Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Книги (4)Высшее образование (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Зайцев, В. В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Заглавие журнала :Медична освіта -2018г.,N 4
Интересные статьи :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Заглавие : Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін
Параллельн. заглавия :Estimation of efficiency of self-employment by students in the study of hygienic disciplines
Место публикации : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 166-168 (Шифр МУ7/2018/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Мета роботи – проаналізувати ставлення студентів закладу вищої медичної освіти до самостійного вивчення певної частини навчального матеріалу на кафедрі гігієни та екології. Основна частина. Останні реформи вищої медичної освіти, що започаткували кардинальне збільшення годин для самостійної підготовки студентів закладів вищої освіти, починають потроху усвідомлюватися студентською громадою. Розглянуто результати анкетування студентів вищого медичного закладу – другокурсників та випускників. Отримані дані свідчать про поступову зміну ставлення сучасних студентів до необхідності самостійного опанування частини професійних знань як традиційної складової навчального процесу. Більшість опитаних студентів-другокурсників, як вітчизняних, так і іноземних англомовних, ­готові займа­тися самостійно не менше 50 % та 40 % часу відповідно. Висновки. Самостійна робота студентів у медичних закладах вищої освіти є не тільки способом отримання специфічних професійних знань, але й, більшою мірою, індикатором готовності майбутнього лікаря до безперервного професійного зростання, відчуття соціальної та корпоративної відповідальності, вміння самостійно приймати рішення у складних життєвих та виробничих випадках. Аналіз даних анкетування студентів різних курсів про їх ставлення до самостійної позааудиторної роботи показав, що ці риси більш притаманні новій генерації як вітчизняних, так і іноземних англомовних студентів
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Медична освіта -2017г.,N 2
Интересные статьи :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Интересные статьи :
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Заглавие : Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності
Параллельн. заглавия :Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type
Место публикации : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2017/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметные рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Аннотация: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Медичні перспективи -2016г. т.21,N 2
Интересные статьи :
Родинський О. Г. Роль тиреоїдних гормонів у регуляції жирнокислотного спектру ліпідів мозку: онтогенетичний аспект/ О. Г. Родинський, О. Ю. Кондратьєва, О. М. Демченко (стр.4-8)
Гарець В. І. Морфологія ембріональної печінки під впливом цитратів срібла та золота на тлі свинцевої інтоксикації/ В. І. Гарець, В. Ф. Шаторна, Ю. О. Бельська (стр.9-13)
Федоренко Ю. В. Біохімічні показники й адаптація у білих щурів з активним і пасивним типом поведінки за умов іммобілізаційного стресу/ Ю. В. Федоренко (стр.13-19)
Шпортун О. М. Міжпівкульна асиметрія мозку як психофізіологічна основа індивідуально-типологічних особливостей формування почуття гумору/ О. М. Шпортун (стр.19-30)
Амосова К. М. Гендерні та вікові особливості контролю офісного і домашнього артеріального тиску в хворих з неускладненою артеріальною гіпертензією в реальній клінічній практиці/ К. М. Амосова, Ю. В. Руденко (стр.31-38)
Потабашній В. А. Новий підхід до визначення геометрії лівого шлуночка при хронічній серцевій недостатності у хворих на АГ та ІХС у поєднанні з ХОЗЛ/ В. А. Потабашній (стр.39-46)
