Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (1)Высшее образование (19)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Жеребкін, В. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Заглавие : Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-главная: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Заглавие : Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів
Место публикации : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 124-127 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Заглавие : Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти
Параллельн. заглавия :Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Аннотация: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Жеребкін В. В., Жадан І. А.
Заглавие : Досвід проведення заочного циклу спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина»
Место публикации : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2014. - № 1. - С. 167 (Шифр З031814/2014/1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В.В., Жадан І. А., Грищенко О. В., Бодня К. І., Соболева І. А., Сергієнко О. І.
Заглавие : Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 11-13 (Шифр ПУ56/2013/3)
MeSH-главная: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Заглавие : Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти
Параллельн. заглавия :Experience of formation of Kharkiv medical academy of postgraduate education teachers’ leadership competence
Место публикации : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 83-86 (Шифр МУ7/2017/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Аннотация: У даній статті проведено аналіз наукових праць щодо дослідження лідерської компетентності та професійного рівня викладачів вищих медичних навчальних закладів і висвітлюється досвід формування лідерських здібностей викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти. Доведено, що в умовах інтелектуальної конкуренції безперервне самовдосконалення, педагогічний пошук і використання інноваційних технологій є обов’язковими вимогами, які пред’являються до викладача-лідера. Приведено опис різних підходів із використанням самоконтролю та самооцінки власної діяльності й стимулювання розвитку лідерських якостей особистості викладача
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Здобутки клінічної і експериментальної медицини -2014г.,N 1
Интересные статьи :
Бліхар В. Є. Аналіз нормативно-правових засад розвитку формулярної системи в Україні/ В. Є. Бліхар (стр.7-11)
Бабінець Л. С. Патогенетичні впливи холецистектомії на формування і перебіг хронічного панкреатиту / Л. С. Бабінець, Н. В. Назарчук (стр.12-18)
Боднар Р. Я. особливості клінічних проявів інфаркту міокарда з гіперурикемією/ Р. Я. Боднар (стр.19-21)
Бочаров В. А. Роль мікробних асоціацій в розвитку інфекцій з ушкодженням шкіри/ В. А. Бочаров, В. Є. Гладчук, В. В. Бочарова (стр.22-25)
Вілігорська К. В. Дисметаболічні порушення обміну щавлевої кислоти як провокаційний фактор розвитку хронічного обструктивного захворювання легень/ К. В. Вілігорська, О. С. Хухліна (стр.26-28)
Гулей Л. О. Ефективність комбінованої фармакотерапії хворих на хронічні дерматози із супутньою патологією гепатобіліарної системи/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко, М. П. Перепічка (стр.29-31)
Гутор Н. С. Мікробіоценоз альвеолярної лунки у хворих із супутньою лямбліозною інвазією/ Н. С. Гутор (стр.32-34)
Дахим Н. С. Хімічний склад трави стокроток багаторічних (bellis perennis l.)/ Н. С. Дахим, С. М. Марчишин (стр.35-38)
Ждан В. М. Оптимізація корекції ендотеліальної дисфункції у пацієнтів з метаболічним синдромом у практиці сімейного лікаря/ В. М. Ждан, І. П. Катеренчук (стр.39-43)
Залявська О. В. Стан метаболізму компонентів сполучної тканини у хворих на реактивний артрит/ О. В. Залявська [и др.] (стр.44-47)
Змарко Ю. К. Ступінь активності кислої фосфатази при експериментальному гінгівіті та за його корекції/ Ю. К. Змарко, О. В. Авдеев (стр.48-50)
Коробко Д. Б. Вивчення антирадикальної та мітопротективної дії ряду оригінальних 7-арилалкіл-8-гідразинопохідних 1,3-диметилксантину/ Д. Б. Коробко (стр.51-55)
Козак Д. В. Вегетативна регуляція серцевого ритму та стан центральної гемодинаміки в динаміці політравми/ Д. В. Козак (стр.56-59)
