Главная Упрощенный режим Видео-инструкция Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Периодические издания- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Высшее образование (5)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Залізняк, М. С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 32
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Залізняк М. С.
Заглавие : Комплексне лікування хворих на генералізований пародонтит із супутнім остеоартрозом та оцінка його ефективності
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - 2015. - № 3. - С. 79-82 (Шифр ВУ9/2015/3)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
КОМБИНИРОВАННОЕ ЛЕЧЕБНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- COMBINED MODALITY THERAPY
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ ОЦЕНКА -- OUTCOME ASSESSMENT (HEALTH CARE)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Залізняк М. С., Чорній Н. В., Манащук Н. В., Чорній А. В.
Заглавие : Особливості клінічного перебігу захворювань пародонта у хворих із різною супутньою патологією
Параллельн. заглавия :Peculiarities of clinical course of periodontal diseases in patients with various comorbidities
Место публикации : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2016. - № 2. - С. 14-19 (Шифр КУ44/2016/2)
MeSH-главная: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ОЖОГИ -- BURNS
ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
КОЛИТ -- COLITIS
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Залізняк М. С.
Заглавие : Досвід проведення практичних занять з розділу “Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” в умовах кредитно-модульної системи навчання
Параллельн. заглавия :Experience of practical classes leading from the chapter “Diseases of mucous membrane of oral cavity” under conditions of credit-transfer system
Место публикации : Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 90-92 (Шифр МУ7/2015/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Залізняк М. С.
Заглавие : Віддалені результати лікування генералізованого пародонтиту у хворих на остеоартроз
Место публикации : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 37-40 (Шифр БУ5/2014/18/1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Залізняк М. С.
Заглавие : Пародонтальний статус хворих на остеоартроз
Место публикации : Український стоматологічний альманах/ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2014. - № 2. - С. 16-19 (Шифр УУ33/2014/2)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
MeSH-главная: ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
ПЕРИОДОНТ -- PERIODONTIUM
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Заглавие : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Параллельн. заглавия :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів — невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів — фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання — найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Залізняк М. С., Гасюк Н. В., Бойцанюк С. І., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Заглавие : Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "Зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом"
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 33-36 (Шифр ПУ56/2020/3)
MeSH-главная: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES
ДЕРМАТИТ -- DERMATITIS
АУТОИММУННЫЕ БОЛЕЗНИ -- AUTOIMMUNE DISEASES
Аннотация: Для майбутніх лікарів важливі горизонтальна міждисциплінарна інтеграція та набуття практичних навичок, розвиток клінічного мислення та формування професійних умінь, які є необхідними для спеціаліста під час роботи з нестандартними хворими відповідно до особливостей перебігу, наявної супутньої патології та можливих ускладнень. Перевагою інтерактивних технологій є змога співпрацювати та закріплювати навички групою, виховувати здатність до професійної взаємодії, комунікації та міждисциплінарної співпраці. Розроблено й упроваджено інтерактивний метод навчання у навчальний процес студентів. Групу студентів розподіляємо на три підгрупи, кожна з яких отримує конкретне завдання щодо захворювань слизової оболонки ротової порожнини відповідно до теми заняття. Суть завдання полягає в тому, що відповідно до вказаного діагнозу студентам необхідно відібрати патогномонічні ознаки, що стосуються лише визначеного для їх підгрупи захворювання: загальні симптоми, суб’єктивні відчуття в ділянці ураження слизової оболонки ротової порожнини й детально зазначити об’єктивні даніПідсумковий етап передбачає оцінювання роботи студентів за такими критеріями: теоретична підготовка, клінічне мислення, участь у дискусії, взаємодія в групі, компетентнісний підхід до розв’язання завдання, уміння прийняти правильне рішення. Інтерактивні методи навчання розвивають у студентів клінічне мислення, навчають їх аналізу та синтезу під час роботи з інформацією, виховують здатність до професійної взаємодії та колегіального підходу в розв’язанні задач, забезпечують краще засвоєння теоретичних знань
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойцанюк С. І., Залізняк М. С., Манащук Н. В., Чорній Н. В.
Заглавие : Організація самостійної роботи студентів-медиків
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 2. - С. 14-17 (Шифр ПУ56/2019/2)
Примечания : Бібліогр.: в кінці ст.
Аннотация: У сучасних умовах стає очевидним, що суспільству потрібні висококваліфіковані фахівці з активною професійною і життєвою позицією, здатні не лише адаптуватися в глобальному світі, але й займати в ньому лідируючі позиції. Тому перед вищою освітою стоять особливі завдання, пов’язані з формуванням майбутніх фахівців, які мають як професійні, так і культурні компетенції, а також прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. Самостійна робота студентів є одним із найважливіших елементів навчання у вузі. Ефективність самостійної роботи студента зумовлена трьома основними чинниками — організацією, забезпеченням і контролем. Водночас ефективність самостійної роботи залежить від мотивації студентів; їх розуміння і здатність вчитися самостійно, доповнювати свої знання. Самостійна робота студента є важливою складовою навчального процесу, спрямованою на підвищення якості, глибини та сили одержуваних знань при вивченні конкретних предметів навчальної програми, формуванні у студента потреби в самоосвіті, саморозвитку та вдосконалення
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Манащук Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Заглавие : Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу
Место публикации : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2019. - N 4. - С. 11-13 (Шифр ПУ56/2019/4)
MeSH-главная: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Аннотация: Показано доцільність використання студентами робочого зошита на практичних заняттях за методикою «єдиного дня». Виконання практичного завдання на занятті вимагає грамотного оформлення та запису своєї роботиДрукований робочий зошит складається з 15 занять, кожне з яких містить тему, запитання для підготовки, власне практичну роботу і висновки. Завдання, які виносяться на практичну роботу, відповідають тим, які є у методичних вказівках до практичних завдань для студентів. Основними перевагами робочого зошита є краще засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманих у процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність. Зручний формат зошита надає можливість значно підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Пупін Т. І., Мінько Л. Ю., Ільницька О. М., Мороз К. А., Залізняк М. С., Дубас М. А.
Заглавие : Застосування атомно-силової мікроскопії для вивчення поверхні емалі зуба
Параллельн. заглавия :Application of atomic-force microscopy for the examination of the tooth enamel surface
Место публикации : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 96-98 (Шифр ВУ9/2018/1)
MeSH-главная: ЗУБНАЯ ЭМАЛЬ -- DENTAL ENAMEL
МИКРОСКОПИЯ АТОМНО-СИЛОВАЯ -- MICROSCOPY, ATOMIC FORCE
Аннотация: Застосування АС -мікроскопії дозволяє оцінити такі характеристики поверхні емалі, як тривимірне зображення рельєфу поверхні, визначення геометричних розмірів емалевих призм, обчислення середньої висоти емалевих призм і середньо-квадратичної шорсткості поверхні, що відкриває нові можливості дослідження стану поверхні зубної емалі, вивчення її структури, морфології і обчислення параметрів поверхн
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)