Кротова В. Ю. Факторы сердечно-сосудистого риска и когнитивные расстройства у пациентов с контролируемой артериальной гипертензией/ В. Ю. Кротова (стр.47-52)
Чумаченко Н. В. Можливості покращення ефективності лікування пацієнтів з ішемічною хворобою серця та метаболічним синдромом після черезшкірного коронарного втручання з приводу гострого коронарного синдрому без стійкої елевації сегмента ST/ Н. В. Чумаченко (стр.52-56)
Кондратьєв В. О. Порушення серцевої гемодинаміки в період нападу бронхіальної астми в дітей/ В. О. Кондратьєв, А. В. Різник (стр.57-62)
Бєсєдін О. М. Цитологічна характеристика ранового процесу у хворих на цукровий діабет на фоні проведення VAC-терапії/ О. М. Бєсєдін, Л. І. Карпенко (стр.62-68)
Пославська О. В. Особливості експресії онкопротеїну p16INK4a в плоскоклітинних раках орофарингеальної ділянки/ О. В. Пославська (стр.69-73)
Прохач А. В. Влияние гематологических осложнений на эффективность системной терапии рака молочной железы/ А. В. Прохач (стр.74-77)
Хворостенко М. І. Доцільність променевої терапії та ад’ювантної поліхіміотерапії при хірургічному лікуванні раку шлунка/ М. І. Хворостенко [и др.] (стр.77-81)
Бондаренко И. Н. Роль молекулярных подтипов опухоли в формировании персонифицированных подходов к лечению рака молочной железы/ И. Н. Бондаренко [и др.] (стр.81-86)
Степанський Д. О. Доклінічне вивчення властивостей аутосимбіонтів людини A. Viridans/ Д. О. Степанський, Г. М. Кременчуцький, І. П. Кошова (стр.87-93)
Самойленко В. А. Результати клінічної апробації фотодинамічної терапії в комплексному лікуванні гінгівіту, який ускладнює ортодонтичне лікування із застосуванням брекет-систем/ В. А. Самойленко (стр.94-98)
Belitskaya E. Hygienic assessment of biotic and abiotic metals intake in the children’s organism in the conditions of technogenically contaminated territories/ E. Belitskaya, O. Antonova (стр.99-102)
Крушельницький О. Д. Ландшафтні зміни навколишнього середовища внаслідок воєнних дій та їх епідемічні ризики/ О. Д. Крушельницький, І. В. Огороднійчук, О. М. Іванько (стр.103-106)
Ставніченко П. В. Токсиколого-гігієнічна регламентація та оцінка небезпечності нового фунгіциду - цифлуфенаміду/ П. В. Ставніченко [и др.] (стр.106-111)
Назарчук О.А. Сучасні аспекти антибіотикочутливості провідних збудників інфекційних ускладнень/ О. А. Назарчук, Н. І. Осадчук, Д. В. Палій (стр.111-116)
Григоренко Л. В. Сольовий склад питної води з централізованих джерел водопостачання у деяких сільських таксонах Дніпропетровської області/ Л. В. Григоренко, В. В. Зайцев, А. Ю. Кондратьєв (стр.117-120)
Кондратюк М. В. Гігієнічна оцінка безпечності виробничих умов праці в технологічному циклі застосування комбінованого фунгіциду-протруйника на основі тебуконазолу і металаксилу-М на зернових колосових культурах/ М. В. Кондратюк, А. В. Благая (стр.121-126)
Вежновець Т. А. Особливості розвитку синдрому емоційного вигорання у медичних працівників з різними типами трудової мотивації/ Т. А. Вежновець, В. Д. Парій (стр.127-132)
Гребняк Н. П. Закономерности формирования социально значимых функций у учащихся/ Н. П. Гребняк, С. А. Щудро (стр.133-140)
Трофімов М. В. Професор Вінсент Цезаревич Томашевич – засновник кафедри загальної хірургії (до 140-річчя від дня народження)/ М. В. Трофімов [и др.] (стр.141-144)
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Григоренко Л. В., Зайцев В. В., Кондратьєв А. Ю.
Заглавие : Сольовий склад питної води з централізованих джерел водопостачання у деяких сільських таксонах Дніпропетровської області
Место публикации : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 2. - С. 117-120 (Шифр МУ10/2016/21/2)
MeSH-главная: ВОДОСНАБЖЕНИЕ -- WATER SUPPLY
ПИТЬЕВАЯ ВОДА -- DRINKING WATER
ПРЕДЕЛЬНО ДОПУСТИМАЯ КОНЦЕНТРАЦИЯ -- MAXIMUM ALLOWABLE CONCENTRATION
ХЛОРИДЫ -- CHLORIDES
СУЛЬФАТЫ -- SULFATES
УКРАИНА -- UKRAINE
Найти похожие

