально-технічне, тобто наявність відповідної діагностичної апаратури, та кадрове забезпечення кафедри. Але щоб якісно забезпечити потреби майбутніх лікарів у здобутті фахових компетентностей, ми провели анонімне анкетування студентів шостого курсу. Опитування проводили після завершення вивчення основної дисципліни «Функціональна діагностика у внутрішній медицині». Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала перелік методів функціональної діагностики, опанування яких є можливим на нашій кафедрі, та ряд запитань. Зокрема, нас цікавили: майбутня спеціалізація студента-випускника, його пріоритет у вивченні запропонованих вибіркових дисциплін та пропозиції щодо методології та періоду їх вивченняВраховуючи відповіді проведеного опитування, студентам п’ятого року навчання було запропоновано три вибіркових дисципліни: «ЕКГ в невідкладній кардіології», «Клінічна електроенцефалографія» та «Методи дослідження слухової функції», які вони можуть опанувати під час наступного навчального року. Результат вибору дисциплін виявився цілком логічним та прогнозованим. Отже, для формування якісного розширення або доповнення фахових профільних компетентностей, високої якості викладання вибіркової дисципліни, окрім кадрового та матеріально-технічного забезпечення, обов’язковим є урахування результатів опитування здобувачів вищої освіти та, за потреби, стейкхолдерів, у тому числі й зовнішніх.The article is dedicated to the formation of the list and content of elective disciplines (variable part of the curriculum) guaranteed by the Law of Ukraine “On Higher Education’’. This is in line with the person-centered teaching principles during which students are actively involved in the formation of their educational trajectoryThe article presents an analysis of some aspects and principles of formation of subject competence in functional diagnostics. First of all, the choice of elective cycles topics that were offered to students for study was influenced by availability of appropriate diagnostic equipment for examinations and professionalism of specialists. But, in order to qualitatively meet the needs of future doctors in obtaining professional competencies we carried out anonymous poll of the sixth year students. The questionnaire was filled out upon completion of the study of the legislation discipline “Functional Diagnostics in Internal Medicine”. This questionnaire was developed by the teachers of the department. It included list functional diagnostics methods, the mastery of which is possible at our department and some questions. In particular, we were interested in future specialization of final years’ students, their priority in the study of the proposed selective disciplines and proposals for the methodology and the periods of its studyConsidering the responses of the poll of, for students of the fifth year of study, three elective disciplines were proposed: “ECG in Emergency Cardiology”, “Clinical Electroencephalography” and “Methods of Auditory Function Study” which they can master during the next academic year. The result of the choice of disciplines turned out to be quite logical and predictable. So, in order to form a qualitative expansion or supplement of professional profile competencies, for high quality teaching of elective discipline in addition to providing of equipment and specialists, it is mandatory to take into account the results of the poll of the students and, if necessary, other stakeholders, including external ones
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дзига С. В., Марущак М. І., Бакалець О. В., Бегош Н. Б., Заєць Т. А.
Заглавие : Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології
Параллельн. заглавия :Aspects of english-speaking students training at the functional diagnostics and clinical pathophysiology department
Место публикации : Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 66-67 (Шифр МУ7/2016/1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бондаренко Ю. І., Дзига С. В.
Заглавие : Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє
Место публикации : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 138-141 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметные рубрики: Образования технология
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дзига С. В., Бакалець О. В., Сас Л. М., Пелих В. Є.
Заглавие : Деякі аспекти патогенезу синдрому ендогенної інтоксикації
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2011. - № 3. - С. 15-16 (Шифр ВУ9/2011/3)
Предметные рубрики: Токсемия-- этиол
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2021г.,N 2
Интересные статьи :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 3
Интересные статьи :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)