Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (19)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Загричук, Г. Я.$<.>)
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Романишина Л. М., Загричук Г. Я., Криховець О. В.
Заглавие : Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів
Место публикации : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 23-26 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметные рубрики: Образование, система оценок-- методы
Фармацевты-- обуч
Найти похожие

2.

Заглавие журнала :Медична освіта -2003г.,N 2
Интересные статьи :
Пасько В. В. Актуальні проблеми клінічної підготовки військово-медичних фахівців/ В. В. Пасько, Б. А. Клішевич (стр.3-6)
Бондар Г. В. Паліативна медицина: організаційні і педагогічні аспекти/ Г. В. Бондар [и др.] (стр.7-9)
Мисула І. Р. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.10-15)
Середюк Н. М. Роль творчого змагання в підвищенні професійного, духовного збагачення майбутнього спеціаліста/ Н. М. Середюк [и др.] (стр.16-19)
Фуштей І. М. Використання комп’ютерних систем оцінки знань "крок-2 та з" у післядипломному навчанні лікарів на кафедрі клінічної лабораторної діагностики запорізького державного інституту удосконалення лікарів/ І. М. Фуштей, Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.20-22)
Романишина Л. М. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів/ Л. М. Романишина, Г. Я. Загричук, О. В. Криховець (стр.23-26)
Бабінець Л. С. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі "поліклінічна терапія" (кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/ Л. С. Бабінець, І. О. Корніцька-Боровик (стр.38-40)
Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" (стр.52-237)
Підаєв А. В. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні/ А. В. Підаєв, О. П. Волосовець (стр.53-59)
Вітенко І. С. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН України-основа якісного управління методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/ І. С. Вітенко (стр.59-62)
Ковальчук Л. Я. Фаховий підручник з дисципліни-складова якісної підготовки спеціалістів/ Л. Я. Ковальчук (стр.62-64)
Андреєва Л. В. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка ОНЛАЙН-інформаційного ресурсу/ Л. В. Андреєва, Л. С. Георгіевська (стр.65-67)
Артемчук Л. М. Принципи створення тестових завдань/ Л. М. Артемчук (стр.67-68)
Боднар П. М. Навчальна програма з ендокринологи як складова стандартів вищої освіти/ П. М. Боднар, Г. П. Михальчишин (стр.68-69)
Бойко В. В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб/ В. В. Бойко [и др.] (стр.70-72)
Булах І. Є. Методологія розробки навчальних програм нового покоління/ І. Є. Булах [и др.] (стр.72-77)
Василенко Г. Л. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації/ Г. Л. Василенко [и др.] (стр.78-79)
Вдовиченко Ю. П. Проблеми створення підручників нового покоління/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.83-85)
Волосовець О. П. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ О. П. Волосовець, І. М. Криворук, С. П. Кривопустов (стр.85-88)
Гжегоцький М. Р. Пріоритетні особливості формування структури сучасного підручника для вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.94-97)
Григорчук Л. І. структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/ Л. І. Григорчук [и др.] (стр.99-100)
Гудима А. А. Деякі підходи до форми і змісту лекцій з медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.100-102)
Жученко С. П. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників/ С. П. Жученко, О. А. Серебреннікова, О. С. Рубіна (стр.114-115)
Задніпряний І. В. До питання про викладання анатомії людини для іноземних студентів/ І. В. Задніпряний (стр.115-117)
Казаков В. М. Електронний підручник і комп’ютерна навчаюча програма як необхідні елементи оптимізації навчання в медичному ВУЗ/ В. М. Казаков [и др.] (стр.123-125)
Климовицький В. Г. Досвід створення систем для дистанційного навчання / В. Г. Климовицький [и др.] (стр.133-135)
Латанюк С. О. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів/ С. О. Латанюк, І. В. Сергета, І. В. Стемпен (стр.142-143)
Личко В. Г. Вдосконалення підручника з курсу патофізіології- важливий засіб підвищення рівня теоретичної підготовки лікаря/ В. Г. Личко [и др.] (стр.143-145)
Сергета І. В. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/ І. В. Сергета, І. В. Стемпен, Р. В. Теклюк (стр.172-175)
Хіміч С. Д. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін/ С. Д. Хіміч [и др.] (стр.204-206)
Чернобровий В. М. Навчальний посібник як джерело інформації/ В. М. Чернобровий [и др.] (стр.218-219)
Шатило В. Й. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.219-220)
Интересные статьи :
Найти похожие


3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Загричук Г. Я., Криховець О. В., Гупай О. І., Бодров В. П.
Заглавие : Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті
Место публикации : Медична освіта. - 2004. - № 3/4. - С. 43-45 (Шифр МУ7/2004/3/4)
Предметные рубрики: Образование фармацевтическое
Образование, система оценок
Найти похожие

4.