7.

Заглавие журнала :Медична освіта -2015г.,N 4
Интересные статьи :
Волкова Н. М. Формування комунікативних навичок медпрацівників як засіб вирішення біоетичних дилем у медичній практиці/ Н. М. Волкова, Н. Ю. Струбіцька (стр.5-8)
Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/ І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда (стр.9-14)
Деніна Р. В. Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини/ Р. В. Деніна (стр.15-18)
Зарічна Т. П. . Викладання практичної психології та педагогіки вищої школи магістрантам зі спеціальності ‘Технології парфумерно-косметичних засобів” у Запорізькому державному медичному університеті/ Т. П. Зарічна (стр.19-21)
Зозуляк Н. В. Особливості викладання курсу за вибором “Основи клінічного мислення” на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Н. В. Зозуляк (стр.22-23)
Івануса І. Б. Роль розрахункових задач при вивченні аналітичної хімії у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків, А. Є. Демид (стр.24-26)
Калинюк Я. М. Педагогічні (методичні) засади викладання курсу “Медичне правознавство” для студентів медичного факультету/ Я. М. Калинюк, І. О. Рогальський, М. В. Чорненький (стр.27-29)
Карпінець І. М. Соціально-економічна та культурно-освітня характеристика студентів-іноземців вищого медичного навчального закладу/ І. М. Карпінець (стр.30-33)
Кишкан І. Г. Основи біоетики й біобезпеки в системі вищої медичної та фармацевтичної освіти/ І. Г. Кишкан, І. І. Заморський (стр.34-36)
Кіт З. М. Шляхи модернізації викладання сімейної медицини у вищому медичному навчальному закладі з позицій інформаційного забезпечення/ З. М. Кіт, А. Р. Вергун (стр.37-40)
Мельничук Г. М. Адаптація методичних матеріалів до практичного заняття на тему “Проведення уроку здоров’я” на ІІІ курсі стоматологічного факультету для підвищення його практичного спрямування/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.41-43)
Мергель Т. В. Застосування інтерактивного методу “мозкового штурму” у навчальному процесі / Т. В. Мергель (стр.44-47)
Муратова Т. М. Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.48-50)
Сирцов В. К. Модернізація освітнього процесу на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.51-53)
Степанов Ю. М. Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.54-57)
Тертишний С. І. Вивчення клінічної патогістології майбутніми лікарями-лаборантами/ С. І. Тертишний (стр.58-59)
Фальфушинська Г. І. Порівняльна характеристика навчальних планів блоку базових хімічних дисциплін підготовки фахівців за спеціальностями “Фармація” та “Лікувальна справа” у медичних ВНЗ країн-асоційованих партнерів ЕРАЗМУС/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.60-63)
Шолойко Н. В. Роль лекції у навчальному процесі дисципліни “Організація та економіка фармації”/ Н. В. Шолойко (стр.64-67)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології студентам-медикам/ В. В. Шухтін, В. І. Хрущ (стр.68-69)
Ястремська С. О. Інноваційні методи викладання дисциплін у медсестринстві/ С. О. Ястремська (стр.70-73)
Ящук О. В. Про перебіг та результати експериментальної роботи з формування професійної культури майбутніх медичних працівників молодшої кваліфікації/ О. В. Ящук (стр.74-76)
Vorona I. I. The latin language significance in the terminological competence formation of future doctors/ I. I. Vorona (стр.77-79)
Боярська Л. М. Досвід застосування системи дистанційного навчання MOODLE при самопідготовці лікарів-інтернів дитячих хірургів/ Л. М. Боярська [и др.] (стр.80-82)
Вакалюк І. П. Методологічні аспекти проведення студентської предметної олімпіади з дисципліни “Внутрішня медицина”/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.83-86)
Грицай Г. В. Деякі проблеми викладання дисципліни «Загальна практика - сімейна медицина” студентам VI курсу міжнародного факультету англійською мовою/ Г. В. Грицай (стр.87-89)
Залізняк М. С. Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. С. Залізняк (стр.90-92)
Кузняк Н. Б. Ефективні складові якісної підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок-3. Стоматологія”/ Н. Б. Кузняк [и др.] (стр.93-95)
Мисула І. Р. Особливості викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.96-98)
Мищенко І. А. Особливості викладання дисципліни «Гігієна та екологія” для іноземних студентів медичних університетів/ І. А. Мищенко (стр.99-101)
Ніженковська І. В. Організація самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни “Біологічна хімія” в умовах кредитно-модульної системи / І. В. Ніженковська, О. В. Кузнецова (стр.102-105)
Олещук О. М. Організація виховної роботи на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією/ О. М. Олещук [и др.] (стр.106-108)
Перцева Т. О. Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.109-111)
Чолак І. С. Робочий журнал з фармакогнозії як один із видів самостійної роботи студентів/ І. С. Чолак (стр.112-114)
Кравчук Л. В. Здоров’язберігаючі аспекти розбудови медицини на Тернопільщині в період 1939-1941 РР./ Л. В. Кравчук, Л. О. Кравчук, О. В. Лабівка (стр.115-119)
Интересные статьи :
Найти похожие


8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перцева Т. О., Шевченко О. А., Зимник С. В., Рублевська Н. І., Щудро С. А., Григоренко Л. В., Штепа О. П., Крамарьова Ю. С., Зайцев В. В., Дзяк М. В., Кулагін О. О.
Заглавие : Досвід створення та використання навчальних фільмів при викладанні гігієни у вищих медичних навчальних закладах
Параллельн. заглавия :Experience of cre ation and using the educat ional films when teaсhing hygienic in the higner medical educational institutions
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 109-111 (Шифр МУ7/2015/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Найти похожие

9.