Лимар Л. Є. Олігоменорея на тлі хронічних гепатитів: оптимізація діагностики та лікування/ Л. Є. Лимар (стр.60-62)
Логойда Л. С. Розробка методик ідентифікації фенібуту в лікарських засобах/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна, І. Б. Івануса (стр.63-66)
Ляхович Р. М. Політравма: сучасний алгоритм діагностики та лікування на догоспітальному та ранньому госпітальному етапах/ P. М. Ляхович, О. К. Бадрах, І. М. Герасимів (стр.67-72)
Миронюк І. С. Результати хронометражу послуги консультування і тестування на віл з ініціативи медичного працівника в практиці сімейного лікаря/ І. С. Миронюк, І. Б. Перегінець (стр.73-75)
Мисула І. Р. Ефективність застосування сучасних методів фізичної реабілітації у хворих похилого віку на остеоартроз колінних суглобів у санаторних умовах/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк (стр.76-78)
Наконечна С. С. Дослідження впливу густого екстракту фіалки на морфологічну структуру печінки щурів за умов гострого тетрахлорметанового гепатиту/ С. С. Наконечна, С. М. Марчишин, В. П. Пида (стр.79-83)
Побігун Н. Г. Динаміка змін кальцій-фосфорного обміну та стану кісткової тканини за умов зниженої функції щитоподібної залози та хронічного стресу/ Н. Г. Побігун, І. В. Ємельяненко (стр.84-88)
П’ятницький Ю. С. Обґрунтування корекції порушень імунної системи при ентеральному застосуванні кріоксенодерми в динаміці експериментального алергічного дерматиту/ Ю. С. П’ятницький, Ю. І. Бондаренко, Г. С. Сатурська (стр.89-93)
Регеда М. С. Порушення функціонального стану прооксидантної та антиоксидантної систем у бронхах морських свинок у пізній період розвитку експериментальної бронхіальної астми/ М. С. Регеда, М. А. Колішецька (стр.94-96)
Русин В. І. Віддалені результати лікування хворих на гострий варикотромбофлебіт великої підшкірної вени/ В. І. Русин [и др.] (стр.97-100)
Русин В. І. Динаміка показників дисфункції ендотелію у хворих на хронічний панкреатит після холецистектомії під впливом L-аргініну L-глутамат/ В. І. Русин [и др.] (стр.101-103)
Салій М. І. Лакунарний інсульт: актуальність, проблематика та деякі клінічні особливості/ М. І. Салій (стр.104-108)
Салій З. В. Структурно-морфометрична характеристика наслідків тяжкої черепно-мозкової травми за даними комп’ютерної томографії головного мозку/ З. В. Салій, С. І. Шкробот, М. В. Іванчишин (стр.109-112)
Сміян С. І. Оцінка тяжкості серцевої недостатності та її змін у динаміці лікування хворих на токсичний зоб/ С. І. Сміян, В. В. Кравців, Г. П. Добридень (стр.113-118)
Ступницька Г. Я. Ефективність легеневої реабілітації у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень залежно від індексу маси тіла/ Г. Я. Ступницька (стр.119-123)
Федорук О. С. Морфологічне обґрунтування використання озонованого фізіологічного розчину за умов лікування експериментального пієлонефриту/ О. С. Федорук, В. В. Візнюк (стр.124-128)
Хухліна О. С. особливості патогенезу взаємообтяження хронічного обструктивного захворювання легень, хронічного панкреатиту за їх коморбідного перебігу / О. С. Хухліна, О. С. Воєвідка, О. О. Урсул (стр.129-131)
Хухліна О. С. Роль оксидантно-протиоксидантного гомеостазу у патогенезі остеоартрозу, артеріальної гіпертензії та ожиріння за їх коморбідного перебігу/ О. С. Хухліна, Л. В. Каньовська, О. В. Танас (стр.132-134)
Шумко Г. І. Вільнорадикальне окиснення ліпідів та антиоксидантна система захисту в осіб молодого віку, хворих на бронхіальну астму, в динаміці лікування/ Г. І. Шумко (стр.135-138)
Ющишена О. В. Жирні кислоти листя, стебел та суцвіть вітексу священного (vitex agnus-castus l.)/ О. В. Ющишена, О. О. Цуркан, О. А. Корабльова (стр.139-141)
Jucov A. Cytomegalovirus infection and inflammatory bowel disease/ A. Jucov, S. Turcan (стр.142-144)
Андріюк Л. В. МАТЕРІАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДІАГНОСТИКИ, ЛІКУВАННЯ, РАЦІОНАЛЬНОЇ ФАРМАКОТЕРАПІЇ, ДИСПАНСЕРИЗАЦІЇ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ В ПРАКТИЦІ СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ» 15-16 травня 2014 р./ Л. В. Андріюк (стр.145-171)
Бабінець Л. С. Натуропатичні методи в реабілітації хворих з наслідками перенесеного крововиливу в мозок/ Л. С. Бабінець, І. В. Магулка (стр.146-147)