Заглавие журнала :Медична освіта -2004г.,N 3/4
Интересные статьи :
Педанов Ю. Ф. Викладання дисципліни "анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.17-20)
Бугай Б. Г. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-і HCV-інфекцій/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, І. М. Кліщ (стр.20-26)
Чулак Л. Д. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту "Крок-2"/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.29-32)
Бугай Б. Г. Компоненти і тону серця: зміна погляду на стереотипи пропедевтики/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.37-39)
Загричук Г. Я. Тестовий контроль знань при вивченні хімічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Г. Я. Загричук [и др.] (стр.43-45)
Интересные статьи :
Найти похожие


5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Марценюк В. П., Загричук Г. Я.
Заглавие : Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах
Место публикации : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-30 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметные рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Образование медицинское-- тенденции
Университеты
Образования технология-- методы
Конференции
Найти похожие

6.

Заглавие журнала :Медична освіта -2007г.,N 2
Интересные статьи :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Интересные статьи :
Найти похожие


7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Шульгай А. Г., Загричук Г. Я., Корда М. М., Вадзюк С. Н., Шульгай О. М.
Заглавие : Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету
Место публикации : Медична освіта. - 2009. - № 1. - С. 14-16. (Шифр МУ7/2009/1)
Предметные рубрики: Образование медицинское-- методы
Студенты медицинских учебных заведений
Найти похожие

8.

Заглавие журнала :Медична освіта -2009г.,N 1
Интересные статьи :
Вороненко Ю. В. Принципіальні питання створення нормативів дистанційного навчання в післядипломній медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов (стр.5-13.)
Мисула І. Р. Досвід запровадження практично-орієнтованого навчання для студентів медичного факультету/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.14-16.)
Ващенко Н. М. Інформатизація медичної освіти - найважливіший стратегічний крок для сучасної України/ Н. М. Ващенко (стр.17-18.)
Хурані І. Ф. Аспекти медичної етики та деонтології в сучасній онкологічній клініці/ І. Ф. Хурані, А. П. Ковальчук, О. Я. Какарькін (стр.19-23.)
Ковальчук О. Л. Особливості навчання хірургів на курсах лапароскопічної хірургії в тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.24-26.)
Гіленко І. О. Особливості роботи з іноземними студентами при вивченні госпітальної хірургії/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.27-30.)
Соколова Л. В. Організація виробничої практики з фармацевтичної інформації і фармацевтичної опіки на кафедрі клінічної фармації/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.31-33.)
Поляков А. Є. Концепція викладання положень доказової медицини з позиції безперервного професійного розвитку лікарів / А. Є. Поляков [и др.] (стр.34-35.)
Гжегоцький М. Р. Досвід викладання фізіології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ М. Р. Гжегоцький [и др.] (стр.36-38.)
Ремінецький Б. Я. Викладання анатомії людини за умов реформування вищої медичної освіти з врахуванням світового досвіду/ Б. Я. Ремінецький [и др.] (стр.38-39.)
Ємельяненко І. В. Особливості викладання та засоби оцінки знань, умінь і навиків студентів з курсу нормальної фізіології на стоматологічному факультеті/ І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко (стр.40-42.)
Воронцова Л. Л. Досвід використання комп’ютерної техніки для діагностики та контролю знань курсантів кафедр клінічної лабораторної діагностики та променевої діагностики ЗМАПО/ Л. Л. Воронцова, О. С. Семенцов (стр.43-44.)
Паласюк Г. Б. Формування соціокультурної компетенції у студентів медичних вищих навчальних закладів/ Г. Б. Паласюк [и др.] (стр.44-46.)
Попадинець Г. О. Впровадження інноваційних технологій навчання в процес викладання гуманітарних дисциплін/ Г. О. Попадинець (стр.47-51.)
Шульгіна В. В. Досвід і проблеми викладання дисципліни "променева діагностика та променева терапія" за кредитно-модульною системою студентам медичних факультетів/ В. В. Шульгіна, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.52-54.)
Шейко В. Д. Усвідомлення національної ідеї - засіб стимулювання мотивів навчання студентів медичного вузу/ В. Д. Шейко [и др.] (стр.54-56.)
Панченко М. С. Вплив інноваційних методів управління на педагогічну діяльність викладачів у харківському базовому медичному коледжі №1/ М. С. Панченко, Л. П. Ольховська, Т. Г. Парафейник (стр.57-60.)
Интересные статьи :
Найти похожие


9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Мисула І. Р., Загричук Г. Я., Унольт Л. Б.
Заглавие : Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського
Место публикации : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 123-127 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметные рубрики: Медицинские институты-- тенденции
Найти похожие

10.

Заглавие журнала :Медична освіта -2010г.,N 2
Интересные статьи :
Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-10    11-20   21-27 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)