Заглавие журнала :Вопросы онкологии -2013г. т.59,N 4
Интересные статьи :
Гранов А. М. Российскому научному центру радиологии и хирургических технологий Минздрава России - 95 лет. История, настоящее, перспективы развития/ А. М. Гранов [и др.] (стр.411-420)
Тютин Л. А. Возможности использования методов молекулярной визуализации с комплексом современных радиофармацевтических препаратов в нейроонкологии (обзор)/ Л. А. Тютин [и др.] (стр.421-427)
Таразов П. Г. Артериальная радиоэмболизация злокачественных опухолей печени микросферами иттрия-90 (обзор)/ П. Г. Таразов (стр.428-434)
Лебединец А. А. Патофизиологическое обоснование эффективности консервативной немедикаментозной терапии недержания мочи после радикальной простатэктомии (обзор)/ А. А. Лебединец, М. И. Школьник (стр.435-443)
Леенман Е. Е. Клеточное микроокружение злокачественных опухолей и его значение в их прогнозе (обзор)/ Е. Е. Леенман, М. С. Мухина (стр.444-452)
Иванов С. Д. Предсказание эффективности экспериментальной лучевой терапии глиом при введении ионов железа/ С. Д. Иванов (стр.453-459)
Гранов А. М. Первый опыт применения позитронной эмиссионной томографии с 11С-холином при раке предстательной железы (РПЖ)/ А. М. Гранов [и др.] (стр.460-464)
Гранов А. М. Результаты протонной радиохирургии эндоселлярных аденом гипофиза/ А. М. Гранов [и др.] (стр.465-469)
Ходжибекова М. М. Информативность позитронной эмиссионной томографии с 18F-ФДГ в диагностике и стадировании больных лимфомой Ходжкина/ М. М. Ходжибекова (стр.470-474)
Шутко А. Н. Механизм противоопухолевого действия тотального/субтотального облучения в нетуморицидных дозах радиации/ А. Н. Шутко [и др.] (стр.475-478)
Юркова Л. Е. Оценка терапевтических возможностей системной лучевой терапии как компонента комбинированного лечения распространенного рака яичников/ Л. Е. Юркова, А. Н. Шутко (стр.479-482)
Воробцова И. Е. Сравнительная оценка информативности UroVysion и AURKA FISH анализов клеток осадка мочи для диагностики рака мочевого пузыря/ И. Е. Воробцова, Е. Д. Коузова, И. С. Колесникова (стр.483-486)
Карташев А. В. Первый опыт оценки моторных путей и центрального торможения у больных злокачественными глиомами головного мозга при подготовке к конформной лучевой терапии/ А. В. Карташев, В. М. Виноградов, В. Б. Войтенков (стр.487-490)
Насыров А. Р. Эффективность комбинации системной и регионарной химиотерапии в лечении пациентов метастатическим колоректальным раком после внепеченочного прогрессирования заболевания/ А. Р. Насыров, Т. Л. Пирцхалава, Я. В. Коровина (стр.491-497)
Моисеева И. Я. Сравнительное исследование миелопротекторного эффекта дикарбамина и лейкостима в условиях экспериментального пострадиационного костномозгового синдрома/ И. Я. Моисеева [и др.] (стр.498-504)
Тлостанова М. С. Эффективность применения ПЭТ с 18F-фтордезоксиглюкозой в диагностике нейроэндокринных опухолей легких/ М. С. Тлостанова, А. М. Петрунькин (стр.505-508)
Виноградова Ю. Н. Современные технологии в лучевой терапии неходжкинских лимфом/ Ю. Н. Виноградова (стр.509-512)
Ломаков С. Ю. Оценка пациентами качества оказания специализированной помощи онкологическим больным в Российском научном центре радиологии и хирургических технологий (РНЦРХТ)/ С. Ю. Ломаков (стр.513-517)
Корытова Л. И. Эффективность коррекции гепатотоксичности при комбинированном химиолучевом лечении онкологических больных/ Л. И. Корытова [и др.] (стр.518-520)
Корытова Л. И. Использование гидрогелевых салфеток с 5-фторурацилом и альгинатом натрия "Колетекс-5-фтур" в целях радиомодификации у онкологических больных, получающих лучевую терапию/ Л. И. Корытова [и др.] (стр.521-523)
Интересные статьи :
Найти похожие


10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гранов А. М., Тютин Л. А., Рыжкова Д. В., Школьник М. И. , Андабеков Т. Т. , Мостова М. И. , Шатик С. В. , Костеников Н. А. , Зайцев В. В. , Тлостанова М. С. , Станжевский А. А. , Панфиленко А. А. , Арзуманов А. А. , Метелёв В. В. , Илющенко Ю. Р.
Заглавие : Первый опыт применения позитронной эмиссионной томографии с 11С-холином при раке предстательной железы (РПЖ)
Место публикации : Вопросы онкологии. - 2013. - T. 59, № 4. - С. 460-464 (Шифр ВР55/2013/59/4)
Предметные рубрики: Мужской
MeSH-главная: ПРЕДСТАТЕЛЬНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- PROSTATIC NEOPLASMS
ТОМОГРАФИЯ ПОЗИТРОННО-ЭМИССИОННАЯ -- POSITRON-EMISSION TOMOGRAPHY
ХОЛИН -- CHOLINE

Найти похожие

 1-10    11-20   21-22 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)