Бабінець Л. С. Динаміка антиоксидантного статусу хворих на хронічний панкреатит під впливом комплексного лікування/ Л. С. Бабінець [и др.] (стр.148)
Бабінець Л. С. Клінічна оцінка поєднаного перебігу хронічного панкреатиту та аскаридозу/ Л. С. Бабінець [и др.] (стр.149)
Бабінець Л. С. Порівняльна характеристика якості життя хворих на хронічний панкреатит після холецистектомії/ Л. С. Бабінець [и др.] (стр.150)
Бойко Т. В. Хронічний панкреатит та дисліпідемія, нові підходи до лікування/ Т. В. Бойко [и др.] (стр.151)
Величко В. І. Вік, як предиктор розвитку структурно-функціональних змін кісткової тканини у хворих на хронічний гастродуоденіт у поєднанні з хронічним панкреатитом/ В. І. Величко, Г. В. Лихацька, В. О. Лихацька (стр.152)
Волошина О. Б. особливості функціонального стану вегетативної нервової системи у дітей із бронхіальною астмою на фоні надмірної маси тіла/ О. Б. Волошина [и др.] (стр.153)
Волков К. С. Псевдорезистентна гіпертензія у практиці сімейного лікаря/ К. С. Волков [и др.] (стр.154)
Журавльова Л. В. Електронномікроскопічні зміни серця і легень в динаміці після експериментальної політравми/ Л. В. Журавльова, Д. В. Козак (стр.155)
Захарчук У. М. Вплив особливостей раціону на стан жовчного міхура у хворих на метаболічний синдром/ У. М. Захарчук, Т. А. Моїсеенко (стр.156)
Климнюк В. І. Шкала SF-36 для оцінки впливу цукрового діабету на якість життя хворих на хронічний панкреатит/ В. І. Климнюк [и др.] (стр.157)
Коломійченко Ю. А. Можливості таргетної терапії хелікобактеріозів/ Ю. А. Коломійченко, Е. М. Кованова, М. С. Творко (стр.158)
Мазур Л. П. Використання системи moodle для самостійної роботи променевих діагностів та сімейних лікарів в системі післядипломної освіти/ Л. П. Мазур, І. О. Крамний, І. О. Вороньжев (стр.158)
Матейко Г. Б. Основні механізми прямого впливу вірусу гепатиту с на щитоподібну залозу/ Г. Б. Матейко (стр.159)
Михайловська Н. С. Діагностичний пошук при синдромі лімфаденопатії з погляду лікаря-інфекціоніста/ Н. С. Михайловська, Н. Б. Горбаль (стр.159)
Михайловська Н. С. Особливості клінічного перебігу ішемічної хвороби серця у хворих на негоспітальну пневмонію/ Н. С. Михайловська, Т. О. Кулинич, О. В. Кулинич (стр.160)
Михайловська Н. С. С-реактивний білок як один із компонентів діагностики та стратифікації кардіоваскулярного ризику в практиці сімейного лікаря/ Н. С. Михайловська, Л. Є. Міняйленко (стр.161)
Медвідь Н. І. Особливості клінічного перебігу ішемічної хвороби серця у хворих з супутньою гіпофункцією щитоподібної залози/ Н. І. Медвідь, Т. В. Олійник (стр.162)
Мельник Н. А. особливості стану вегетативної нервової системи у хворих на хронічний панкреатит та супутню гіпертонічну хворобу за даними кардіоінтервалографії/ Н. А. Мельник [и др.] (стр.162)
Самогальська О. Є. Дисліпідні та трофологічні порушення при хронічному панкреатиті на тлі ішемічної хвороби серця/ О. Є. Самогальська [та ін.] ; О. Є. Cамогальська [и др.] (стр.163)
Самогальська О. Є. Застосування пероральних цукрознижувальних препаратів у лікуванні хворих на цукровий діабет іі типу/ О. Є. Самогальська [та ін.] ; О. Є. Cамогальська [и др.] (стр.165)
Самогальська О. Є. Застосування тіотриазоліну і квамателу у комплексному лікуванні гастропатій у хворих на цукровий діабет/ О. Є. Самогальська [та ін.] ; О. Є. Cамогальська [и др.] (стр.165)
Хвисюк О. М. Аналіз клініко-економічної ефективності схем терапії хворих на ішемічну хворобу серця/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.166)
Хухліна О. С. Досвід проведення заочного циклу спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина»/ О. С. Хухліна [и др.] (стр.167)
Хухліна О. С. . Сучасні підходи до ведення пацієнтів з неалкогольним стеатогепатитом на тлі ожиріння/ О. С. Хухліна [и др.] (стр.168)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2009г.,N 2
Интересные статьи :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Заглавие журнала :Медична освіта -2011г.,N 2
Интересные статьи :
Копитов С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І. С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2012г.,N 2
Интересные статьи :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-21   21-21 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)